Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeV Německu parkuje okolo 100 tisíc elektromobilů, které čekají na zákazníky
67 komentářů
traveldrive
2
...nech dajú ypsilonku za 15 tisíc, a beriem ju. Lepšie, ako keby im zhnila na odstavnej ploche, to za ňu nedostanú nič. 😁 😁 😁
W.O. PRSCLEY
3
Chytrej kluk, dobře nasolená Tesla made in China tedy zrezne u tebe v kůlně, vtipálku.
ericn
5
Vážně by si jezdil v tak ošklivém autě? I když to “v autě” … 😒]
Nebo Nebo
3
Spíše by jezdil ve vysavači na kolech. Alespoň by mohl měřit emise z pneumatik 😁 https😐/www.auto.cz/…y-vysavac-152697
wakantanka
2
Akože nová Y za 15 tis.€? To beriem aj ja, na behanie po meste a blízkom okolí na pohodu. Určite lepšia voľba ako nejaké MG či nejaká iná čínska produkcia.
Mokrous
1
Za 15 bych v ní jezdil i já 😁
ericn
0
Za 15eur? No to by asi šlo 😒]
traveldrive
0
Výsmech bez rozmyslu. Aj ty už osprostievaš?
speedfred
2
….ale hej za 15t € by to šlo. Ešte dať dolu dph + zobrať dotáciu a možno by sa to aj oplatilo 😝😝
del42sa
to není pravda, to jsou dezinformace, právě díky takovýmto člákům klesají prodeje EV a zájem zakazníků v Evropě, ve skutečnosti je zájem o elektro čím dál vyšší, prodeje stoupají a chtiví zakazníci stojí v dlouhých frontách před dealerstvím v Průhonicích na svůj první Cybertuck. :-!
Nenechte si utvářet názor na zakladě fake news a utíkejte si koupit elektromobil, doporučuje šest z deseti Nývltů 😉
Nenechte si utvářet názor na zakladě fake news a utíkejte si koupit elektromobil, doporučuje šest z deseti Nývltů 😉
CarFan
Kúpim do firmy 80 nových elektromobilov. Ktoré modely sú okamžite k dispozícii?
Zetti
Jak je to starsi nez pul roku od výroby , nebrat. Nikdo to neudrzuje!!!
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebo Nebo
To není možné, to přeci každej chce. Je to přeci nová technologie. Dokonce to asi podle některých budoucnost (Nissan, Jaguar)
Akorát že vůbec 😄 😄
Tak ať to nevyrábí, když to nejde na odbyt.
Každopádně nevíte někdo, kde stojí ty vysavače? Jeden bych potreboval.
Akorát že vůbec 😄 😄
Tak ať to nevyrábí, když to nejde na odbyt.
Každopádně nevíte někdo, kde stojí ty vysavače? Jeden bych potreboval.
Freddka
“Vývoz elektrických aut z Německa přitom letos výrazně stoupl. V meziročním srovnání se e😜ort za prvních pět měsíců roku 2024 zvýšil o 58 procent na 786 tisíc elektromobilů”
Takze pokud dobre pocitam, 100 tisic elektrickych aut nemci vye😜ortuji za 19 dni.
Takze pokud dobre pocitam, 100 tisic elektrickych aut nemci vye😜ortuji za 19 dni.
Němci jsou cvoci, to se přece ví odedávna... Jestli doopravdy zruší spalováky, než elektrickouještěrku, začnu raděi shánět dřevěný vozík a oslíka...
Maxonovich
Hádám, že se dřív rozpadnou v rez a zbytky plastů než ony předražené ještěrky plné bruselské buzeračně-šmírovací elektroniky někomu vnutí... Nedávno jsem postavil do provozu pro sebe Škoda 110 LS a je to opravdový požitek z jízdy, stejně jako se ženy Škoda Roomster. Jinak v garáži ještě GAZ 69 a Praga V3S. Synové Škoda Garde a Opel Manta. Tedy jezdíme, neztrácíme čas, nenabíjíme.
Maxonovich
Příspěvek podléhá schvalování.
Pepa_007
Za Folmavou v Německu je na parkovišti za plotem tak tisíc či dva tisíce Tesel.
