Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Audi Q5 40 TDI quattro Perfection – Hodně muziky za neuvěřitelnou cenu
47 komentářů
KANKUNEN
Vypadá to jak starý smaltovaný kastrol. Jak když balkánec opravuje auto a nastříká všechno do stejna. Líbí se mi Cupra, která má rozlišovací znaky v mědi.
Q5 aj napriek veku nevypadá zle a zaslúžila by si aj lepšiu farbu, ale u niektorých noviniek je takáto farebná kombinácia skôr spása ako zlo.
Je to elegantní a nevyčnívajici barevná kombinace. Nevidím na tom nic špatně. Udržuje se lépe než černá, a je podobné elegantní.
Stejně ti můžu napsat co kdo vidí na bílé že to je jak lednice beko... Černá je jak komaxit...
Stejně ti můžu napsat co kdo vidí na bílé že to je jak lednice beko... Černá je jak komaxit...
Mokrous
Q5 je super a já hodně řešil, jestli nejít do A4 Avant. Posledního normálního auta.
Škoda, že ta akce nebude trvat dýl...
Škoda, že ta akce nebude trvat dýl...
xxc
ale kto si kupi auto, co sa nevie rozbehnut? Fakt niekomu pride normalne v tomto jazdit? Lebo kazda dialnica zacina niekde v meste, alebo dedine. A rada nad zlato rozveselila, ze predvidat a jazdit plynule 😁 Najlepsie niekde na vedlajsej ceste na stopke 😁
Asi je to relativní... věřím, že na auto za 1,5M se 150kW to může být bída. Ve srovnání s průměrem na té stopce na vedlejší to asi bude pořád nadprůměr.
kozakm
"Když totiž ji totiž uvolněním brzd necháte samovolně rozhýbat a následně začnete plynule zvyšovat zatížení, rozjede se mnohem dynamičtěji"
Takže mám jezdit bez autoholdu a na každé křižovatce jak blbec stát na brzdě? Děkuji, nechci
Takže mám jezdit bez autoholdu a na každé křižovatce jak blbec stát na brzdě? Děkuji, nechci
Znám lidi, co tak jezdí, ale já jedině s AutoHoldem.
A majitel auta s DSG se s ní naučí jezdit a umí se rozjet z křižovatky normálně i s AH.
Zásadně pomůže si těsně před vyjetím nakopnout pedál plynu na zlomek sekundy a zhoupnout zpět a pak přidat. Výsledek je lepší, než tupě čekat až projedou ti na hlavní a pak na to stoupnout jako na rýč. Spojky se uvedou do chodu, ale auto v podstatě dál stojí, nebo se hýbe o pár cm a ve správný okamžik si přidám podle potřeby.
A majitel auta s DSG se s ní naučí jezdit a umí se rozjet z křižovatky normálně i s AH.
Zásadně pomůže si těsně před vyjetím nakopnout pedál plynu na zlomek sekundy a zhoupnout zpět a pak přidat. Výsledek je lepší, než tupě čekat až projedou ti na hlavní a pak na to stoupnout jako na rýč. Spojky se uvedou do chodu, ale auto v podstatě dál stojí, nebo se hýbe o pár cm a ve správný okamžik si přidám podle potřeby.
Chápu to tak, že auto nereaguje dobře na to, když ze zabržděného stavu rovnou dupnu na plyn. Asi se klidně může používat autohold, ale je potřeba se vyhnout prudkému přidání plynu "proti" brzdám. Ale kdo ví...
Kdo ví, ale snad v každé recenzi koncernového DSG se tohle zmiňuje. Mně to přijde dost strašné...
1.hasič
Já bych řekl, že auto za téměř 1,5 mega není nic levného.
To vieš, redaktori ACZ sú iná kasta. Zarábajú asi lepšie ako my obyčajní smrteľníci a auto do 2 miliónov je proste lacné... 😒]
Základ stojí 1,27 a třeba 20" kola si lze klidně odpustit. Za 150kW naftu ve čtyřkolce je to hezká cena.
