Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lukas13
Tohle je v reálu ještě hnusnější než na fotkách.
Jako by Číňan chtěl okopnout Rolls-Royce. Podle špatné fotky.
Je mi líto, může to být super kára - a asi i bude - ale je to snad nejhnusnější evropské auto současnosti. 😢
Jako by Číňan chtěl okopnout Rolls-Royce. Podle špatné fotky.
Je mi líto, může to být super kára - a asi i bude - ale je to snad nejhnusnější evropské auto současnosti. 😢
iX aj Xm tomu zdatne konkurujú. Ale máš pravdu, pri klasickej reprezentatívnej limuzíne je elegancia ešte dôležitejšia, ako pri SUV a preto 7er je aktuálne aj za mňa najškaredšie BMW súčasnosti. Dva dni mi parkovalo pred domom a za tie dva dni som proste nijako nepobral ten dizajn, je to zlé na fotke a - čo nie je časté - naživo ešte horšie. 😒
P.S. ako si tak prechádzam portfólio BMW, tak fakt mám pocit, že čím starší model, tým krajší. Teda Z4, 3er či 8er ako modely predstavené dávnejšie jednoznačne vedú, opakom sú nové modely typu 7er, XM či X2 (podľa spyfoto aj nová X3 bude dizajnová "lahôdka"). Asi jediná výnimka je nová X1, tá sa podarila. Ale to je dosť málo.
Coupe 2er je rel. nove a docela hezke. Ale jinak mas pravdu, ta X3 co zminujes (a X4) jsou toho taky potvrzenim, neb ted to jsou koukatelne auta zvenku i zevnitr, ale co z toho vyleze ted... no, abychom se bali. 😄
Na druhou stranu si predstav ze ti takova 7er stoji v garazi. Tech penez co usetris za elektrinu kdyz k ni budes chodit zasadne po tme, a kdyz uz sedis uvnitr je kbliti jen tem kolem tebe. 😒] 😁
Na druhou stranu si predstav ze ti takova 7er stoji v garazi. Tech penez co usetris za elektrinu kdyz k ni budes chodit zasadne po tme, a kdyz uz sedis uvnitr je kbliti jen tem kolem tebe. 😒] 😁
Tak tá 7er v garáži by záležala na tom, či za vlastné prachy. 😄 Služobnú by som v pohode zvládol, furt je to prémiová lux limuzína. Ale dať za to 150-180t eur a aby ma napínalo pri každom pohľade zvonka, to nie, ďakujem. 8-s
Ano, souhlas. Vidím to stejně. :yes:
Jako kluk jsem báwa miloval. Byla to krásná auta. A dnes? Když designéři musí vysvětlovat proč je to dobré...je to špatné.
Jako kluk jsem báwa miloval. Byla to krásná auta. A dnes? Když designéři musí vysvětlovat proč je to dobré...je to špatné.
iudex
Autor mal dobrú poznámku s tým rozdielom V8 a V12. Pri spaľováku to nebolo len o výkone a číslach, ale aj o charaktere a prejave danej konfigurácie. Pri elektre je to všetko jedno, rozdielne sú len čísla, pocit je ale úplne identický. Tam skutočne nemá zmysel priplácať za M70, už 60ka zatlačí hodne do sedadla, už stovka za 4,7s je pre lux limuzínu až zbytočné a výkonová rezerva je taká, že nejestvuje situácia na ceste, kedy by nestačila a bolo treba zrýchlenie za 3,8s verzie M60.
Aj ja ako priaznivec spaľovákov uznávam, že k charakteru lux limuzíny sa elektromotor náramne hodí, ten plynulý záťah bez akéhokoľvek prerušenia, ticho a kultivovanosť skvele ladí so zameraním auta, notabene keď sa majiteľ vezie vzadu, chce ticho a nechce byť obťažovaný akýmkoľvek prejavom motora. Naopak so zameraním luxusnej cestovnej limuzíny je ten obmedzený dojazd a potreba dlhého dobíjania. A keďže benzíny v 7er či inom aute lux triedy boli vždy skvele utlmené a neobťažovali, ako väčší problém vnímam to dobíjanie a dojazd. Takže by som stále volil spaľovák aj do tohto segmentu.
Aj ja ako priaznivec spaľovákov uznávam, že k charakteru lux limuzíny sa elektromotor náramne hodí, ten plynulý záťah bez akéhokoľvek prerušenia, ticho a kultivovanosť skvele ladí so zameraním auta, notabene keď sa majiteľ vezie vzadu, chce ticho a nechce byť obťažovaný akýmkoľvek prejavom motora. Naopak so zameraním luxusnej cestovnej limuzíny je ten obmedzený dojazd a potreba dlhého dobíjania. A keďže benzíny v 7er či inom aute lux triedy boli vždy skvele utlmené a neobťažovali, ako väčší problém vnímam to dobíjanie a dojazd. Takže by som stále volil spaľovák aj do tohto segmentu.
