Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Poprvé s novou Škodou Superb liftback: Nejsilnější benzin i nafta

103 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Super. Aspon vím koho volit. Díky za tip.
Arese
Naprostý souhlas, jak Kodiaq, tak Superb minulé generace jsou stylisticky výrazně povedenější a líbivější auta, než jejich nástupci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takto stačí 😁
Avatar - Ham.
Ham.
Zcela zbytečná otázka, evidentně pro někoho ano, pro někoho ne. Naštěstí tě Škodovka nenutí do jedné možnosti a nabízí výběr a tak to má být, rozhodne si každý jeden kupující. Zvláště v době, kdy dvojka Sup, Pass prakticky nemá konkurenci v mainstreamové střední třídě (a SUP jako liftback už vůbec ne) je to záslužný počin, protože kdyby nabídla místo šesti nebo kolika motorizací jednu jedinou, tak by se stejně prodávala.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to je takový místní Škodovácký folklór. Vždy, co pamatuji, když přišla nová generace Škodovky, byla skvělá dle redaktorů ve všem. V době, kdy je nahrazena další generací, dozvíme se, jak ta odcházející měla to a tamto... koukám, že v tradici se pokračuje 😁 Nejokatější to bylo, když se snažili obhájit torzku u přechodu O2 a O3
Arese
To je samozřejmě tvoje nezadatelné právo. Naštěstí takových progresivistických fanatiků je v ČR naprostá menšina. 😄
Arese
...to příšerné přesahující přilepení tabletu pod ten stínící kšilt na přístrojové desce určitě ne. Musí být strašné se na něco takového denně dívat! Toto považuji na naprosté designérské selhání, které není omluvitelné, zvláště pak u vozu této cenové kategorie...😲 😲 😲 😒 :no:
adamzprahy
Souhlas. Kombík je pro mě takový jezevčík ala S2, ale liftback sice strohý, ale funguje to jak píšeš, dojem jako z nějakého US většího sedanu. Za rozumnou cenu to bude dobrá volba.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dieseldezolát definice dle Ozzmana😒br />
Majitel naftového vozu, který VĚDOMĚ kašle na údržbu, upravuje své vozidlo neodbornými zásahy, chipem či vykucháním filtrů, pak podvodvně prochází emisemi s STK a tím vším otravuje své okolí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Včera jsem ji liftback poprvé viděl, v modré obyčejnější barvě, myslím, že žádná extra výbava a nemužu říct, že by to bylo tak špatné. Sup 3 byl takový ostřeji řezaný "sportovnější", kdežto toto působí honosněji (opticky bych řekl, že je to větší auto, než Sup3) ve stylu US sedanů (hranatá záď i příď). Když vidím, že i základ má nějakou výbavu, automat a 150k TSI a reálně se nabízí kolem 850 tisíc, tak to je hodně slušná nabídka pro někoho, kdo potřebuje velké auto. Sám jsem chvíli uvažoval, jestli to nevzít.
Arese
...než pújdeme v pátek a sobotu volit!
https😐/autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/tito-cesti-europoslanci-hlasovali-pro-zakaz-spalovacich-motoru-vsichni-kandiduji-znovu
Avatar - Anonym
Anonym
Škodovka se zřejmě rozhodla zkrátit svůj slogan Simply Clever na Simply.
Máš obrazovku větší než kapličku pro přístroje? Dáš ji před kapličku.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Příkladný majitel :yes: :-!
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Nema na vyber v volbe motoru, ale nektere veci ovlivnit muze. Vcera jsem potkal jednoho ridice dodavky, ktery ladoval baliky do Alza Boxu. Stal tam minimalne deset minut se zapnutym motorem.

Kdyz jsem se ho jen tak pratelsky zeptal, proc nechava bezet motor (evidentne to nebylo kvuli chlazeni nakladu), tak mi na rovinu rekl, ze nechce opotrebovavat starter.

Dodavkami nejezdim, tak se radsi zeptam - ony ty starery nejak zasadne odchazeji?
Avatar - lamal
lamal
Kam to mam podpisat ? 😉
Avatar - lamal
lamal
Neviem ci je to spravny meter, vodic dodavky a nakladiaku nema na vyber, zatial co zakaznik osobaku ano. Diesel dezolat sa podla mna netyka ani novych aut a dieslov, ale skor starych vylietanych s vykuchanym dpf a podobne.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Být za diesedezoláta kvůli uspořeným pár desítkám hal. na km? Navíc dynamika je dost nesrovnatelná, akustika zřejmě taky... 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
S dieselem se lépe jezdí a prodá se jich víc... :yes:
adamzprahy
ok 10 min je moc, to jo...pak asi jen zvyk z těch kratších zastávek
Avatar - Mokrous
Mokrous
Co si představuješ pod pojmem "vyplatí"? To myslíš ty 4 haléře za 7 sekund?

