Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pepa_007
Trafic Sign Recognition...... úplně zbytečný systém.
ano, v podání BYD je ten systém úplně zbytečný. Jakmile to neumí rozeznat křižovatky nebo obce, vůbec to nemá co dělat v autě.
Ale byl to požadavek EU.
Neměla by EU vydat nařízení, že systém musí být testován a projít testy v 99.9%?
Neměla by EU vydat nařízení, že systém musí být testován a projít testy v 99.9%?
s tím souhlasím, že by se měla kontrolovat i funkčnost. Přepokládám, že to je v rámci homologace. I když homologací projde asi cokoliv. Neplní emise, nevadí, automobilka dala na papíře, že prošlo. Nefunguje systém, nevadí, máme potvrzení od automobilky, že úspěšně prošlo.
Homologace sežere vše.
Reálné testy na silnicích Evropy. Vyhodnocení. 99.9% požadavek na funkčnost. Povinně najet 100 000km.
Reálné testy na silnicích Evropy. Vyhodnocení. 99.9% požadavek na funkčnost. Povinně najet 100 000km.
rohYpnol
Proč nejsou hvězdy?? Se bojíte dát Číně 4* ?!? 😒]
ani tady nebyly
https😐/www.auto.cz/…i-krabice-152650
Asi mají svoji vlastní škálu. Nebo to nebylo ani na jednu hvězdu 😒]
https😐/www.auto.cz/…i-krabice-152650
Asi mají svoji vlastní škálu. Nebo to nebylo ani na jednu hvězdu 😒]
Zapomněli. To se stává. Dezinfo, že je to Čína a souvisí je blbost. Zapomenout mohou i u BMW.
U Cinskych aut nemaji hvezdicky smysl, proto je ACZ nepouziva. Kuprikladu tohle auto neni uplne zle, i tak by ale dostalo max 2 hvezdy, neb 3 hvezdy jsou vyhrazene pracujicimu cinskemu lidu, 4 hvezdy datu 15.6. 1953 kdy se narodil svetlo nasich dnu Si Tin-pching, a 5 hvezd je dnes stejne jako poslednich jiz vice nez 100 let vyhrazeno nejvetsimu objevu/ milniku historie lidstva: vyroci zalozeni komunisticke strane ciny.
Netrep blbosti... :no:
Neco jsem zapomel? I 2 hvezdy jsou zabrane?! 😲
Tady si někomu šlápl na rudé oko 😁
Nie, vymýšľa koniny, zrovna ako ty. Neviem, koľko rokov má fOE, ale ty si ešte mlaďas, takže si z reálneho socializmu nezažil nič, čo by si mohol komentovať.
to že to nezažil, neznamená, že to nemůže komentovat. To je jako říct, že lidi, co žili za komunismu by teď neměli mít volební právo, protože jsou vychovaní komunismem a dnešní době nerozumí.
Ono se totiž v rodinách předávají zkušenosti, dějiny jsou zapsané v knihách. Ale pak tu jsou zkrachovalí komunisti, kteří brečí, že nemůžou dál krást státní majetek a likvidovat životy ostatním a snaží se ostatní naznačovat, že "trepu blbosti", aby měli ten správný názor, jak bylo vyžadováno a jak jsou tito důchodci naučeni.
Ono se totiž v rodinách předávají zkušenosti, dějiny jsou zapsané v knihách. Ale pak tu jsou zkrachovalí komunisti, kteří brečí, že nemůžou dál krást státní majetek a likvidovat životy ostatním a snaží se ostatní naznačovat, že "trepu blbosti", aby měli ten správný názor, jak bylo vyžadováno a jak jsou tito důchodci naučeni.
Jejda, zase sa jeden mudrlant ozval... Čo to aj ty vymýšľaš za koniny? Účelovo vytiahnuť len čo sa ti zrovna hodí, to je fakt geniálny spôsob argumentácie... Chlapci, fakt máte, čo sa tohto týka, asi ešte mlieko na brade, lebo kto má niečo v hlave, nerobí si srandu z vecí, o ktorých vlastne vie prd. Lebo to čo vieš z knižiek, alebo zrozprávania príbuzných, dotknutých z tej alebo onej strany, je prd voči reálnej skúsenosti a áno, z môjho pohľadu fakt trepete blbosti. Do hviezd o autách pliesť komunizmus a keď sa niekto ozve, tak ho automaticky zaradiť, to robia leda tupé deti v puberte, nie dospelí mysliaci ľudia.
Však si dělá legraci z chybějících hvězd u testu čínského auta. A ty to bereš jako urážku svého milovaného režimu. A ano, komunismus, jakožto režim který tu byl, stejně jako Rusko drive i teď, je lidský/morální odpad.