Zásoba tak na den.
zásoba na den elektřiny??? 😒] 😒] 😒]
No, možná i ano, pro střední vesnici 😒] 😒] 😒]
Mimochodem, co asi tak dělá baterie, která je dlouhodobě ponecháne bez dobití??? To bude skvělá životnost, co??? 😒] 😒] 😒]
No, možná i ano, pro střední vesnici 😒] 😒] 😒]
Mimochodem, co asi tak dělá baterie, která je dlouhodobě ponecháne bez dobití??? To bude skvělá životnost, co??? 😒] 😒] 😒]
Ne, zásoba na den prodejů.
Co udělá baterie? Co by měla dělat? Auta bývají dobita na 40% a jsou v transportním režimu, takže tam není žádná zvýšená spotřeba z trvalého připojení LTE modemu, nebo bezpečnostních senzorů.
V pohodě to vydrží 1/4 roku bez nutnosti nabíjet.
Co udělá baterie? Co by měla dělat? Auta bývají dobita na 40% a jsou v transportním režimu, takže tam není žádná zvýšená spotřeba z trvalého připojení LTE modemu, nebo bezpečnostních senzorů.
V pohodě to vydrží 1/4 roku bez nutnosti nabíjet.
eLzyx
Mi to nepřijde jako velké číslo. Ročně se v Evropě prodá víc jak 1,5M EV, takže tohle je zásoba tak na necelý měsíc.
Navíc jde jen o odhad nějakého odborníka. Vůbec netušíme z čeho vycházel a jestli jeho odhady jsou korektní
Navíc jde jen o odhad nějakého odborníka. Vůbec netušíme z čeho vycházel a jestli jeho odhady jsou korektní
Hendly
Co treba napsat o jake znacky jde?
Jestli jde opravdu o auta bez zakaznika? Opravdu nejaka Nemecka znacka dela auta bez objednavky na sklad?
A nebo je bezesmyslu prepisujes hlouposti z netu?
Jestli jde opravdu o auta bez zakaznika? Opravdu nejaka Nemecka znacka dela auta bez objednavky na sklad?
A nebo je bezesmyslu prepisujes hlouposti z netu?
Tady se nevymluvis... Prostě ty EV skoro nikdo nechce tečka.
Co takhle konečně přiznat, že jsi jen lhář a připustit si, že jsi jen zoufalý hujer??? 😒] 😒] 😒]
Tesla dělá dost aut na sklad. Nemají moc konfigurací, takže je velká šance, že se někdo trefí objednávkou do skladovek, takže je mu auto doručeno pár dní po objednání.
Radi by ich na sklad nerobili, ale predávali. Len za Q1 2024 vyrobili o takmer 47 tis. áut ako predali. Kým predaj stúpal, dali sa tie prebytky vysvetliť ako autá na ceste k zákazníkom, apod. Ale pri aktuálnom poklese to už nejako nesedí.
https😐/sherwood.news/business/elon-musk-tesla-extra-inventory-satellite-imagery/
https😐/sherwood.news/business/elon-musk-tesla-extra-inventory-satellite-imagery/
Ano je to bezne. Skodovka sveho casu mela asi 50 tis aut ruzne po parkovistich, takze v ramci celeho Nemecka 100 tis ks proc ne.
apoho
Do teď byly zdejším multitrolem Romem označované negativní články o elektromobilitě v Auto fóru za štvavé a tendenční.
Teď se začaly objevovat i zde na auto.cz a Romáček jaksi mlčí. Že by byl v Bohnicích? 😒] 😒]
Teď se začaly objevovat i zde na auto.cz a Romáček jaksi mlčí. Že by byl v Bohnicích? 😒] 😒]
rohYpnol
To je ta ekologie podle eurohujerů 😒] 😒] 😒]
Je hrozně eko vyrábět něco, co někde jen stojí, stárne, a nikdo to nechce, že? 😒] 😒] 😒]
Je hrozně eko vyrábět něco, co někde jen stojí, stárne, a nikdo to nechce, že? 😒] 😒] 😒]
eLzyx
Mi tak napadá, že ty zásoby jsou vlastně ještě malé, protože pokud EU uvalí velká cla z Číny, tak se výrobcům sem vyplatí navozit co největší množství před zdražením. Předpokládám že i takové Tesly model 3 z Číny budou zatíženy dovozním clem. Být Teslou, tak to sem lifruju, co by mi RoRo stačily. Mezitím má v Berlíně postavit další linku, kdy se spekuluje, že by to měla být TM3 s upravenou zádí (liftback? Kombi?)
