Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Green deal se rozjíždí. Bude kvůli němu stát benzin přes 50 Kč?

329 komentářů

Lubo
Konečne zasa jedna katastrofická predpoveď... a keby aj šli PHM o 10 Kč vyššie, nič sa nestane.

Okrem toho idú len do národnej legislatívy aplikovať to čo už odsúhlasili na európskej úrovni ... už tam veľa priestoru nie je. Pripravila Babišova vláda, podpísala Fialová vláda. Aspoň sa zasa všetci môžu doťahovať kto za to môže.

A kým nás budú zabávať hádkami, tak si pekne rozdelia peniaze na implementáciu národného plánu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak nic se nestane? 14 tisíc ročně při 7 l/100 km a 20k nájezdu spousta lidí rozhodně pozná. A hlavně všechny ty prachy půjdou na nakrmení eurodotačního socíku, tedy Babiše a podobných vykuků, nebo elektroúderce na nákup předražených EV. Hnus. :no:
Lubo
Odborníci na katastrofy odhadujú, že síce to
bude asi 3 Kč (350 Kč mesačne pri tvojom uvedenom nájazde), ale zároveň nezáväzne varujú, že to môže byť až 1167 Kč mesačne - ak by povolenka stúpla na 200 Eur, aj keď je zafixovaná na 45, lebo vo Francúzsku je bordel a v minulosti stúpla na 100 Eur.

Či bola za posledných 4 rokov priemerná cena 25,6 Kč/l, alebo 40,3 Kč/l nevšimol som si, že by sa ľudia obmedzovali.
Avatar - Anonym
Anonym
ty 3 kč je blábol na uchlácholení občanů, ty co dělaj analýzy nebo ochodují s povolenkami to odhadují na těch 6-10 kč navíc....

Navíc díky green dealu zraží i bydlení , potraviny a každoročně bude růst elektřina.

Takže střední třída v ČR - pracující žebráci
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak samozřejmě, ty si vybereš radši to nejvyšší, aby si mohl strašit, že je celý svět špatně 😁 Možná bude lepší si počkat, jak to dopadne...
Avatar - Anonym
Anonym
emisní povolenky co musí platit třeba elektrárny za celou dobu nerostly a pořád byly na hodnotě jako první den co se zavedly vid 😄 😄 😄 😄 😄
BOHA!!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bariku, ty rád strašíš, děláš to se vším, všechno je špatné a bude katastrofické, pokud ti dám 10 scénářů, vybereš si ten nejhorší i když bude nejméně pravděpodobný a budeš s ním strašit, aby si nás přesvědčil, jak je vše špatné a bylo lepší 😁 To děláš, známe tě tu roky....
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, na dobu do roku 2019 se bude vzpomínat jako na dobu "Dobře už bylo" 😄

Že to nechceš přijmout, je tvůj boj.

Zůstaneme v neoblíbeném visegrádu ju
Cena elektřiny pro domácnost, 2. pol. 2023 , MWh v EUR
Česko 315
Polsko 216
Slovensko 194
Madarsko 113

Reálné mzdy od 2019 do konce roku 2023😒br /> Madarsko + 14%
Polsko + 9%
Slovensko + 5%
ČR -8%

Pozdravují OECD a Eurostat

Nejdrašší energie, jako jediní pokles reálných mezd

Ale máme se dobře, já vím. Lidi maj v Lidlu plný košíky a v Hokeji fandila celá země😄 😄 😄
Chléb a hry jedou, ted otázka jak dlouho. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já neřekl, že to nepříjmu, to ty se bráníš, já to akceptuji 😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No já právě nechci čekat. Já chci, aby tahle blbost nevstoupila v platnost.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Škoda, že v článku se nepíše, co přesně ty dokumenty jsou zač 😁 Ono to třeba bude trochu jinak... jakože se to bude ještě přezkoumávat žejo.. ale tady je to trochu bulvár. Doporučuji třeba ČTK
ryccardo
Tak s takovým přístupem ti spadne na hlavu každý hov-no, když budeš umírněně sedět v koutě a čekat jak to dopadne.

https😐/www.msn.com/…ealu/ar-BB1q54tx?…

Mě by spíš zajímalo jak výše ceny povolenky a tím i cena benzínu ovlivní splnění/respektive nesplnění klimatickýho cíle. Umí mi to někdo vysvětlit? Ovlivní to kolik se vybere na výpalným, ale s klimatem to nemá nic společnýho.
Avatar - Anonym
Anonym
Oni doufaj, že když to zdraží hodně, že se lidi vzdaj aut se spalovákem a přejdou na Ev a ti chudí že pojedou vlakem, busem a MHD
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
3 Kč bude jen začátek. Je to principiálně špatně. Klasický zelený transfer od chudých vrstev k bohatým přes neefektivní dotační mašinerii.

"nevšiml jsem si, že by se lidi omezovali"
No lidi holt minimálně do práce jezdit musí. Radši osekají jiné složky rozpočtu.
Avatar - Anonym
Anonym
první na řadě jsou zbytné položky, tj kultura a zábava. Pak přijde na řadu topení a svícení, jídlo kde se budou kupovat nelevnější aušusy a pak už je konec. Dělat jedině víc prací, přesčasy nebo kdo má velký byt/barák a nemá to nevyužité= nastěhovat si domů někoho kdo bude cvkat za bydlení.

Anebo se probudit a poslat zelený utopisty na smětiště dějin.
ptr078
Tak skor ide o transport tovarov a sluzieb, kde sa to prejavi v cene a za rohom mas dalsiu vlnu inflacie
Avatar - Anonym
Anonym
To víš no, tady zdejší e😜ertni nevědí co znamenala ropná krize v 1973 a 1979.
Měli by se dovzdělat
https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv

Jak to zvedlo ceny, inflaci, rozvojové země to na 40 let uvrhlo do stagnace a propadu atd. Prostě všechno zdražit - což je volně přeloženo Green Deal - povede k enomickému zázraku a blahobytu, tak si to tu šílenci a zelený utopisti vykládaj 😄 😄 😄 😄
ptr078
Mne by to ani nevadilo, keby si sadli naozaj odbornici, zratali by to, predostreli niekolko alternativ a scenarov, povedali rovno co sa tym dosiahne, co to bude spolocnost stat. Ale rozhoduju o tom ludia, co si nevedia samostatne utriet pr..l.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na základě podkladů od odborníků... tyto studie samozřejmě mají k dispozici, ale politické rozhodnutí je politické rozhodnutí
ptr078
Maju podklady, ktore chcu mat a nie ktore su pravdive 😂. Moj bratranec robil nejake fin. Podklady pre vladu pana hegera, tak mam predstavu ako çto funguje, je o tom milion clankov, ako sa boris a rishi radili so studovanymi hlavami pocas kovidu, dufam, ze to raz niekto sfilmuje
Avatar - Ozzman
Ozzman
Také pracuji v této sféře, věř mi, že mají obojí k dispozici, ale rozhodují se tak, jak potřebují... rádi se pak na e😜erty odvolají, ale neřeknou, že si vybrali tu nejhorší variantu oni 😁 Oni jsou decizní sféra...
ptr078
Pocuvaju odbornikov do bodu, kym sa to zhoduje s ich predstavami
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, jak říkám, oni podklady mají, EU má obrovský výzkumák který spolupracuje s výzkumáky členských států, jsou tam prvotřídní e😜erti, zpracovávají analýzy dopadů všech možných odvětví, jenže o tom rozhodují politici, co se bude realizovat a to nejsou blbci, povětšinou, ale dělají to účelně 😁 Většina těch rozhodnutí vyhovuje lobbistům, kterým tito politici "patří" 😁
ptr078
Uz si nepamatam presne to cislo, ale je to rocne niekolko miliard eur, co v bruseli pretecie pod nazvom lobbing 😅
Avatar - Ozzman
Ozzman
A nejen tam 😁 lobbing funguje i v městské samosprávě a silně 😁
ptr078
Tak v nasich zemepisnych dlzkach a sirkach je ten "lobbing" hlboko zakoreneny 😂
ACE.
Hochu, musíš počítat všechno na čem se to projeví, to není jen těch pár km co dojíždíš do práce.
Lubo
Počítam.
Musíš počítať s tým, že ak nestúpnu ceny PHM podľa tých katastrofických scenárov, tak stúpne aj tak všetko zasa kvôli niečomu inému. Tomu sa nevyhneš, hochu :-! .
Avatar - Anonym
Anonym
Jediný co nestoupá sou výplaty vid 😄 😄 😄
Reálné mzdy -8% 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To je ten menší problém. Ano,14 tis. je pro někoho hodně.

Ale ten problém je v tom, že to je 100% proinflační faktor a to zdražení se propíše do úplně všeho!!!
ryccardo
Přesně tak. To asi každému totiž nedochází.
Avatar - lyon667
lyon667
Nic se nestane? Naopak, poznáš to na cenách všeho.
Avatar - Anonym
Anonym
To sou dobrý bláboly, jestli sis nevšiml, tak ty povolenky se týkají i vytápění, takže lidem kromě toho zdraží i bydlení a hlavně pronájmy a podnájmy a k tomu díky dražším palivům zdraží potraviny a služby. Lidi co už tkahle sotva dávaj od výplaty k výplatě budou ještě větší žebráci....
Avatar - Anonym
Anonym
Od výplaty k výplatě možná někdo jo. Ale takto problém nestojí. Proč se musíme nechat ždímat kvůli nesmyslu? Aby na tom nějaká lobby vydělala. Vypráskat je bičem. Jenže jak, když se to evidentně spoustě ofčanů líbí?
Avatar - Anonym
Anonym
Lidi co je to s váma že se necháte ždímat a ještě u toho hýkáte blahem?
ryccardo
Propaganda asi přestává fungovat a lidem padají zelený brýle z hlavy 😁
ryccardo
To se stane docela hodně. Jen počkej jakou by taková šílenost rozjela zase inflaci. Nicméně si myslím, že v reálu to nebude tak divoký a budou to 2 koruny. Je to sice zase hřebík do rakve EU. Pak ať se nikdo nediví s takovýma nařízeníma, že voliči volí "extrémisty" kteří jsou proti dalšímu likvidačnímu zdanění paliv. Jestli chtějí přebarvit Brusel kompletně, tak ať pokračují ti pitomci dál ve své vítačské a zelené politice, ale hlavně ať se pak nediví, že je lidi nechtějí volit za takové devastační kroky, které vůbec není nutné dělat.
Nebo Nebo
Tato doba už není normální, přitom před 20 lety nikdo takové nesmysly neřešil, a to není zas tak dávno.

Jinak to lidé vyřeší tak, že začnou používat LPG, CNG, přejdou na věřejnou dopravu (bus, metro, trolejbus...), tedy pokud taky nezdraží 😁 a nebo někdo koupí ty elektrokrámy, však oni tam dostanou všechny...

Tady je vidět, že nás EU nutí, ale jiným způsobem, než nutí to, co kupovat 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano, a pak ti nějaký elektrojasánek oznámí, že EU nikomu nic nepřikazuje. Nejlepší je, jak nikdo pořádně neví, kdo a kdy to schválil. Veřejná diskuse opět začíná slovy "musíme implementovat směrnici", politici budou obviňovat jeden druhého, schválí se nějaký legislativní paskvil a za 7 let prostě benzín zdraží na 50 Kč. :no: Takhle si demokratický proces nepředstavuji.
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle taky nemá s pravým kapitalismem nic společného. Je to kočkopes utopistického socialismu křížený s kapitalismem prošpikovaný tunou ideologie a snahy elit být ještě víc bohatší než dnes.
Avatar - Anonym
Anonym
utopističtí neobolševici zas vymysleli, jak udělat z lidí žebráky, to je totiž nejjedodušší cesta, jak snížit emise. tím že lidi an to nebudou mít, nebudou nic kupovat a nebudou neikam cestovat.

Smutné je, že si to ovce nechaj líbit
Avatar - fOE
fOE
to vemu na sebe a budu to ja co napisu: doufam ze bude za litr za 50! Nebo klidne i za 60!
Avatar - Anonym
Anonym
A já doufám že gumovej rohlík bude v Lidlu za 15, spíš 22 a chlebíky mezi 80-190 Kč a kilo masa 350-3500 kč

Čím hůř, tím líp! 6 milionů lidí na náměstích - náš cíl 😄 😄 😄
Nebo Nebo
Jestli vůbec ty gumové rohlíky a chleby budou, prý plánují stavět další FVE a větrníky. Kam jinam než na pole by se stavěli?

