Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové BMW X3 oficiálně: Stále má benzinový šestiválec i plug-in hybrid

86 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Palubní deska příšerná, předek auta vyloženě hnusný. 🙄
Ale někomu se určitě bude líbit.
Nebo Nebo
S tou palubkou souhlas, s tím předkem tak napůl, mě se spíše nelíbí ze zadu, nemá to nic společného s těmi původními X3 a vypadá jako odlišný vůz
Avatar - Mokrous
Mokrous
Malým dětem a milovníkům čínských kolotočů určitě ano. Za mě to je otřes.
Nebo Nebo
Na manuální převodovku spojenou s dieselovým motorem, stačila by i s benzínovým
Jinak bez "i" písmenka to nebude ono... :no:, Ale určitě se někde bude moct dat dokoupit :-!
Avatar - fOE
fOE
Jak se vsichni bojime kazdeho dalsiho baworaku, tak tohle zvenku dopadlo jeste rel. dobre. Normalni ledvinky, to zebrovani si mohli odpustit, ale neni to konec sveta, fajn zadni lampy. Co uz tak docela fajn neni je otvirani kufru ve vysce kolen nebo rel. sterilni boky / zad obecne.
Co me ale vylozene zamrzi, i kdyz po zkusenosti s novou 5er se to dalo cekat, je to na cem vsem se setrilo uvnitr. Plastove kliky? Vlastne plast vsude. Strukturovanou latkou potazena palubka je taky majsrstyk, vzdycky jsem si chtel rict "tak, dovysaval jsem koberecky a sicny, muzu se presunout vys a povysavat si palubku!", to vam nikdo jiny nenabidne... Po vzoru mercedesu nas chteji diskotekou odlakat od setreni, ale pak zacnou setrit i na te diskotece, takze treba ambient jen vepredu?! Kde jsou akusticka skla, kde je moznost sklopit zadni lavici? Uff...

Ale abych jen nehanil, je fajn, ze elektricky nastavitelne sedadla (navic sportovni) jsou v zakladu (kdysi 1200E priplatek). Je fajn ze prijde i 30d (pristi rok v lete) a je fajn vubec existence M50. Skoda jen, ze zase nejde nataceci zadni naprava (a polomer otaceni to ma pritom vetsi nez 5er, 12,6m!).

No, nevim, fOE is not impressed.

EDIT: ano, kupovat ted, bezim pro starsi X3. Celkove mi prijde ze s novou X3 ziskavam velice malo a naopak ztracim docela dost. 😐
Avatar - iudex
iudex
Ako som písal, exteriér v M pakete sa celkom dá, ale ten základ je podľa mňa zlý. Prázdne pôsobiace boky/blatníky a ten nový nešvár s diagonálnymi lamelami obličiek, to je des. M paket v černom to milosrdne zakrýva, takže M Sport bude úplná nutnosť.
Interiér ako píšeš, farebná diskotéka má schovávať šetrenie.
Aby som ale len kekritizoval: furt je to plnotučná prémia čo do techniky, teda 8st. ZF (žiadna dvojspojka ako X1), zadokolková platforma, motory pozdĺžne, vo vnútri kolečko iDrivu (!) a hlavne, hlavne sú tu motory! :yes: Plnotučný B58, teraz navýšený výkonovo na takmer 400 koní, paráda. Takže sa to dá, ak sa chce, čo osobitne nas.rie dinara a iných záujemcov o 5er, kde by tento motor sadol ako r.ť na šerbeľ.
Takže s vedomím toho, že dostávam plnotučnú prémiovú techniku (na rozdiel od X1) a motory (na rozdiel od 5er) by som prehltol aj výhrady voči dizajnu exteriéru a interiéru a celkovo hodnotím za 2.
Avatar - fOE
fOE
Hodnoceni za 2 je asi fer, neb jak pises technika (a ta je to hlavni) tam porad je.
Jinak uz je k dispozici v DE konfiguraku a ani cenove to neni zadna tragedie. fOEm slusne nakonfigurovana 20d pod 70k E, a pokud bude odstup mezi 20d a 30d(40d) zachovan jako v pripade 5er tak i s r6 bude stejne slusne vybavena pod 80k E. Stejne vybavena 5er v sedanu se stejnym motorem je asi o 5k E drazsi. Rozumny rozestup a zadne silene mezigeneracni zdrazeni. :yes:

