Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Milano Enrico
Jezdí to parádně, máme 4x4, automat ale začal ve 100 000km cukat a nějak se jim do záruční opravy nechce.
Na viacerych forach som zachytil staznosti tohto druhu, hlavne u ludi, ktori s tym DCT 4x4 jazdili aj po terene. Ta prevodovka na to nie je stavana, ma suche spojky s tendenciou prehrievat sa uz po par rozjazdoch na piesku. Do stvorkolky bud manual s redukciou (alebo ultrakratkou jednotkou), alebo automat s hydromenicom. Daj to vyriesit co najskor.
Toľko to vydrží.
Potom si kúpiš nove.
Ak chceš trvanlivosť, v dnešnej dobe už bude rozumnejšie ísť do ev so železnou baterkou.
Moderný diesel je spoľahlivostna katastrofa.
Modemy benzín neprejde cez emisie a je extrémne citlivý vlastne na všetko.
Ešte zostava nepriamovstrekovy hybrid - Toyota alebo Ford alebo novšie renolty.
Zmen krcmu za inu, kde taketo reci nevedu.
Asi je možné, že se občas sejde případ, kdy je motor špatný už od nova, majitel idijot, jezdí s tím jako prase, a nebo jako důchodce a jen po městě a má milion studených startů, koupí si diesel do města a neustále přerušuje regenerace, olej mění po 30 tisících a kdoví jestli, lije do toho kdovíjakou naftu ředěnou olejem z friťáku od známýho z "jzd", co jí má v garáži v sudu 3/4 roku atd...
A pak se o něm vypráví historky po hospodách. Normální člověk co má normální auto a tankuje normální palivo a normálně jezdí, nemá na STK žádný problém s emisemi, pokud nemá fatální závadu na emisním systému.
Ideal do mesta.