Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Opel Astra Electric – Proč radši nechtít MG4?

82 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Každý nahrazený spalovák se počítá :yes:
https😐/auto-mania.cz/…lo-se-rapperovi/
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
PŘESNĚ. ZVLÁŠŤ KDYŽ JEJ NAHRADÍME ČÍNSKÝM EV :yes:

DÍKY, ŽE VÍME, KOMU SLUŽÍŠ :yes:
Arese
Počítá kým a hlavně k čemu? Životnímu prostředí neškodí míň, než současný vypiplaný spalovák, při započítání jeho výroby (vč. těžby surovin pro těžké a slabé baterie) je EV dokonce škodlivější. Přitom jeho použitelnost je řádově horší, nemluvě o absenci skutečné radosti z jízdy. Absurdita na entou! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Škodí min ovzduší v obydlených oblastech než splaovak. A to je to nejdůležitější
Arese
Nikoliv, to je pouze jedna část problému.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co nikoliv? Že jako EV zhorsuje víc nebo stejně ovzduší v centrech měst?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za mě je MNOHEM podstatnější aby lidi měli v zimě za co topit, než aby neměli čím jezdit :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
To souhlasim, že je podstatnější, aby mohli topit než jezdit. Takze bude lepší, když budou jezdit MHD místo dražších aut, aby měli na topení. Tohle jsi chtěl říct?
Avatar - Anonym
Anonym
Asi chtěl říct že stát měl veškeré volné peníze věnovat výstavbě nových elektráren aby byly postaveny v horizontu 10 let, protože zatím se ještě nekoplo

A TO NIKDE PROSIM!!! Jádro nic, paroplyn nic, větrníky nic.
FV je krásná ale v zimě naprosto nanic 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pochopil, že MHD není alternativa pro automobil.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, je to tady. 17.7. nastalo to, co jsem dávno předvídal v diskusích.

Proč raději nechtít čínský EV než EV od jedné z nejstarrších evropských automobilek... Smuté. Leč pravidivé.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za tie peniaze je tato ev astra nekupitelna... spalovak s 1,2 turbo 96 kw ok... za tych > 22 < 28 babiek ( v zavislosti od vybavy a prevodovky ) si to kupi uz urcity pocet zakaznikov ale ani to uz nie je to co bejvavalo... ja novu astru vidim uz len sporadicky... pritom urcite bude uplne v pohode autom... isty problem tejto drahej a velkej megaastry vidim v tom ze vacsina zakaznikov uz radsej presedlava k ceedu i30tke leonu corolle ... a aj ku golfu ... a pod ... pricom zrovna taka corolla uz ani lacnejsie auto nie je od astry... takze jednak aj cena a jednak aj akysi odklon od tradicnych hodnot robi astru u nas uz nezaujimavu a defakto nekupitelnu... a o ev verzii sa ani nema zmysel bavit... to rovno vyhodit prachy hore kominom ... a bude to aj ekologickejsie
Avatar - Markus1
Markus1
Sedel si uz v gecku?
Jirka B.
Kde Ti to muzu podepsat?

Je to smutne, ale je to tak.. Vidime upadek evropskeho automobiloveho průmyslu.

Mam kamarada, ktery si to MG4 koupil. Bylo mu uplne u zadele, ze si koupil auto z Ciny. 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mam kolegu ktory ma ( od oktobra 2023 ) MG ZS s 1,5 atmo... no kua drat nechcem byt sprosty.. ale mne sa v nom pacilo viac ako povedzme vo vitare .. a ak clovek nevyzaduje 4kolku tak fakt je to dalsie zaujimave auto z ciny ... inak dufam ze ste aj nadalej kamosi... ja na zaklade auta kamosov ani neodsudzujem ani nic podobne ... je to kazdeho vlastna volba co chce pouzivat a na co chce pouzivat...
Avatar - Markus1
Markus1
Sedel si uz v gecku?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mám kamaráda, co pracuje u dealera/autorizaku, kde prodávají a servisují MG (on je na servisu přímo) ... ta cena má své opodstatnění, už se řeší koroze, hlavně podvozkové části, tu a tam snad spojky..... jak dlouho se MG prodává na našem trhu ? 2-3 roky ? No já bych si to nekoupil...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Inak aj nove MG 3 ma "len" 7 rocnu zaruku na prehrdzavenie karoserie... tym padom je u mna zrejme z hry von.. aj ked som velmi zvedavy na ciste spalovacku verziu koncom roka.. ale to by musela byt pod 15 aby o tom clovek uvazoval
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To právě ukáže čas.
Prvně bude vysoká ztráta hoddnoty, v bazaru to nikdo nebude chtít. Pak se zjistí, že to taková hrůza není, možná to naopak bude i dobré. A když se prosadí mezi ojetinami jako dobrá koupě, tak to rozběhne i masový prodej nových aut, protože se zjistí, že není třeba mít obavy.
Ano, u aut to rvá tak jednu dvě modelnové obměny.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Este k tej korozii... feliciu sme mali 16 rokov 2001 - 2017 ... zaruka na prehrdzavenie karoserie tam bola len 6 rokov... a stejne to auto prezilo aj nemozne a pre hrdzu z domu neodislo ( prvych mozno aj 7 rokov karoseria uplne ok.. aj zadne 5te dvere ) ... ale clovek fakt nikdy nevie a radsej chce mat od vyrobcu 12 rocnu zaruku ako 7 rocnu to je pochopitelne... navyse aj ceny aut uz su ine... a clovek si zacina opat uz akosi viac vazit peniaze a ocakava za ne patricnu kvalitu