Myslíš neustálé zatěžování a cyklování baterie, opotřebení startéru, ale hlavně přetržení mazného filmu a opakovaný suchý start doprovázený vibracemi, než se chod ustálí? Nemluvě o turbu i výfukovém systému. Chudák budoucí majitel podobné ojetiny, která ušetřila párkrát 10 halířů.

Nebavím se o hybridech. V konvenčním spalováku je pro mne S&S jednoznačně kurwítko. U dieselu ještě horší, kvůli vyšším tlakům a vibracím i vyššímu odběru elektriky při startu.

Když budu stát dlouho, no tak motor vypnu sám, ale na nějaké stání v řádu 3-30 sekund na světlech to rozhodně dělat nebudu. Můj motor je při provozní teplotě čistý až až a studený ho nemám potřebu někde provozovat jen tak. Výjimečně 2x za zimu, když je auto jako iglů a potřebuju odmrazit, tak běží v neoptimálním režimu. Jinak člověk párkrát do roka někdy musí/potřebuje zůstat schovaný v autě a když je moc horko, nebo moc zima, tak nechá běžet i motor. Ale to jsou zcela výjimečné případy a opět je motor optimálně prohřátý a emisní systémy plně funkční. Když je venku snesitelně, tak je člověk buď venku, nebo může dřepět v nenastartovaném autě.
Arese
Ty už jsi něco podobného viděl u nějakého jiného auta současné produkce? 😄
stopel
ty vole sa z toho neposer 😁
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Nafta nebo benzin? Ja vim ze benzin je 4-7 sekund, ale nechtel jsem rozpoutat valku o to, jestli je to 5 nebo 6 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja bych k tomu přidal ještě majitele, který si koupi diesel na jízdu po městě. Pak vypaluje filtr na každém rohu.
Pripadne ty, kteří stojí na parkovišti s nastartovaným autem. Zpravidla to jsou právě diesely. Nepamatuji si, kdy bych oslovoval člověka s dotazem, proč obtěžuje ostatní a měl benzin.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Diky!

Ja jen vim, benzinu se vyplati vypnout motor i pri cekani delsim nez 10 sekund (proto stop/start), u nafty netusim.
Avatar - lamal
lamal
Zasadne nie, tieto dieslove prezitky pochadzaju z bachoriek o 1.9TDI, ktore natocili milion km bez poruchy, len preto ze jazdili Nemecko a furt ostavali nastartovane aj pocas tankovania 😁 Z toho vznikol kult (tu opravnene diesel dezolat), kedy vacsina diesel ultras nechava motor furt nastartovany v domnienke, ze znizuju naklady na servis... a smradom, hlukom a emisiami otravuju seba, svoje rodiny a vsetkych naokolo.

V rozumnej miere sa oplati nechat bezat motor, viac ako 1-2 minuty je hlupost.
Arese
A nejde to vyřešit přepnutím do sportovního řadicího režimu?
Avatar - Emel
Emel
Za mě ne.
Pokud to ale má být dálniční stíhačka, tak to budou spíš 4l než 2.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Taky mám pocit, že podvozek předváděčky byl lepší (asi si na nich dali speciálně záležet 😄 ) a je fakt, že máme úplně první ročník a jestli je navíc ze sobotní noční směny... 😁 . Podle mě je tam problém i váha toho auta (ty 2 tuny pohotovostní už jsou tam na hraně) a váha samotných kol (povinné 19tky mají skoro 28 kg!)
Avatar - lamal
lamal
Nemusi to byt chyba Skody, dodavatelsky retazec mohol dodat spatnu seriu tlmicov, jeho linky tiez vyrabaju novy produkt, u nich je chyba pravdepodobnejsia.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nevím jak ta phev ravka tvoje, u predvadecky jsem nikdy nic nezaznamenal. Ale když přišel první předváděcí HL v roce 2020, tak ten bouchal od přední nápravy jako by byla úplně volná. Že jim tam chyběly nějaké podložky v první sérii. Pak už to bylo ok, ale tenhle jeden kus slušně "podupával"
Mr.Murphy
ja teda na svych S3 slysim mlaceni spis zepredu.... ;-\ nic hrozneho, ale pri celkove tichem a komfortnim provozu to holt vynikne....

