Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Sportovní Audi e-tron GT je po faceliftu ještě silnější. Má až 925 koní

28 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ale policajti měří už úplně všude, teda kromě tam, kde jsou školy a školky, tam by nevybrali. Teď měří laserovými pistolemi zezadu. Antiradar bez rušičky vzadu ti nepomůže. Taková úvaha jak to s tím elektrem máme. Výkony supersportu a dojezd supersportu se srovnaly. Takový Ioniq 5 N, ten se jeví i jako výhodná nabídka poměr co nabízí a jaké prachy to stojí. I takové i4 a 320d si jdou s cenou po krku. Ale to co je pro masy to zatím vůbec nefunguje. Octávku za TM3 ještě nikdo nevyměnil a Fabka to je ještě oříšek. Ale co je dobře, neumí to ani číňák. Dobré čínské EV stojí ranec, kdo by to chtěl. No a benzíny, mrtvé Mitsubishi 1,5 nebo uchlastané turbo. VW má diesly co jedou a žerou méně než čínská 1,5ka a dvoulitr 300koní, který bere míň než ty čínské Mitsubishi s turbem. Doba nebude zlá.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Podívejme, tablet je velký a přesto netrčí, paráda.
dodo24
Nebyť tých zadných svetiel, tak budem aj súhlasiť. Na ne sa naozaj nedá pozerať. Čo sa týka parametrov je to pre mňa plnohodnotná náhrada spalováku. Baterka 100kWh, nabíjanie cez 300kW.. už len tú sieť nabíjačiek dobudovať.
Avatar - ošklivý plzeňák
ošklivý plzeňák
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
Tak je fakt, že k čemu ti je 925k když ve finále tato auta jezdí na dálnici v pravém pruhu za kamiony 😉 Šetří 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za mne nejhzečí a nejzajímavější EV.. .vím, cena a tak, ale vypadá to strašně dobře. Líbí se mi víc, než Taycan
Germanec
Tohle není žádná náhrada spalovaku. Tohle je lepší než všechny spalovaky dohromady. Jede to jako p r a se, je to komfortní jako P r a se, úsporný jako Pr a se, nejlepší GT ever. Jen o řidičák muze člověk přijít rychle jako P r a se. Auto neuvěřitelný. :yes: :yes:
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
:yes:
ericn
Jj další Hamunní nick 😒]
Avatar - amerlock
amerlock
ty si to snad jdeš koupit nebo co?
Avatar - del42sa
del42sa
á, Trofim Lysenko má nový nick 😁 :yes:
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, najkrajšie Audi, bodka. Toto je vizuálne paráda už na obrázkoch, naživo ešte viac.
Je zaujímavé, že taký Mercedes robí EVčka ako také škaredé beztvaré hrudy, rozhodne horšie ako spaľováky.
Avatar - speedfred
speedfred
S tým meraním to je fakt v pr.deli, načo ti je potom takto výkone auto? Jedine do kolóny tam aspoň nesmrdíš ale na druhej strane tam stačí aj 30kW 😃
Avatar - fOE
fOE
Nejenom EV, tohle je nejhezci Audi dneska.
Avatar - speedfred
speedfred
Súhlas, krajšie ako Taycan a na živo vypadá toto Audi báječne. Interiér tak isto nádherný.
Občas pozerám na ojazdené Taycany a tie ceny idú pekne dolu (voči 911).
Avatar - xxc
xxc
To je len take by. Ale do firmy je to jedno, mne je jedno, cim jazdia zamestnanci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, že Tesla 3 umí být levná, ale jen v určitých podmínkách a pro určité kupce. Ale Oktávku zatím cenově nenahradí. A ano, já bych vzal radši spalovák, sice né Oktávku, ale vzal.
Germanec
Jako ze když je spalovak za cenu elektriky je lepší vzít spalovak? 😁 😁 😁 😁
Tiborek
Jaká byla přidaná hodnota range roveru s osmiválci, které byly víc v servisu, než na cestě?
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes: Tak já si prohlédnu rád více aut od německé prémie, ale asi se shodnem, že ten Etron GT je povedeny
Avatar - pradeda777
pradeda777
....je moc hezké.....ALE ...k.ů.ů.ů.ů.ů.r.w.a taky moc dlouhé....... 😒 😒] (4989mm).... :no:
Avatar - fOE
fOE
Prave E-tron GT ukazuje jak A5/A7 meli vypadat a bohuzel ani v Xte generaci nevypadaji. S prvni A7 jsem mel vylozene problem, s A5 problem nemam v zadne generaci, ale proste tak dobre jako tohle nevypadala ani jedna. Obecne neni moc nemeckych premiovek, u kterych bych si v provozu spomalil abych si je obhlednul (i kdyz jsem je uz potkal X krat predtim), od BMW ani jedna, od MB mozna AMG GT Black Series... no a od Audi je to prave tohle. Tomu autu nemam po designove strance co vytknout.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
EV s útulným, funkčním a vkusným interiérem? To bude nějaký fake.
Robert Hlavaty
Je pravděpodobné, že BEV narazí na svoje limity- myslím tedy co je podstatné pro zakazníka, Výkony kolem 1000 budou standardem, postupně budou přidávat nějaké ty kilometry dojezdu, velikost displejů uvnitř bude mít taky limit. Pokud neinstaluji nějaké jedinečné funkce- autopilot apod., čím tedy chtějí BEV zaujmout budoucí kupující? Dle mého jedině designem a sáhnutím do historie- laudalety,polocabria, karoserie na míru apod. jinak prostě BEV kolem 150 kEUR a výše nemají šanci dle mého zaujmout a motivovat ke koupi... Kdy vidíte přidanou hodnotu luxusních BEV vy, milí spolu diskutéři?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Osobně se mne líbí i A5/A7, ale tohle je fakt hezké
Avatar - Ozzman
Ozzman
I když je TM3 dost výhodná, tak ta výhodnost je pro firmu a ta tu Oktávku má taky za jiné peníze. Já tu psal nedávno. Sousedovi koupili do firmy jako služebák (vybral si to pro "nízký" budget) TM3 a se všemi těmi výhodami ho vyšla na peníze, jako mne by vyšla ta Oktávka 1.5 TSI, popřípadě jiné trochu vybavené kombi C segmentu s motorem, co nekulhá ... btw za Oktávku ji mění
Avatar - pradeda777
pradeda777
????????????????
Germanec
Jenže tohle má daný Design jen kuli tomu ze je to EV. Se spalovakem nelze. Žádný velký motor pid kapotou. A takových aut je víc. Takže God bless electro mobility!