Mimochodem ad M50 (a vlastne me to napadlo uz pri predstaveni 1er), je docela "svatokradez" ty 4 koncovky vyfuku na neplnohodnotnem eMku. Je to tu vlastne prvne, spolu s tou 1er. Kdysi jsem si delal srandu z Audi, kdyz byla par generaci zpet S3 s r4 motorem, ze se nam blizi doba kdy bude mit sportovni audi vic koncovek vyfuku nez valcu, a hele ho... BMW tomu jde u 1er naproti a tradice borti i zde. Na druhou stranu tady zakaznik ziskava za sve penize vic, takze to mrzet muze asi jen pristi majitele plnotucnych ///M, ze prisli o trosku te exkluzivity. 😄
Avatar - iudex
iudex
Nejaká exkluzivita mi je ukradnutá, ak vieš, čo je M, tak Ťa neurazí, že niekto má tiež 4 výfuky na svojom štvorvalci. Lebo vieš, že 1er nič viac ako R4 nemá. A na takej 340i je zase furt rovnako objemný motor s rovnakým počtom valcov, teda 3.0 R6, takže tam je to menšia svätokrádež, ako na štvorvalcovej 1er. Na M340i konkrétne by som tie 4 normálne laufy veľmi privítal, tie mnohouholníky so schovaným výfukom vnútri sa mi nikdy nepáčili.
Avatar - lyon667
lyon667
"Na M340i konkrétne by som tie 4 normálne laufy veľmi privítal"

Nápověda: B3 GT. 😉 Prý jdou na odbyt jak rohlíky a Alpině se pomalu plní kapacity ve výrobním kalendáři.
Avatar - speedfred
speedfred
Najlepšie a nakrajšie BMW v súčasnosti je Alpina.
Avatar - iudex
iudex
Mne napovedať nemusíš, Alpina B3 je môj dlhodobý sen, M3 v krajšom a exkluzívnejšom šate, len nie úplne reálny, plus ako si videl na SK ringu, aktuálne mám vystaráno.
Avatar - boost.
boost.
Nedivim se. I na showroomu v inveltu jich mají celkem dost. A jak se chýlí ke konci Alpiny tak, jak ji známe, i to přivádí lidi do Buchloe.

Mám D3 S a jsem spokojený. B3 je sice ještě o poznání "lepší", ale zas to nejezdí za 6 litrů. 😄

Až budou moje tlumiče za zenitem, zkusím retrofit těch z B3 GT.
Avatar - praptak
praptak
Mít rád opravdu řízení a řešit spotřebu za každou cenu, to je taky věc.
Avatar - boost.
boost.
Tyto dvě věci se nemusí vylučovat, obzvlášť, když jsou v garáži ještě jiný auta, u kterých mi je spotřeba jedno.
Avatar - fOE
fOE
Tak ty nejsi hardcore BMW positive zjevne, podobne veci se budou na forech (plnych lidi s bawama o X generaci zpet) resit do klavesnicove krve a potu. 😁
LORASI
videl som taku 4koncovkovu upravu ... vyzerala velmi kvalitne, ako dodana od nejakeho profi vyrobcu.
Avatar - wakantanka
wakantanka
k tej cene, mno myslím že nie tak dávno za Foem nakonfikurovanou X3 kupoval môj kamoš fungel novú nakonfigurovanú X5 s R6 3,0 D. Je ale fakt, že už je tomu pár rokov, medziročná inflácia a tak, ale pri o triedu menšom aute mi to príde docela dosť.
Avatar - iudex
iudex
"foem nakonfigurovaná" je už známy pojem pre dosť nadupanú a predraženú verziu čohokoľvek, naviac vychádzajúcu z nemeckých cien, ktoré sú vyššie ako naše. 😉
Avatar - fOE
fOE
aaaa takova nemistna pomluva 😲 😁
Avatar - iudex
iudex
😁 😁 😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Neskúmal som čo Foe nakonfiguroval, tá X5 tiež nie je holátko, ale aj tak mi príde 70 tisíc za X3 sakra veľa.
Avatar - fOE
fOE
Tak jen pro poradek abychom nepletli hrusky s jabkama, X5 v DE s 30D zacina na 90tis E. Zacina. V indesit-bile, na snad R18 a hola. Takze otazka zni: kdy ten kamos kupoval X5? Kdy bylo to "nedavno", neb behem poslednich par let to letelo nahoru extremne. A taky jaky je rozdil mezi cenama v DE a na SK treba. Letmy pohled do konfiguratoru mi rika ze ta sama X5 je na Slovensku o 4500E levnejsi.
Lubo
Len pre zaujímavosť.
Moje pôvodné X5 30d G05 malo v roku 2019 na Slovensku základnú cenu 68 800 Eur s DPH (aktuálne 85 560 Eur, tj o 24,3% viac). V ČR bola základná cena podľa prvého testu na auto.cz 1.830.686 Kč (aktuálne 2 061 800 Kč, tj. o 12,6% viac, koruna posilnila).