Na druhej strane ak clovek rata ze to nove auto si podrzi 5 ci 6... najviac 8 rokov ( a potom kupi opat ine ) ... tak zrejme tu az tak pripadnu moznu hrdzu nebude riesit ... a poniektori su uz schpni dnes mat za 7 ci 8 rokov nie druhe auto... ale aj tretie co vidim ( a vekovo porovnavam s mojim odkedy som kupil ) ... az clovek nechape k comu je to akoze dobre a co tym ziskali...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Felicie začínaly hnit po 10-tém roce, když měly tak 11, 12, 13 let.
Z druhé strany - byli to auto ze staré školy a nikdo se o ně nestaral tak, aby vydržely. Kdo nechal každé 4 roky vystříkat dutiny, auto v zimě očistit pravidelně od soli... Nikdo 😉
No a když to majitelé neřešili, tak auto bylo za 15 let shnilé... Z druhé strany kdo se staral, tak problém byly hlavně 5. dveře, kde prostě pod tou gumou vlhkost je...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Felicie hnily mnohem drive, 5. Dvere neprezily 13 let, kdyz to auto nebylo v garazi.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Presne tak... feldy hnili uz po par rokoch ... zazrak ze nasa vydrzala mozno tych 7 rokov bez hrdze .. potom ale uz 5 dvere aj lemy blatnikov kvitli vcelku krasne... a ked nasa mala 10 rokov.. uz sme s brachom tu a tam len smirglovali kasnu a lakovacou tuskou to zachranovali... mali sme petrol zelenu farbu ( nemetalicka ) takze sa to dalo este celkom pekne zakryt 😁 ... ale aj o tom boli feldy... a zivot s nimi mal svoje caro
ptr078
Zalezalo na roku vyroby, z prvych dvoch rokov hnili skoro okamzite.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Niektore feldy mali prehnite 5te dvere uz po 3 ci 4 rokoch ... a 10 rocne uz boli na srotovisku... nasa bola jedna z poslednych vyrobenych kusov... maj 2001.. a asi aj preto uz kusok lepsie odolavala hrdzi ako tie prve rocniky.. ktore hnili hned ked uz vysli z predajne... celkovo ale hrdza nebol najvacsi problem ( nasej ) feldy ... aj ked sam priznavam ze 12 rocna zaruka mi pride dnes uz ako samozrejmost ( uz prva fabia mala 10 rokov zaruku na prehrdzavenie ) ... a tych 7 rokov MG sa mi uz vidi na hrane.... aj ked kto uz dnes kupuje auto na 10 rokov a viac ... malokto...
dodo24
Lenže si predstav, že dnes by si isiel predavat tvoju jazdenku z 2017 a bola by hrdzavá. No jasné, že by ťa to trápilo. Za to auto by si totiž nedostal nič. V rakúsku by si ani STK neurobil. Číňana určite nebrať.
Meky
Dnes som bol v servise s autom a počas čakania som obehol vw dílera.

Vw je čisté zúfalstvo. Nuda a vysoké ceny.
Potom som išiel okolo mg.

Mg4 za cenu t-rocu.

A teda to mg4 vôbec nebolo také zle ako som povodne myslel.