Takže když už, tak tady NIKDY NEBYL KOMUNISMUS.
Byl tu leda tak SOCIALISMUS.
A socialismus tu de facto máme opět a znovu, jen tentokrát ne řízený z Moskvy ale z Bruselu :-!
Byl tu leda tak SOCIALISMUS.
A socialismus tu de facto máme opět a znovu, jen tentokrát ne řízený z Moskvy ale z Bruselu :-!
Čo to preboha zase splietaš? Ja to neberiem ako urážku milovaného režimu. Ja to beriem ako že trepe hlúposti. A k tomu režimu - bol iný ako ten súčasný. Nehodnotím, či lepší alebo horší. Oba majú pozitíva aj negatíva.
Komentovat může každý kdo chce coc chce.
Ale jestli komentuji socialismus a nezažil jsem ho, tak to komentují s tímhle vědomím a v tomto vztahu.
A obecně - socialismus co tu byl měl klady i zápory. Nějak se vyvíjel. Je úplně něco jiného bavit se o 50-tých letech, a o 80-tých letech.
Ale jestli komentuji socialismus a nezažil jsem ho, tak to komentují s tímhle vědomím a v tomto vztahu.
A obecně - socialismus co tu byl měl klady i zápory. Nějak se vyvíjel. Je úplně něco jiného bavit se o 50-tých letech, a o 80-tých letech.
Jj. Třeba pliticky správné názory, jinak jsi nwsmel ani studovat. Případně rovnou pověsit za vymyšlené věci ze?
Koho od roku 1968 pověsili za politické názory?
Stále si pleteš jako všichni ostatní pojem stalinovi bolševici a normalizační nebo prerestrojkový komunista. Je mezi tím mličký rozdíl, zhruba jako mezi Fiatkem Maluch a Bugatti Veyron 😄
Stále si pleteš jako všichni ostatní pojem stalinovi bolševici a normalizační nebo prerestrojkový komunista. Je mezi tím mličký rozdíl, zhruba jako mezi Fiatkem Maluch a Bugatti Veyron 😄
Všechno stejné ku*vy, které střílely občany na hranicích.
Jasně. Signatáři charty77 nebyli nijak perzekuovani, kdyz nebyli pověšeni, tak to bylo v pořádku.
psal bludy o tom koho zabili.
Netahej sem perzekuce.
Čekám na seznam politických vražd z let 1970-1989. a POČET ZASTŘELNÝCH na hranicích čssr z téhož období. Dodej
Netahej sem perzekuce.
Čekám na seznam politických vražd z let 1970-1989. a POČET ZASTŘELNÝCH na hranicích čssr z téhož období. Dodej
A až to najdeš, tak zkust ještě tak 5000 hodin v archivu a doučit se rozdíl mezi perestrojkovým komunistou typu Jakeš, Adamec a stalinistickým bolševikem typu Gottwald, Slánský, Kopecký, Nosek atd
"Jasně. Signatáři charty77 nebyli nijak perzekuovani, kdyz nebyli pověšeni, tak to bylo v pořádku."
Lenže čo charta 77 znamená? Otvorený odpor. Trúfaš si tvrdiť, že keby sa dnes niekto otvorene postavil voči súčasnému režimu a opieral sa o Rusko a spriaznené krajiny, tak by to zostalo bez odozvy?
Lenže čo charta 77 znamená? Otvorený odpor. Trúfaš si tvrdiť, že keby sa dnes niekto otvorene postavil voči súčasnému režimu a opieral sa o Rusko a spriaznené krajiny, tak by to zostalo bez odozvy?
Zločinný československý socialistický režim vraždil občany až do 89. roku, takže nevím, co tu zkoušíš.
který? usvědčený vrahy co někoho zabili? 😄 https😐/www.blesk.cz/…plod-z-tela.html
Politické popravy končí rokem 1955
https😐/cs.wikipedia.org/…948%E2%80%931989
Politické popravy končí rokem 1955
https😐/cs.wikipedia.org/…948%E2%80%931989
Nejvíc bolševiků sedí v EU paralamentu ve stranách, kteří se stydí za to, že jstou to BOLSEVICTI UTOPISTI, přemalovaný na ZELENO a nazývají se krycími názvy jako Liberálové, strana Zelených nebo Sociální demokracie.
blbý vid 😄
blbý vid 😄
traveldrive
Treba uznať, že pán Káňa odviedol dobrú robotu. Konečne pragmatický a nestranný materiál, ktorý sa dobre číta. Čo je dobré, je pochválené, čo stojí za kritiku, je vytknuté. :yes:
Auto ako také je zaujímavé, ale má pár neduhov, ktoré sa nedajú prehliadnuť. Materiály v interiéri, menší kufor, menej miesta na šírku, pozornosť by si zaslúžil podvozok, enfoteinment aj dobíjanie. Suma-sumárum dobré, ale ešte nie výborné. Veľké slovo ešte môže mať kvalita, v náväznosti na ňu poruchovosť, a vzhľadom na to hustota, kvalita a ceny servisnej siete.