Čo stúplo extrémne napr. predĺžená záruka (5 ročná z 2128 Eur na 5018 Eur) a niektorá voliteľná výbava.

Aktuálne je možná zľava 10-13%. U festivalových, predvádzacích vozov apod. samozrejme vyššia.
Avatar - iudex
iudex
Potvrdzujem, aj u nás zľava tak 11-12% na spaľováky (do výroby, ale ani na skladovky nedali nejak viac). Iba na hybrid sa dá výrazne viac, až 22%.
Avatar - lyon667
lyon667
Na Dinara jsem si vzpomněl hned, když mi včera prodejce v Inveltu říkal o X3 s B58 bez pluginu. 😄 Jak nemám rád SUV, tak tady by to 5er prohrála na celé čáře, být postaven před takovou volbu.
Avatar - fOE
fOE
BMW je korporat a tem trva rok, dva, tri nez dojde, ze udelali kardinalni chybu. Proto si myslim, ze B58 do 5er nakonec doputuje, ale bude to az pri faceliftu.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale on tam je, 540i se v USA prodává, bohužel není pro evropský trh, o to víc je to nepochopitelné, protože eu prodejci brečí, ale v Mnichově to zjevně nikomu nevadí. 🙄
ptr078
Volvo pred rokom zarezalo v uk v60, v90, predajci plakali, zistili, ze nemaju co predavat a zrazu sa v60, v90 da kupit 😀
Avatar - fOE
fOE
Ano, a proto si myslim, ze se nakonec podiva i do EU, jen si na to pockame.
Avatar - Dinar
Dinar
Já doma x5 s b58 mám, nakonec je i v té 5er, musím říct, že mi víc než ten phev vadí 5er celkově, není hezká, nemá nic z bmw design genů, má horší ergonomii než modely předchozí a je materiálově a výbavově ošizená. Ke každé předchozí 5e jsem měl nějaký vztah, když otevírám dveře od té současné, je to jakobych otevíral skříň, prostě tam jen něco potřebuju.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Zvláštním způsobem jsou nová auta horší a horší.
Avatar - speedfred
speedfred
Nechápem označenie M50 keď to stále poladená R6 3,0i ale asi potrebujeme stále rásť čo je poplatné dobe. Perfekt a palec hore že je vôbec v ponuke. Automobilky už začínajú triezvieť z emisného ošiaľu?

