Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5832517
Designer interieru se vyzvracel na papir a hmotny kousky obtahnul. Kdo by chtel kolem sebe mit tuhle dystopickou zrudnost? Jeste v takhle silnym aute si budete sedet na mekkym gauci
Hodnotíš jenom koncept, u těch je to všechno jedno.
Bohuzel to tak je u vetsiny. Interiery se snazej byt prehnane futuristicky a drazsi znacky pouzivaj horsi materialy a ty interiery jsou nudny, levny (viz. Audi Q6 etron). Je to skoda, Nemci vzdycky pouzivali krasny materialy a v tech interierech bylo videt ze do toho neco dali. Ted to je smutny a jenom Mercedes ukazal, ze to jde i pekne (bohuzel jenom ve visionu, Maybach Vision 6), kde oblast volantu a budiku zari luxusem, ne nudou.
Robert Hlavaty
sterilní zážitek zrychlení v podobě xxx kW a yyy Nm asi nikoho moc nezajímá a zajímat nebude. To evidentně zatím moc výrobci nepochopili (viz Rimac Nevera prodeje- prodáno 50 ks z 150). Tělo bez duše (tedy auto bez ICE) je prostě pro lidi nezajímavé... Správná cesta je kombinace ICE + elektromotory (bez externího nabíjení). Pokud se oba pohony překryjí, elektřina pomůže tam, kde je benzín slabý, nebo není ani potřeba ho startovat, je jediná cesta na nejbližších možná 10-20 let... aby auto bylo atraktivní pro kupující a snesitelné pro výrobce (pokuty)... Ale samozřejmě jen názor do pranice..
Pepa_007
Ještě poladit design na méně sterilní a futuristický. Hmotnost udržet kolem 1600kg. Aby to zajelo na severní smyčce víc jak jedno kolo. A M3 zvuk? Lze vůbec bzučení vyměnit za burácení motoru? Nelze. 🙄 Simulace? Sound generator u Škody je hnus.
Tak podle toho kam BMW M divizi směřuje (viz nová M5), to bude propadák :no: Dost pochybuji, že fanoušci M3 si půjdou pro elektriku…
Ja si tak nejak myslím, že čisto elektrická M3 bude na tom lepšie, ako pluginhybridná M5. Tipujem, že iM3 bude ľahšia, ako M5 a pri rovnakom výkone (cca. 700 koní) rýchlejšia a agilnejšia.
Teraz samozrejme neriešim principiálne nedostatky EV ako je dojazd a dobíjanie, ale chcem veriť, že jednoduchšia technika v menšom tele na platforme vyvinutom čisto pre EV (bez kompromisov potrebných pre alternovanie benzínu a elektra) bude jazdiť lepšie, ako ten tank M5.
A osobne som presvedčený, že v BMW veľmi podrobne rozobrali i5N a zobrali si z toho to najlepšie a iM3 bude minimálne takým posunom v rámci triedy BEV, ako je i5N.
Teraz samozrejme neriešim principiálne nedostatky EV ako je dojazd a dobíjanie, ale chcem veriť, že jednoduchšia technika v menšom tele na platforme vyvinutom čisto pre EV (bez kompromisov potrebných pre alternovanie benzínu a elektra) bude jazdiť lepšie, ako ten tank M5.
A osobne som presvedčený, že v BMW veľmi podrobne rozobrali i5N a zobrali si z toho to najlepšie a iM3 bude minimálne takým posunom v rámci triedy BEV, ako je i5N.
Ved i5n nie je ziaden zazrak, prilis tazke, na okruhu to lieta to von v kazdej zakrute, vahu citit vzdy a vsade, bez spickovych gum to nema ziadnu trakciu
Mokrous
Kde si můžu objednat ten držák bezpečnostního pásu? Taky bych ho chtěl mít zaříznutej v kyčli celou cestu až pod Makarskou.
CarFan
Žiaľ, v EV je to neskoro. Nemecká prémiová trojka je na tom fakt zle, lebo prichádza o atribúty ktoré prémiu doteraz charakterizovali. Ešte nedávno mali prémiové autá najnovšie technológie a podávali minimálne nadpriemerné výkony.
Doba sa však mení. Už aj dnes v cenovej hladine viac ako 60k EUR, výkon 350kW nikoho neohúri, nieto ešte o 2 roky. Tesla a Číňania sú totiž už aj technologicky niekde inde a dokážu vyrábať omnoho efektívnejšie a teda lacnejšie.
Vyrobiť prémiové auto a predávať ho za veľké peniaze nie je veľké umenie. Umenie je vyrobiť prémiové auto rýchlo a lacno bez straty kvality a dať naň konkurenčnú cenu. Moje skúsenosti s "prémiou" však poukazujú na opak: kvalita a služby idú dole a ceny enormne hore...
Doba sa však mení. Už aj dnes v cenovej hladine viac ako 60k EUR, výkon 350kW nikoho neohúri, nieto ešte o 2 roky. Tesla a Číňania sú totiž už aj technologicky niekde inde a dokážu vyrábať omnoho efektívnejšie a teda lacnejšie.
Vyrobiť prémiové auto a predávať ho za veľké peniaze nie je veľké umenie. Umenie je vyrobiť prémiové auto rýchlo a lacno bez straty kvality a dať naň konkurenčnú cenu. Moje skúsenosti s "prémiou" však poukazujú na opak: kvalita a služby idú dole a ceny enormne hore...
Tak je zvláštní že se to do teď, mimo D3 a Lexusu, nikomu moc nedařilo. Tesla rozhodně prémie není, počítač na kolech s mizerným zpracováním i designem bez možnosti individualizace je sotva mainstream :no:
Arese
Přehnaně nafouknuté ceny se automobilkám vrací jako bumerang
https😐/www.autoforum.cz/…i-az-44-procent/
Hnusný a neaerodynamický
https😐/www.autoforum.cz/…-spalovaci-auta/
Slevová cesta do elektropekel
https😐/www.autoforum.cz/…ok-radi-e😜erti/
Elektrický "bestseller" Volva létá ve velkém průšvihu
https😐/www.autoforum.cz/…t-za-plnou-cenu/
Už aby to bylo!!!
https😐/www.autoforum.cz/…slovene-povolit/
Aroganci vůči svým zákazníkům je třeba potrestat!
https😐/www.autoforum.cz/…ru-od-roku-2035/
Karavaning se zkratowozem - blbost na entou!
utoforum.cz/…val-19-aplikaci/
https😐/www.autoforum.cz/…i-az-44-procent/
Hnusný a neaerodynamický
https😐/www.autoforum.cz/…-spalovaci-auta/
Slevová cesta do elektropekel
https😐/www.autoforum.cz/…ok-radi-e😜erti/
Elektrický "bestseller" Volva létá ve velkém průšvihu
https😐/www.autoforum.cz/…t-za-plnou-cenu/
Už aby to bylo!!!
https😐/www.autoforum.cz/…slovene-povolit/
Aroganci vůči svým zákazníkům je třeba potrestat!
https😐/www.autoforum.cz/…ru-od-roku-2035/
Karavaning se zkratowozem - blbost na entou!
utoforum.cz/…val-19-aplikaci/
Takže by se motor musel nějaký dokoupit.