Holt, doba je čím dál horší
Avatar - Ozzman
Ozzman
To už tady před dvěma lety řval Rajchl, že to bude za kilo a zase prd 😁
Avatar - Anonym
Anonym
ono to bude, neboj, dočkáš se. Možná ne tady, ale takové Holandsko, Norsko, Švédsko atd - tutově. Na to si předem můžeš vsadit, vyděláš balík 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Díky za tip, si vsaď ty, pak třeba nebudeš nadávat na to, jak je všude draho, když si na tomhle vyděláš balík 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jdu na to. 😄
Lubo
Presne. Kamarát sa vrátil z demonštrácie a volal mi v noci, aby som hneď išiel natankovať. Že bude ráno nafta stáť 80 Kč.
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] 😒] Kamarád Barik ? 😁
Lubo
Asi ma nebude chcieť za kamaráta po takýchto názoroch.

Nerozumiem ako sa ľudia dokážu rožčuľovať o niečom čo neovplyvnia, a ešte ich pri tom zneužije pre svoje ciele politik, čo to celé vymyslel. A reálne je to aj tak jedno.

Benzínu / nafty si aktuálne môžeme kúpiť za priemernú mzdu 6x viac ako v roku 1990.
Ceny PHM sú len dobré zámienky pre zdražovanie, keď nestúpajú nájdu sa iné zámienky. A žiadna vláda s tým nič nespraví ani nemôže, je to fyzika a treba si na to zvyknúť.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano... přesně tak to je... :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ještě si spočítej kolik ti v roce 1989 zbylo z výplaty když si zaplatil nájem a energie ( 2500-600 kč = 1900 a co si za těch 1900 mohl thdá koupit) a pak si spotřítej, kolik ti zbyde dnes 35 000 kč, když zapatší 18-30 tis kč za nájem a energie a co si koupíš za ten zbytek)

Takhle se totiž provnává životní úroven, kolik ti zbyde po uhrazení bydlení a energií 😄 😄 😄 😄
Lubo
Dnes je možné kúpiť si to čo sa našim predkom nikdy nesnívalo. Keď som pred 30 rokmi kúpil za 1,5 týždennú výplatu auto s klímou a automatom a za ďalšiu mohol naj telku, tu to bolo nepredstaviteľné. Ľudia si za výplatu kupujú nezmysly.

Že je niekto na tom finančne zle, to je pravda - ale ich podiel je nižší ako pred 30 rokmi a veľa z nich si za to môže samo (pôžičky, alkohol, cigarety, balenú sladenú vodu v hektolitroch, dovolenky, nepotrebné veci)..
Tým sa nechcem dotknúť ľudí v chudobe. Ale zvyšku nezaškodí podstatne, ale fakt podstatne ubrať v spotrebe.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Neovlivní? Snad žijeme v demokracii a všechno jsou to politická rozhodnutí, která dělají naši zástupci. Nebo ne?

Ceny benzínu mí určovat trh. Ne EU.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Trochu bych poupravil - ceny benzinu má primárně určovat trh (=za běžných podmínek konkurenčního prostředí).
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Klidně ti ho budu dodávat za 100 Kč na litr, jestli chceš.
olsztyn
Nebo hromadná drahá?
Teď jsem by s rodinou na Balatonu, tam a zpět 1000km, spotřeba 5,6l (na dálnici rychlost kolem 145), při naftě za 38 Kč to bylo 2156 ,- tj. 539 Kč zpáteční cesta pro jednoho. Pokud by naftu zdražili na 50 Kč/l tak vyjde cesta na 700 Kč/hlavu.
Nejlevnější spojení veřejnou dopravou jsem našel za 900 Kč, ale taky to ukazuje 2 500,-
Samozřejmě ne každý má úsporného diesela, ale když ruský svoloči jeblo v kouli, tak stálo palivo taky 50 Kč a co se stalo? Lidi nejezdili 150, ale 120. Ublížilo to někomu?
Oni (EU resp. vyspělá civilizace) ty emise nějak snížit musejí, aspoň se o to snažit. Taky musí snížit závislost na fosilních zdrojích. Zdražit palivo je to nejjednoduší a nás (pro individuální přepravu) to nijak zvlášť nezasáhne.
Samozřejmě bychom všichni chtěli benzínovej šestivál s 300 koňma, palivo zadarmiko a krásnou planetu pro naše vnoučata... to je bez debat.
Problém je, že to opět zdraží přepravu zboží resp. služby.
Máme jednu z nejhustších železničních sítí a jet někam vlakem je za trest
Avatar - Anonym
Anonym
Dej si cestu do práce v pondělí ráno ve špice, až ujedeš těch 20-30-40 km co lidi jezdí za 60-115 minut, tak nám ukaž průměrnou spotřebu.
Budeš rád za 8,5 😄 😄 😄 se silnejěíš motory 9-12 😄 😄 A to i v dieslu 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne auto v té špičce jezdí tak za 4 na sto, tak těch 50 za litr asi ustojim, před dvěma lety tady tak stála paliva taky... a taky jsme žili.
olsztyn
No mě ten diesel třeba fakt těch 8-9. Ale já nejezdím denně, ve městě minimálně. Proto jsem si ho koupil
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je v poho, já spí vysvětluji Barikovi, že se dá koupit i auto, co v těch kolonách moc nežere... taky sem měl diesel a vím, že do města to není nejvhodnější, jezdil sem za podobné spotřeby.
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, takže kvůli benzínu za 50 kč si každej ovčan musí nakoupit povinně 3válec nebo hybrid.

Ty starý auta pošlem do hutí, všetně uleženk se 100 tis km, jasná věc. Ekologie nejvíc 😄 😄 😄
Komerční spotřební konzum, zahazovat věci co fungují a ensutále vyrábět nové, okradené šunty.

PS: dneska sem 4, slov ČTYRI KM za celudí Praha konec potkal bílého favoriat a naopak 6 km za cedluí Praha sem potkal dvě Felicie 😄 😄 😄 😄
To jen tak bokem abyste měli radost.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobrej nápad, nebo si nech jedno auto a zbude ti na benzín 😉 😁 Prostě, když nemáš finanční gramotnost, stát za to nemuže, přeci není základní lidské právo jezdit v osmiválcích, když na to nemáš.... Pořid si takové auto, které uživíš.. je to jednoduché.
Avatar - Anonym
Anonym
Já jezdím na LPG, já sem v klidu.
14x15,90 = 223 kč
Za 223 kč je u ONO 6,03 litru benálu u u karteálku MOL, OMV, Oreln a spol cca 5,58 😄 😄 😄

Dobrý ne 😄 V8 za náklady Fabie 1,4 😄

PS: já jezdím tím V8 do práce 5 let (v září) a předtím sem jezdil 2 roky V6 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak bud v klidu a nestraš tady 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ted ještě kdyby 50% lidí nemělo problém, když přijde neočekávaný výdaj a maj dát mimo běžné výydaje třeba 30 tis kč, což je tolik kolik maj výplatu třeba.
Ale vlastně maj mít úspory vid, akorát vono je problém že není z čeho spoiřit, protože ty pravidelné výdaje sežerou 80% výplaty 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To mělo vždy Bariku.. a možná víc, než 50 %..... to je život, já pořád nechápu, že ti nedojde, že dobrý život nikdy nebyl, není a nebude nikým garantován 😊
Avatar - Anonym
Anonym
neřekl bych, je to čím dál horší. Dřív se to týkalo hlavně lidí co všechno prožrali, prochlastali a utratili za cestky, prostě lidi co nedokážou udržet korunu.

dneska se to týká i pořádných lidí
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pořád nevím, že ti nedojde že lépe už bylo a (i diky Green dealu) se budeme mít už jen hůř a hůř. Minimálně dokud bude Fiala a jeho 5kolka u vlády...
olsztyn
Určitě ano.
Řešením je EV (pokud má rodina víc aut) nebo Plugin. případně Full hybrid od toyoty to bude mít do 5. Slušné BMW i3 stojí od 350 tisíc, slušný Passat GTE od 450.
Nebo hromadná doprava. Výsledkem těhle řešení je snížení spotřeby potažmo emisí. Uhlíková daň
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hromadná doprava je nejekologičtější, to může EVčkářum prasknout žilka, když jim to tady omlacuji, já se nestydím, jezdím často metrem a tramvají, je to stejně nejrychlejší 😉
olsztyn
Přesně. Problém je když zpáteční cesta praha-marianské lázně v ulepeném vlaku je za 600 Kč a trvá 3+3 hodiny a benzínovým autem se spotřebou 6,5 l ve čtyřech to jednoho stojí do 250 Kč a trvá 2+2 hodiny. (+ amortizace, pojistka atd.)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však ano, já jsem zastáncem městské hromadné dopravy, ale meziměsto mne to taky nebere, někdy je to dobré, ale jindy to je neekonomické a ještě pomalé. Jenže hádat se tady, jeslti někdo jezdí po Praze za 10 na sto, druhej za 4 na sto a třetí si myslím, že je nejzelenější, že jezdí v EV ze soláru, tak všichni tady blokují, přitom tady jezdí za 3650kč za rok metro a tramvaje a ekologická stopa je daleko zelenější 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak a nejlíp se jedzí v 35 nad nulouv narvané tramvaji bez klimy nebo 80 letech když sotva stojíš na nohou nebo třeba s bolavými zády atd.
Naprostá pecka, komfort cestování bomba.
A sednout na sedačku na který 3 zasávky než si nastoupil seděl pomočenej bezdák co se 3 měsíce nemyl, taky lahoda.

Jak už sem tu psal, jezdil sem MHD 1995-2016. Užívejte si ted zas Vy -a to i za mě 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tyhle situace jsou vyjmečné, ale opět potvrzuješ, že rád strašíš 😁 Tramvaje klimu mají, v metru je teď ideálně 😉

Jo hele, v 80ti budeš rád, když dojdeš na tu trmavaj, ještě tak po Praze jezdít autem jako řidič 😁
Avatar - Anonym
Anonym
T3 a T6A5, kterých jezdí stále 60% maj klimu? Fakt? Kde? 😄
Sem s tím tuhle jel z Národní třídy do Hellichovy a nějak sem s jí nevšiml 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Některé ano, stejně jako autobusy, neříkám, že všechny, ja jezdím především metrem 😊
Avatar - Anonym
Anonym
to je pár kusů T3 těch co sou částečně předělaný jako nízkopodlažní (prostřední dveře).
T6A5 nejsou předělaný vůbec...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže městská doprava faktxneni jen PID.

V Praze nikdo normální autem moc nejezdí, protože se to ani příliš nedá.

Jenže v běžným městě prostě každé 4 minuty metro fakt nejede, ani každých 10 minut tramvaj či šalina...
Avatar - Ozzman
Ozzman
V běžném městě taky jezdím autem , s tím problém nemám 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Já jezdím Prahu denně od roku 2016 😄 Dá se to 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Záleží kde...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já taky jezdím... centrem.. ale na motorce, autem je to opruz
Avatar - Mikesus
Mikesus
Pohoda. Do 5l se vejdu i v tom, v lepším počasí i kolem 4. Přesně jak píše, individuální doprava je hodně levná. Prostě když nemám na 5 aut s x set koňmi, koupím jen jedno nebo 2. Případně výběru něco hospodarnejsiho.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A víš že mnoho lidí je na hranici důstojného života, a spousta lidí má jen 1 auto?!? A že počet lidí ohrožených chudobou závratně roste??
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Sám si absolutně protiřečíš.

Zvýšení ceny PHM nepovede k žádnému snížení emisí, protože nikdo prostě jezdit nepřestane. Naprostá většina jezdí protože musí, protože potřebuje.

Takže snížení emisí se neodejraje.

A NAOPAK, bude to vysoce proinflační faktor, takže to opět z lidí udělá větší žebráky. Takže například zbyde méně peněz na servis auta, péči o dům atp. Takže to jen zhorší stav, a žádné snížení emisí se konat nebude.

A mimochodem, zdražení PHM samozřejmě povede i ke zdražení MHD 😒] 😒] 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Eurohujer nakoupí přeci baterkové busy a trojebusy a elektřina bude díky instalaci dalších 700 000 nových větrníků a 35 milionů čínský panelů (čína 95% dodavatel FV panelů do EU, můžu odzdrojovat pro něvěří Tomáše) a přes investice do rozvodné sítě a vodíku - bude každoročně zlevnovat, 2035 už se bude dávat dokonce ZADARMo přeci

Realita je bohžel ta, že 2035 se bude 1 kwh pohybovat mezi 12-20 kč 😄 😄 😄 Topit elektrikou bude luxus. Všeichni doma 15 stupnů nebo pokoutně na samotách topit dřevem a vším co hoří.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Se divím, ze sis to jeste nehodil. Ty to mas celkem vybrakovane, Katastrofiči Ekonomove.
olsztyn
Ale povede. Buď budou jezdit pomaleji, nebo si pořídí úspornější povoz, nebo si rozmyslí cestu, nebo pojedou vlakem. Ano i MHD to zdraží, ale to se rozpustí mezi víc pasažerů.