Iste, software nič moc ale jazda bola viac ako super.
Avatar - Markus1
Markus1
Sedel si uz v gecku?
Avatar - Anonym
Anonym
napšíeš to tady ještě 14 754? Jsi nahlášen, opakující se SPAM 😄
Avatar - Markus1
Markus1
Staci ak mi raz odpovie 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ja se tam chystam to zkusit, ale prej tu cenu poznas, nekomunto staci, ale i pul milionu ke pro mne dost penez na to, abych to vymenil za MG tak, jak ke dnes a to auto mel dalsich 7 let fejme tomu. Bud bych si koupil neco jineho, pridal a nebo vzal radsi ojetinu. Jestli ti mohu radit, vyzkousej, ale radsi jdi do neceho trochu tradicnejsiho. Nejše tak bohati, abychom kupovali levne veci…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
To mas pravdu... radsej uz dat potom o nejaku tu tisicku ( eur ) viac a zobrat rovno fabiu... ale kazdy ma iny strop... MG 3 ale po vzore ZS vyzera byt u nas na dalsi uspesny kusok.... chce to vyskusat ho.... polo mam teraz 7,5 roka... a uz pokukavam po niecom novsom... takze aj s tou hrdzou to nemusi byt take strasne... neplanujem dalsie auto mat az do dochodku... ale je fakt ze tych 12 rokov zaruku uz povazujem za standard a tu ma MG sklamalo
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vím, že tady často dáváš jako tipy na auta dost zvláštní modely, ale znám tě a vím, že se rozhodneš racionálně. Já nevím, jaký je tvuj rozpočet, ale ty MG jsou tak +/ 0,5milionu a za to se pořád ještě dá koupit nějaké normální auto, byť to třeba nebude takové SUV. Já osobně bych v této cenové asi šel zkusit Megan 4dv, co se vrátil do nabídky.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zle auta uz v podstate ani nie su ... ale ano ok... niektore su zvlastne alebo kusok netypicke ... vzhladom k tomu ze auto pouzivam denne... a mam ho na povedzme 8 ax 10 rokov tak ano... ti uz musi vyhrat rozum nad nejakym tym emocionalnym pohnutim ... mojim favoritom je skoda ( fabia, scala ) ale celkom sa mi paci aj corsa ( je to este docela jednoduche auto ) ... ale pokukujem aj po mokke... tivoli... arone... vlastne skoro po vsetkom praktickom v cene do tych 20 litrov ... ale este mam cas... v januari spravim stk.. auto bude mat 8 rokov a potom na jar uvidime ... pritom len teraz niekedy o 2 mesiace prekrocim na pole 50 tisic km... ale nieje to len o km... chcem nieco uz kusok vacsie a bezpecnejsie .. kedze uz zacinam v aute vozit aj maleho synatora ( v auguste bude mat 4 roky ) ... ono aj ta "mala" corsa je uz voci mojmu polu na pohlad viditelne vacsia
Avatar - Ozzman
Ozzman
Počkej, tomu moc nerozumím, ty si v autě syna doteď nevozil ? Jinak chápu, Scala je asi už použitelná, jen já si prostě neumím představit žít ve 3 s děckem s B segmentovým hatchbackem, až ti syn povyroste, tak se mu i na zadních sedačkách bude určitě hodit více místa (ten muj vyžaduje už teď místo - 4 mu byly na jaře). Navíc i když třeba nepotřebuješ kufr (kde si vozil kočárek? 😁), tak už jen ten komfort z jízdy v o třídu větším autě je prostě jinde. A další neplánuješ ? Já mám druhé na cestě, takže i když jsem puvodně zvažoval i sedan (a být nabídka o trochu lepší = nižší , tak ho asi i mám), nakonec jsem rád, že mám zase kombík a nemusel bych 3 roky jezdit tím starým Meganem, abych tam naložil rodinu i s kočárkem a nové auto by stálo v garáži ( i když já taky nemám na něm extra nájezd, od začátku dubna 2 200 km 😁 )

20 tisíc E je +/- 500 Kč, když se podívám v ČR, tak tohle bych ti asi doporučil po určité zkušenosti vyzkoušet :

http😐/www.sauto.cz/…megane/206854908 - mužeš mít i v nižší výbavě a i tak má vše, to jsi pod 0,5 milionu - za mne asi první auto, co bych si šel zkusit v tvé situaci a s tvými potřebami, já bych za těch cca 550 vzal radši nižší výbavu a dokoupil si EDC, to by byla moje no.1. volba 😁

