Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem modernizované Cupry Formentor: Chudší o válec, nikoliv o zážitky

18 komentářů

Nebo Nebo
Příště bude tříválec s mild hybridem 😁
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Jako to dělá Renault. 3 válce i do vrcholného provedení. Hnus.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Krásné auto. Čumák úžasný. Interiér báječný. Oproti představené X3 BMW je toto krásné auto. X3 je hnusná.
Chybí elektromotor - super. Hmotnost fajn. Největší minus je čtyřválec a pouze automat. Jinak dokonalé auto.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pepo, řídil jsi už auto co má tolik koní a šlapal tomu. Nemáš čas ani odvahu dát pravou ruku z volantu, jak to auto letí a musíš reagovat strašlivě rychle. Oči upřené na cestu tak, že ani ty pádla nebudeš používat.
Avatar - speedfred
speedfred
Není to síce pre každého ale trošku dramatizuješ.
Prasivak P
Povedal by som ze trochu dost 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jak tomu nepřidáš, tak to pak nefunguje.
Avatar - speedfred
speedfred
Moderné 300 koňové auto plné elektroniky sa dá uriadit v klude aj keď tomu budeš dávať na okreske. Nič dramatické.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Řídil, Kaku. Normálně. Přesně, to je to nejlepší. Plyn, spojka, boucháš tam ty kvalty. Nestíháš. Motor letí do otáček k omezovači. Na dvojku jsi až daleko za povolenou rychlostí. Když nedáváš bacha, tak to hrabe jak o závod téměř vždy. A máš tam další 4 rychlosti. Musíš točit volantem. Sledovat silnici. 250 je tam za chvilinku. A co víc, máš náhon jen na zadek.
Neskutečnej adrenalin. Bomba.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zatímco Němci dělají ze Seatu prémii pořádným motorem, tak Frantíci dělají z Citrouše prémii otočným broušeným plexisklem ve světlech a celé to má tříválec.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Teď ti někdo řekne, že už ani tím motorem, protoze to má jen 4 válce. 😒]
Prasivak P
No neviem odkedy je 2-litrovy stvorvalec znamka premie. Jedine ze by si sa na to pozeral optikou ked je jednooky kralom medzi slepymi. Nic proti Fromentoru, vyzera to byt podarene, silne a zabavne auto (v ramci moznosti SUV), ale premia fakt nie
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co bys rád v autě? 2,0 TSI 300 koní nebo tu mrchu 2,8 VR6 200 koní, který měl do 4t ot. výkon jak koloběžka.
Prasivak P
A ako to suvisi s tym ci je cupra premia alebo nie? 😊 A tiez mi celkom nie je jasne naco je dobre provonavat moderny motor s nejakym 20-30 rokov starym.

Ale ked sa uz pytas, tak to vikendovky na zabavu, keby si mam vybrat z tychto dvoch, by som bral radsej VR6 200 koni. Na okresky to staci apokial clovek nie je tela a vie radit tak to bude tahat dost. 2.0 TSI je vyborny motor, ale na 'vikendovku' to ma na mna sterilny prejav. Do auta na bezne jazdenie bude urcite lepsi, urcite by som si nanho vedel po case zvyknut.
webpaja
R4 je samozřejmě motorem. Jen určité automobilky jsou schopny ho nacpat i do velkých aut a tvrdit jak jsou prémiové. 😉
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Článek hezky vystihuje povahu soudobého auto businessu: nejprve okomentovat světla a všechny ty blbosti s "podpisem", potom jít do menu infotaimentu a "ergonomie" na závěr nějak popsat, že auto jezdí dobře, ale ujetých km bylo málo a máme si počkat.... S Formentorem jsem jezdil 14 dní a největší výtka se rozhodně týká asistentu pro vedení v pruzích a adaptivního tempomatu: po několika trpělivých pokusech dát jim šanci jsem je nakonec musel po každém nastartování vypínat (přes onen prašivý infotaiment), protože normální jen trochu zkušený řidič je prostě vyděšen z toho, do jak nepříjemných situací přivedou tito "pomocníci" nejen jeho samotného, ale také ostatní řidiče okolo. Nechápu, proč regulační orgány neprovádí povinné testování a vyhodnocování funkčnosti těchto šmejdů, když jde o bezpečnost. Automobilky by musel hodně přitlačit, aby tyto prý bezpečnostní asistenty fungovaly alespoň trochu slušným způsobem.... Tolik k Formentoru ;-\
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak už jsem přišel na to, proč se mi nezobrazují obrázky v galerii celé. Teda teď už zase jo.
Měl jsem tu drzost si zvětšit stránky na Macu, abych nečetl blechy a neměl na 50% obrazovky reklamu.
A o tu zde právě šlo a jde především. A autocézet potichu změnilo grafiku a načítání reklam a ono to nějak funguje v základním nastavení, ale to moje zvětšené, které donedávna fungovalo, tak to zlikvidovali. Takže buď zvětšení a cca 50% obrázku zmizí, zato ale přibyde obří reklama a nebo zmenšení stránky a pak jsou vidět celé malé obrázky, které si pak musím následně zvětšit. Trapné a pomalé načítání zůstalo, spíš se ještě zhoršilo. Když si chci u konkurence projet náhledy šipkou doprava doleva, tak to jede jako kulomet. Zde hezky pomaličku, nic, nic, reklama, nic a pak přeskočí na obrázek. V podstatě je nutné buď čekat jako ocas, nebo mačkat dvakrát, třikrát a stejně čekat, než to skočí na další obrázek. Hlavně, že se refreshne celé pozadí reklamy a načte se nová. Nejde totiž o prohlížení galerie, ale jen a zase o reklamu. Zkrátka jakýkoli klik, jakákoli interakce = další načítání prudící trapné a zbytečné reklamy. Napříště navrhuju 6x celoplošnou reklamu a teprve pak jednu fotku auta o kterém se píše. A nebo nějakýho podobnýho. Prostě Babica style.
Uživatel_5828159
Diky tobe a podobnym co “plyn, spojka a nestihaji” mame praci. Pak se prijede, zameri stopy, zametou plasty a zasype olejova skvrna. Kdyz to prezijes a ty druhy ne, tak jdes pak jeste k soudu, ale nemusis se bat. Tam je jen neco jako trest. To ty druhy, ktery prisli o nekoho blizkeho a tech muze byt i desitka lidi, uz nadosmrti jsou smutny. Ale ty priste zase muzes vyrazit praskat tam rychlosti na okreskach. Muzeme tak diky Tobe splacet hypotéky, mame praci, jupi. Diky ze jsi zlaticko.