A nakoniec cena. Ceny čínskych áut sú často označované ako veľmi príjemné, lákavé alebo nízke. Mne to tak nepríde. Vždy sú len o kúsoček pod konkurenciu. Argumentom vtedy je bohatšia výbava. Napriek tomu mi ceny áut, ani tohto, ako atraktívne neprídu. Nad všetkými výhodami väčšej baterky, väčšieho auta alebo bohatšej výbavy prevyšuje jedna zásadná - je to čínske auto. A tým všetka atraktivita proste padá. Aby som o niečom takomto vôbec uvažoval, cena by musela ísť podstatne nižšie. Kompakt z Číny za bezmála 800 tis. Kč je proste drahý.
Auto ako také je zaujímavé, ale má pár neduhov, ktoré sa nedajú prehliadnuť. Materiály v interiéri, menší kufor, menej miesta na šírku, pozornosť by si zaslúžil podvozok, enfoteinment aj dobíjanie. Suma-sumárum dobré, ale ešte nie výborné. Veľké slovo ešte môže mať kvalita, v náväznosti na ňu poruchovosť, a vzhľadom na to hustota, kvalita a ceny servisnej siete.
A nakoniec cena. Ceny čínskych áut sú často označované ako veľmi príjemné, lákavé alebo nízke. Mne to tak nepríde. Vždy sú len o kúsoček pod konkurenciu. Argumentom vtedy je bohatšia výbava. Napriek tomu mi ceny áut, ani tohto, ako atraktívne neprídu. Nad všetkými výhodami väčšej baterky, väčšieho auta alebo bohatšej výbavy prevyšuje jedna zásadná - je to čínske auto. A tým všetka atraktivita proste padá. Aby som o niečom takomto vôbec uvažoval, cena by musela ísť podstatne nižšie. Kompakt z Číny za bezmála 800 tis. Kč je proste drahý.
Cena o cosi nizsia, ako konkurencia s podobnou vybavou. Lenze tu ta vybava akosi nefunguje. Neznesiem auto s tupym riadenim a oneskorenymi reakciami. Jedneho takeho som sa po 7 mesiacoch zbavil, divim sa ludom, ako dokazu nieco take tolerovat. A nedobre fungujuci system rozoznavania znaciek ? Asi by som to reklamoval a do blba, az by mi vratili prachy.
Za takto fungujuce auto je ta cena privysoka.
Za takto fungujuce auto je ta cena privysoka.
S tou cenou do puntíku souhlas. Mám pocit, že se to spousta testerů snaží podstrčit, že cena je senzačně nízká. Objektivně vzato, vůbec není. Zatím nevidím důvod, proč jít do Číňana. Co je pozitivní, že tlačí ceny EV evropských automobilek dolů. Dosavadní ceny byly asi pěkně maštěné (zdravím do Mladé Boleslavi - viz náhlé zlevnění Enyaqu o 150t ).
Ten recept se jmenuje "hodnota za peníze".
- spolehlivost
- komfort
- výkon
- výbava
- value/money
- image
- design
- loajalita
a každý si vybere podle nějakého kompromisu mezi tím. Někdo preferuje spolehlivost a vybere toyotu, jiný je zvyklý kupovat renault a zůstane u něj. Další chce komfort a kouká po prémii, nebo chce plnou individualizaci, plnou výbavu a základní nejmenší kola, koupí VW.
Value/money určitě hraje významnou roli, ale nikdo nechce řešit neustálé problémy, tedy až na pár masochistů, ti se určitě taky najdou. Takže pokud to bude funkční, bude zázemí, že nemusíš jezdit přes půl republiky na servis, a nějaká ta uznávaná záruka, může být Čína úspěšná.
Samozřejmě, čím jsme dál od lowendu a blíže k prémii, tak tohle základní kritérium ztrácí na intenzitě. Ale je tam vždy. Kdyby BMW 3 stálo 2x tolik jako třída C, tak BMW taky nikdo nekoupí, protože prostě nebude odpovídat value/money.
A to, jakou hodnotu za své peníze zákazník vybere, to už je věc jiná. To co napsal Mikesus, prostě funguje úplně opačně.