A nebo mit za stejne penize 6 valec a dobrou vybavu, o kousek vetsi auto s lepsi dynamikou. Dost me prekvapilo, ze nesrovnavali s Mazdou CX60. Ta je za 1.5M v plne palbe a celkem by prekvapila Q5kare a X3kare. Jedine co CX60 nema je vzduchovy podvozek, ale to ani Q5 myslim.
Vypada to na snahu recenzentu udrzet si dobre vztahy s nemeckyma automobilkama, ale je to smutne.
Vypada to na snahu recenzentu udrzet si dobre vztahy s nemeckyma automobilkama, ale je to smutne.
Tak samozřejmě se srovnávají primárně prémiovky s prémiovkama.
CX-60 si tu minule úplně dobré jméno nevysloužila...
CX-60 si tu minule úplně dobré jméno nevysloužila...
Rozumim. Premiovka je o znaku na kapote.
Vy jste zrejme stalym zakaznikem Audi. Chybu v kvalite neudelate - mam par znamych, kteri jsou Audisti, BMWkari nebo Mercedesaci a zbytek nabidky ignoruji.
CX60 byla srovnavana s o 50 az 100% drazsimi vozy. Vuci nim je mirne pozadu.
Kdyz ale pujdeme o kategorii niz do urovne X3 a Q5, tak se nebojim rici, ze je na spici kategorie. Samozrejme se najdou kategorie, kde neni nejlepsi, ale v celkovem srovnani vede. Po zapocitani cenoveho faktoru je to jeste okatejsi.
Doporucuji si to vyzkouset osobne. Ja tu u vsech zminenych znacek udelal.
Vy jste zrejme stalym zakaznikem Audi. Chybu v kvalite neudelate - mam par znamych, kteri jsou Audisti, BMWkari nebo Mercedesaci a zbytek nabidky ignoruji.
CX60 byla srovnavana s o 50 az 100% drazsimi vozy. Vuci nim je mirne pozadu.
Kdyz ale pujdeme o kategorii niz do urovne X3 a Q5, tak se nebojim rici, ze je na spici kategorie. Samozrejme se najdou kategorie, kde neni nejlepsi, ale v celkovem srovnani vede. Po zapocitani cenoveho faktoru je to jeste okatejsi.
Doporucuji si to vyzkouset osobne. Ja tu u vsech zminenych znacek udelal.
Ano, není to nic levného. Ale pohledem toho, že Peugeot chce na bídu v elektrice e308 1,0+ M tímto Audi v podstatě je charita, co rozdává prémiové auta za ceny pod úrovní mainstreamu :-!
Jaros 00071
Reálně ještě sleva od prodejce a jste kolem 1.1-1.2 mega za Audi Q5! V perfektní Diesel 205 koní!Nemusíte tam mít kola 20' za 70 tis.. Jízdně skvělý vůz. Interiér perfektní. Takhle by to mělo vypadat. Žádný řazení pod volantem a televize místo tlačítek 👍
sargis
Chvalime konstrukcne 10-rocne vozidlo s klasickym interierom, dieslom a podobne. Aspon sa vidi, ze nie vsetky stare napady su naprd a trend bateria v podlahe a/alebo tablet v strede nie je pre kazdeho. Ja by som si tuto verziu kupil, ale v baleni liftbacku A5.
Nikto to nechvali, este aj autor to kritizuje. Ked vela muziky znamena Audi soundsystem, tak existuju lepsie auta, lacnejsie s podobnou muzikou 😄
WinDiesel
Když se dostal na průměrnou spotřebu přes 8 litrů 😄 😒] 😒] 😒]
Několik dalších takových a auto půjde dál s opravdu pěknou slevičkou. 😄
Několik dalších takových a auto půjde dál s opravdu pěknou slevičkou. 😄
Mr.Murphy
.... mám to silné 140kW TDI (nebo kolik to má) v Supovi... 3generace, auto staré půl roku. A ty rozjezdy jsou fakt hodně špatné. Když nic nejede a dělám to plynule tak pohoda, ale fakt se mi teď nedávno stalo že jsem se chtěl agresivněji připojit na hlavní a to auto mě v tom tak sekundu dokonale vykoupalo.... Hodně blbá vlastnost.... Mám to teda na dlouhé štreky tak to neřeším, ale opravdu se to nepovedlo.