Souhlas, celkově musím říct, že recenze překvapila celkem trefnými komentáři typu velikost západní metropole a popravdě tam vidím ten smysl i7 taky. Tam kde tahle auta jezdí často jako nějaký limousine service s řidičem, tak tam prostoje na dobíjení budou a dálky se s tím stejně nejezdí, popř. i ti co se v tom vozí sami to mohou mít v podobném režimu, na kterých 400 km stačí. Takže tady pro to nějaký prostor vidím.
Samozřejmě pak jsou použití typu česká vláda kde nevím jak by tím jeli na cestu po krajích kdy vymetaj klidně i vesnice podle programu a tam jaksi - třeba u nás - infrastruktura na dobíjení není.
Mimochodem to dobíjení co se popisuje v článku mi přijde dost slabota, respektive ono už papírově to není nejrychlejší a pokud to v realu takto klesá, tak pro ty co to zvažují na občasnou dálku to dost deklasuje. Osobně aby mě auto za 4M nutilo někde trčet bych nesnesl.
Samozřejmě pak jsou použití typu česká vláda kde nevím jak by tím jeli na cestu po krajích kdy vymetaj klidně i vesnice podle programu a tam jaksi - třeba u nás - infrastruktura na dobíjení není.
Mimochodem to dobíjení co se popisuje v článku mi přijde dost slabota, respektive ono už papírově to není nejrychlejší a pokud to v realu takto klesá, tak pro ty co to zvažují na občasnou dálku to dost deklasuje. Osobně aby mě auto za 4M nutilo někde trčet bych nesnesl.
Mozno nuti niekde trcat, ale teoreticky by to malo vediet prejst vyssiu vodu, ked uz su tie zaplavy. Staci par krat v zivote prebrodit zatopenu cestu, kde sa spalovacie auta utopia a karta sa moze obratit 😄 Vie niekto, ako to je?
Auto za 2mil co by te nutilo nekde trcet bys snesl? 😄 Volba na 20d vedle stejne dostupnych e40 byla predpokladam jasna. A volil bych stejne. At premyslim jak premyslim tak dokud na trhu nebude EV schopne bez omezovani se ujet 500km s 100km rezervou, resp. dat 1000km s jednou hodinovou pauzou, do te doby je to pro lidi co delaj i dalky proste out. Minimalne u me jo.
K téme dojazdu: včera som po dlhšej dobe videl svoje staré Mondeo, v daný deň otočilo Košice (cca. 800 km) a v nádrži bola minimálne tretina. Teda reálny dojazd 1200 km. A to je benzín. Hneď som si spomenul na test Maja Čabáka, ako s iD7 došli do Košíc (400 km) na "elektrické výpary", tuším s 20 km dojazdom.
No jako taky ne, ale čím víc bych zaplatil nad standard, tím víc by mě to štvalo 😁 A proto trochu zamrzí, že sice je i7 M70 všeobecně nejvíc a je to úplně nový model, tak výkon/efektivita/nabíjení stále nedosahuje Tesly S nebo Taycanu. Ale jak jsem psal, tady ta kategorie zase už není na takové lítání jako běžná vyšší střední, takže to cílovce nutně vadit nemusí. Jinak měl jsem zrovna druhé tankování, dojezd 1160 km :-!
Nejlepsi motor do tehle tridy je uz dobrych 20 let... sestivalec. Plati to minimalne od prichodu 35i/35d (dnes 40i/40d). Vse nad to je o necem jinem, no a to "neco jine" bude platit i nadale. Nebo ty bys snad chtel byt tercem nejapnych vtipku zaparkovat svou plebejskou 60 vedle ostatnich s M70 kdyz se v tydnu rozhodnete sejit a dat jednech rychlych 18 jamek? Jednoduse aby te nevysmali obchodni partneri, kumpani z ruske mafie nebo wannabe-sejci ve spolecnosti kterych se tak rad motas, protos kupoval vrchol predtim a proto koupis vrchol i ted. Racio jde u lux tridy stranou.