X3 nebola nikdy pekné auto až na poslednú pred FL generáciu ale toto keď som videl na fotkách tak som si myslel že pozerám na nejaký komiksový časopis. Takto fakt nie BMW, alebo som už asi starý. Neviem.
adamzprahy
M50 - přesně, to stejné "nové" 40d, které je vlastně 30d mhev. A co nechápu vůbec, tady to je v té ostřejší variantě a má ještě vyšší výkon než dosud. 540i G60 mimo EU má spotřebu 6.8l, nechápu kde je problém. V této "M50" variantě by to i 5er snesla jako M-performance model, nebyl by to sice V8, ale ta dynamika by byla zajímavá (soudě podle srovnání 20d X3 / 20d 5er) a nebylo by to tak těžké (což 550i byla).
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, s takmer 400 koňmi by sa to do 5er náramne hodilo, emisie by boli nižšie ako pri X3, nech by sa to aj volalo 550, kľudne trebárs aj s označením M Performance a 4 fýfukmi. 😁
Avatar - fOE
fOE
Kristova noho, kupredu!
Avatar - speedfred
speedfred
Treba si pozrieť Vaculíka. 2 koncovky si zaslúži niečo čo má V8 😁 Svojim spôsobom má ale pravdu.
Avatar - fOE
fOE
Jen technicka, G60 s 20d vazi tolik jako G30 s 30d, takze i G60 s M50 by nejspis nevazila min nez stara M550i s V8. Jestli se nepletu tak mezigeneracne je G60 tezsi prave o nejakych 110-120kg se stejnym motorem. ;-\

PS: ta 40d mi vadi snad jeste vic nez M50, ta je precijen vpodstate ctyristakonova a silnejsi nez kdy kde 40i byla. Ale ta nafta je proste jen 30d...
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně, navíc má teď mb naprosto parádní 450d, vůbec nechápu, že se v bmw nechávají tak ztrapňovat, nějaká srovnání např 740d vs s450d už proběhla a je to pro bmw těžký provar.
Lubo
V čom je problém s 40d?

40d mám zatiaľ necelý mesiac a som nadšený. Pozeral som aj viacero porovnávačiek (carvow, topspeed, autogefuehl a žiadne výhrady som nepostrehol).

PS: 30d je mHEV aj 40d je mHEV tak ako to už je niekoľko rokov.
Avatar - fOE
fOE
Mas ji v cem? Ptam se neb je ted BMW na rozcesti kdy ma v nabidce jeste porad stare modely se starym 40d, coz je 340k biturbo r6 s obema turbama s VTG, a nove modely kde jako 40d znaci fakticky starou 30d (286k biturbo r6 s jednim turbem, tim mensim, s VTG). Kuprikladu nova 5er, tahle x3 v budoucnu, 7er uz maji takovouhle "rebrandovanou" 40d. Proti tomu ma ta mercedesacka 450d kolik, o 100k vic? Mimochodem ji MB dava i do GLC, primeho kpnkurenta X3, tam to taky pro BMW s "jako40d" nedopadne dobre. Zachranit to muze leda cena, ktera odpovida spis stare 30d.
Lubo
X7 40d 352 koní,
Mercedes 450d má 362 koní

Až teraz som si všimol, že nová 540d má 210kW/286 koní. No za mňa stále dôstojná motorizácia.
Avatar - fOE
fOE
Jasne, te 30d za penize 30d neni moc co vytknout... Nad cim kroutime hlavou je jen to preznaceni na 40d, to postrada jakykoliv smysl a za me to hranici se lzi. Vazne bych byl rad na tom meetingu kde tohle nekdo navrnul a cim to obhajil ze mu to bylo schvaleno.
Lubo
:yes: Zbytočný odrb
adamzprahy
Přesně tak. Právě jak nám vadí postupné šizení detailů u novějších BMW a ořezávání motorů, tak tohle je další takový krok, tak trochu urážka zákazníka, že si může koupit 40d a přitom mu podsouváme 30d... přitom na 30d není nic špatného, tak asi mě nenapadá jiný důvod než snaha zakrýt zdražení a marketingově ohnout fakt, že nedokáží v EU nabídnout silné motory.
adamzprahy
souhlas, taky to nevidím úplně špatně. Pro mě pokračuje stále nepochopitelný trend motorů a jejich označení. 20i/20d a pak rovnou nadopované 40i značené dokonce jako M50. Silná nafta zatím chybí a mezitím jeden PHEV. Ale díky bohu za ten "40i", asi jedno jak se jmenuje 😊
Avatar - boost.
boost.
Dokonce i PR fotky nedokazaly zamaskovat levné materiály Interieur. Ta látkou potažená palubka fakt nebude prémiová, aj kdyby byla lepší než ta v Countrymanu.