Dost pravděpodobně se ale najde i dost takových, kteří své návyky nezmění a budou jen brečet, že se z nich někdo snaží udělat žebráky viď? Může za to Soroš, Fyjalo octup!

Ještě zdraží pivo, protože je stále levnější než nealko, pantáta si nebude moc dovolit se pěkně vylejt, s vodou bude vypadat jak buzik to teprve bude konec těch správných slovanských hodnot. 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jak ojedu vlakm tvl když vlak jezdí po kolejích???
On vlak všude fakt nejezdí!!!
olsztyn
Dal jsem ti tam ještě tři další možnosti 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Aha, když nevedou koleje tak si cestu rozmyslí... Jo, tak to máš v hlavě solidní výplach :yes:
olsztyn
Máš ještě dvě možnosti koumáku
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A ani jedna z nich není řešením hujere.
olsztyn
Lepší je brečet
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jestli někdo trpí hladem a žízní, a ty mu přideš pomost tím, že mu dovezeš kamion plný nového nábytku na zakázku, tak jsi mu ničím nepomohl...
Dostupnou individuální dopravu nenahradíš nedostupnou hromadnou dopravou :-!
K breku je jen to, když tuhle základní věc někdo nedokáže pochopit...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nech si kecy o Sorošovi a diskutuj věcně o tématu, kterým je směrnice, která nám zdraží paliva. Ano, tato směrnice bude moct za to, že budu mít vyšší životní náklady.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To není úplně pravda. Kdyz na začátku ruské agresivní invaze na Ukrajinu skočil benzin k 50kc, silnicie byly poloprazdne a MHD vytizenejsi. Pak to začalo klesat a zase se lidi vrátili do aut. Takze těch 50kc určitě dosti lidí, minimálně na nějakou dobu, přesvědčí jezdit mhd
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nepřesvědčí protože prostě MHD není alternativou pro automobil. Tak prosté to je.
Ve velkých městech ještě dejme tomu, ale to se bavime o 5 městech v ČR...
Avatar - Anonym
Anonym
Poloprázdné silnice byly za kovidových uzávěr. Když byl benzín za 50 tak byly plné, jenom všichni jezdili tak pomalu, že jsem musel všechny předjíždět. Většinou je to naopak, už se to zase vrátilo k normálu. Já 90 podle značky, v levém vochcávky 140 frnk, frnk, frnk, jedna za druhou.
ryccardo
Jasně že emise budou stejný. Jen se naplní kasa. To je jediný důvod proč se tenhle podvod na lidi dělá. Nicméně si uvědom, že i přes to, že budou paliva za 50 korun, tak nafta bude pořád dotovaná 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Cesta neni jen phm. Musis porovnat reálný náklad na cestu vs jen phm.
olsztyn
Ano, taky jsem to tam někam psal. Pokud někdo nemá auto tak jasné. Chudoba je bohužel nákladná 😞
Avatar - Jenik3
Jenik3
Kdyz si cíle stanovila Evropská rada a následně posvětil Komisni legislativní návrh parlament a Rada EU, tak se temto krokům nemůžeme divit.
Divit se budeme, až to nebude fungovat a mladší generace se budou ptát, proč dříve bylo lépe.
Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Pokud nebudeme brát střední hodnotu, tak máme příplatek 20kc/l. Bez daně. Plus ještě všechny daně a DPH. Cena nafty bude tedy cca 60kc/l. Vše co se vozí tak zdraží. Zdraží uhlí o 30%. Vypnou se elektrárny na uhlí. Zvýší se cena elektřiny.
Bude to znamenat zdražení všeho o 10-30%.
Emisní povolenky jsou vázány na poptávku. Cena není fixní. 😉


Všichni tu mluvi jen o benzínu a nafte. Ale co uhlí. Teplo? Elektřina? Domy? Byty? Vse zdraží emisními povolenkami.

Těším se na litr benzínu a nafty za 150-200kc. Brzo. Bude to príma sledovat. Ten cvrkot. 😉 👍🏻
Avatar - Anonym
Anonym
Při litru benzínu za 200 přichází totální bankrot EU 😄 😄 A ve francii bude hořet pár aut, skromný odhad tak 300-900 tis a domy, odhad tak 400 000 až 2,5 milionu včetně státních institucí a zraněno bude tak 700 000 policistů.

Dřív se tomu říkalo občanská válka nebo Státní převrat 😄 😄 😄 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Cekam litr phm na úrovni 880-1200 korun. Přijetím eura to spadne na 15,50 az 21,30…. Kun
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč stát dotuje jízdenky mladistvým a důchodcům a proč PID dotuje dopravu, když je MHD tak výhodná?!. Co???
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No proc.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Cekam
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Čekám já. Neodpověděl jsi.
ACE.
o žádný GD pochopitelně vůbec nejde, je to stejnej blábol jako boj za svobodu a demokracii, zbrojení pro mír, musíme vyzrojovat Ukrajinu, protože tam bojují za nás, všechno srágory s jediným smyslem. Vytěžit z lidí prachy.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To by se ti libilo, aby rusáci nevraždili jen na frontě, ale po celé Ukrajině.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nebýt válečné podpora Ukrajiny, tak Ukrajina je dávno pod vládou Ruska, nikdo nikde by neválčil, Ukrajina by neměla materiální ani lidské ztráty.

A kecy typu jak by Rus táhl na Budapešť a Bratislavu... Směšné. Jsou to státy NATO.
olsztyn
A dalších 40 mio lidí s kterými by Rusák chtěl dostat NATO do hranic před rok 1997, tzn. abychom byli i my ve vlivové sféře Mordoru. Chápu že tobě by se to líbilo ale mě ne, díky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Probůh tak NATO funguje a chrání nás? Nebo je k ničemu?? Tak už si to konečně rozmyslete 😒] 😒]
olsztyn
Chrání. Primárně odstrašením. Dál sdílením informací (má ČR např Avacs?), postupů, plánů, specializovaných jednotek atd.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak když chrání, tak jak by se sem asi tak ten Rus dostal??? 😒] 😒] 😒] Datovou schránkou???
olsztyn
Už meleš z cesty
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Stále jsi mi neodpověděl.
NATO nás chrání jsi řekl.

Tak jak se sem ten Rus dostane??? Počká na podzimní mlhy a přijede do Prahy prstem na mapě?!?
olsztyn
Tak když bude Ukrajina stejně vazalská jako Bělorusko a na Slovensku tvoji hrdí slovanští bratři zvolili takové kabrňáky, tak je to z Užhorodu asi 450 km? Nebo z Polska? Když nebude v NATO? Jak se sem dostal v 68? Možná nahodí strojírnu Admirála Kuzněcova, vyvalí se dým kterej rázem položí celej Green Deal na lopatky a přijede kanálem Dunaj-Odra-Labe? Poraď...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Fico je všechno možné jen ne proruský. Co tam máš dál??
Avatar - pradeda777
pradeda777
Fico je ne proruský asi tak jako ty, že?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Fico podporuje plnění veškerých spojeneckých závazků. Ale chápu, že pro jednoduché jedince a duševní mrzáky je jeho nálepkování i díky našim manstream médiím snadné.

Tak např.😒br /> Slovenský premiér Robert Fico zároveň uvedl, použití ruské vojenské síly vůči Ukrajině bylo porušením mezinárodního práva, postavil se územní celistvost Ukrajiny a podpořil vstup Ukrajiny do EU.

Vyloženě proruský postoj co?!?

Ale ano, máš pravdu v jednom - Fico je asi stejně tak ne proruský jako já 😒] 😒] 😒]
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes: Co dodat?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Stačí, aby v USA zvítězili izolacionisté, jakože vítězí, a může se stát, že ochota největší armády NATO k obraně východní Evropy klesne na nulu. Vance mluví o Evropě jako o zbytečném americkém satelitu, který si má své problémy řešit sám.

A v tu chvíli my máme obrovský problém, protože Rusák se zastaví jen tam, kde dostane přes hubu. Evropa je sotva schopná to zajistit - chceme totiž mír, a ne zbraně! Pokud Putin vycítí, že americká podpora slábne, zaručeně toho využije.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Proč by to proboha dělal? On potřebuje jen vyvážet suroviny a kupovat západní produkty a držet si strategická obranná místa. Zbytek je mu v současnosti úplně k hounu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přesně takové "proč by to dělal" "on přece potřebuje Evropě prodávat plyn" kecy jsme tu poslouchali během přesouvání invazních vojsk kolem Ukrajiny. On se potřebuje zapsat do historie, rozšířit ruské impérium a utužit moc. Přestaňte se kua tvářit, že Putin uvažuje jako my a jedná podle obchodních zájmů.

A že si jen drží obranná místa? LOL. Co je tak strašně strategického na Kyjevu? Zvlášť k přihlédnutím k tomu, že ví, že ho NATO reálně neohrožuje. Proto je mu taky ukradené, že má díky své blbosti NATO ještě blíž k Petrohradu a sabotoval si přístup k Baltskému moři.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jasně, LOL. On asi přístup ke Krymu po pevnině je pro Rusáka úplně zbytečnej, třeba...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Takže když Rusák chce přístup ke Krymu po pevnině, tak se mají všichni po*rat? A co chceme my? Jaké my máme požadavky třeba na běloruské území?

A ne, Rusák nezahájil full-scale invazi a neobléhal Kyjev primárně proto, že chtěl přístup ke Krymu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já se tu hádat nepotřebuju. Ani Rusáka neobhajuju. Jen říkám jaké má zájmy a proč dělá to co dělá. Můžeš se tu klidně válet po zemi, řvát a odpinkávat se ušima, nic se na tom nezmění.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zájmy Ruska je nerostné bohatsví u černého moře - zemní plyn, proto se střílí až k Oděse + strategické fabriky, kde vyráběly zbraně. Velká část vojenské mašinérie SSSR byla na Ukrajině. Když ztratili vliv politický a nedařilo se jim ho získat, museli si to vzít. Bojí se Číny, to je pro ně větší hrozba, než NATO (ví, že NATO nezaútočí i když se tady někteří z něj snaží dělat největší zlo), protože Čína má jeden obrovský problém - pitmá voda a nejbližší obrovské zdroje jsou kde ? Na Sibiři...a to oni ví, takže potřebují být co nejsilnější a nerozházet si s ní vztahy uplně...A taky Ukrajina měla mít i odstrašující charakter, jakože je tu zpět ta supervelmoc, kterou, když někdo naštve, tak si ho podmaní, což se ale uplně nepovedlo.
Avatar - Mokrous
Mokrous
I s tímto lze souhlasit. Je toho víc, nejde samozřejmě jen o Krym. To byl jen jeden z důvodů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže náš reálný problém není Rusko, ale opět naši spojenci? Resp. "spojenci", že...
Avatar - Anonym
Anonym
S těmi 40 miliony lidí potáhne na NATO země rusák přesně s čím? S kalachem a Špaginem?

