Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Co víme o elektrickém BMW M3? Bude ze všech s přehledem nejsilnější

17 komentářů

Nebo Nebo
, že se nebude prodávat, protože nemá motor.
Takže by se motor musel nějaký dokoupit.
Uživatel_5832517
Designer interieru se vyzvracel na papir a hmotny kousky obtahnul. Kdo by chtel kolem sebe mit tuhle dystopickou zrudnost? Jeste v takhle silnym aute si budete sedet na mekkym gauci
gil54
Hodnotíš jenom koncept, u těch je to všechno jedno.
Uživatel_5832517
Bohuzel to tak je u vetsiny. Interiery se snazej byt prehnane futuristicky a drazsi znacky pouzivaj horsi materialy a ty interiery jsou nudny, levny (viz. Audi Q6 etron). Je to skoda, Nemci vzdycky pouzivali krasny materialy a v tech interierech bylo videt ze do toho neco dali. Ted to je smutny a jenom Mercedes ukazal, ze to jde i pekne (bohuzel jenom ve visionu, Maybach Vision 6), kde oblast volantu a budiku zari luxusem, ne nudou.
gil54
...málo.
Robert Hlavaty
sterilní zážitek zrychlení v podobě xxx kW a yyy Nm asi nikoho moc nezajímá a zajímat nebude. To evidentně zatím moc výrobci nepochopili (viz Rimac Nevera prodeje- prodáno 50 ks z 150). Tělo bez duše (tedy auto bez ICE) je prostě pro lidi nezajímavé... Správná cesta je kombinace ICE + elektromotory (bez externího nabíjení). Pokud se oba pohony překryjí, elektřina pomůže tam, kde je benzín slabý, nebo není ani potřeba ho startovat, je jediná cesta na nejbližších možná 10-20 let... aby auto bylo atraktivní pro kupující a snesitelné pro výrobce (pokuty)... Ale samozřejmě jen názor do pranice..
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ještě poladit design na méně sterilní a futuristický. Hmotnost udržet kolem 1600kg. Aby to zajelo na severní smyčce víc jak jedno kolo. A M3 zvuk? Lze vůbec bzučení vyměnit za burácení motoru? Nelze. 🙄 Simulace? Sound generator u Škody je hnus.
ericn
Tak podle toho kam BMW M divizi směřuje (viz nová M5), to bude propadák :no: Dost pochybuji, že fanoušci M3 si půjdou pro elektriku…
Avatar - iudex
iudex
Ja si tak nejak myslím, že čisto elektrická M3 bude na tom lepšie, ako pluginhybridná M5. Tipujem, že iM3 bude ľahšia, ako M5 a pri rovnakom výkone (cca. 700 koní) rýchlejšia a agilnejšia.
Teraz samozrejme neriešim principiálne nedostatky EV ako je dojazd a dobíjanie, ale chcem veriť, že jednoduchšia technika v menšom tele na platforme vyvinutom čisto pre EV (bez kompromisov potrebných pre alternovanie benzínu a elektra) bude jazdiť lepšie, ako ten tank M5.
A osobne som presvedčený, že v BMW veľmi podrobne rozobrali i5N a zobrali si z toho to najlepšie a iM3 bude minimálne takým posunom v rámci triedy BEV, ako je i5N.
ptr078
Ved i5n nie je ziaden zazrak, prilis tazke, na okruhu to lieta to von v kazdej zakrute, vahu citit vzdy a vsade, bez spickovych gum to nema ziadnu trakciu
Avatar - iudex
iudex
Tak asi hovoríme o inom aute. Lebo všetky testy čo som videl sú nadšené.
ericn
Nadšení z převýkonované stodoly za 2mega dost rychle vyprchá. Za mě je to fail, pár nadšenců si to koupí a voda se zavře. Udělat 500k+ EV umí totiž každý číňan, ale to neznamená, že je to zajímavé :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Kde si můžu objednat ten držák bezpečnostního pásu? Taky bych ho chtěl mít zaříznutej v kyčli celou cestu až pod Makarskou.
milabmw
Jen doplním nadpis článku. A také nejtěžší 😉😉
CarFan
Žiaľ, v EV je to neskoro. Nemecká prémiová trojka je na tom fakt zle, lebo prichádza o atribúty ktoré prémiu doteraz charakterizovali. Ešte nedávno mali prémiové autá najnovšie technológie a podávali minimálne nadpriemerné výkony.
Doba sa však mení. Už aj dnes v cenovej hladine viac ako 60k EUR, výkon 350kW nikoho neohúri, nieto ešte o 2 roky. Tesla a Číňania sú totiž už aj technologicky niekde inde a dokážu vyrábať omnoho efektívnejšie a teda lacnejšie.
Vyrobiť prémiové auto a predávať ho za veľké peniaze nie je veľké umenie. Umenie je vyrobiť prémiové auto rýchlo a lacno bez straty kvality a dať naň konkurenčnú cenu. Moje skúsenosti s "prémiou" však poukazujú na opak: kvalita a služby idú dole a ceny enormne hore...
ericn
Tak je zvláštní že se to do teď, mimo D3 a Lexusu, nikomu moc nedařilo. Tesla rozhodně prémie není, počítač na kolech s mizerným zpracováním i designem bez možnosti individualizace je sotva mainstream :no:
Arese
Přehnaně nafouknuté ceny se automobilkám vrací jako bumerang
https😐/www.autoforum.cz/…i-az-44-procent/
Hnusný a neaerodynamický
https😐/www.autoforum.cz/…-spalovaci-auta/
Slevová cesta do elektropekel
https😐/www.autoforum.cz/…ok-radi-e😜erti/
Elektrický "bestseller" Volva létá ve velkém průšvihu
https😐/www.autoforum.cz/…t-za-plnou-cenu/
Už aby to bylo!!!
https😐/www.autoforum.cz/…slovene-povolit/
Aroganci vůči svým zákazníkům je třeba potrestat!
https😐/www.autoforum.cz/…ru-od-roku-2035/
Karavaning se zkratowozem - blbost na entou!
utoforum.cz/…val-19-aplikaci/