Nebo Nebo
Kdyby tam ten dvanáctiválec dali, alespoň se spojením hybridů/plug-in-hybridu, tak by to bylo lepší než, aby tam nebyl vůbec.
sargis
Mat taketo hovado v elektrike na vozenie sa po meste. Aj ked velkom meste 😊
Jj, 5,4-metrové auto, to do mesta proste chceš. 😒]
Pokud z toho udelas problem nekoho jineho = sofera, pak proc ne. Nebo jako hotelove taxi bych si to taky umel predstavit. BA-Swechat s tim otocis v klidu (v kazdem vyznamu toho slova). 😉
Jo, takto to zmysel dáva, sedíš si vzadu a vychutnávaš ten luxus, manévrovanie či parkovanie nie je Tvoja starosť, rovnako ani dobíjanie. Len to bude hodne obmedzená cieľová skupina, resp. režim fungovania a aj tých hotelov, ktoré si dovolia dať takéto prachy za hotelové taxi asi nebude veľa (teda u nás, v Dubaji by to mohlo fungovať).
Eidam1984
Jestliže ovšem porovnávám BMW i7 s ostatními elektromobily, nebojím se ho označit za nejkomfortnější takový vůz na trhu, který se může směle rovnat s Rolls-Roycem Spectre s velmi podobným pohonem minimálně za dvojnásobek.
—- ANO, protoze to je jeden a ten samy elektromobil. Jen RR dostal vice lasky a energie produktoveho tymu, lepsi odhlucneni a marketing.
U elektromobilu je jedno, co si clovek koupi. Kdybych se chtel zbavit svych spalovacich aut, urcite koupim Teslu S nebo X Protoze elektromobil je primarne o softwaru, ktery zadna z nemeckych znacek nedela dobre.
Nastesti ale elektromobily fakt resit nemusim. Staci mi auto.
—- ANO, protoze to je jeden a ten samy elektromobil. Jen RR dostal vice lasky a energie produktoveho tymu, lepsi odhlucneni a marketing.
U elektromobilu je jedno, co si clovek koupi. Kdybych se chtel zbavit svych spalovacich aut, urcite koupim Teslu S nebo X Protoze elektromobil je primarne o softwaru, ktery zadna z nemeckych znacek nedela dobre.
Nastesti ale elektromobily fakt resit nemusim. Staci mi auto.
BMW celkem pochopilo význam softwaru u současných aut a zrovna tam a u takhle drahého auta bych se ho nebál.. Tohle je spolu se Spectre creme de la creme elektromobilů, potažmo celého dnešního automotive. Samozřejmě vnější vzhled je subjektivní věc, mě se taky zas tak moc nelíbí, ale uvnitř je to auto to nejlepší, co se dnes dá v dané kategorii pořídit.
Ja v nove 7 sedel. A jako creme de la creme mi to tedy opravdu neprijde. A jestli ano, tak je to smutny pribeh 21 stoleti. Neberte me jako kverulanta..ja si tu aktualni 7 generaci temer koupil u nas v Praze v Cartecu.. ale kdyz si detailne prohlednete interier a vidite vsude piano black cerny a pomalu uz ze showroomu poskrabany plast.. atp. Na prvni pohled ten interier pusobi krasne, na druhy mi to neprislo.. Opravdu jsem si to rozmyslel a koupil misto toho Lexus LS500h, ktery je kvalitou zpracovani o galaxii jinde a za usetrene penize jsem si objednal v BMW M4 cabrio, protoze BMW je zkratka nejlepsi ve V6 motorech a malych autech. Naschval se v Cartecu sam zeptejte, kolik tam prodali 7 elektrickych.. ja to tu psat radsi ani nebudu.
Je to žiaľ tak. Ono na prvý pohľad ten interiér ohúri, všetky tie vychytávky, ambientné osvetlenie, tá neskutočná strecha s podsvietením, to domáce kino... https😐/img31.rajce.idnes.cz/…07_212918693.jpg?…
Ale keď sa to všetko vypne, zostanú len prázdne displeje a piano čierny lak a všetko je zrazu také prázdne, strohé, ak to nie je čerstvo tiptop vyčistené, tak je to dochytané, umastené a po čase to bude doškriabané. https😐/img31.rajce.idnes.cz/…607_17580500.jpg?… To je inak zlo dnešných dní naprieč značkami, tiež mám piano lak v oboch autách a len nadávam (k jednému autu som normálne dostal handričku na leštenie tých plastov a displejov, teda zjavne aj výroba si uvedomuje, aké je to nepraktické, ale aj tak to tam dajú) a zvažujem, či tam nedať fóliu.