Kde vezme 70 000 tanků, 7000 stíhaček 3500 bombarděrů, 25 000 raketomerů typu Grad, 50 000 BVP nebo kolových transpíků, 50 000 ks houfnic, tak 2500 ks temrobarů typu Tos1 až TOS-3 a tak 6 milionů dronů a ještě tak pro krytí domácího území 200-600 000 ks PVO typu S-400 😄 😄 😄
Protože bez tohohle počtu je napadení NATO totální nemysl na úrovni strašení 3 letecýh dětí čertem 😄 😄 😄
olsztyn
Potáhne na NATO? eh...
Ono stačí salámovou metodou začít ukrajovat kousek Estonska nebo Lotyšska a budou se dít věci.. Spoustu národovců začne křičet, že těch milion lidí přeci nám přeci za konflikt nestojí. Jak s Donbasem a Krymem, resp teď celou Ukrajinou že?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ukrajina je v NATO?!?!?
Lháři!
olsztyn
Nekřič, nepochopils. Puťka chce hranice NATO před rok 1997
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Chtít může cokoliv.
olsztyn
Ano, ale má smůlu protože jsme v..
..
..
..
..
..
NATO :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak si rozmysli co vlastně chceš tvrdit. Jestli má smůlulu protože jsme v NATO ne o jestli chceš tvrdit že NATO není spolehlivý partner protože 97 :-!
olsztyn
Já tvrdím, že nám NATO poskytuje výhody a ochranu především odstrašením, důvěrou i protistrany v to, že se jeden za druhého postaví.
Puťka chce sféru vlivu před 97, USA a UK podporují UA, protože budapešťské memorandum a obyčejná lidská vlastnost - ochrana slabšího + také samozřejmě sféra vlivu. EU to samé a pocit ohrožení. Radši budu pod tímhle vlivem, čistě jen z hlediska životní úrovně a svobody projevu.
Rusácká ekonomika teď jede nadopovaná válešnou výrobou. Ivanům platí stát za výrobu něčeho, co se sice do měsíce spálí, ale Ivan má na vodku a možná si i koupí Ladu.
Nechme teď UA Rusku, nechme pomoci, nechme to spojenectví a důvěru v jakékoli úmluvy 10 let erodovat. Dlouhá doba na působení ruský propagandy, všeobecný ztráty důvěry v systém. Je víc potenciálních ohnisek sporů o státní hranice v samotný evropě - balkán, ale třeba i maďarská menšina na slovensku. Řekněme si, že každého bude to, co si sám urve.
Přesně tahle diskuze - vše je k hovnu, jde to do hajzlu a ukažme si, kdo za to může: Eurohujeři, zelený, soroš a buhví co všechno. Zdražej mi benzín o pětku - hele Ukrajina, uprchlíci blabla.
Nejsou to náhodou sami ukrajici, který tam ten mordor rudohnědej nechtěj?
Já ho tu taky nechci. Ne zejtra...ani za 20 let.
Každopádně je článek o emisních povolenkách (byznys jako prase, kterýmu nerozumím) a zjednodušeně řečeno je to u aut primárně daň za osobní mobilitu, která je jistoricky nejlevnější co kdy byla.
Je spoustu lidí na hranici chudoby, kterejch se to dotkne. Asi to nevyřešíme na fóru o autech, asi se to nevyřeší tím, že do toho zatahujeme ty klasickou dezolé omáčku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Historocky nejlevnější samozřejmě není a jen šíříš lži. Kdyby byla nejlevnější co kdy byla, tak tady asi nečelíme bezprecedentnímu zdražování PHM. Jenže tohle už je minulost, levné PHM opravdu už nejsou.
Napsal jsi hromadu slov o ničem, ale fakt nevím co vlastně chceš tím vším říct.
olsztyn
Jo to je diskuze, klobouček.
olsztyn
Klasicky: "šíříš lži, nebudu dohledávat" na co se ti hodí nereaguješ..
Tak jsem ti to dohledal
https😐/www.reflex.cz/…riceti-lety.html
končí to rokem 2022
V současný době opět za průměrnou mzdu koupíš 1190 l nafty.
Vzhledem k tomu, že auta jsou stále úspornější (fuj brusel viď) tak je individuální osobní doprava kromě roku 2019 nejlevnější v historii
Avatar - Anonym
Anonym
taky náhradní díly, práce v servisu a hlavně ostatní životní náklady jsou nejlevnjší v historii 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Krásná demagogie :yes:
Tyhle jednoduché srovnání jsou zcela lichá, protože je úplně jedno, kolik litrů čeho jsi koupil za průměr (mj. před 30ti lety většina na průměrný plat dosáhla, dnes vůbec nedosáhne, jaká byla skladba výdajů a za co, např. parkování, dálniční známka, ekopoplatky, ...).

Zvlášť když to doplníš "hvězdným" argumentem "a dnes jsou auta úspornější"...
Ne, Oktávka jezdila za 4,5 l nafty před 25ti lety.
olsztyn
Ano krásná demagogie
Vybrals legendarně úsporné auto s mýtickou spotřebou :yes:
Podle spritmonitoru je prumerna spotreba dieselových octavií do 2000 a 100 kW 5,5 litru (to odpovídá i tomu jak jsem s jedničkou jezdil kolem roku 2003)
Od 2020 má o půlku třídy větší současná dieselová generace průměrku do 110 kW ....5,2 litru
Základní model stal dle ceníku cca 350 tisíc, tedy 35 násobek tehdejší prumerné mzdy
Nyní stojí od 630 tisíc, tedy necelý 15 násobek
a třeba benzinové Clio do 2000 průměr 6,8 l - po roce 2020 6 l
Cenu paliv jsem ti posílal
I když si zjistíš medián, připočteš parkovné a cokoli relevantního, stále platí😒br /> Individuální doprava je nejlevnější v historii
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Vybral jsem auto a hlavně motor, který tu je v polovině aut ty troubo.

On totiž byl ve všem od Golfu, přes Fabii, Leon, Toledo, Passat, A3, A4 st po Alhambru. 😒] 😒]

Jo, ve městě a v průměru 5,5, delší trasa 4,5.

Zbytek tvojí demagogické šňůrky nemá smysl komentovat. Mj. Octavia 1.9 TDI i po 20, 25 letech furt jezdí, naklady minimální. Dnešní Octavia bude za 10 let ve šrotu, protože bude za hranou ekonomické životnosti. Takže amortizace bude úplně odlišná. To jen tak na okraj.
olsztyn
Došli argumenty, takže na relevantní data reaguješ urážkou a "diskuzi" odvedeš jinam na další dojmologii. Zbytečné jak s placatozemci...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nelži. 16:56 jsem ti napsal, že tady jen předvádíš demagogii protože vytrháváš věci ze souvislostí.
olsztyn
z jaký souvislosti?
PHM jsou levnější
Auta jsou levnější
Ty jsi jel jednou před dvaceti lety s oktávkou za 4,5 a rázem je to relevantní údaj.
Vybral jsi pověstně úsporný motor (na 1.6mpi vs 1.5 tsi bys pohořel úplně) a stejně to neobstálo, a protože nemáš kudy, tak teď zas vymýšlíš téma životnosti současných aut, protože to se nedá nijak podložit.
Zkus argumenty pojďme hop :😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
VIZ 16:56.
nelži :no:
olsztyn
Jo ty se vracíš k průměrnýmu platu? No tak to zkus mediánem, nebo čimkoli jiným ať ti to vyjde..
"Nelži" je slabý, nemá to žádnou váhu a tys nemluvil pravdu o spotřebě Octavie I
Argumenty, no tak to zvládneš!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
PHM jsou levnější ... NE, jsou dražší, to ví i 3leté dítě (40 je víc než 20)
Auta jsou levnější.... NE, jsou dražší to ví i 3leté dítě (700 je víc než 400)
Ty jsi jel jednou před dvaceti lety s oktávkou za 4,5 a rázem je to relevantní údaj. ... NE, to byl příklad, ok podle spotřeb uživatelů většina jezdí za 5,1 sekl jsem se i půl litru 😒] 😒] 😒]
Vybral jsi pověstně úsporný motor ... NE, vybral jsem motor, který tu bude nejčastější.

Jsi jen lhář, co demagogicky vytrhává věci ze souvislostí. Viz 16:56.
A asi jsi zapomněl, že celá debata je o dostupnosti individuální automobilové přepravy.
olsztyn
Hele a chápeš, že když mají lidi (vlivem inflace - kdyžtak pogoogluj) 4,5 x vyšší příjem a vše teoreticky 4,5 x zvýší cenu, tak kupní síla (google) zůstává stejná?
A když to zvýší cenu jen dvojnásobně, tak to zlevnilo?
Tak to se přesně u individuální dopravy stalo
Vybrals motor dobře, já chtít popřít moje tvrzení tak ho vyberu taky. Proto jsem ti dával palec nahoru. Ale stejně to neobstálo.
A hele třeba benzínová 1.6 tam má průměr 7.8... a 1.5 tsi 6,3 - o 20 procent benzínu nás okradli eurohujeři zatracený..
Ale zas máme o 50 procent vyšší výkon uff
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A chápeš že je něco víc než jen průměr, že je něco víc než relativní hodnota? Že třeba existuje nějaká skladba výdajů domácnosti??? A ta značně determinuje dostupnost??? NE? Nic.??
olsztyn
Snažíš se do toho zamotat jiný výdaje a ty já nezpochybňuju. Bavíme se o individuální dopravě.
A sice chápu že tonoucí se stébla chytá, ale 5,1 l tam fakt není
https😐/www.spritmonitor.de/…399-Octavia.html?…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
5,1 tam je, 1998, 1999, většina má 5,1. Smůla.
Nesnažím se zatáhnout nic do ničeho. Jen říkám že jsi demagog co vytrhává věci ze souvislostí. Ale buď vklidu, tohle tady dělá téměř každý a málokdo pochopí souvislosti.
olsztyn
já vytrhávám? já jsem dal první a poslední 4 roky a ty vybíráš který se ti hoděj nech toho prosimtě už fakt 😒]
papa
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
https😐/www.spritmonitor.de/…399-Octavia.html?…

Nejvíc (33) má 5,1. Blbý co??? 😒] 😒] 😒] Přesně jak jsem napsal.
Akorát blbý je, že to je úplně jedno, jestli 5,1 nebo 5,5, protože na tom co jsem napsal to vůbec nic nemění 😒] 😒] 😒]
olsztyn
Měj se pěkně, plnou nádrž všem a mír světu!
Avatar - Anonym
Anonym
Průměrná mzda je 35 táců čistýho a ještě na ní řada lidí ani nedosáhne......

Tak nevím na co si tu hraješ
Avatar - pradeda777
pradeda777
Olsztyne....kamaráde, s bolševikem racionálně debatovat je tady marné...je marné... 😒
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, se zelenými bolševiky v EU se nedá věcně bavit :yes:
olsztyn
On není bolševik jen pantáta co čte řetězový maily a berou mu jeho starej dobrej svět
Avatar - Anonym
Anonym
Vyřeší se to tím, nevolit zelené utopisty.
Jak prosté, jenom někteří to ještě nepochopili, bude si třeba počkat na to, až nebudou mít co žrát a nebudou mít na to zaplatit dan z nemovitosti a přijdou a baráky a byty
Avatar - pradeda777
pradeda777
To jo...to nás Babiš tím podpisem GD dostal do pěkného průseru.... 😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano, přesně tak to vidím i já. Nejdřív Suwalki gap - rázem ruská propaganda s pomocí tady rohypnola, traveldrive, ACE a Barika spustí narativ o tom, že ho Rusko potřebuje, vlastně mu vždy patřil a k útoku jsme ho donutili. Pak bude potřeba zachránit ruské obyvatelstvo před estonskými nacisty a nakonec se vrhnou na celé Pobaltí. Slovensko se nechá anektovat samo. No a pak už zbývá Polsko (a my), kde je to otázka toho, jak výkonná bude ruská válečná ekonomika.

Předejít se tomu dá odstrašením Ruska a zejména jednotou Západu. Tyhle kecy o tom, jak Rusko určitě nikdy na členský stát NATO nezaútočí, jsou nebezpečné. Přesně takoví e😜erti tvrdili, že útok na Ukrajinu je nesmysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. E😜erti tvrdili že útok na Ukrajinu je nesmysl v době, kdy všichni věděli, že Rusko shromažďuje armádu za hranicemi.
A zapomněl jsi to nejpodstatnější - USA, čili naší spojenci, o útoku bezpečné věděli minimálně půl roku dopředu!!!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vždyť ten útok USA taky dopředu ohlásily!!!
olsztyn
Král Ovar ale říkal, že jen straší
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kdy? Půl roku dopředu? Pokud vím, tak naši představitelé říkali něco o tom, že k útoku nedojde... :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hele, podívej se co blekotali tady v EU v říjnu, listopadu, prosinci... :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Ukrajina nebyla členem NATO, todíž vůbec nikdo neměl povinnost jí pomáhat. Litva, Lotyška a Estonsko jsou členy NATo a napadanému členovi NATO mají dle dohod ostatní přijít na pomoc.

Nevidíš zásadní rozdíl?

Nebo tu chceš tvrdit že dohody NATO sou cáry papíru a že Estonsku nikdo na pomoc nepřijde?