Volba číslo 2: samozřejmě s manuálem a jako Hatchback to je o sto litru levnější
http😐/www.sauto.cz/…/cee-d/206974887

http😐/www.sauto.cz/…/focus/200493448
tady to bude spíš štěstí najít "levnější", ale jinak auto jízdně super i s kufrem

http😐/www.sauto.cz/…/astra/190036011
Na co Corsu, seženeš Astru za ty peníze 😊 Tahle je ilustrační, je jich víc

http😐/www.sauto.cz/…ot/308/206628294
Brácha Astry, i se silnějším motorem, taky bych se toho asi nebál zkusit
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vozil tu a tam po blizku po meste ( do 2 rokov sme ale ozaj s nim jazdili len po blizku.. ) ... ale cim je vacsi tak uz jazdime aj coraz vacsie vzdialenosti ( stale ale berie kinedril stvrt tablety hodinu pred jazdou aby mu nebolo zle na dlhsich trasach ) ... ale uz si postupne maly zvyka... ( dalsie uz neplanujeme.. sme obaja po 40tke.. manzelka rodila v 38 rokoch ... a nechci vediet co som prezival... rizikove tehotenstvo... kazdy tyzden kontroly ... vyslo nam zvysene riziko dawnovho syndromu pri triple teste ... take stresy uz nikdy viac ) ... takze bohudik aj za to jedno... a chvalabohu je zdrave ....prislo doslova v hodine 12tej aj vzhladom na vek aj na manzelkine problemy so stitnou zlazou ktore ma uz od narodenia ... sanca ze sa aj to jedno podari bola podla jej gynekologa 4 percenta ( samozrejme v top idealnej konstalacii ... plodne dni .. plus mesiac musel byt v splne a pod 😀 ... srandujem ... ale chapeme sa ) ... a predstav si vyslo to... zrejme moja najvacsia zivotna vyhra... to skor vyhras jackpot... a predsa nam to s manzelkou vyslo... ale ok.. uz odbocujem

Kym syn vyrastie tak to uz opat poriesim nove auto... pre 4 rocne dieta je aj fabka v pohode vzadu v autosedacke.. no a ked uz bude mat 14 tak potom sa uvidi aky priestor vzadu mu bude treba... ale nejaka scala by tu mala byt uz ok aj kebyze ma o 5cm prerastie

Idem kuk tvoje typy

Edit😒br />
Astru aj pezota rovno vylucujem ... proste mi nerezu... ceed pekny len to chce inu farbu a nie tu vojensku lesklu zelenu... focus po poslednom facelifte tiez pekny ..... ale celkom ma zaujal ten megane... hatch megane nemusim... ale tento kvazi sedan je moc pekny
Avatar - Ozzman
Ozzman
Chápu,a vlastně gratuluju, trochu vím, jaké to je, ale to mužem řešit spíš soukromě přes SZ, než to tady psát veřejně...je tu i spousta blbu, co to zneužijí... no to já malého naložil už v 1,5roce a odvezl do Chorvatska a od té doby jezdíme i dálky, čím je starší, tím více se nudí, to je jasný.. dost často mam problém ho dokopat i do auta, když jedem nakoupit, takže někdy beru batoh a nosím to pěšky, protože tam nechce do auta 😁

Ok, tak prostorově pro děcko, asi dobré, ale i pro tebe bude za ty peníze lepší komfort, hlavně když budeš jezdit dál a dál 😁

Megane jiné karoserie už nekoupíš, vrátili do nabídky ten sedan, nevím jak je to u vás, ale u nás začíná s manuálem a TCE140 snad na 470 tisících. Osobně bych si vzal klidně bílou, ale připlatil si za EDC, funguje docela dobře.

Já tuto konfiguraci projížděl v kombíku na jaře, kdy ho ještě doprodávali😒br />
Interiér nejvyšších výbav tam chybí, jsou tam trochu levnější plasty v nižších částech palubky (ty RS line a Initiale to nemívali, ale ty už nevyrábí 😁), má to ale moderní infotainment a ta výbava Techno i digitální přístroje.