Ondore
Odborníci vedia, že od dňa, kedy nové auto opustí výrobnú linku do dňa, kedy sa dostane k zákazníkovi trvá v priemere 54,0 dní (údaj z marca 2024). Volkswagen to dá za 58,2, Toyota za 39,6 dňa. Tak borci, zvládnete matiku základnej školy, dokážete vydeliť ročné predaje počtom dní v roku a potom to vynásobiť x 54? Kto bude taký frajer a hodí sem, aké počty spaľovacích áut nájdete na odstavných plochách, lebo čakajú na svojich zákazníkov?
A o tom to cele je😀
Napise se ze nekde stoji x elektroaut, ale uz se nenapíše proc a ze zaroven nekde stoji x krat vic spalovaku.
Ale informace uz jede a urcite to nekde uslyšíte nekde jako argument proti EV.
A autor zase klasicky Samal. Dost uboha role v auto magazínu. Misto jezdit super auta psat o tom, psat absolutní xxxx jen pro klikání na titulek.
Napise se ze nekde stoji x elektroaut, ale uz se nenapíše proc a ze zaroven nekde stoji x krat vic spalovaku.
Ale informace uz jede a urcite to nekde uslyšíte nekde jako argument proti EV.
A autor zase klasicky Samal. Dost uboha role v auto magazínu. Misto jezdit super auta psat o tom, psat absolutní xxxx jen pro klikání na titulek.
A ja som chcel Teslu za 15 tisíc... 😢
Celú radosť si mi pokazil. 😐 :😉
P.S.😒br /> Mimochodom, ak zadám napr. Volkswagenu do výroby auto, a oni mi povedia, že bude za 40-50 dní, znamená to, ža auto presne podľa mojej špecifikácie je v skutočnosti už niekde niekoľko dní vyrobené...? 😁
Celú radosť si mi pokazil. 😐 :😉
P.S.😒br /> Mimochodom, ak zadám napr. Volkswagenu do výroby auto, a oni mi povedia, že bude za 40-50 dní, znamená to, ža auto presne podľa mojej špecifikácie je v skutočnosti už niekde niekoľko dní vyrobené...? 😁
Prepáč 😄 Smutné je, že tých 15 tisíc v skutočnosti nehovorí o hodnote auta, ale o tom, ako hlboko majú bežní ľudia do peňaženky. Môže Ťa hriať pocit, že niektorí tam nájdu iba 15 eur - aj to iba možno 😁
Teraz vážne - už teraz je to dobrá kúpa, ale keby to stálo o desať menej, tak spaľováky strednej triedy by kupovali len tí hodne oneskorení. Vlastne ešte je jeden vážny dôvod počkať s kúpou. Videl som plány, kam sa dostanú EV do roku 2030. Plány svetového výrobcu postavené na veciach, ktoré majú za sebou testy a rieši sa ich masová produkcia. Je realistické predpokladať, že dojazd bude o 50 % lepší ako dnes, náklady za 1kWh budú nižšie. A to zo súčasných EV-čiek spraví niečo, čo by sa v bazároch za tých 15 mohlo predávať. Prvý medzistupeň (čítaj vylepšená baterka) by na náš trh mal prísť už onedlho - 2H24.
Teraz vážne - už teraz je to dobrá kúpa, ale keby to stálo o desať menej, tak spaľováky strednej triedy by kupovali len tí hodne oneskorení. Vlastne ešte je jeden vážny dôvod počkať s kúpou. Videl som plány, kam sa dostanú EV do roku 2030. Plány svetového výrobcu postavené na veciach, ktoré majú za sebou testy a rieši sa ich masová produkcia. Je realistické predpokladať, že dojazd bude o 50 % lepší ako dnes, náklady za 1kWh budú nižšie. A to zo súčasných EV-čiek spraví niečo, čo by sa v bazároch za tých 15 mohlo predávať. Prvý medzistupeň (čítaj vylepšená baterka) by na náš trh mal prísť už onedlho - 2H24.
Áno, presne o tom to je. Tie autá už nemajú zlú cenu, len my máme nízke príjmy. Pocit, že mnoho ľudí má ešte menej ako ja, a na auto nemajú, nemá prečo hriať, som z toho podobne smutný.
Či budeme v roku 2030 kupovať EV, alebo na ne len pozerať, je ešte vo hviezdach. Osobne ma elektrický pohon áut ani tak neštve. Štve ma stále ostrejšia kontrola, alebo priam stráženie, čo, kde a ako robím. Mám skôr obavu, že za pár rokov bude povinne každé auto na sieti, a budeš tým pádom pod drobnohľadom - budú vedieť kde jazdíš, ako rýchlo, kde parkuješ, akú máš spotrebu, koľko emisí z bŕzd produkuješ, či si na stopke naozaj zastavil, atď... Nenávidím tiež asistentov, ktorí pípajú, ak sa im niečo nepáči, alebo ťahajú z ruky volant, lebo zaznamenali na ceste niečo podobné bielej čiare, alebo vypínajú motor pri každom zastavení, hoci 5x na dvoch kilometroch. Toto je stále horšie a horšie a mám obavy, kam až to necháme zájsť. Aby sme nedopadli ako v jednom sci-fi filme, keď si vyčerpáš všetky body z vodičáku, tak najbližšie už nenaštartuješ, a v aute ti kvôli tomu umrie sused s infarktom...
Či budeme v roku 2030 kupovať EV, alebo na ne len pozerať, je ešte vo hviezdach. Osobne ma elektrický pohon áut ani tak neštve. Štve ma stále ostrejšia kontrola, alebo priam stráženie, čo, kde a ako robím. Mám skôr obavu, že za pár rokov bude povinne každé auto na sieti, a budeš tým pádom pod drobnohľadom - budú vedieť kde jazdíš, ako rýchlo, kde parkuješ, akú máš spotrebu, koľko emisí z bŕzd produkuješ, či si na stopke naozaj zastavil, atď... Nenávidím tiež asistentov, ktorí pípajú, ak sa im niečo nepáči, alebo ťahajú z ruky volant, lebo zaznamenali na ceste niečo podobné bielej čiare, alebo vypínajú motor pri každom zastavení, hoci 5x na dvoch kilometroch. Toto je stále horšie a horšie a mám obavy, kam až to necháme zájsť. Aby sme nedopadli ako v jednom sci-fi filme, keď si vyčerpáš všetky body z vodičáku, tak najbližšie už nenaštartuješ, a v aute ti kvôli tomu umrie sused s infarktom...
Tých 15 € nebola narážka na chudobných finančne, to bezpochyby tragédia je, to mala byť narážka na kolegu hejtera. Keď nad tým premýšľam, to je tiež tragédia 😁
Totálna kontrola je žiaľ nezastaviteľná a nesúvisí s druhom pohonu. Nedávno som hovoril historku, ako sa mi priateľka venovala pusou počas jazdy a zostal som zhrozený, keď sme míňali autobus, lebo som si až vtedy uvedomil, že z vyššieho autobusu všetci pozerali priamo do auta. Dnes by vytiahli mobily a bolo by to na webe. A nie je to len o tom, čo je v autách, o pár rokov budeme mať satelitný systém, ktorý nás bude účtovať za prejdené kilometre.
Totálna kontrola je žiaľ nezastaviteľná a nesúvisí s druhom pohonu. Nedávno som hovoril historku, ako sa mi priateľka venovala pusou počas jazdy a zostal som zhrozený, keď sme míňali autobus, lebo som si až vtedy uvedomil, že z vyššieho autobusu všetci pozerali priamo do auta. Dnes by vytiahli mobily a bolo by to na webe. A nie je to len o tom, čo je v autách, o pár rokov budeme mať satelitný systém, ktorý nás bude účtovať za prejdené kilometre.
Už by sme konečne mali dostať rozum a euroúradníkov, čo tie kraviny vymýšľajú, hnať palicou... Ale keď vidím, čo zase bude v europarlamente, tak neviem-neviem, či sa niečoho takého dožijeme.
twistedTSD
Kdo by taky kupoval bezcharakterní, nudná, nepraktická EV, když může mít za stejné nebo nižší peníze technicky vycizelovaný spalovák? Evropské prodeje EV stojí na dotacích. :-!
Jan Čeřovský
A co to číslo porovnat s číslem kolik milionů v Německu čeká na zákazníky spalovacich aut?
Petr_Basa
Že nikdo nekupuje čínská EV je mi srdečně jedno. A je chyba jim to tady zadarmo skladovat v evropských přístavech, kde to jenom překáží. Pokud si už nějaké EV pořídím, musí být vyrobeno evropským dělníkem. Dost na tom, že bude obsahovat čínskou baterii.