Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nebo Nebo
Za mě určitě hezčí než třeba ty odporné BMW Neu Klasse.
Doufám, že to nezabijou pohonem, mild hybrid by nevadilo, přeci motor je pak méně komplikovaný, protože tuším, že odpadá startér a alternátor. Ale klasický, neelektrifikovaný by byl lepší...
Elektro? Hlavně to prosím ne.
Už bylo naznačeno, že panda změní název u spalovací Pandy.
https😐/www.clubalfa.it/en/fiat-panda-changes-name-heres-the-new-pandina-1787
Doufám, že to nezabijou pohonem, mild hybrid by nevadilo, přeci motor je pak méně komplikovaný, protože tuším, že odpadá startér a alternátor. Ale klasický, neelektrifikovaný by byl lepší...
Elektro? Hlavně to prosím ne.
Už bylo naznačeno, že panda změní název u spalovací Pandy.
https😐/www.clubalfa.it/en/fiat-panda-changes-name-heres-the-new-pandina-1787
Tři válce PureTech. Ten motor má 90% aut. Nic skvělého, nic převratného..... Obyčejný vibrační HTP v turbu.
Mr.Murphy
a pokud bude cenove a funkcne na urovni eC3 ze ktere ma teda vychazet, tak to bude cajk.... :yes:
gil54
...že se u téhle Pandy nebudou muset trápit se zdvihem pístů, jako u Toyoty. Pod kapotu se vejde na stojáka motor klidně i s půlmetrovými zdvihy. 😄
Arese
...nic moc tříválce PSA, když si teprve nedávno draze vyvinul skvělou novou generaci svých motorů FireFly, která je výrazně lepší! 😲 😲 😲 :no: Fiaty s motory Peugeot už pro mě nejsou Fiaty! 😲
Ja Ti nevim.
Ten trivalec ma sice "pezoti" objem 1.2, ale jinak je predelanej a prevzal i ta pokrokova reseni od fiata.
Takze ma kovane pisty, inteligentni ovladani ventilu... akorat je to teda primovstrik. Coz ale litrove turbo bylo taky.
Neprimo byla jen atmosfera, a ta na tohle auto fakt stacit nebude.
Asi.
Mozna jako zakladni motor.
Ten trivalec ma sice "pezoti" objem 1.2, ale jinak je predelanej a prevzal i ta pokrokova reseni od fiata.
Takze ma kovane pisty, inteligentni ovladani ventilu... akorat je to teda primovstrik. Coz ale litrove turbo bylo taky.
Neprimo byla jen atmosfera, a ta na tohle auto fakt stacit nebude.
Asi.
Mozna jako zakladni motor.
Tak určitě se tam italští inženýři zapojili nicméně kované písty u puretechu už psa mělo...
No, maji je driv, ale myslim, ze az po spojeni do Stelantisu.
Ale nehadam se, jiste to nevim.
Ale nehadam se, jiste to nevim.
Ne ne už dávno před spojením
Tak jsem trochu zalistoval a mas pravdu, z vetsi casti.
😄
Kovane pusty opravdu pouziva uz od roku 2019, ale ne vzdycky. Prekvapive ne jen podle vykonove varianty, alej oodle trhu.
Posledni varianta - to jest i ta ve Fiatech - je ma vzdycky, krome toho ma jine rizeni ventilu, odstranujici primarni pricinu problemu (a ani ne zase tak castych) PSA trivalcu: misto v oleji maceneho remenu pouziva retez.
Remen dokazal nabobtnat a uvolnovat "hmotu", ktera pak ucpala filtr - a uz to bylo.
Stavalo se vuc u 1.6, a zejmena pripouziti jineho nez predepsaneho oleje.
Nicmene jsou znamy i pripady, kdy to udelala 1.2 se spravnym olejem. Nastesti je to historie.
😄
😄
Kovane pusty opravdu pouziva uz od roku 2019, ale ne vzdycky. Prekvapive ne jen podle vykonove varianty, alej oodle trhu.
Posledni varianta - to jest i ta ve Fiatech - je ma vzdycky, krome toho ma jine rizeni ventilu, odstranujici primarni pricinu problemu (a ani ne zase tak castych) PSA trivalcu: misto v oleji maceneho remenu pouziva retez.
Remen dokazal nabobtnat a uvolnovat "hmotu", ktera pak ucpala filtr - a uz to bylo.
Stavalo se vuc u 1.6, a zejmena pripouziti jineho nez predepsaneho oleje.
Nicmene jsou znamy i pripady, kdy to udelala 1.2 se spravnym olejem. Nastesti je to historie.
😄
Hlavne je treba poctivo meniť olej, resp. radšej častejšie, ako je predpísaný interval. Naviac sa to predraží ešte o remeň, ktorý musí ísť vždy nový, a prácu naviac, s výmenou remeňa spojenú. Konštruktérovi, čo tam ten ten mokrý remeň dal, by som utrhol ruky a mlátil ho nimi späť do školy, aby doštudoval.
Opravdu historie? Je i 74kW verze s MT v Avengeru nebo C3 s řetězem, nebo pořád montují oba motory souběžně a řetěz je jen v hybridu?
To je přeci velice jednoduché. Je to platforma CMP bývalého psa. Zde v ošizené verzi SMART. Firefly do toho prostě nejde dát. Stalo by to prachy
Motory od Francouzů jsou..... nic moc. Resp. stávající 3valec.Fiat, Alfa, Lancia dělali skvělé motory.
To je fakt.
Bohuzel roli hraji i ucetni... a jeden motor ve vice vykonovych variantach je na vyrobu levnejsi, nez dva: 1.0 a1.5.
Aspon ze prenesli podstatnou cast dobre techniky z Firefly na tu 1.2.
P.S.: asi budu muset vymenit tablet. Vynechavaji mi pismenka, a hlavne mezernik.
😒
Bohuzel roli hraji i ucetni... a jeden motor ve vice vykonovych variantach je na vyrobu levnejsi, nez dva: 1.0 a1.5.
Aspon ze prenesli podstatnou cast dobre techniky z Firefly na tu 1.2.
P.S.: asi budu muset vymenit tablet. Vynechavaji mi pismenka, a hlavne mezernik.
😒
rohYpnol
Takže design Panda revival 😒]
Spalovák je zpět 😒] :yes:
Co doníčci, heldlíčci, proč to není čistě EV když přeci EV všichni chtějí a jsou ve všem lepší než spalováky?!? Co???
Spalovák je zpět 😒] :yes:
Co doníčci, heldlíčci, proč to není čistě EV když přeci EV všichni chtějí a jsou ve všem lepší než spalováky?!? Co???
Pepa_007
Nová Grande Panda se vrací ke kořenům........ Bude i ve verzi 4x4.
Pokud to bude na bázi C3, tak dost pochybuju. Pokud se přece jen rozhodnou to udělat, tak nacpou na zadní nápravu elektro = něco jako 4Xe u Jeepu… ;-\
No, ale to u auta tohoto typu uplne staci.
Defender to ikdy nebude. A na vyjetize zasnezeneho parkoviste ta elektrika vzadu uplne staci.
Defender to ikdy nebude. A na vyjetize zasnezeneho parkoviste ta elektrika vzadu uplne staci.
Samozřejmě že je to na bázi C3. Vždyť jsou ty auta z boku totožná. Verze s pohonem 4x4 bude. 4xE
Takže 1,2PT by byl ještě zlatý :yes:
Jen to neni obludna krava.
Jinak souhlas, hybrid je lepsi.
Stacilo by mi to.
Tohle vidím na max 550tis