Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePoláci začali vyrábět malý čínský elektromobil. Vyhne se tak vysokému clu
26 komentářů
KANKUNEN
A taky 500ka po indicku. Jen to dej na výběr manželce, jestli Ceed nebo tohle.
Arese
Zajímalo by mě, komu chtějí tuto parodii na auto v Evropě prodávat? 😒] :no:
Já jsem pro podporu prodeje tohoto auta ...
... povinně přidělit jako služební auta politikům, poslancům europarlamentu, úředníkům v Bruselu, ředitelům a dalším, kteří prosazují Green deal. Ať jdou příkladem.
... povinně přidělit jako služební auta politikům, poslancům europarlamentu, úředníkům v Bruselu, ředitelům a dalším, kteří prosazují Green deal. Ať jdou příkladem.
Pripomina mi to Fantozziho auticko... akurat ze je to 5dverak
Toto uspech mat nebude aj keby stalo 12 babiek ... auto totiz musi byt autom a nie furikom ... casy matizu aj tica su uz proste fuc...
Toto uspech mat nebude aj keby stalo 12 babiek ... auto totiz musi byt autom a nie furikom ... casy matizu aj tica su uz proste fuc...
Vladimír Zapletal
mě tento postmaluch nijak neuráží, ovšem - cena se musí blížit nejlevnějším benzínovým autům, u nás cca 350 tis.
Jirka Rybar
Malý relativně lehký elektromobil do města dává smysl. Pokud bude cena pod 400 tkč, určitě si svého kupce najde. Dává mi to mnohem větší smysl než 2,5 tunová elektrická SUV.
Jirka Rybar
Malý relativně lehký elektromobil do města dává smysl. Pokud bude cena pod 400 tkč, určitě si svého kupce najde. Dává mi to mnohem větší smysl než 2,5 tunová elektrická SUV.
twistedTSD
Za 250 by to asi bylo dobrý, víc ani ťuk... Budou se tu vyrábět i nějaké zajímavější modely Leapu?
Jinak jak to dopadne se clem, je myslím jasné. Číňané skoupí prázdné fabriky, popř. postaví nové ve východní Evropě, a dotace od vlády budou pobírat dál. Naopak evropské (i americké a japonské) automobilky, které začaly pomalu normalizovat vlastní dovoz z Číny, mají po srandě. Proto z toho taky nejsou nadšené.
Jinak jak to dopadne se clem, je myslím jasné. Číňané skoupí prázdné fabriky, popř. postaví nové ve východní Evropě, a dotace od vlády budou pobírat dál. Naopak evropské (i americké a japonské) automobilky, které začaly pomalu normalizovat vlastní dovoz z Číny, mají po srandě. Proto z toho taky nejsou nadšené.
Do města ideální autíčko