Prostor ušel, žádné extra velké to neni. Motor super, to TCe táhne velmi srdnatě i na dálnici, EDC má lehké prokluzy, tzn že třeba cítíš, než podřadí a nafouká se turbo, ale pak to vyrazí dost slušně vpřed. Řízení slušné, ale jsou ve třídě mnohem řidičtěšjší auta. Když jsem přesedl do našeho stareho Megana, přišel mne od řízení s lepší odezvou, mechaničtější, navíc hydroměnič jede tak nějak samozřejmě, EDC je vlastně robot, dvouspojka není to pravej automat 😁 😁 😁

Co mne trochu překvapilo, že jsem poznal torzku, starej Megan ji má trochu lépe nastavenou, tady to na nerovnostech v zatáčce mělo tendenci lehce odskočit, ale sedan je prý lepší a nejlépe jezdí z té trojice karosérií.

Suma sumárum, má to své mouchy, ale za ty peníze bych s tím neměl problém... mne to nabízeli asi za 600 v kombi, já naštěstí mě lvětší rozpočet, tak jsem šel jinam, ale za ty peníze tomu autu objektivně pro rodinné použití moc nechybí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Takze budes mat opat veselo... budete uz styria... a to je opat dovod na co? ... na nove auto 😄 ... presne tak

Vies mne je kusok aj luto sa zbavovat auta.. ktore bude mat po 8 rokoch sotva 50 tisic a zadne sedacky su stale este "vonave" ale na druhej strane ked nie teraz v blizkej dobe tak uz asi nikdy ( ceny aut pojdu uz len hore ) ... ja fakt 30 babiek na elektro vehikl nemam ani nedam na neho na tych par tisic rocne co jazdim... celkom sa mi paci jedna fabia lll v kombiku krasna cervena na origo 16tkach ... tusim asi 5 rocna .. najazdene okolo 80 tisic ... silnejsie litrove tsi.. cize uz mas aj vzadu kotuce... 6st manual.. a za 12 tisic eur ( tolko presne stalo moje polo nove ) ... len ja bazarom nejak nedoverujem... no nic este to nie je take horuce... este urcite kopec roznych kuskov poobzeram a prestudujem ( aj novych aj jazdenych ) ... ale ten megane je skutocne dobry tip..... musim kuk skladovky u nas ci ho uz nahodou nemaju

Ten megane urcite za mna s manualom... s edc nechcem ... som v tomto staromodny...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak nové auto přišlo dříve, než se to vědělo, nicméně kdyby to šlo, druhé je už dříve... ale to je jiný příběh.

Fabie kombi mne už dává větší smysl, bohužel ji zařízli. Co s ojetinami, to je taky těžké, dnes existují služby, které auto prověří, určitě je to lepší, než nic. Já sám vzal jednou špatnou ojetinu, naštěstí sem ji vrátil druhý den. Vždy jsem měl jen ojetiny až doteď. Posledního Megana jsem vzal sice 12 let starého tenkrát, ale se směšným nájezdem a stavu zánovního auta, mame ho doteď, ten se povedl.

Ten Megane podle mě ještě nepřijel z výroby, zkusil bych na skladovky až podzim... ja jen doufam, že to nějak neošidí... zjistili, že klasiky Megan nema náhradu, tak ho vrátili do výroby...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mne sa zrejme uz viac oplati jazdene auto ako nove... a tie fabie lll kombiky su stale este relativne nove auta... svokor mal stale jazdene kusky polo 6N1 ( to je to svetle cervene v mojej galerii ... https😐/moje.auto.cz/?… a ja vedla neho.. rok fotky 2009 ) , golf 4 , golf 6 a v r 2021 doniesol z nemecka passata kombi ( dnes uz predoslej generacie ) ... tmavy modry.. dizel .. manual ... proste el clasico kombinacia ... a vlastne aj coraz vzacnejsia kombinacia ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pssatu manual diesel bylo hodně, i v mém okolí byly a ještě je někdo má a to i B8, to je dobrá volba, akorát oblíbená ojetina. Ale jo, pokud koukáš na ojetiny, tak proč ne. Já jsem taky opět koukal na ojeté, jenže když jsem chtěl něco zánovního, ceny se oproti skladovkám tolik nelišily..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ked nove tak samo ze skladovku.. ine tu ani neriesim... videl som aj bieleho focusa kombi jazdeneho zanovneho u predajcu .. uz po tom poslednom facelifte a za 19 tisic ... ale uz je fuc... niekto ho uz vymakol... ani sa nedivim ... ale auta nastastie stale nejake budu u predajcov... len fakt to chce nieco vymaknut v danom case ked to bude aktualne ... vtedy treba verit ze sa najde nieco sikovne ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Auta určitě jsou, jen některé modely budou hůře sehnatelné. No uvidíš, držím palce.... vidíš, že když netaháš všude ASX a G tak se se tebou dá normálně mluvit 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Pri clanku o hot hatchoch si na mna vybehol s ASXkom ty sam... a uplne bezdovodne ... ja som ho tam nikde nespominal ... az ma to normalne zarazilo ze vo co go.... co sa zase deje.. preto som bol trosku podrazdeny ... ale ok nechajme to... 😉
... ja nemam s nikym tu problem bavit sa normalne ak vidim ze dotycny je na podobnej normalnej vlne ako ja ... za tych 14 rokov co som tu si si to musel vsimnut ze so mnou sa da... da bavit seriozne... a pisem vzdy aj k veci... priznavam ale aj to ze po tak dlhej dobe co tu uz chodim ma velakrat uz ani nebavi snazit sa byt s kazdym akoze za dobre... to sa ani neda.. proste napisem co mam na srdci ... a .. a dotycni oni na to potom sami uz pridu ( a niektori na to uz aj prisli ) ze nema zmysel so mnou stracat cas... lebo ja im zo svojho pre nich nedam ani minutu ( tebe venujem aj pol dna vidis 😁 ) .. a mame obojstranny klud ...

Este mam par ciernych konov v talone... colt s 1,0 mpi T ... i20 v litrovom turbe ... tivoli... dokonca som ochotny ist aj do jazdenej octavky ... ale najst niekde u nas slusny kusok... aby nemal ani 100 tisic najazdene a zaroven nebol starsi ako nejakych 5 rokov je nadludsky vykon ... v podstate riesim ze ci nieco uz fakt vacsie ale jazdene alebo mensie ale opat nove ... lebo jazdenu i20 nechcem... a na novu octu nemam... a ani sa mi neoplati na tych 6000-7000 km rocne... aj ked je mozne ze v dohladnej dobe budem opat jazdit viacej uz teraz popri dietati ako bude rast ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je samozřejmě tvoje věc, ale to ASX tu bylo fakt často, pak to Gčko všude.. víš jak je to vlastně docela malinký uvnitř? 😁 Jestli je to nadsázka, tak promin, nerozeznal jsem to 😁

Na oktávku se vykašli, není tak dobrá jak z ní lidi dělaj, ona je fajn pro firmu, kde na to dostanou velkou slevu, ale za ty tržní ceny se rozhodně nevyplatí ty normální modely. Její výhoda je akorát fakt, že nabídne dnes ještě dost silné motorizace typu 2.0TSI, za které se mnohým vyplatí připlatit...
Meky
Mg3 ma myslím takmer 200 koni.
Malý a pbstarozmy megan nie je racionálna voľba
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Otázka taky je, jakou bude mít MG zůstatkovou hodnotu, zvlášť pokud bude hnít.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nízkou, podívej, jak dopadaly první korejská auta z konce 90s, tady bych si skoro vsadil, že to bude podobné.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
2 až 3 roky a už se řeší koroze podvozkových částí? Nedělá náhodou v servisu Škoda? 😒] 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nene, MG, ale u Škodovek me to taky vlastne asi neprekvapuje
Arese
EV normální člověk nechce bez rozdílu země výroby. Nechce ho totiž vůbec! 😄
Lubo
Dizajn za mňa super, jedno z najkrajších áut v kategórii.
Ale akého zákazníka tým chcú osloviť cez tú cenotvorbu neviem. Súkromné osoby, firmy?

Niekedy sme ich do firiem kupovali veľa, do 6 tis Kč mesačne bez DPH na operák ročného vozu. Bol by slm zvedavý na cenu operáku tohto.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Pekne ale zavalite auto .. mega tehla... musis tam mat 18tky disky aby to aj vyzeralo ... pritom i30 ci ceed vyzera fajn aj na 17tkach... na predajni u nas som obzeral skor mensiu corsu uz tu po facelifte .. ta ale vedla astry vyzerala na pohlad mensia nie o triedu .. ale rovno o dve triedy... moja logika je .. nejakych 25 litrov dat ( ak clovek ma ) radsej za ( mensiu ale namakanejsiu ) scalu s 1,5tsi ako za tuto megatehlu s trojvalcom....

PS .. tie tmave oplacke masky s tmavym ( neviditelnym) logom sa mi popravde vobec nepacia .. a vidim to uz aj na corse... co je to za vtakovinu... kde sa podelo viditelne chromovane logo...
Lubo
Motoricky nepoznám, ale čo píšeš dáva logiku.

Pre mňa len pekné auto, ale keď sa človek o to začne zaujímať ako teoreticky o druhé auto do rodiny, tak to aj veľmi rýchlo zo zoznamu vypadne. A pri firme asi podobne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
V cenovych vodach astry ( so spalovakom ) je uz slusny vyber aut... aj preto si tato nova astra uz tazko hlada u nas zakaznikov.. tu uz mozes mat kludne styloveho zvyseneho xceeda s vybornym 1,5 turbom a tejto tazkopadnej astre uz len zamavas... alebo vezmes S cross v 4kolke... podla potreby... astra uz ale zazina byt na okraji zaujmu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já jsem byl upřímně celkem zvědavý na C3AC, Frontera... ale když vidím ty ceny a nabídku Dacie, tak Stellantis vůbec nedává smysl.
Avatar - praptak
praptak
Dacia stále zaostává v pasivní bezpečnosti, takže cena má své opodstatnění.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Špatný výsledek Dacia nemá. Tím to pro mě je v podstatě planý argument.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Cenou nova C3 prekvapila... spalovak s manualom zacina na 15 tisicoch a to nie je spatne... tu uz aj sandero ozaj zacina byt "drahe" ... chce to ale C3 skusit osobne... urcite aj tam nejake kompromisy ( voci povedzme drahsej fabii ) uz budu... najviac som vsak zvedavy na cenu MG 3 s cistym spalovakom... ak bude do 15 tisic tak mame novy hit roka 2025... za 17 ale uz urcite radsej fabiu s tsi
Avatar - Markus1
Markus1
Sedel si uz v gecku?
h.onzyk
Ta lesklá tmavá maska se mi taky moc nelíbí, i když teď jsem to viděl na Combu a tam to není tak hrozný. Každopádně ve srovnání s tím MG je Astra pořád někde jinde, MG je jenom hnusný ze všech stran, o interiéru nemluvě.
Arese
...proč radiši nechtít Astru s normálním spalovacím motorem? 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Protože tam nic normálního pod kapotou není??
Teda krom dieselu...
Avatar - praptak
praptak
Nafta v osobním autě také není normální.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V autě téhle kategorie pokud bude jezdit převážně delší trasy je zcela namístě.
Avantime
Presne, osobne poznám človeka, ktorý je obchodný zástupca jednej textilnej spoločnosti a derie už tretiu dieselovú Astru Tourer. Otázne skôr je, či ešte nejaký Opel dostane.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Z venku pěkné. Uvnitř šílená palubní deska. Výkonové parametry tragické (na poměry BEV). Cena brutální. Spotřeba je fajn. Nosnost nesmyslně malá. Hmotnost vysoká.

Asi auto pro mne. Jen to chce trochu výkonu navíc. Uffff. Samé ústupky. Ale az bude litr benzínu za 150kc tak nic jiného nezbude. 😠🙄😠🙄😠
Avatar - Anonym
Anonym
Letos bylo zaregistrováno pět kusů Opel Astra Electric.

Jeden z nich je tento novinářský modrý hatchback.
Druhý z nich je novinářský červený kombík.
Třetí z nich je předváděcí auto jednoho z dealerů.

Takže reálných zákazníků budou maximálně dva.

Ale ano, v Německu je to lepší. Tam se jich letos registrovalo už 873, což činí 3,4 % ze všech registrovaných Opelů Astra.
Avantime
Viac dílerov v CZ už nemáte? Tam by som tie zvyšné dve autá hľadal. Toto je u nás totálne nepredajné, takže jediný spôsob ako nejaké elektrické Astry predať je, že to importér nanúti dílerom a tí sa toho (možno) raz zbavia formou jazdeniek.
lukas13
Proto Tycoon psal "maximálně". Jinak s Tebou souhlasím.
Avatar - Anonym
Anonym
Těch prodejců Opelu už není moc. Tenhle tristní stav s modelovou nabídkou Opelu trvá už několik let.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ten popis kapacity baterie a spotreby v clanku je trochu kostrbaty, snad je tam jeden vetny zapor navic.
argejev
vsimol som si, ze auta MG nemusia znasat pri testoch porovnavanie s konkurenciou a redaktori sa uspokoja s konstatovanim ze sa oplatia.
ja nepopieram tvrdenie redaktora ze Opel nedava zmysel ak.ho porovava s MG, len upozornujem na fakt ze ked sa najde opacny pripad a MG prehrava tak na to citatel upozorneny nie je ( a vyhodnejsie konkurencne modely akosi redaktprpvi nenapadnu)
taketo praktiky si pamatam na tejto stranke so skodou...
Avantime
Áno, veď sa tu objavujú PR články o MG, ktoré sa tvária ako bežné, takže je už dávnejšie jasné odkiaľ vietor fúka.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
MG nikdy.

Je to Cina jako kazda jina = cinskymi komunisty dotovany kram, za ucelem poškozeni trhu, odstraneni evropske konkurence.

A to uz cena pred dotaci od komunistu byla cena relativne nizka diky nulovym nakladum na bezpecnost prace, ochranu prostredi... a nizkym mzdam delniku.

Jestli tenhle system chcete podporovat, tak si to kupte.

Ja vim, ze vetsine staci mit auto za cinskou cenu, ale brat evropskou vyplatu.
Jak dlouho si myslite, ze to vydrzi?
Avatar - Anonym
Anonym
Napsal si to špatně, zchudllý čech platícící evropské ceny u řady zboží a služeb a energií, s moldavskou výplatou si němůže koupit evropské auto, nebot na něj nemá.

A tak je vděčný za levnou čínu nebo ojetinu 😄
Neuromancer2
Medián mezd u nás za 2024 Q1 36 500 Kč, Moldavsko průměr(čili víc než medián) 2023 cca 16 000 tisíc, ty moldavská výplato. Ty jsi ekonom? 😁
Avantime
Cenová politika Stellantisu pri elektromobiloch je veľmi zvláštna. Chválim ich za e-C3 ale inak je to masaker čo za tie autá pýtajú. Zbláznili sa alebo si robia srandu? Vôbec do toho nemusíme ťahať autá vyrábané v Číne, kde je pri tom MG4 fakt rozdiel skoro 12-tisíc eur. Stačí si zobrať ten Enyaq. Oproti Astre je to SUV s pohonom zadných kolies a s porovnateľne veľkou batériou aj dojazdom. Akokoľvek sa mi Astra dizajnovo páči, tak toto je vyslovene na facku. Je úplne fuk, aký mám názor na elektromobily a špeciálne tie z Číny, ale tu tu sa niekto musel s koňom zraziť. :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
... suhlasim :yes:
Avatar - skejpa
skejpa
Ta poslední tabulka hovoří jasně. Tohle auto je prostě naprostej nesmysl. Tak možná za 800 by se o tom dalo bavit. Ale tohle je úplnej ústřel. To koupí jen šílenec.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Cit.: "Opel totiž jako samostatná jednotka vydával spoustu peněz, času a energie na vývoj vlastních komponentů, které použil jenom pro sebe." Tak v rámci GM byla sdílena platforma velkých (Evropa) a středních (USA, Austrálie) aut E2XX, celkem u 4 značek (Chevy, Buick, Opel, Holden), a to včetně některých motorů a převodovek. Skutečným důvodem odprodeje Opelu/Vauxhallu byla dlouhodobá neschopnost dosáhnout černých čísel u evropských výrobců koncernu i přes nejvyšší ceny srovnatelných modelů na stejné platformě. Opel se dostal do černých krátce před již dohodnutým prodejem (tlak na mzdy, propouštění). Začlenění do PSA jistě snížení nákladů prospělo, zároveň ale Opel pronásleduje neuvěřitelný pokles produkce a přesun výroby do Španělska. Vzniká proto otázka: byl prodej ze strany GM opravdu záchranou Opelu, nebo jen další ukázkou neschopnosti GM uřídit kolos a poradit si s odbory a náklady v Evropě (viz SAAB)?
Nemohu si pomoci: auta vzniklá u Opelu od r. 1996 do konce pod GM se mi líbila mnohem, mnohem více, než současná produkce. Prvním byla manželčina Astra a celkem jsme potom vlastnili 5 Insignií. Pokaždé mimořádně spolehlivá a celkově rozumná volba.
Avatar - Anonym
Anonym
GM generuje daleko zajímavější zisky asijský trh, hlavně Čína, pak samozřejmě severomaerický, ale slušné zisky má i v Jižní americe a Arábii.

Evropu opustil včetně ruska a vše prodal Stellantisu, resp. Ladě