A pokud přijde, jak bude Putík bojovat proti celému NATO?
S 2000 ks tanků T-55 to asi nepůjde vid 😄 😄 😄 😄
Lubo
Čo tvoj domáci vozový park, nejaké novinky? Nie je to zmysluplnejšia téma? Vždy ma tvoje storky k autám bavili, ale v poslednej dobe ich nejako nenachádzam, škoda.
Avatar - Anonym
Anonym
v Nato přestane platit článek 5 že napadané zemi přijdou ostatní členové NATO na pomoc? Zajímavá teze 😄 😄 😄
olsztyn
Článek 5 je smluvní závazek, kterej není jakkoli vymahatelnej. Podmínkou mimochodem je, že sama napadená země se bude aktivně bránit.
Integrita Ukrajiny byla v 1994 taky smluvně zaručená USA, UK a Ruskem budapešťským memorandem při jejím vzdání se jadernýho arzenálu.
Avatar - Anonym
Anonym
Vymahatelnýho není nikdy nic.
Ty papíry podepisoval opilec Jelcin, to byl asi nejzásadnější problém Ruských dohoda podpisů. Ono totiž 98% ostatních by to nikdy v té podobě nepodepsalo, v tom je zakopané to jádro pudla.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Putin může Jelcinovi jen děkovat, že Ukrajinu prakticky odzbrojil....
Avatar - Anonym
Anonym
Ukrajina byla jedna ze 15ti svazových republik, tj měla nárok na 1/15 všecho vybavení, kde neměla finanční prostředky tu nejsložitější techniku udržovat a radši to vyhandlovala s Ruskem, viz bombardéry Tu-160
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ukrajinci udělali tím vzdáním se atomovek velkou chybu a oni to vědí. Jenže byla tenkrát jiná doba a jiní politici.... 😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ono by to samozřejmě nebylo zítra. Jen primitiv ale takovou hrozbu bagatelizuje v době, kdy Rusák den co den vraždí kousek odsud pro kus území a vlivu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nejde o to nic bagatelizovat.

Ale já žiji v zemi, která je v NATO. O členství nepochybuji, a nepochybuji o funkčnosti NATO. A to říkám při vědomí úskalí čl. V, a při vědomí existence DCA a jejím obsahu.

Proto je vždy zábavné, že všichni ti, kteří mávají vlaječkama NATO a EU i na záchodě, rázem mají hroznou obavu z Ruska. Přitom dělají přesně to, co bylo zvykem ve východním bloku. Jen straší a živí se na strachu a válečném štvaní proti nepřiteli.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jo jistě, asi jako byl mír u nás, když jsme se vzdali Hitlerovi. Tohle je neskutečně zvrácené uvažování. :no:
olsztyn
To jsou přece patrioti a vlastenci!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Moment, na základě čeho jsem se vzdali Hitlerovi?? Co? A o tom to je.
Avatar - Anonym
Anonym
Hitler mě připravenou silnou armádu s novou technikou, nedotčenou předchozými boji. Takovej menší rozdíl proti Rusku.

Ruskou v současné podobě nemá na to bojovat s celým NATO, to je neodiskutovatelný fakt. Protě na to nemaj dostatečné porčty techniky, drony od Iránu ani rakety od Kima a grantáy to nezvrátí.

Nemaj tanky, nemaj PVO, nemaj BVP a transpíky, nemaj dost letadel , houfnic, rakmetometů atd. A bez toho nelze vést ofenziva, dejte reče s nějakým vojenským e😜ertem, on Vám to popíše.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hlavně ta německá armáda sem nepřistála na invazních křižnících imperiálního řádu z cizí galaxie 😒] 😒]
Oni začali zbrojit, všichni to věděli ale všichni na to dlabali... Stačilo zakročit na začátku a nic z toho nebylo.

Stejně tak stačilo zakročit na Ukrajině PŘED vpádem Ruska a vše mohlo také vypadat úplně jinak. Navíc když to NATO půl roku dopředu vědělo :-!
olsztyn
Půl roku dopředu čtu poprvé, co jsem četl tak o tom kromě Puťky a maximálně pěti dalších lidí nevěděl nikdo, sama FSB z toho byla zaskočená. Máš zdroj?
Zakročit na začátku, to je kdy? 2014? 2021? Všichni byli podělaný, aby z toho něco nevzniklo... i teď je spoustu lidí podělanejch z eskalace, Medveděv a podobný paka hrozej atomovkama obden, proto radši nechme UA, ať si to vyřešej sami.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Propálili to tak trochu omylem. Ale bylo to v ofic. zprávách nebo prohlášeních, americké tajné služby o útoku věděli MINIMÁLNĚ půl roku dopředu. Dohledávat zdroj nebudu, ale když se budeš snažit, tak to určitě dohledáš.

A já jen vycházím z toho, že jsme úžasní spojenci, kteří si jistě informace předávají. Tj. věřím tomu že i naše tajné služby o útoku věděli půl roku dopředu :-!
olsztyn
na aeronetu nebo kde?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ale houby. Určitě to bylo v americkém mainstreamu, už si nevybavim. Buď New York Times nebo Washington post.... Něco takového.


EDIT: např. zde, ok 4 měsíce bez diskusí, nikoliv 6, i když věděl od října, útok byl konec února, tj. reálně 5 měsíců... minimálně.
https😐/www.seznamzpravy.cz/…al-paniky-211758
olsztyn
:yes: :yes:
Avatar - pradeda777
pradeda777
To je zpráva, kterou Seznam přebral od ČTK, kterému se nedá věřit, protože tam stále vládnou staré bolševické struktury.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Víš co? Tak se jdi ... :no: :no: :no:
Když neumíš uznat že jsi jen nálepkovač a fakta popíráš... Mimochodem, ta citace vůbec nebyla ze Seznamu.

Každopádně jsi prokázal, že věcně se s tebou vůbec nemá smysl bavit. Jsi jen nálepkovač a duševní mrzák :-! :no😒br />
Např.
Robert Fico podporuje Zelenského mierový plán, Donbas a Krym považuje za ukrajinské a podporuje členstvo Ukrajiny v Európskej únii aj euroatlantických štruktúrach a s Ukrajinou chce ďalšie spoločné rokovania vlád.

Toto je hlavný politický záver zo štvrtkového rokovania slovenskej a ukrajinskej vlády. Vyplýva to z dokumentu „PLÁN SPOLOČNÝCH AKCIÍ MEDZI UKRAJINOU A SLOVENSKOU REPUBLIKOU“, ktorú zverejnil ukrajinský úrad vlády.

Nejsi nic jiného než lhář pradědo! :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Opět :yes:

Smutné a děsivé ale je, že zhruba polovině národa a to nejen našeho stačí něčí onálepkování a dál nepotřebuje zapojovat mozek a má jasno. A podle toho se rozhoduje a dává moc do rukou těm druhým. Od počátku demokracie se toto neustále opakuje a bohužel jen zesiluje.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jo kamaráde, to samé si říkali Francouzi a Britové v 38. Dáme Hitlerovi Sudety a bude mír..... 😒
Avatar - Mokrous
Mokrous
No jasně, je to úplně to samý. Putin hlásá do světa, že chce nový prostor pro svou vyvolenou rasu a že chce zbytek světa vyvraždit, že?
Avatar - pradeda777
pradeda777
???????????
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Chce říct, že Putin je relativně běžný vůdce imperiálního národa a nikoliv člověk, co chce vyhladit půl planety.

Což se opět duševním impotentům nebude libit, ale je to tak. A tím nikdo nezlehčuje zvěrstva a věci, co se fakt dít nemají a co Rusové páchají a není o tom pochyb.

Jenže z Obamy nebo Clintna taky nikdo nedělal masové vrahy za to, co se dělo v Iráku nebo Afghanistánu. A stejně tak tímto pohledem celá Evropská civilizace stojící na Řecko-Římských základech asi nebude označována za vrahy, i když málokdo byl větší vrah a podrobitel než jednotliví caesaři... A stejně tak se Francie a Anglie asi nebudou úplně chlubit svojí ne až tak dávnou severoamerickou humanitně založenou historií.

Stejně tak Putin zkrátka klidně může srovnat půl Kyjeva se zemí a zabít stovky, tisice, miliony lidí, aniž by ho to nějak ohrozilo. Ale nic takového se neděje. Proč asi...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Díky za tvůj dnešní výkon. Já nemám sil těmto jedincům dokola vysvětlovat nad slunce jasné věci.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No a to je zásadní rozdíl. Z chyb se inteligentní člověk učí. Hloupý je opakuje a ještě hloupější je srovnává nebo tím bagatelizuje. Narozdil od viktoriánské Anglie, jsme ve 21.stoleti, máme vědu, znalosti, techniku, zdravotnictví. A víme dopředu, jak moderní války dopadají, obzvlášť kdyz nejsou obranné, jako v případě USA v Iráku ( vyhruzky od Saddáma) nebo Afghánistánu ( teroristické útoky na území USA a prechovavani teroristů). Putin jedna přesně jako Hitler. Chce vyhladit ukrajince, stejně jako Hitler chtěl vyhladit židy a poté slovany. Zabral doneck a krym stejně jako Hitler Sudety ( jen Sudety nikdo nebránil, takže přesnější je ten Krym ). A též se Rus prohlašuje za nadrazenou národnost ( ne rasu ).
Dále vyhrožuje atomovkami polovině světa, jen když s ním někdo nesouhlasí
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět úplně špatně mikeši... :no:

Rus naopak prohlašuje, že žádný Ukrajinec není a že Ukrajinec vždy byl Rusem 😒] 😒]

Takže přesný opak Hitlera který naopak prohlašoval že Němec co není dost blond není Němec...

Ad obranná válka v Afghánistánu a Iráku, velmi jsi mě pobavil. Víš, ona ta Ukrajina je z pohledu Ruska TAKÉ jen obrana 😒] Takže vlastně schvaluješ kroky Ruska :-!

Máš to úplně pomotané.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Copak nechápeš, co? Ty tu přirovnáváš Putina k Hitlerovi. Já nezačal, já to jen komentuju.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ano chce. Zatim virtuálně hází atomovky po celém světě za to, aby měl Rus více prostoru a mohl si dělat co chce.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jestli nedokážeš pochopit, že cesta k míru nevede přes vlastní odzbrojení a kapitulaci, tak jsi opravdu jednoduchý člověk.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
O odzbrojení a kapitulaci tu píšeš JEN TY :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1) Varoval jsem před tím v diskusích opakovaně, eurohujeři se vysmívali,
2) Může za to jednoznačně Fiala a jeho 5kolka :no:
3) Průšvih není v nákladech pro fyzické osoby, tam je to "jen" velmi bolestivé.
Průšvih je v tom, že ZDRAŽENÍ BUDE VÝRAZNĚ PRO INFLAČNÍ A ZDRAŽÍ opět a zase naprosto vše!!!
4) Řešení je jen jedno, reforma celé EU!
5) Eurohujeri jako je Niedermayer evidentně lžou. Zdroje na Green deal nejsou. Proto EU dělá tyhle zvěrstva!

A to nejdůležitější - prostor pro revizi stále JE!!! Jen Fiala nikdy nebude hájit zájmy naší země tak, jak háji zájmy Ukrajiny!!!
Avatar - Anonym
Anonym
To Eurhujeři vědí že nejsou, proto to chtějí vyždímat z lidí a když to nepomůže, půjčit si na to. Čímž extrémně zadluží lidi na 6 generací dopředu 😄 😄 😄
olsztyn
Ty máš ten dezolé slovník pěkně naučený :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Soudruhu, řád Jadrného komunisty mas jistý. :yes: v místní restauraci, zejména u nerezoveho zlabu na moč, jsi v top 2… spolecne s tim Tvym druhým mamlasovičem barykěm. Kluci, zkuste do úst tampon, at to aspon trosku tlumí to vaše strýmovani …en. Pac a pusu - a klidne me zase nahlaste…jako uz tolikrat, tyhle praktiky vam jdou. 🤣🤣🤣
Avatar - Anonym
Anonym
Nejvíc komunistů resp. neobolseviků je v EU, akorát se natřeli na zeleno a říkaj si liberálové, strana zelených a soc.l dekomraté.

Smůla co 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tak. Zloděj křičí chyťte zloděje...
Neobolševici v EU křičí...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Smutné že zatím se vždy stalo co jsem předpovídal... Jen eurohujeři se tomu pořád vysmívají a pak čučí jak puk co se to děje...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
2) Může za to minimálně stejně tak Babiš, který spolu se svou vládou a europoslanci odsouhlasil veškeré předešlé klimatické závazky. A kdyby vládnul, odsouhlasil by i tohle.

A Ukrajinu už prosímtě nech na pokoji.
Lubo
Najistejšie je znížiť na minimum svoje očakávania, neplašiť sa a snažiť sa. Viera, že ti pomôže nejaký politik, alebo že všetci máme na niečo nárok život zhoršuje.

Pristúpenie ku Green Dealu a podmienky dojednala Babišova vláda, ale to jeho stúpenci nepochopia.

Neskôr to Babiš obhajoval😒br /> „To je tisíc miliard, které máme dostat hlavně na investice do vody, do lesů, do životního prostředí, do ekologizace průmyslu, což je pro nás výhodné. Uvažovat o vystoupení ze Zelené dohody není vůbec namístě a je potřeba, aby si to pánové nastudovali,“ zopakoval e😜remiér.

https😐/cnn.iprima.cz/…green-deal-54424?…
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já opravdu nečekám na to, až mi "pomůže" politik a nefilosofuji o tom, na co mám nárok. Proto odmítám evropský dotační socialismus.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
:yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Babiš za to stejně rozhodně nemůže, protože on to neschválil ani nepřipravil.

To, co by bylo kdyby, o tom můžeme jen filozofovat. Jedno vím jistě - Babiš by dělal to, co je výhodné pro něj. Otázkou co by to bylo.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tvl....GD za Česko podepsal Babiš, tak bys měl obviňovat jeho.... :-! .
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1) Odstoupení neschopné vlády fialový 5kolky,
2) Odmítnutí implementace tohoto nesmyslu,
3) Zahájit kroky ke zrušení nařízení EU,
4) Zahájit kroky k reformě celé EU,
5) Zrušit celý Green deal, zákaz spalovacích aut 2035,
a
začít se věnovat věcem, které EU opravdu potřebuje řešit, jako je migrace, tj. ochranu vnějších hranic, dohoda o vyhoštění migrantů zpět do zemí původu...
olsztyn
A zakázat ty internety!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
INTERNETE A WYFYNE!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zakázat eurohujerství bohužel nezle...
olsztyn
to je škoda 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No když to tvrdíš...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kam chceš ty migranty vyhostit, když nevíš, odkud jsou, když nemají pasy? 😒] 😒] 😒] To je ten největší problém s migranty... nikdo je nechce..
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ti ekonomičtí migranti a Green Deal dávají opravdu smysluplný argument kterémukoliv pitomci.
Avatar - Mokrous
Mokrous
No, nejlepší je nedělat nic. Mít ty práva, svobody vyznání, demokratické hodnoty, impotentní policii, soudy a politiky a a dál přijímat. To je záruka veselé budoucnosti. Model Libanon verze II.

Já říkám už nejmíň 15 let, že už je pozdě. Evropa je v řiti.

Intergrace nefungovala, nefunguje a fungovat nebude.

Nesmí se sem pustit nikdo, ani noha. Bohužel jich tu je už příliš mnoho.

Poslední šance je zákaz projevování náboženství veřejně. Zákaz náboženských staveb. Brutální represe nepřizpůsobivých. Nulová tolerance. Nesmí si dělat z policie a soudů prču, ale musí se podělat do gatí, jen je potkají. Žádný zákony na slučování rodin, žádný No-go zóny. Jakékoli násilné akce okamžitě srovnat gardou a ostrejma. Kontrola porodnosti. V krimech nucené práce a ne posilovna a televize. Prostě buď bude pořádek a neziskovky ať se třeba uřvou, nebo bude masakr.

A Rwanda stále čeká na dovoz ilegálů, nikdo je ale nevyváží. Prostě 15 let sleduju nekonečnou frašku a nedělá se nic. Jen dementní kecy a miliardy tečou do kanálu a ze západní Evropy se stává severní a střední Afrika a blízký a střední východ.
olsztyn
V srpnu jedu do Paříže na olympiádu a jsem na to zvědavej teda. Tam to bude dost policejní stát...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak si to užij. Já jsem se před 15 lety zařekl, že do Paříže už nikdy ani když mi za to budou platit. A že mi platili dobře.

Před 50 lety bych si Paříž nechal líbit, ale dnes ani náhodou.
olsztyn
Já byl na OH v Londýně 2012 a bylo to super tak uvidíme
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jasný a můžeš si i zaplavat v Seině v hounech, jako starostka Paříže. Vem si tampón, neoprén, mobilní wapku a zásobu antibiotik a prášků na průjem a tygří mast pod nos a bude to luxusní koupačka.

Když ti mainstream propaganda řekne, že to je super, tak to je super a kdo pochybuje je dezolát a antisystémovej rozvraceč hodnot.

A večer se sám projdi od centra pěšky ke Conflans. Třeba to taky klapne.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mainstream propaganda. 😒]
Avatar - Mokrous
Mokrous
Evidentně u tebe funguje na jedničku.
olsztyn
Eh cože? Díky že mi přeješ
Koukám že mainstremm propaganda Novinky ten bordel v řece zatajila
https😐/www.novinky.cz/…odpadky-40480530
Avatar - Ozzman
Ozzman
S tvrdými tresty souhlasím, bohužel velká část problému dělají 2 a 3. generace uprchlíků, kteří jsou občany EU 😐 Co s nimi ? A s těmi z moře co, střílet je ? 😁 Tam je nejhorší, že prostě když je někde načapeš i na té hranici, tak co s nima, ta země z které sem jdou je nechce, je to třeba tranzitní země, nemají její pas, my je nechceme a kam je tedy šoupnout ? Pokud je necháš v Turecku za plotem, ok, ale Turci z toho nebudou nadšení, nejsou jejich, a co s těmi na středozemním moři ? Potápět? 😁 Chápše, kam mířím ? Já je tedy taky nechci uplně přijímat v takovém množství, ale zase se snažíme držet nějakých základních lidských práv a je to těžké

mimochodem, kontrola porodnosti, vymíráme, tedy bílá Evropa... jak chceš kontrolovat porodnost ? Sterilizací ? To je už dost... 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Pro mě za mě, ať se na tom moři třeba utopí. Na pevninu nepustit ani nohu. A nebo naložit a odvézt do retenčního zařízení mimo Evropu. Bez vyjímek. To bys koukal, jak by najednou opadnul zájem o cestování...
A co se porodnosti týče. 3 děti strop. Nad 3 tvrdé sankce a nad 5 klidně sterilizaci.

Vím, že citlivky a dobro..ři musí šílet, když čtou podobné názory, ale prostě hezké řešení není. Buď zachráníš civilizaci, nebo skončíš fyzicky v Libanonu II a hodnotama v duši.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale problem je, ze ty tabory jsou na uzemi nejakeho statu s ten je tam taky nechce. Proto se porad tocime dokola, ze kam s nimi 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Rwanda dostala miliardy a čeká. Za ...cenzura... jsou šašci z Británie. To oni nejsou schopni chytit za flígr ani jednoho ...cenzura... a poslat do tepla.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Když je vysypeš zpět do Egypta, garantují ti že Egypt vymysli způsob, kam je vysypat aby se jich zbavil.

A to je oč tu běží :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, hodi je na moře a pošle zpet 😁 sami koc dobre vedi, co jsou zac 😁
Avatar - Anonym
Anonym
At si je Turci, Maročani, Alžířani, Egyptani , Libyjci a Mauretánci vrací kam chtěj, nebo at si hlídaj hranice odkud k nim chodí ty další .
Normálně bych to vrátil do prvního přístavu v Africe a tady to máte, nazdar.
Dělejte si s nima co chcete.

A jakmile by na lodě co by je dovezli začli střílet, opětovat palbu.
Doprovodné korvety a další válečné lodě základ.

Nemůžeme tu ubytovat půlku Afriky a Asie, to je prostě nesmysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Místo narození dítěte nemá na nabytí českého státního občanství narozením žádný vliv.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Českeho ne, ale ne vsichni to tak maji.. staci tam do rodneho listu napsat bezdaka co obcastvi ma..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne všichni to tak mají?
No a o tom to právě je!!! Tak ať eurohujeři nefňukají že to nelze, nejde, neumíme, není možné...!!!
Možné to je, stačí chtít a nevymyýsšlet pi*ny jako dohody o migračním paktu!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proto je priorita nevpustit, co nejvíce znemožnit cestu.

Proto to chce začít tím, že EU nebude podporovat neziskovky a organizace, které pomáhají migrantům :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, dobře, s tím souhlas, ale otázka je jak, co uděláš s těmi, co přijedou na člunu přes moře ? 😁 Střílet ?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Odvézt zpět. Vyhostit. Pracovat na tom, aby bylo vymahatené vyhoštění do země původu. A ne že se řekne, že to "nelze".
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale kam ?Chápeš, že to je ten problém, proč se to teď neděje ? Kam je odvezeš, když nevíš, odkud přišli (nemaj doklady, pasy). Vyhostit se dá do země původu, ale t ynevíš, jeslti jsou ze Sýrie, nebo Sůdánu, Rwandy... chápeš ? Proto to nelze
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já to moc dobře chápu co píšeš. Ale on ten člověk obvykle není hluchoněmý a zcela nahý s vymazanou pamětí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale tvari se tak. Proste se bohuzel nedaj vratit… nikdo je nechce
Avatar - Anonym
Anonym
Migranty nemůžeš odvézt. Ale můžeš je legálně zavřít do lágru tak jak to dělali zápaďáci Čechům a dalším podřadným slovanským rasám (pardon, národnostem) za doby CCCP. Až budou sami chtít raději pryč.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Migranty nemůžu legálně odvézt. Ale můžu změnit právní normy tak, abych je legálně odvézt mohl :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Přes koho jde uprchlík ze Sudánu, když musí projít mimálně Egyptem nebo Libyií?
Vůbec by mě to nezajímalo, rozdělit do přístavů dle zemí přes které prochází a dělejte si to tam s nima jak chcete, nebo to řešte.
Klidně s pomocí EU armády, co by pomáhla hlídat jejich hranice.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hlavně existují nějaké technologie snad. Máme drony, satelity radary, lidary, kamery, infra termo... Takže určitě lze uhlidat určité hranice, zóny.

A kecy typu Řecko má 1000ce ostrovů jsou směšné. Na řecký ostrůvek o velikosti fotbalového hřiště asi migranti nemíří protože jim tam dávky nikdo nedá že...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Přesně! Ten argument o tisícovkách ostrůvků, co nejdou uhlídat mě vždycky rozchechtá tak, že si jdu vyměnit trencle. To jsou fakt pra...cenzura..., ti naši zákonodárci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No hodne stesti, urcite egyptani budou dobrovolne prihlizet, jak jim tam vracis migranty 😁 Porad nechapes zejo ? 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ať si přihlížejí klidně nedobrovolně... Mimochodem, já určitě nebudu bránit Egyptu, aby ty uprchlíky vyhnal tam, odkud přišli do toho Egypta... oni se tam snad neocitli pádem z nebe....
A když jim je začneš vracet, tak tím zároveň říkáš co? No přece - hlídejte si svoje hranice, jinak na to doplatíte.. a o to přeci jde. Když se nedostanou do Egypta, tak se nedostanou k moři,, když se nedostanou k moři, nemůžou ho přeplavat...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si neumím představit situaci, že naložíš loď v Itálii a odvezeš je zase zpátky třeba do toho Egypta, že tam nebude stát jejich pobřežní stráž a bránit tomu 😁 Myslim, že by tam došlo k roztržkám, nenechaj si je tam jen tak vyhodit od oficiálních složek zemí EU... neumím si to představit, takhle prostě jak to popisujete to nefunguje. Oni jsou vyčuraní, přejít je nechají, ale nevratí si je tam... stejny Turci. Kdyby to šlo, tak jak říkáte, tak se to už děje.
Avatar - Anonym
Anonym
Neměli si je pouštět přes svoje hranice a pokud je zadrželi ve vnitrozemí, měli je vrrátit, jejich boj.
Jenže jim je to naprosto šumák, jen at si jdou vyžrat Evropu vid

Jak sem psal, když začnou střílet, opětovat palbu. Jak prosté. Vždycky jde o to, kdo první začne střílet, ten vyprovokoval konflikt. Tak je to i s Ukrajinou ne? První začli střílet rusové ..... ukrajinci opětovali palbu.
Where is problem buddy? 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neměli... udělali to, protože je pro ně milejší je nechat projít, někdo se na tom i napakuje, než je tam držet, či se s nima přetahovat na hranici, oni tam stejně nechtějí být, tak proč je nenechat projít.

Střílet do koho? Do Egyptanu ? Nevidim takovej problem se bránit utočícím migrantum, ale ve chvíli, kdy naložíš loď země EU a přijedeš jim k hranicím, nedovolí ti po dobrém je tam vyložit....co pak ? Budeš válčit s Egyptem? Tureckem a dalšími? Chápeš už, proč je to tak složité ?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nechť plují zpět odkud připluli, je to jejich boj. Chce-li být EU humanistická, nechť konečně začnou fungovat tábory v afrických zemích, ale ne v EU.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ty to máš jednoduché, přijde Babiš a bude blahobyt.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No Babiš to má jedniduché. Pokud je pro něj výhodné, aby tady byl blahobyt, tak se o něj bude snažit. Tím spíš, pokud na něm dokáže vydělat.
A každej trouba asi tak nějak tuší, že na blahobytu se vydělává líp než na ohchodu s chudobou. Vědí to skoro všichni, až na Fialu a jeho 5kolku.
Lubo
Babiš 2021: Vyvázání ČR z tzv. Zelené dohody pro Evropu (tzv. Green Deal), které navrhuje prezident, však podle Babiše není možné, protože by připravilo Česko o finance z EU.

https😐/cnn.iprima.cz/…-zdroje-eu-54010
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zase jsi zamlčel to podstatné😒br />
Některým nesmyslným iniciativám EK by mohlo pomoci zabránit české předsednictví v EU v příštím roce.