Kabina G01 nebyla zrovna extra třída, takže jestli G45 bude ještě o level níže... potěš koště
Arese
...aneb dočkáme se ještě někdy opravdu hezkého Baworáku?! 😲 😲 😲
P.S. Ty ledviny s částečně šikmým žebrováním jsou neuvěřitelný paskvil! 😲 :no:
Avatar - pradeda777
pradeda777
Přesně. Doufal jsem tak dlouho až jsem staré (2016) BMW prodal a koupil si nové Audi..... :-!
Avatar - lamal
lamal
Krása😒br />https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9088539.jpg?…

https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9088510.jpg?… nepekne bumerangy

https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9088501.jpg?… .. keby s tymto prisli Japonci, vacsina by si klepala na čelo, bravo BMW

Volant s dotykovymi plochami nepotesi rovnako ako vysoka hmotnost spalovacich verzii.
Avatar - fOE
fOE
Volant ma tlacitka, ne dotykove plochy ala Mercedes.
Avatar - lamal
lamal
Zda sa mi, ze ma dotykove plochy + smerove ovladace, defakto je dotykovy... vidis tam tlacitka ? Fotky su take, ze to tam trochu skryvali.
Avatar - fOE
fOE
Bylo to v nekterem videu co jsem zhlednul z predstaveni. Je to jedno velke tlacitko, takze levnejsi reseni nez delena tlacitka, ale porad s jasnou haptikou a potrebou stlacit, ne se jen dotknout.
EDIT: treba zde
https😐/youtu.be/kSPpjdP-ge8?si=uNn4vlJLkm1mtaj6&t=514
Avatar - lamal
lamal
Tak asi jo, to by bolo fajn suhlas.
Avatar - fOE
fOE
Tak on ten volant je znam z aktualnich 5er treba, takze tam ty tlacitka fakt jsou, ale v dnesni dobe si clovek nemuze byt nicim jisty tak jsem si radeji pockal na video jestli v X3 BMW neprislo s nejakou levarnou 😁
Avatar - speedfred
speedfred
Ked už má auto parádnu techniku tak by tomu mohol zodpovedať aj dizajn. Fakt toto nie, ani exterier ani interier,
Ten volant s tými ovládacími "guličkami" mi pripomína Tesla volant.
Avatar - lamal
lamal
Hej tiez mam vyhrady, (aj ako nezakaznik). Pekna farba a nejaka kombinacia asi bude znesitelna, no prave toto uvazovanie mi pride sialene, auto malo byt dizajnovo presvedcive.