Pripada mi docela trapne ze u nove predstavene verze se rovnou pise o kravalu od zadni napravy a o svolavaci akci.... 8-s Jinak naftu bych volil fakt jen na opravdu intenzivni rezim s dlouhymi cestami. Jako daily dojizdec do prace urcite benzin (nebo idealne PHEV)
Avatar - sargis
sargis
Paci sa mi, ako je kazdy vodic aj nakladaku ci busu v dnesnej dobe dieseldezolat. Pred par rokmi to slovo ani neexistovalo.
PJ164
Prostě, od deseti k pěti, či z tlustých do tenkých. Mám rád stará auta a není to láska bezvědomá...
PJ164
Ona 1.8 TSI od Audi úplně stačí a spotřeba je mezi 6 a 7 litry.
PJ164
A já to, co se projeví až po více letech při výrazně nižší ceně. Téměř 12letá O3 je toho důkazem, za třicet litrů výměn mám prakticky nové auto mnohem lepší než to, co nyní leze z výroby.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Copak asi ten pablb Mikeš zase napsal zajímavého o konstrukci motoru a možných servisních nákladech 2.-3. majitele? Nejspíš opět nic, jak je u toho blba typické. Zajisté přidal nějaké to poškození mozku a dieseldezoláta.
Naštěstí je již nějakou dobu na HL a tak mám klid.
On evidentně ne, one je debilní, protože v centru čichá výpary ze starých dieselů a tak má pořád potřebu komentovat vše co napíšu. Chudák.
My tady na Vysočině máme vzduch čistý a je nám fajn.
Avatar - skejpa
skejpa
Jel jsi někdy s 200kW 2.0TSI ? Protože s tím se rozhodně jezdí příjemněji než s naftou 😁
Avatar - sargis
sargis
Ano, mam Insu pred FL a modely po nom uz mali slabsie tlmiace materialy a dvojite okna ani za priplatok.
Poviem ti klasicke priklady setrenia - zrusi sa napr. madlo, puzdro na okuliare, paskovanie kabloveho zvazku, zmensi pocet klipov drziacich diely, uberie sa nejake technicke riesenie ktore si napr. zakaznici malo priplacali do vybavy, stensi sa latka, zrusi sa svetielko, atd. atd.
Arese
Já jsem si nedávno v jednom škodováckém showroomu byl prohlédnout modernizovanou Scalu a taky jsem byl v jejím interiéru šokován - místo pohledných "budíků" jsem koukal na hnusný displej (na kterém se stupnice objeví až po nastartování) a na obkladu přístrojové desky se objevil jakýsi neidentifikovatelný polochlupatý hnus, který se asi snažil imitovat alcantaru, či co, ale spíš to vypadalo jak šedivý pijákový papír namočený do čehosi. No a potahy sedaček, to byla čirá tragedie, skoro jsem se toho štítil dotknout. Přitom to byla Scala ve vyšším stupni výbavy, jejíž kabina dříve vypadal docela k světu! 😲 😲 😲 Když jsem se zeptal prodejce, bylo mi řečeno, že žádný jiný obklad palubky ani jiné potahy sedadel nejsou v nabídce... 😒 :no: :no: Podtrženo a sečteno: modernizace Scaly se pozitivně projevila jen na líbivějším tvaru světlometů, skoro všechno ostatní jsou změny k horšímu... 😲 😒 :no:
Arese
Tak něco takového by bylo neomluvitelné i v případě Fiatu Tipo (který je velmi povedené auto, ne žádná popelnice, a levně působící některé interiérové plasty na tom nic nemění!).
Avatar - Anonym
Anonym
Holt osekávání nákladů na prvním místě. Dnes více než kdy dříve platí, že první modelový rok je nesmysl kupovat, to je pouze poukázka na neplaceného testovacího jezdce. Za dva roky by to ale mohlo být doladěné a ve své třídě to nebude mít konkurenci.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já už dávno nemám potřebu si něco v provozu dokazovat a tak si radši jezdím za 5 a když na to šlapu, tak za 6 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
U toho TDI bez MH to chce při rozjezdu trochu cviku v noze a když se chceš rozjet rychleji, ale ne zběsile, tak musíš trošku víc prošlápnout plyn, ale jen na zlomek sekundy a pak se vrátit zpět. Tím trochu oblbneš emisní škrtidla a rozjedeš se v pohodě.
Když člověk neumí s plynem pracovat a jen ho sešlápne málo a nebo pak hodně, no tak se buď rozjedeš ležérně s ohledem na pohodlí, ale trošku zavazíš a nebo pak můžeš vystřelit až moc překotně. Kdo pochopí, že s pedálem je potřeba se naučit trošku víc cvičit (lehce pumpovat) třeba na kruháčích, nebo křižovatkách, tak pak nemá v zásadě žádný problém.
Ale je fakt, že v tomto DSG chce trochu toho řidiče a není prostě 100% blbuvzdorná.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak Sup 2.0 TDI si na ježdění 10 km do práce koupí jen blázen.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přesně tak. Proto jsou v nabídce motory oba, aby si každý vybral, co chce.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Můžeš mi říct jediný způsob, jakým ti tohle hlasování zlepšilo život?
Avatar - poterienko
poterienko
Superb mi jezdil dlouhodobě za 10.5, eNko za 11.5l. Na delších trasách mají spotřebu v podstatě stejnou. A dostat se přes 20 chce fakt hodně volnou okresku a nebo okruh.
Avatar - poterienko
poterienko
Ano, nesmysl to je, jakože úplný. Ale pointou mi šlo jen o to, jak se chová převodovka a pak motor v nízkých otáčkách. Koncern (Superb) duní, korejec tam dole sice nemá žádnou sílu, ale nedělá pazvuky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kdyby jste sledovali Moje auto, tak to víte 😁 Škoda, že už tam moc lidí nechodí, dříve jsem to tam měl radši, než tady 😐
Avatar - sargis
sargis
Kolega kupil diesel po majitelke, ktora ho mala hlavne v meste. Auto malo 80 000 km, EGR a motor zaneseny ako fabricky komin.
Mr.Murphy
... látkové čalounění co jsem viděl působilo jak z recyklovaných ručníků, čalouněné dveře působí jak kdyby na tom plastu bylo tak 0,1mm látky jak je to tvrdé atd. atd. Prostě se s tím úplně nes*ali no 😉
Mr.Murphy
je to jak kdybys ještě rok před koncem produkce faceliftoval zbytečnou popelnici jako třeba Fiat Tipo a tak tam něco nalepil aby lidi neřekli.... 😁 u toho Supa se to fakt těžko chápe.... (ale ono stačí do toho sednout, pořádně osahat materiály atd. a zjistíš že to občas hraničí s navoněnou bídou....)
Avatar - speedfred
speedfred
Mám na dodávke cca 360t km a snáď už padli 2 možno 3ks štartér a 2x batéria.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nojo. To je fakt. Ale jinak souhlas. Srovnávat dálniční koráb s hothatchem…
Pak je jasný, že to pocitově jede víc.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak to by mě taky zajímalo. Napadá mě jen i30 N, ale to je dost nesmysl srovnávat se Supem.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je jasný, s benzínem nikdy nikdo nikde nevrčel, to ví každý zaslepený jeliman.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale má pravdu. Však to vypadá zoufale.
Avatar - Anonym
Anonym
No ptal jsem se na to v souvislosti s tou spotřebou, předokolka má cca půllitrovou výhodu.