Jinak zmíněná Q5 za ty prachy proč ne, asi výborná volba.... :yes:
PS: kdo by chtěl něco ještě zastaralejšího co se navíc umí rozjet, tak může brát Stelvio JTD 😁 😁 😁
Jinak zmíněná Q5 za ty prachy proč ne, asi výborná volba.... :yes:
PS: kdo by chtěl něco ještě zastaralejšího co se navíc umí rozjet, tak může brát Stelvio JTD 😁 😁 😁
Vaidimar
K motoru jen doplním, že nafty sice usrkava, ale oleje žere, jak starej fichtl😂
Ve firemní flotile máme tento 200k TDI s 4x4 s DSG ve vícero vozech (passat nebo kodiaq) a zkušenost je klidně i 1l oleje na 5000km. Myslel sem, že kolegové jezdí divoce, ale i při mem slušnem zacházení - nejdřív klidnou jízdou ohřát a i pak nejedu pilu, navíc téměř nejezdim po městě a jsem za 12000km na 2 l oleje. Teď už chápu prodloužené servisní intervaly, za 30000km doleju 5-6 litru oleje, vymenim teda celou náplň
Sice spotřeba 5,7l dlouhodobě, ale nechci si ani představit kudy všude proletí ten olej, jak dlouho vydrží turba a DPF.
Jinak prodlevy u převodovky jsou při rozjezdech hrozne. Na město úplně nešikovné. Ve srovnání s hydromenicem ve Volvu nebe a dudy a obráceně hydromenic není tak pohotový na dálnici.
Takže neblbnete, čtyřkolku stejne málokdo reálně využije, největší terén jsou retardery u nakupaku, a kupte si 110kw TDI v Audi A4 nebo VW passat a nebudete kupovat olej a budete jezdit ještě za min 😉
Ve firemní flotile máme tento 200k TDI s 4x4 s DSG ve vícero vozech (passat nebo kodiaq) a zkušenost je klidně i 1l oleje na 5000km. Myslel sem, že kolegové jezdí divoce, ale i při mem slušnem zacházení - nejdřív klidnou jízdou ohřát a i pak nejedu pilu, navíc téměř nejezdim po městě a jsem za 12000km na 2 l oleje. Teď už chápu prodloužené servisní intervaly, za 30000km doleju 5-6 litru oleje, vymenim teda celou náplň
Sice spotřeba 5,7l dlouhodobě, ale nechci si ani představit kudy všude proletí ten olej, jak dlouho vydrží turba a DPF.
Jinak prodlevy u převodovky jsou při rozjezdech hrozne. Na město úplně nešikovné. Ve srovnání s hydromenicem ve Volvu nebe a dudy a obráceně hydromenic není tak pohotový na dálnici.
Takže neblbnete, čtyřkolku stejne málokdo reálně využije, největší terén jsou retardery u nakupaku, a kupte si 110kw TDI v Audi A4 nebo VW passat a nebudete kupovat olej a budete jezdit ještě za min 😉
Jestli ti přišel Mégane lepší než A3, pak buď rád. Ušetříš spoustu peněz, které lidi co ten rozdíl poznají v A3 utopí. Bude jim to stát za lepší podvozek, řízení, motory, materiály, sezení i celkový komfort. 😉
Ano, Renault je velmi dobrý mainstream. 1,33 TCe je projevem asi nejlepší motor ve své kategorii.
I přes to všecko je Audi úplně jinde. A to říkám se vším vědomím toho jak si Audi v mnohých specifikacích na prémii více jen hraje než jí skutečně reálně je. Jenže podobné to má Mercedes a další. GLB, A, CLA atd. ...