Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Hyundai Tucson IV (typ NX4, od 2020): Nafta se tu nevyplatí

12 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Když vidím ceny některých dílů, tak se nemohu zbavit dojmu, že v Hyu moc nepočítají s tím, že by ta auta někdo provozoval i po záruce.
Meky
Autá sú stavané na 10 rokov a 250000 km.
Toľko to vydrží.
Potom si kúpiš nove.

Ak chceš trvanlivosť, v dnešnej dobe už bude rozumnejšie ísť do ev so železnou baterkou.

Moderný diesel je spoľahlivostna katastrofa.
Modemy benzín neprejde cez emisie a je extrémne citlivý vlastne na všetko.


Ešte zostava nepriamovstrekovy hybrid - Toyota alebo Ford alebo novšie renolty.
RaSuSK73
S tymi emisiami je to nezmysel. Prva EK/STK je po 4 rokoch, pri priemernom rocnom najazde 15k km to ma 60k km, ludia by to salonom otrepavali o hlavy, keby tie auta v zaruke na EK zlyhavali.
Zmen krcmu za inu, kde taketo reci nevedu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Přes ty emise mají problém projít diesely údajně. Ale tvrdí to zde někteří diskuteri.
RaSuSK73
Maju problem. Po chiptuningu, vyburani DPF, zaslepeni EGR atd. Ked si niekto z Reichu dovezie 2 rocneho Prassata s 200k km v plnke, za par supov, prve co urobi ho chipne, potom deFapuje a v dedine je najvacsi frajer. Prva STK/EK a problem. Potom kede chodi, tade pinda. Ale ma Prasdata jaghovado, susedov Sup L&K rovnakeho povodu je pri nom ako chudobny pribuzny. A to sa pocita.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Taky osobně neznám nikoho, kdo by neprošel emisema po 4, 6, 8, 10, 12 letech bez ohledu na druh pohonu. Fakt by mne zajímalo jak a čím ti lidi jezdí a odkud se líhnou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za drvivou vacsinou problemov s emisiami pri stk je netesnost vyfukoveho systemu.. slusne povedane ... kto ale nema "deravy vyfuk" ( sklada sa zvacsa z viac casti.. ktore treba priebezne menit ) tak sa tu nema coho bat presne tak... pamatam co feldu sme mali 16 rokov... tak ked mala vyfuk ok... tak vzdy emisnu presla ( problemy sme odhalovali vzdy uz pri priprave na stk ) ... takze aj tych 16 rokov co sme ju mali presla ako noz maslom ... hmm... boha jeho sak uz polo mam 7,5 roka... ten cas leti ako blaznivy.... ono elektro tu neni treba riesit kvoli emisiam ... k tomu stk ani nie je ziaden strasiak... ale nazvime to taka technicka preventivna kontrola... ja stk ( emisne a technicke ) zvladam vzdy v pohode ... ale asi je to kusok aj o cloveku ( ako sa o auto stara a kde a kolko s tym jazdi ) nielen o aute samotnom ... ono to je take slovenske.. hladat chyby vzdy inde ( aj co sa aut tyka ) len nie u seba
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak jasně, že to chce asi i trochu se k tomu autu chovat normálně. Pak není na STK problém a nikdo nemusí nikoho podplácet.
Asi je možné, že se občas sejde případ, kdy je motor špatný už od nova, majitel idijot, jezdí s tím jako prase, a nebo jako důchodce a jen po městě a má milion studených startů, koupí si diesel do města a neustále přerušuje regenerace, olej mění po 30 tisících a kdoví jestli, lije do toho kdovíjakou naftu ředěnou olejem z friťáku od známýho z "jzd", co jí má v garáži v sudu 3/4 roku atd...

A pak se o něm vypráví historky po hospodách. Normální člověk co má normální auto a tankuje normální palivo a normálně jezdí, nemá na STK žádný problém s emisemi, pokud nemá fatální závadu na emisním systému.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nový Renault už moc nepřímovstřiky nenabízí, má to jen motor 1.0TCe a 1.6ETECH, 1,33TCe či 1.2ETECH je přímovstřik
Meky
ano, v hybride je nepriame vstrekovanie.
Ideal do mesta.
Avatar - Milano Enrico
Milano Enrico
Jezdí to parádně, máme 4x4, automat ale začal ve 100 000km cukat a nějak se jim do záruční opravy nechce.
RaSuSK73
Na viacerych forach som zachytil staznosti tohto druhu, hlavne u ludi, ktori s tym DCT 4x4 jazdili aj po terene. Ta prevodovka na to nie je stavana, ma suche spojky s tendenciou prehrievat sa uz po par rozjazdoch na piesku. Do stvorkolky bud manual s redukciou (alebo ultrakratkou jednotkou), alebo automat s hydromenicom. Daj to vyriesit co najskor.