Ale keď sa to všetko vypne, zostanú len prázdne displeje a piano čierny lak a všetko je zrazu také prázdne, strohé, ak to nie je čerstvo tiptop vyčistené, tak je to dochytané, umastené a po čase to bude doškriabané. https😐/img31.rajce.idnes.cz/…607_17580500.jpg?… To je inak zlo dnešných dní naprieč značkami, tiež mám piano lak v oboch autách a len nadávam (k jednému autu som normálne dostal handričku na leštenie tých plastov a displejov, teda zjavne aj výroba si uvedomuje, aké je to nepraktické, ale aj tak to tam dajú) a zvažujem, či tam nedať fóliu.
Horký Rom
BMW i7 M70 😁rive je vrcholem potravního řetězce EV, lepší může být pouze Rolls-Royce Spectre. :yes:
Vrcholem potravniho retezce u mobilu (take spotrebni elektronika to maji s EV spolecne) je Vertu, ale vetsina si kupuje iPhone nebo telefony od Samsungu.. u EV je to stejne. Tesla, jedna nebo dve cinsky znacky k tomu a zbytek je offtopic.
az na to ze si uplne mimo, viz prodeje ev kde bmw v nemecku dycha tesle na zada z treti pozice. Ani prvni vw neni daleko. A to i pres to ze bmw je premie s premiovejma cenama.
I u nas je bmw v ev pata pred kii a veskerejma cinanama. Bez se s tim svezt po tesle a pochopis to
I u nas je bmw v ev pata pred kii a veskerejma cinanama. Bez se s tim svezt po tesle a pochopis to
Uživatel_5828159
Ve vsem lepsi. Zrychleni, vykon, kufr, a hlavne o dva miliony levnejsi 😁
Pepa_007
Pojízdný zamračený radiátor. Design se nepovedl.
Když se podívám na design BMW před 10lety, tak je mi z poslední generace nevolno.
Ja to vnímam ako úmysel, proste spraviť vedome opulentné, obrovské auto, ktoré upúta. Len bohužiaľ to pôsobí len ako taká neforemná beztvará hmota, notabene v celočiernej, ktorú som skúšal ja: https😐/img31.rajce.idnes.cz/…607_18115200.jpg?…
MrBeranek
Exteriér je prostě příšerný. Vždycky, když ji potkám, tak se leknu. Někteří majitelé si ještě přisadili tím, že mají dvoubarevný lak. Naprosto kolotočářské. Interiér ještě v některých konfiguracích ujde. Koukal jsem do jedné v Inveltu a tam byl vnitřek v pořádku (narozdíl od nové pětky).
A absence i obyčejného osmiválce v sedmě? V BMW se museli naprosto pomátnout. :no: Tam, kde byl ještě v minulé generaci dvanáctiválec, nedat do další ani V8 (a přitom BMW má tu hybridní S68 má a dává ji do XM a teď přijde do M5). Nechápu, proč ji nedávají do 7er.
A absence i obyčejného osmiválce v sedmě? V BMW se museli naprosto pomátnout. :no: Tam, kde byl ještě v minulé generaci dvanáctiválec, nedat do další ani V8 (a přitom BMW má tu hybridní S68 má a dává ji do XM a teď přijde do M5). Nechápu, proč ji nedávají do 7er.
Mr.Murphy
Měl jsem tu čest v reálu, je to fakt brutální odpornost.... Ovšem nejzábavěnější je dojezd, kdy na dálnici se v testu píše o 330km. Vzhledem k tomu že ty nabíječky nejsou úplně na každém rohu tak to znamená že po najetí 250km po autobahn začne majitel aristokratické 7er nervózně pošilhávat kde ten krám dobije.... A pak zastaví na nabíječce a bude třeba čekat, než tam nějaká panička dobije elektrickou Corsu 😒] 😒] 😒] 😒]
Hele, jestli někdo tohle auto potřebuje třeba v Číně jako status-car na ježdění po Shanghai tak budiž, ale tady v Evropě (a v Německu obzvlášť) to za ty prachy vypadá jako fakt velký vtip....
Hele, jestli někdo tohle auto potřebuje třeba v Číně jako status-car na ježdění po Shanghai tak budiž, ale tady v Evropě (a v Německu obzvlášť) to za ty prachy vypadá jako fakt velký vtip....
P.S. Zdá se vám odpornější exteriér, nebo interiér? Mě interiér, takovou nálož čínského nevkusu už jsem dlouho neviděl..😲
P.S. Jak budou hasiči s takto nebezpečnými klikami po případné nehodě tohoto vozu rychle vytrhávat jeho vzpříčené dveře?
Ale boháči jsou výstřední a tak to bude vzbuzovat obdiv plebsu.
12 ani 8 válec už není. Co tříválec? A napsat tam 780. To by taky šlo. 😉
Ja bych raději koupil Bentley.