Lexus sa mi cim dalej tym viac pozdava, u neho mam pocit ze tam je vse aj ked nie kazdy model mi pasuje. Mercedes je zase moc "avatar" jeho styl interieru sa mi nepaci, exteriery su slusne a funguju aj po case.
Audi mi pride dostojnejsie, nova Q3 da X3ke na prrrdell dizajnom.
Avatar - speedfred
speedfred
Na Lexe nedávam ten predok, inak OK.
Nedávno som mal požičanú Camry, taká šedá myška ale nič vyslovene zlé. Oproti novým BMW je aj ten interier oku lahodnejší.
Avatar - lamal
lamal
Pozri na Vaculdu, ma tam video o ES300h, je to lepsia Camry za viac nez slusny peniaz. V inej nez bielej je to fajn volba aj pre estéta a interier detto.
Avatar - speedfred
speedfred
Video som videl alebo skôr počúval.
Avatar - lamal
lamal
Co ti vadilo ? Mna poslednu dobu Vaculda bavi, trochu sa rozkokošil tak je to sranda.
Avatar - speedfred
speedfred
Nevadilo mi nič, a tiež som sa občas zasmial.
Prípadne na autách vadí nemožnosť ťz.
Avatar - lamal
lamal
nj to som si myslel, spominal si to uz niekde pod camry...
webpaja
Lexus postrádá jízdní finesu vyplývající z uspořádání pohonu. Prostě není na takové úrovni jako tři GLC/X3/Q5.
Avatar - lamal
lamal
Asi jo, otazka je ako moc velky rozdiel to je, predsa len v kategorii X3 sa v beznych verziach moc nehra na nejake silne charizmy vyplyvajuce z preferencie zadneho pohonu pri 4 kolkach. Schvalne pisem bezne verzie.
Podla mna u nich je dizajn a kazdodenny pocit hodnoty dolezitejsi nez extra agilne jazdne vlastnosti pod plynom v obluku.
webpaja
Ucítiíš to v každé zatáčce, při vyjíždění z křižovatky do oblouku atd. Lexus na předokolku nejezdí špatně, má příjemné řízení, ale je to trochu jinak než D3 (od středních SUV výše). Pak je tu samozřejmě ještě rozdíl v převodovce. ZF8 je prostě úplně jiná liga než E-CVT.
Avatar - lamal
lamal
Verim tomu, zakaznik ktory si na tieto veci potrpi aj v SUV si kupi nieco od D3, alebo od Alfy.
Mne sa v Cross/SUV viac pocita komfort, ergonomia ovladania, tlmenie nerovnosti a pocit utulnosti, sympatia v dizajne. Pripadne schopnost auta sa ukludnit a cestovat v klidku co teda hybridom ide skvele. (pokial s tym nejdes zrovna Grossglockner 😁 ) V hothatchi su ocakavania samozrejme ine.
Lubo
Nie je nič jednoduchšie ako si požičať Lexus a spraviť si vlastný názor čo sa týka motora, prevodovky, dynamiky, infotainmentu, asistentov.
Lexus má niekoľko plusov a dobrý marketing, ale od marketingovej dokonalosti má dosť ďaleko. Uznávam, niekto z Lexusu môže byť nadšený, rovnako ako niekto iný z novej X3.
Avatar - lyon667
lyon667
Mno, s klesající úrovní designu v poslední době jsem to čekal horší. Tedy ne, že by to byl úplný zázrak, ale ve správné barevné kombinaci by to mohlo vypadat vcelku akceptovatelně. Ledvinky nejsou přehnaně velké, displej se aspoň trochu snažili zapustit do palubky, takže už nevypadá, jako garážový tuzing, ale jen obyčejný nevkusný tuning. Kdy už prémie pochopí, že velký displej neevokuje luxus, ale lacinou Čínu?

Co jsem nepobral jsou roztodivné tvary přihrádky na středovém tunelu a hlavně tvar a rozdělení přední spodní mřížky chladiče u verze M50. Opravdu to musí připomínat varlata?

Ale abych jen nekritizoval, možnost B58 bez nabíjecího nesmyslu je rozhodně palec nahoru, zejména když 5er tuto specifikaci dle včerejší informace od dealera v Evropě nikdy neuvidí. S hodnocením kvality interieru si asi počkám na setkání naživo, z fotek vypadá hodně lacině, což je na presskit bída. I Fabia vypadala líp a to je co říct.
webpaja
"ozdělení přední spodní mřížky chladiče u verze M50. Opravdu to musí připomínat varlata?"

To bylo to první co mě napadlo a znamená to, že M Paket jako "must have" v tmavých barvách. Obecně se mi to nelíbí, po konceptu BMW Vision neue klasy jsem čeká návrat k lehkosti, ale tohle je opravdu jako betonový odlitek.
Lubo
Osobne nie som zástanca veľkých displejov. A pri novom iDrive som si myslel, že je to pre mňa u značky koniec. Ale skúsil som takmer komplet vzdialenejšiu aj bližšiu konkurenciu a nepresvedčila z rôznych dôvodov.

A po necelkom mesiaci s iDrive 8.5 s ním nemám najmenší problém. Rovnako ani kolega, ktorý je ešte viac proti novinkám ako ja. Čo vyslovene oceňujem je jednoduchosť vypínania asistentov a aj keď sú zapnuté žiadne otravovanie. A tých zlepšení je viac.

