Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík otestoval VW Multivan T7 Long 2.0 TDI: Symbol kvality. Opravdu!

16 komentářů

Avatar - reign88
reign88
Auto som kupoval ako jazdene polrocne od dilera za zhruba 50 tisic EUR v sludnej vybave. Cennikova cenaskore 70 tisic a neochota predajcov dat vyssie zlavu pri kupe noveho by ma odradila. Dovod kupy bola velka rodina. 4 deti clovek lahko uprace. Zatial z mojej strany velka spokojnost a ako jedinu nevyhodu beriem nizsi komfort vo viedenskych parkovacich domoch, ktore uz fakt pre Multivan nie su. Co sa tyka motora, tak na pohodovu jazdu OK. Dostacuhe mi asi aj tym, ze preferujem kludnu jazdu a nejazdim nad rychlostne limity.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Aerodynamiku už jsme se naučili, chválím :yes:

Teď ještě pochopit, že s ekorežimem to nechápe Vaculík a naopak automobilka ví co dělá. Už jsem to psal, ale možná už tohle video bylo natočené... Když se auto nastartuje, tak musí být ne v režimu, ve kterém je schopné splnit emisní normu. Ale musí být v TOM režimu, ve kterém prošlo homologací. Takže kdyby tam mohlo zůstávat EKO, muselo by projít homologací právě v režimu EKO.

Takže bohužel, stěžujte si opět EU a EK, která je autorem těchto nesmyslů, co automobilky musejí plnit :-!

K posunu směrem osobnímu využití a odklonu od užitkovosti jsem názor nezměnil, za mě je to špatně. Určitě část zákazníků ocení tuto změnu. Ale převážná část dostala od VW žlutou kartu. Ano, bude se to řešit dvojčetem s Fordem, ale za mě tuto politiku vnímám jako špatnou. Pro osobní využití naopak chybí Sharan...

V rámci spolupráce s Fordem ale tohle zřejmě opravdu bude ten "více držák"... to nepochybně.
rozej
Krásně provedená videorecenze ale pořád je T7 spíš než nástupce T6.1 nástupcem Sharana. Navíc chybějící 4x4 (plug-in hybridní řešení je za mne opět takovou polovičatou cestou) a výkon motoru z auta dělá zástupce klasických osobáků, byť značně přerostlého.

Za mne tedy jediným vozidlem, o kterém člověk může uvažovat v této kategorii zůstává MB V - 4x4, vzduchové odpružení, 180kw a po modernizaci i výrazně lepší infotaiment a interiér všeobecně…

Jen ta cena je opět typický Mercedes 😞
Germanec
Reálné nemá mercedes v normální konfiguraci žádnou výhodu vůči multivanu. Až dlouhý rozvor je větší, ale to je pro normální použití už moc velký jezevčík.
Naopak multivan překonává mercedes skoro vsem. Tady mb pěkné zaspal.
Trudko
Doplnam, ze na Slovensku je uz par mesiacov akcny model Bulli s 2.0 TDI od 37 788 eur s DPH, co je nejakych 980 tis. podla kurzu.

https😐/cf-cdn-v6.volkswagen.at/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/76340-paragraphs-1038348-text-d3/default/286f6683/1710447033/multivan-mj2025.pdf
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak jsme se dnes ve 13. minutě dozvěděli, že už neplatí, že nebrat TDI EVO 147kW, když má ty poctivé vysoké hliníkové písty, zatímco ty lehké ocelové kované v TDI EVO 110kW nám způsobují hroznou konzumaci oleje...

Jejda! A nebylo to náhodou dodnes všechno naopak? Co?

Tak tu máme 2 souběžné urban legends, které se vzájemně vyruší a neplatí teda vlastně vůbec nic.

LOL.
Avatar - Anonym
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale no tak. Není to zbytečné tohle?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
staci si dat jeho prispevky do hate listu a mas klud.. a co pise uz neuvidis ... vyhnes sa tak neprimeranym reakciam a mas klud
Jiří Hozda
Velice rád se koukám na Vaše videa, ale už jsem to zaznamenal u recenze na LPG RAV4. Tuto část dálnice D5 jezdím denně a označit klesání ke Zdicím jako mírné klesání je velice přehnané až zavádějící. Je tam konstantní klesání o 50 m na 2,3 km (mapy.cz), v opačném směru je dokonce stoupací pruh.
Avatar - Zak Oggy
Zak Oggy
Elektrické tažné je samozřejmě super záležitost ale T7 utáhne na kouli o kolik míň oproti T6? Potřebuji tahat těžký vlek.
andy321
TDI 2000kg
Avatar - Zak Oggy
Zak Oggy
To je bída. Na T6.1 mám 2800kg
andy321
TDI 110kW - brzděný 2000kg
- nebržděný 750kg
andy321
Za mě😒br /> MB. - plus je 4x4 a výkonnejší motory.
V prostřední verzi (“dlouhý”) má MB 5,13, ale dlouhý Mulťák T7 má 5,17
Vzduchový podvozek nic moc a zdroj problémů. Ten byl hitem před 20 lety.
Tady vede koncernové DCC - Btw pokud vím tak “bouchání”se vyřešilo okolo roku 2019-2020.
Jinak T7 do zatáčky vysokou rychlosti s DCC sedí velmi dobře.
Těch 180kW u MB vyžaduje inteligenci mezi pedály a volantem. Motor dává víc než podvozek snese. Nicméně těch u MB 190hp(140kw) je naprosto dostačujících.
Nicméně musím říct, těch 110kw u VW jede jak o život - pochopitelně při manuálním řazení.
andy321
Tato “chválená” vlastnost se může používat POUZE na rovině bez rizika posunu vozidla (napřed nárazem).
V sebemenším kopci hrozí vylomení západky na západkovém kole v převodovce.
Lepší přimrzlé brzdy než poškozená převodovka.
Viz návod k obsluze 06.2023 strana 160 kapitola “Parkování a manévrování/Bezpečně odstavce vozidlo”
BTW: Osobně nejprve zatáhnu ruční brzdu s vyřazenou rychlosti (N), pak pouštích brzdu a po opření se o zataženou ruční brzdu dám převodovku do “P”. Západka je zasunuta, ale nenese zátěž.