Jen doplním, že vyššího výkonu je dle grafu dosaženo nad 5000 ot/min a tedy mírným narovnáním točivého momentu za jeho vrcholem. Proto krouťák zůstává stejný a v běžném cestovním režimu změna nebude přiliš patrná.
Zdar, ja ti lítá alpinka? Mmch. viděl jsem před pár dny B3 sedan v takové ledově modré barvě, stříbrná kola, hnědý vnitřek, jako bych to konfiguroval sám, moc pěkné a jiné než ta obligátní alpina modrá. Akorát pořád zůstává problém těch neventilovaných sedaček.
No, a k těm eurům, tak záleží na kurzu, že, někdo tu má zjevně silnou korunu. 😉
K letům velice nízko zatím nebyla vhodná příležitost. 😄 Na Alpině můžeš mít samozřejmě i klasické bavorácké laky, takže bych to tipl na Tanzanite. V Brně jsem krátce po koupi potkal velice podobnou barevnou kombinaci, jakou mám já, jen sedan. Kolik jich u nás reálně jezdí, se mi nepodařilo přesně zjistit. V registru je G20/21 cca kolem dvaceti, ale pak jsou tu dovozy a auta registrovaná jako BMW.
V úterý budu, ale nejedu. Máme furt jen jedno auto, takže tam budu klasicky jako support.
To auto bylo na D značkách, ale barva fakt nezvyklá, mnohem světlejší než tanzanite, řekl bych něco z individuálu, ale umí vůbec Alpina jiný individuál než ty své dvě barvy? Každopádně se mi to auto moc líbilo.
My máme opačný problém, jeden paja letos mimo, druhý je čerstvě po operaci ramene, ten se snad dá do Mostu do pořádku, takže jsem zbyl sám. M mi tam dal nadějného kluka z sr4, tak uvidíme, každopádně pojedem ve dvou, tak jsem si na středu objednal masáž, protože tři stinty, skoro pět hodin, to bude maso. 😁
Nad budíkama jsem taky přemýšlel, retrofit pre-FL palubky by tam ještě možná nacpat šel, co je ale problém je kompatibilita head unit se zbytkem auta. Tam je po FL zase všechno novější a asi by to bohužel dohromady nefungovalo. Jo, design displeje a absence tlačítek je jediná kaňka na kráse faceliftové trojky. Jsem rád, že tam Alpina dokázala vrátit aspoň normální volič automatu.
Přesto má v případě mého kombíku papírové zrychlení na 200 o 0,7 sec. lepší čas. Takže v reálu to asi bude alespoň o ten chlup lepší. Otázka je, zda to půjde vůbec poznat.
Product site zde: https😐/b3gtb4gt.alpina.de/en
Mimochodem, odkdy je 105.100 eur cca 1.59 milionu korun?
No, a k těm eurům, tak záleží na kurzu, že, někdo tu má zjevně silnou korunu. 😉
Co úterý, jedeš?
V úterý budu, ale nejedu. Máme furt jen jedno auto, takže tam budu klasicky jako support.
My máme opačný problém, jeden paja letos mimo, druhý je čerstvě po operaci ramene, ten se snad dá do Mostu do pořádku, takže jsem zbyl sám. M mi tam dal nadějného kluka z sr4, tak uvidíme, každopádně pojedem ve dvou, tak jsem si na středu objednal masáž, protože tři stinty, skoro pět hodin, to bude maso. 😁
Tak se uvidíme v úterý. 😉
Údajne je aj M offf.
Alpina postaví tak pekné auto , a keď už upravujú tak mohli zmeniť tie displeje pred vodičom. To je des.
Ty budíky změnit by asi byl dost problém, bohužel.
Nad budíkama jsem taky přemýšlel, retrofit pre-FL palubky by tam ještě možná nacpat šel, co je ale problém je kompatibilita head unit se zbytkem auta. Tam je po FL zase všechno novější a asi by to bohužel dohromady nefungovalo. Jo, design displeje a absence tlačítek je jediná kaňka na kráse faceliftové trojky. Jsem rád, že tam Alpina dokázala vrátit aspoň normální volič automatu.
MB to má celkom fajn.