B58 v 5er bez plugin je samozrejme veľým plusom a hádam sa ho dočká znova aj 5er. Mal som s ním pred pár rokmi G30 a je to skvelý motor.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
rádi, že škaredé auto není ještě více škaredé. Design se nějak zastavil, nikdo nedělá auto jak z budoucna, ale jen něco plácá na už kdysi hotové.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
BMW designově tápe už tak 15 let. Ale ten interiér je teda dost meh.
Germanec
Design bmw nabral v posledních letech na výraznosti a odlišnosti od jejich dosavadní produkce. Bohužel velmi zřídka kdy je to design hezký či povedený. Jedna z mála čestných vyjímek je nový bmw 5. Tato x3 je další designový děs. Jak takový placatý čumák a divné ledviny mohou projít schválením do výroby? Tohle je hezké asi jako toto https😐/www.flickr.com/…3373/33420571836 se svojí slavnou přezdívkou paviání pr del.
webpaja
...jak se tu v diskuzi radujeme nad tím, že nový bavorák nakonec není tak ošklivý jak mohl být, ale o něco méně. Takový sešup v designu předvedl málokdo. O ještě před generací vypiplaných interiérech, kde byla radost trávit cesty ani nemluvě.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Bohužel je to tak.
Avatar - fOE
fOE
X3 je nejprodavanejsi baworak vubec (dlouho jim byvala 5er) a tak dost mozna jde cast te designove zdrzenlivosti jednoduse na vrub dulezitosti toho modelu. Prodavat se to trochu min, dopadlo to treba jeste o dost hur.
Doba kdy u BMW krasa stridala nadheru nated holt skoncila. A ano, interiery zaboli jeste vic.

Apropo Dinar ten BMW sesup vylecil mercedesem, pokud to neni tajne, cim to lecis ty? 😄
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Proč u BMW nemůže dal krasa střídat nádheru?
Avatar - fOE
fOE
To je vyborna otazka pro BMW designera.
Tomáš Rožek
Po shlédnutí fotek jsem se musel přesvědčit, že není apríl. Za mě jsem asi neviděl více kýčovitý interiér, než tento. O zkoseném žebrování ledvinek, ani nemluvím. Jediná otázka, proč? Komu se ten interiér kromě Číňanům může líbit? Jsem opravdu neskutečně rád, že jsem ženě loni pořídil poslední X3 a nečekal na tuto "nádheru". Prostě tomu fakt nemůžu uvěřit...
LORASI
Tak neviem, za mna, ako realneho kupujuceho, nova X3 velmi dobre. Technicky bude nepochybne najlepsie z D3.Z dostupnych videi a fotiek mi vadi, zatial, len plastova packa otvarania dveri ( wtf ?!!! ) a tlacitka na volante. LED podsvietenie sa zrejme bude dat vypnut, alebo vyrazne stiahnut jas. Jasne, auto musi byt v m-packete, ten standardny predny gril je desny. Uvidime "nazivo".
Lubo
Súhlas :yes:

Na takú novú X7 som si musel chvíľu zvykať, ale za mňa aktuálne veľmi fajn. Stále bojujem so zadnou bočnou časťou 5er. Ale X5, nová X3 pekné autá, ani tie šikmé lišty bez M paket ma neurážajú - tak je, uvidíme naživo.
LORASI
aj nova X1 a 3er
Lubo
Predaje BMW na rozdiel od Mercedesu a Audi aktuálne v EU výrazne stúpajú. Asi niečo robí BMW lepšie, či?

1-4 2024 vs rok predtým (v zátvorke 2023 vs 2022)
- BMW +16,8% (+16,8😖
- Mercedes -2,2% (+7,8😖
- Audi -8% (+19,8😖

Zdroj: acea.auto
adamzprahy
Aktuálně bych za tím hledal cenu a dostupnost, tak nějak co jsem řešil v Mercedesu byli na všechno velmi dlouhé čekačky. Uvidíme až bude celý rok 2024.
Avatar - iudex
iudex
Fakt máš pri 5er problém iba so zadkom? Mňa naopak vizuálne sklamalo celé auto, od tej neforemnej prednej časti s takmer celou zaslepenou maskou až po bočný profil (celkovo vysoký pontón, zjavne daň za spoločnú platformu s EVčkami). Žiť sa s tým dá, sú aj škaredšie autá, ale je to značný dizajnový úpadok oproti takmer dokonalej G30.
A taká súkromná otázka: prečo posun z X5 na X7? Treba väčší priestor? Pribudli deti? Lebo inak tam zmysel vôbec nevidím, jazdne je X7 citeľne horšia ako X5.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Tak to je opravdu škaredé. Design hnusný, interiér děsný. BMW SE ZBLÁZNILO. :no: