Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVšechna auta zaměstnanců Arvalu budou do konce roku čistě na elektřinu, říká Tomáš Kadeřábek
32 komentářů
Michal800
Příspěvek podléhá schvalování.
traveldrive
Vraj mýty... V skutočnosti podaktorým horí pod riťou, tak stupňujú elektrokaleráby. Automobilky honbu za elektrinou prehodnocujú a zvoľnili tempo, tak teraz budú všetci, čo už do elektriny vrazili nejaké peniaze celí žhaví v pretláčaní EV. Holt riziko podnikania.
Vilem5
Kdyby každý diskutující dokázal mít vyvážený pohled na věc, tak by veškeré diskuze byly mnohem civilizovanější a konstruktivnější, než co se člověk dočte dnes… jinak zajímavý a vyvážený podcast :yes:
Anonym
Se vsema vytre perdel vy smejdi. Protože vám to politicky nemyslelo.
Zaslepený fanatismus je vždy špatný a v případě nařizované elektrodebility tuplem! 😲 :no:
Pumpovať mrtveho dinosaura spod zeme, vozit to cez pol zeme a potom to nechat vybuchovat vo svojom aute je predsa tak prirodzené. Narozdiel od takej výroby elektriny vo vodnej elektrárni, ty zaslepený fanatiku.
Srat_na_prezdivku
Zajímavé, čím se lidé v Praze živí, a jinde na ně musí pracovat a tvořit tu přidanou hodnou.
Jarouš 76
Žádné auto ať jezdí na cokoliv není zelené, nic co člověk vyrábí není zelené, nejzelenějsí je chodit pěšky či jezdit na kole 😉 jen pro ty co se teda chtějí i nadále vozit 1)elektroauto je za celou dobu používání od výroby po sešrotováni o hodně zelenější než spalovák, s jeho těžbou, přepravou a rafinací ropy! 2) nečadí miliardám lidí ve městech pod nos jedovaté látky díky kterým jim zásadním způsobem " zpříjemňuje" život, a nahání je do čekáren onkologických oddělení, ORL.. atd.. 3) nepotřebuje měnit oleje, filtry, rozvody atd.. 4) elektřinu si dokážeme jako stát vyrobit, já si ji vyrábím pro svoje auta po většinu roku sám a když bude vůle a poptávka tak je možné navyšovat kapacitu, ropu a plyn musíme chtě nechtě nakupovat a jejich nákupem financovat třeba i své né zrovna přátele.. kulantně řečeno.. problematika je mnohem širší než se zdá.. 😉😁
Jarouš 76
Žádné auto ať jezdí na cokoliv není zelené, nic co člověk vyrábí není zelené, nejzelenějsí je chodit pěšky či jezdit na kole 😉 jen pro ty co se teda chtějí i nadále vozit 1)elektroauto je za celou dobu používání od výroby po sešrotováni o hodně zelenější než spalovák, s jeho těžbou, přepravou a rafinací ropy! 2) nečadí miliardám lidí ve městech pod nos jedovaté látky díky kterým jim zásadním způsobem " zpříjemňuje" život, a nahání je do čekáren onkologických oddělení, ORL.. atd.. 3) nepotřebuje měnit oleje, filtry, rozvody atd.. 4) elektřinu si dokážeme jako stát vyrobit, já si ji vyrábím pro svoje auta po většinu roku sám a když bude vůle a poptávka tak je možné navyšovat kapacitu, ropu a plyn musíme chtě nechtě nakupovat a jejich nákupem financovat třeba i své né zrovna přátele.. kulantně řečeno.. problematika je mnohem širší než se zdá.. 😉😁
Arese
...všech zaměstnanců na zkratowozy bych se fakt nechlubil, to je naopak velmi politovánihodné a řadu potenciálních budoucích zaměstnanců to může odradit... 😲 :no: :no: :no:
Divil byste se, kolik zaměstnanců to naopak motivuje jezdit moderním a plně vybaveným elektroautem… a i velcí “petrolheadi”, kteří nejdříve o elektromobilech brblají, nakonec když s elektroautem jezdí delší dobu, tak uznávají, že jim to auto vyhovuje a že už by se ke spalováku nevraceli…
😄 😄 😄 Tak to leda že ty petrolheadi šli cestou kolem stavebnin když zrovna skládali tvárnice a tak dvě palety jim spadli na kebuli 😄 😄 😄
Jinak Ev nabídne akorát šeredný design, tragické interiéry plné plastu a čekání na nabíjení, jinak nic. Na to aby mi auto zrychlovalo za 4-5 s nepotřebuju Ev, na to stačí V6, V8 a V12 😄
Jinak Ev nabídne akorát šeredný design, tragické interiéry plné plastu a čekání na nabíjení, jinak nic. Na to aby mi auto zrychlovalo za 4-5 s nepotřebuju Ev, na to stačí V6, V8 a V12 😄
Lenže živiť ICE a EV, ktoré má zrýchlenie 4-5s, je velký rozdiel 😉
Inak máš potrebu zosmiešňovať každého, kto s tebou nesúhlasí, alebo je to len pri téme elektromobilita?
Inak máš potrebu zosmiešňovať každého, kto s tebou nesúhlasí, alebo je to len pri téme elektromobilita?
Kdo chce mít opici, musí mít na banány.
Ono nabíjení na rychlonabíčkách taky není žádná láce, kodr když ti prodávaj 180 Kw a reálně to nabíjí 76, jako poslední video od nabíječek ČEZ co zveřenoval borec na Fejsíčku 😄 😄 😄
Kdo šetří, tak třeba americké V8 HEMI zvládají v pohodě LPG takže to i s 500 HP jezdí za náklady dvoulitru 😄
Ono nabíjení na rychlonabíčkách taky není žádná láce, kodr když ti prodávaj 180 Kw a reálně to nabíjí 76, jako poslední video od nabíječek ČEZ co zveřenoval borec na Fejsíčku 😄 😄 😄
Kdo šetří, tak třeba americké V8 HEMI zvládají v pohodě LPG takže to i s 500 HP jezdí za náklady dvoulitru 😄
Ked bude auto so zrychlenim 4s jazdit za 5€/100km ako elektro, tak sa ozvi. Rychlonajicky stoja zhruba 16€/100km bez tarifu, s tarifom 10€/100km (pri spotrebe 20kWh, v meste to budú zhbruba 2/3, čiže ešte lacnejšie).
S LPG sa nedá ísť do podzemnej garaze, čiže uplne nepoužitelné auto do mesta. Zatial si ma nepresvedčil.
Že mal ČEZ poruchu na stojane naozaj nemení nič na faktoch. Keď bude mať nabuduce nejaký pumpár pančovanú naftu, tak zavrhneš všetky ICE?
S LPG sa nedá ísť do podzemnej garaze, čiže uplne nepoužitelné auto do mesta. Zatial si ma nepresvedčil.
Že mal ČEZ poruchu na stojane naozaj nemení nič na faktoch. Keď bude mať nabuduce nejaký pumpár pančovanú naftu, tak zavrhneš všetky ICE?
tos asi viděl toho ostravského cypa ... nešlo o poruchu, ale ČEZ oyeb. 180kW to dává jen pokud máš 1000V auto. Což tu vlastně žádné není. S 400V autama to jede jen kolem 80kW. Proč? Ampéry.
Řešení? Mění kabely, aby snesly větší proud a těch 180kW bylo dostupných i pro 400V auta
Řešení? Mění kabely, aby snesly větší proud a těch 180kW bylo dostupných i pro 400V auta
Tak to asi moc petrolheadi nebyli.
zajímavé je, že tohle slýchám od lidí, co nikdy žádné auto nezrenovovali, ani se o to nepokusili. Zadané renovace nebo opravy se do toho nepočítají, to umí každý Jarmil.
Naopak co já znám lidi, co mají Tesly, ale i třeba Taycany, tak je mají, stejně jako já, aby jim to ušetřilo starosti s "every day" autem a měli více času se věnovat těm závodním, nebo třeba veteránům.
Naopak co já znám lidi, co mají Tesly, ale i třeba Taycany, tak je mají, stejně jako já, aby jim to ušetřilo starosti s "every day" autem a měli více času se věnovat těm závodním, nebo třeba veteránům.
Staré české přísloví říká: služebnímu autu (ideálně s kartou) na motor nekoukej. 😊
Treba dostanou Fisker, aby mu pomohli z finanční krize/bankrot 😁
https😐/www.idnes.cz/…358_automoto_fdv
https😐/www.idnes.cz/…358_automoto_fdv