Což Fiala NEUDĚLAL! :-!
Lubo
Typický Babiš. Predá aj rodinu za dotácie a potom to zhodí na iných. To pod čím je podpísaný na rokovaniach už podstatné pre jeho stúpencov nie je. A my sa tu kvôli tomu máme doťahovať? Čo sa to tu s nami stalo?

Fanúšikom Fialu fakt nie som, politiku nejak našťastie neriešiem. Je to pre mňa miesto kde kombinácia charakteru, schopností a energie nemajú šancu. Ale obhajovanie klamárov jednej či z druhej strany / prípadne kydanie na nich nám nemusí ničiť každú diskusiu na webe o autách.

Ale kľudne, pomohol by možno ďalší zoznam bodov, sem s ním, a hlavne VEĽKÉ písmená. . Užitočné a posúva to diskusiu ohromne dopredu. Nielen že si človek neskutočne zlepší prehľad, ale aj náladu. Podobne ako pri tých nekonečných geopolitických kecoch… :-!

1)
2)
3)
4)
5)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Smůla, nejsem žádný stoupenec Babiše. :no:
Lubo
Že si si zasa zobral z príspevku niečo čo tam nebolo, lišáku :-!
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jseš!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Xprcek
> Kvůli ruskému vpádu na Ukrajinu před dvěma roky zdražily emisní povolenky téměř až na 100 eur za tunu (srpen 2022).

Tak určitě.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1) Eurohujeři lhali, zdroje na Green deal nejsou,
2) Green deal znamená zdražení pro všchny, tj. snížení životní úrovně pro všechny,
3) Green deal zadlužuje budoucí generace, zapaltí jej naše děti, děti našich dětí, pokud vůbec...
4) Green deal sníží konkurenceschopnost EU.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Celý problém toho je, že vše začalo před válkou, kdy byla jiná výchozí situace... vím, že si výše pro to, aby se Ukrajina podvolila SSSR a pak si SSSR vzalo co chce dál, ale problém tím jen oddálíš
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Celý problém Green dealu nemá s Ukrajinou společného vůbec NIC.

Co se týká Ukrajiny, jsi opět vedle jak ta jedle (z Mrazíka 😒] 😒] 😒] ). Jsem pro to, aby Ukrajina jednala s Ruskem na podmínkách když ne míru, tak příměří. Pak ať se třeba dalších 20 let dohadují o hranicích.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ještě jednou si přečti, co sem psal...Green Deal nemá s ukrajinou co dělat, ale jeho aplikace je díky válce nyní mnohem vj iných podmínkách, než byly ty, kdy vznikal.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já vím co píšeš.

Ale ok, v rámci debaty klidně připustím tuhle myšlenku. Protože není úplně od věci.
Pak ok, jestliže se mi výrazně změnily podmínky, tak i 3leté dítě přijde na to, že musí výrazně přehodnotit cíle. Ovšem EU ne, ta poručí větru dešti...

A reálně se nic zásadního nezměnilo. Před Ukrainou byl Covid, po Ukrajině bude zas něco... Podstata je jen a pouze v tom, že Green deal je utopický nesmysl, když ho politici přijali, nikdo neřekl z čeho ho hodlá zaplatit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, přehodnotit cíle je určitě na místě a Covid s Ukrajinou jsou obrovské krize, které se nás dotkly ve velmi rychlé sledu a jaké tu dlouho nebyly, takže statisticky jsme si tu smulu snad na chvili vyčerpali.

Green Deal není nesmysl, protože Green Deal je mnohem více, než pár red flags, kterými tu strašíte s Barikem a které jsou dost neštěstně překrucovány v médiích jistého typu (aby se společnost ještě více naštvala). Je tam udržitelnost krajiny a zemědělství, méně plýtvání potravinami a hlavně přechod na ty zelenější zdroje energie v kterých bychom do budoucna měli být více nezávislí, než jsme teď a to je jistě dobrá myšlenka a válka ukázala, jak jsme zranitelní.

Samotný přechod na obnovitelné zdroje má dvě možnosti a myslím, že k přehodnocení je, co je přínosnější. Jestli z dlouhodobého hlediska odložit a nebo si teď projít očistcem a být dříve nezávislejší. Osobně nechápu odklon od jádra, ale nedávno jsem slyšel dost zajímavé teze, že to vše pramenní ze strachu a nedbalosti z dob nedávno minulých hlavně ze zemí Německa a Francie a ti se k tomu zavázali už před cca 30ti lety. Tohle bych přehodnotil jako první.

Takže Green Deal ano, ale ty jednotlivé politiky promyslet, aby přijaly s dlouhodobým výhledem. Je to vlastně jako otázka, jestli si teď koupíš nové auto a nebo dojezdíš to staré ještě o trochu déle a budeš doufat, že tě někde nenechá.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hele, celý Green deal je z podstaty nesmysl, protože je postavený na úplně špatných premisách. Něco jako komunismus. Může obsahovat i dobré věci, ale z podstaty je postavený úplně špatně a nemůže fungovat.

Zásada č. 1) můžu dělat jen taková opatření, na které mám finance, a které ekonomika unese. Zásada č. 2) Když mají být opatření dražší, musím říct kde na to vezmu a z čeho to zaplatím, resp. správně KDO TO ZAPLATÍ. Zásada č. 3) každá země EU .a úplně jiné možnosti, potřeby a socioekonomickou situaci. A zásada č. 4) problémy se mají začít ŕešit tam kde skutečně jsou a jejich řešení má reálný přínos a smysl.
NIC z toho Green deal nereflektuje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže tady už jsi u té aplikace, kterou Green Deal neřeší, tady je nasnadě přehodnocovat právě ty aplikační mechanismy, které si členské státy vytyčují, jako zrovna ta u které diskutujeme. Ono na část greendealu v době vymyšlení byly finance, vždy´t já sám počítal ekonomické dopady a byly by velmi mírné, jen by musela být vůle do toho více hrábnout a zrovna muj sektor tomu GD dost odolal i přes to vše na další dekádu 😁 Takže tam vím, že odmítnout to lze
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ahoj, já jsem Barbie, moje míry jsou 90 60 90, miluji veleryby, lední medvědy a pandy, a přeji si světový mír na Zemi, vesmíru a veškerém jsoucnu. .. Miluji všechny, pacinky pusinky mlask mlask :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
kéž bys byla Barbie, třeba by si alepsoň vyřešila světový hladomor 😁
Arese
Tesat do kamene! 😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Green Deal je o tom radikálně snížit emise, na což EU nemá, takže se to dá snížitt jedině radikálním zdražením a ožebračením lidí aby snížili emise tím, že si dosvadní způsob života nebudou moci dovolit.

Druhá možnost enormní zadlužení, což je v bleděmodrém to samé.

Jinak je to neproveditelná utopistická fantasmagorie těžce překračující stalinistické utopisty z 30-50 let 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a hlavně podstata je v tom, že průmysl přejde jinam, kde je méně rozvinutá technologie, a navíc vzroste doprava. Tedy reálně to jen a jen povede ke zvýšení emisí a ke zhoršení stavu.

Ale možná jsme jen nepochopili pravý cíl a smysl, možná to bude znamenat industrializaci a zlatý věk pro Afriku, zatímco v Evropě se vrátíme na stromy... 😒]

Možná je Green deal skutečně cesta, jak zabránit migraci do EU, kam nikdo nebude chtít a naopak začne emigrace z EU... 😒]
Avatar - Mokrous
Mokrous
Možná jsi na to kápnul. 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Green Deal (já ho na rozdíl od vás docela znám a byl jsem u jeho ustanovení osobně) je ve zkratce o tom, jak nakládat s našimi prostředky (zdroji, zemí, ovzduším), aby se zachovalo i pro další generace. To vše ostatní, co tu řešíte, jsou už nějaké vytržené části strategií, mnohdy nafouknuté a ty začněte konstruktivně kritizovat a hlavně navrhovat racionální řešení.... s migrantama jste mi zatím nedokázali říct, jak naložit.. idee máte hezké, ale bohužel odtržené od reality... nic proti, já bych s řadou věcí co píšete i souhlasil, jenže už nevíte sami, jak to vyřešit lépe a to ani já... 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Ozzman 6:49
Rozdělme Green Deal na dva celky.
Prvním je hospodaření s půdou, lesy, vodou. Většinově jde o rozumná opatření, která můžou přírodě i Evropanům prospět, aniž by přinášely ekonomickou zkázu. Směr správný, ale prostor pro korekce určitě je.
Druhým je náboženství oxidu uhličitého. Utopistická ideologie, kde finálních cílů nelze dosáhnout, ale už v půlce cesty to může Evropy ekonomicky (a tím i politicky a sociálně) zničit. Zde korekce nepomůžou, už samotné základy jsou špatné. Buďme realisté, kompletně zrušit to nepůjde, evropští politici a úředníci do toho investovali všechen svůj politický a úřednický kapitál. Ale myslím si, že salámovou metodou to půjde ohlodávat tak, aby většina těch původních plánů nakonec skončila na smetišti dějin.
Avatar - Ozzman
Ozzman
S tímhle nemám problém, proto říkám, že GD je široká koncepce, která má řadu velmi logických ideií... 😊 ale problém je, že pak ty idee jsou naplnovány mnohdy nelogicky, ale to není uplně GD...
Avatar - Anonym
Anonym
Idea snížit emise o 50 a více % je celkově utopistická a jde realizovat jedině za enormních nákladů nebo radikální změnou chování lidí, což je klasická bolševická převýchova společnosti na jinou "lepší" (dle bolševiků).

To už tu jednou bylo, akorát beztřídní společnost nyní střídá bezemisní 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Barichello😒br /> Bezemisní společnost, to je dobré heslo, to by mohli utopisté dávat na nástěnky 😁
Ale všiml jsem si, že v dnešním newspeaku se místo slova společnost používá slovo komunita, takže bych na ty nástěnky dal "Budujeme bezemisní komunity".
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, komunita, to je to správně liberálně zelené slovo. Použitá slova a barvy se mění, jenom utopistický bolševik zůstavá pořád tím utopistou.

Krásné že 😄
https😐/energozrouti.cz/…o-ucetniho-dvora
Avatar - Anonym
Anonym
Ozzman
Řekl bych to tak, že je tam řada logických idejí a vedle toho jedna velká utopistická ideologie, která logiku nebere v úvahu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Je to jedna velká ideologická bible plná nesmyslu za nesmyslem, viz 10:56.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Green deal je od počátku nesmysl.

1) Na to, abychom se šetrně chovali k přírodě v té obecnosti nikdo nepotřebuje žádné nařízení EU ani nic podobného. Neznám zemi v EU, která by měla v programu "zplundrujeme" zemi. Zato spousta jiných zemí mimo EU se takto chová.

2) Idea by byla - budeme snižovat emise. To je idea. Snížíme emise o 50% je neobolševický plán.

Green deal je třeba di posledního puntíku zrušit, protože na něm není dobrého a hlavně přenosného vůbec nic.
Avatar - Ozzman
Ozzman
ALE GD NENÍ NAŘÍZENÍ PROBOHA!

GD je jen soubor ideí, aby tady lidi jako andrej nevysávali půdu, aby si chtěl žrát lokální suroviny a aby si neplejtval potravinama... zbytek je ten nesmysl s CO2 a pojdme se o jeho míře pobavit, taky mne to nesedí tak, jak to je, ale i část toho je o tom, aby si nesral do pudy chemii, když to neni nutny, to je taky k tomu CO2...


Nesouhlasím s tím, že vytičit si cíle je neobolševické, mužeme se bavit ale o tom, jestli tne cíl je realny a s tím souhlasím, že není.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
nařízení ANI NIC PODOBNÉHO...

https😐/commission.europa.eu/strategy-and-policy/priorities-2019-2024/european-green-deal_cs

JE TO JAKO ČÍST NEOBOLŠEVICKÝ PROGRAM!!! Je to blábol vedle blábolu, nesmysl za nesmyslem. Zrušit! Zrušit! Zrušit! To přeci když čte aspoň trochu soudný člověk se základní inteligencí, tak se musí chytat za hlavu a neví, jestli má ještě brečet, nebo už se má raději jen smát!!!

Highlighty😒br /> První klimaticky neutrální kontinent
do roku 2050 - ABSOLUTNÍ UTOPIE
Alespoň o 55 % méně
emisí skleníkových plynů do roku 2030 oproti roku 1990 - UTOPIE A NESMYSL
3 miliardy
stromů vysázených v EU do roku 2030 - NAPROSTÝ NESMYSL

Z dopravy😒br /> Dosažení 90% snížení emisí skleníkových plynů způsobených dopravou do roku 2050. - ABSOLUTNÍ UTOPIE A NESMYSL

Mimochodem, je to drobnost, ale to jsou takoví tupani že ani neví že Evropa není kontinent, ale světadíl?!? Nebo to už rozhoduje EU i o bratrech Rusech?!? No, možná začínám rozumět tomu co dělá Putin 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mpožná proto, že to nic nerozhoduje, tak muže mluvit i o ostatních? 😁 To je právě to, co pořád nejsi schopen pochopit a na čem se točíme
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
???
Jestli jsi tím chtěl říct to, že GD není nařízení, tudíž není "směrodatný"???
Jenže to je přeci úplně jedno, naopak tím húř. Protože GD je ideologií, kdy jednotlivá nařízení z ní budou vycházet a asi je jasné, že nebudou v rozporu s ideologií, která je výš. PROTO JE POTŘEBA GD ZRUŠIT, jsou to cíle ryze utopistické, ideologické, nereálné.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nereálná je ta krátkodobost v kontextu CO2, zbytek je docela reálný a není vlastně špatný. Sorry, tady se neshodneme, osuhlasím s tím, co psal výše Tycoon
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já mám světonázor, že lidi v Evropě nejsou ovce, nepotřebuji Davidovu hvězdu, která jim ukáže směr dobra kterým se bezhlavě vydají a pak budou padat z útesu...EU nemá být náboženstvím, prorokem, mesiášem a tvůrcem blaha pro všexhny!!! Tady nikdo nepotřebuje nějakou EU a GD aby věděl, jak se chovat k přírodě a krajině. Fakt ne. Každý stát je zodpovědný za svoji krajinu a ví co potřebuje, co je špatně. A nepotřebuje, aby EU říkala co mají jednotlivé státy dělat.
Jestli Helmuti chtějí, ať si vysází třeba bilion stromů, ať si zavřou klidně všechny elektrárny a vlezou do jeskyní, je mi to jedno. My máme naší krajinu, naší odpovědnost, naše možnosti a zdroje.
Avatar - Anonym
Anonym
Canc co nic nerozhoduje al slouží jako zelená bible pro politiky, kteří se dle ní zaklínají a vyýmýšlejí ty zákazy, restrikce a zdanění lidí, tedy jak z nich udělat žebráky nebo jim omezit svobody.

😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
A taky pro blbce, co na GD shodí kde co 😁 Třeba Turek, to je krásnej příklad takového vyčuránka... Včera mne nedal přednost typek v EVčku... za**ej Green Deal! 😁 a tak
Avatar - Anonym
Anonym
Bez hnojiv nic moc neroste resp. to neuživí současnou populaci.

Takže pojdme se bavit o tom, což je pupuplace v tzv. třetím světě přemnožená a co s tím dělat nebo se pojdme bavit jaká mají být hnojiva.

Nebavme se o tom, jak to dělat bez hnojiv a jak zlikvodivat živočisnou výroby a přejít na jáhly a brouky. To sou těžké stalinistické utopie a násilná přeměna společnosti, tzv. Zelení Khmerové jak s oblibou říká Filda Turek 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bez hnojiv ne, ale se snížením hnojiv ano, da se to tam dostat i jinak, né jen umělými hnojivy. Máme 30 % nadprodukci, taky si jistě slyšel o produkčních funkcích, kdy na určitý výnos už hnojíš tolik, že je to neefektivní a neekonomické...

Nikdo nechce likvidovat živočišku, naopak tam teče brutálně hodně peněz a aktuálně se vymýšlí jak u nás zvýhodnit i chov dalších zvířat, které produkují méně rozšířá masa a sýry, jako jehněčí a kozí... Turek tomu rozumí jak koza petrželi a jen blbě vyřvává hesla o kobylkách, přitom tohle vůbec není GD, ale nějaké choré snahy ekoaktivistů... ale to sem ti tu taky mockrát říkal... ten muže být rád že mu to moulové jako ty žerou, ale o zemědělství ví prd 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Četl sem několi tezí o tom, jak snižovat emise v zemědělství právě utluměním živočišky.
Tak asi levá ruka neví co dělá pravá, to je ostatně pro byrokratické molochy typické 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jistě, tezí jsou stovky, ale možná by sis měl přečíst ty nařízení a strategie, které jsou odsouhlaseny 😁 A přestat tak žrát Turka 😁 Naopak už pár let se tady začíná protěžovat soja, jakožto krmivo pro živočišku pro snížení dovozu z J.Ameriky, abychom si to tady udrželi, CRISS platby na ŽV v ČR jsou také vysoké a taky se daří sektor stabilizovat.... a to i díky te EU.

Není cílem zničit zemědělství, ale naopak ho udělat dlouhodobě prosperující a přizpusobivé změnám.

A až tady budeš říkat, jak se snížily stavy zvířat, ano, prasata, hodně lidí přechází na drubež a ryby, a to i u nás. Tento trend čeká růst i do budoucna, společně s vyhlídkou na nárůst produkce mlékarenských výrobků, lidi to prostě takhle chtějí, to není diktát z EU, ale výsledky změn spotřebitelskéh ochování.
Avatar - Anonym
Anonym
rohYpnol, 10😁6
1) Nalijme si čistého vína. V šetrnosti vůči naší přírodě a našemu životního prostředí máme dost velké mezery.
Smrkové monokultury, ztráty ornice kvůli pěstování obilnin na kopcovitých polích, stavění skladů na nejbonitnější půdě, úřady vynucované svádění všech vod do kanalizace místo průsaků ... to jsou příklady toho, jak si sami škodíme.
Pravda je, že nějaké obecná směrnice EU pro 25 států to asi nevyřeší, to si musíme vyřešit sami.

2) Náboženství oxidu uhličitého, které tvoří 90 % Green Dealu, je samozřejmě nesmysl.

BTW Tzv. ekologové, politici a aktivisté tomu všemu škodí tím, že lokální ekologické problémy ideologicky/nábožensky vysvětlují jako důsledek globálního oteplování. Tím se vytrácí snaha řešit tyto lokální ekologické problémy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ale ano. Máme mezery. Ale víme o nich, víme co je špatně. Nepotřebujeme GD. Nepotřebujeme z ní vycházející směrnici, či nařízení, která nám řekne, že správně je půl milionu stromů a ani o jeden víc ani o jeden míň.
Nepotřebujeme GD aby nám EU řekla, že stavět krabice na I. bonitní třídě je fakt blbost. ...
Avatar - Anonym
Anonym
Za stavění krabic na orné půdě mohou klausíkovy, zemanovy, grossovy, špidlovy , paroubkovy a nečasovy vlády, co to povolily a kde lobbisté někomu určitě solidně nacpaly kapsy, a to jak od nejvyšších kruhů až po jednotlivé zastupitele obcí a krajů, co dostali samozřejmě taky namazáno.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No, tady bych byl opatrný kdo může za krabice všude kolem.
Nejvíc se subjektivně podle mě stavělo za Babiše, asi by se to dalo dohledat.
Z druhé strany je to jednak o státu, co lze postavit, ale také o municipalitách co chtějí aby se u nich postavilo... Tam samozřejmě funguje nějaký lobbing, atp.
Máme zde "ekologické" spolky, ty brání výstavbě dálnic, ale proti krabici nic...
Ano, prasíme si to tady solidně, ale žádná EU nám sem dobro a blahobyt nepřinese na zeleném podnosu.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak je hezké, že GD znáš, ale komu to v čem pomůže? Inteligentní člověk dokáže pochopit, že ty původní ideje jsou krásné. Ale to byly ve své době rovněž ideje Volnost, Rovnost, Bratrství a víme jak krvavě se to řešilo. Ve své době (myšlen přelom 19/20 století) zněly krásně i komunistické ideje a taky víme, jak to dopadlo. Jak víme, obyčejné masy poznají GD vždy jen jako Musíš-Nesmíš-Zaplať. Sorry jako. Tupější jedinci poslechnou a hýkají blahem. Ti inteligentní už tuší, že se schyluje k průšvihu. Není normální namísto skutečných problémů řešit nesmysly a zbytečně dusit ekonomiku. Zbytek světa to nedělá a logicky nás předběhne a zničí. Číňani na nás dělat nebudou, Ruzzáci nám pokoj nedají a USA už nás chránit nebude. Tak pojďme dál blbnout....
Avatar - Anonym
Anonym
Já bych se tím moc nechlubil být tebou, až dojde na lámání chleba, tak většinou se stává že s vaničkou se vyleje i dítě. 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jako že mne ty a tví rudí bratři pujdete pověsit, až to tady převezmete ? No, to se máš čím chlubit. Já ti jen říkám, že jsi hňup, co o tom nic neví, ale někd si přečetl pár blbostí na aeronetu... jediný z vás, kdo to chápe je Tycoon a vím, že to ví i Rohypnol, jen přes ten vztek k ´dáblu EU neumí rozlišit, že míchá dvě věci dohromady.
Avatar - Anonym
Anonym
Aeronet nečtu Lojzo.
A nejsme žádní rudí bratři, říká se tomu konzervatní demokrat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, s latentní láskou k východní diktatuře a sociálnímu státu 😁 To o tobě víme 😁 Každej komanč i fašista/nacista o sobě nejdřív vyřvává, jak je demokrat...
Avatar - Anonym
Anonym
na tom podporovat sociálně slabé, kteří si to zaslouží (nikoliv nemakačenka) nebo mladé rodiny a prodnost nevidím nic špatného.

Fašisté hlásili čistou rasu a bolševici znárodnění a tu beztřídní společnost. Jestli sis neráčil všimnout, nic z toho tu nepropaguju, takže v klídku jo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, o porodnosti si mužem popovídat časem, aktuálně jsem byl částečně draftován do tohoto resortu s cílem nastavení politiky pro zachování populace a tudíž i výrobních jednotek a odbytiště naší ekonomiky. Ale tam si popovídáme až tak za rok/dva abych měl relevantní objektivní info...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak těm bl-bům prosím vysvětli, že prvotním faktorem pro porodnost je.. . DOSTUPNOST BYDLENÍ, které fakt nezlepší nový stavební zákon, které fakt nemají řešit obce. Zkus vysvětlit, že DPH na dodání nemovité věci je zvěrstvo (co opět vymyslela EU).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tento resort bohužel nemá vliv na tyto věci, ale může motivačněji nastavit danové ulevy socialniho systému.
Avatar - pradeda777
pradeda777
GD za Česko podepsal tvůj kámoš Babiš....nadávej na něj.... :-!
Avatar - lordlord
lordlord
nejen benzín, až se přestane elktřina vyrábět bez pomoci uhlí, zdraží všechno
Avatar - Anonym
Anonym
Zajímavé je, že politická diskuze (ať už vrcholných politků, nebo diskutérů) se stáčí k tomu, jestli za kývnutí na Green Deal může Babiš, Fiala, nebo nevím kdo. Připomíná to slepice na dvorku, když jedna je u krmítka se zrním a když přijde druhá, tak ji klovne, aby si zrní dát nemohla. Ale vrabci, kteří zrní ujídají, slepici nevadí. Myslím si, že zásadní je shodnout se na tom, že Green Deal v užším slova smyslu (CO2, auta, průmysl, emisní povolenky pro domácnosti atd.) nechceme a vystupovat vůči EU jednotným hlasem Fialy, Babiše a dalších. Tvoří se nová Komise a je možné výměnou něco za něco získat pro ČR lepší pozici. Dánsko a Irsko mají opt-out z migračních pravidel, proč by ČR nemohla mít opt-out z pravidel Green Dealu?
Thanh Lynda Phan
„Podíváme se na vládě na všechny dokumenty, jestli nám něco neuteklo".😁
Jen se dívejte, a pořádně, aby to nedopadlo třeba jako s poplatkem za novou studnu 😜
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak ono když řešíš většinu času Ukrajinu, tak je jasné že na ČR nezbývá čas.... :-!