Co se týče kultivovanosti pohonného ústrojí, může to zvýšit dunění či vibrace taky. Jednak tím, že dunění nastává při vyšším zatížení motoru a čtyřkolka svými odpory a vyšší hmotností zatížení motoru v nízkých otáčkách zvyšuje. A taky může kardan roznášet vibrace až dozadu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tady má pořád každej problém s DSG, to fakt nechápu. Mě to řadí úplně normálně a otáčky jsou až na výjimky taky cajk a když mám pocit, že jsou moc nízko, no tak hrábnu po páce a švihnu tam v mžiku "S" a je to. A na "S" to samozřejmě vůbec nevytáčí zbytečně vysoko (u mne to vyleze cca o 300-500 otáček vejš), akorát na to člověk nemusí šlapat jako na rýč. Ale tady to je samej závodník, honič setinek a trefovač apexů, takže se s nima nemůžu rovnat, páč já se jen normálně (tu klidně, tu svižně) a pohodlně přepravuju tam kam chci.
DSG lze samozřejmě snadno adaptovat na jízdní styl konkrétního závodníka a zabere to jen 30 sekund.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Která Korea v předokolce pojede 200kW TSI?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Dělám to tak pokaždé. Ze zásady kupuju výběhové a otestované věci a nikdy čerstvé novinky, pokud to situace dovolí.
Othello
Citace:
... Čtyři sta newtonmetrů umí vyvinout už od 1650 otáček za minutu a síla motoru nepolevuje ani ve vysokých otáčkách těsně před omezovačem....

No pokud je řeč opravdu o síle, kterou u motorů vyjadřuje točivý moment, tak ten je v 6500 otáčkách oproti svému maximu o plných 28% nižší. Fakt tedy nepolevuje ?
adamzprahy
Hele tím bych si nebyl tak jistý. Balíkovka kdyby pokaždé vypínala motor, tak je to až 80x za den a to si myslim, že už rozdíl bude. Pak opotřebení baterky a další sekundární věci co se v motoru s nastartováním dějí (chladič, ale i pitomá klima do kabiny...)... Jinak třeba aktuální Master stále nemá start-stop (aspoň náš ho nemá).
Avatar - sargis
sargis
Tak to som OK, na mojom 5-rocnom diesli uz mam dokonca aj meneny NOx2 senzor 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
A měl Korejec i BMW pohon 4x4 a podobnou dynamiku?
Avatar - poterienko
poterienko
Když na to tak koukám, tak je to fakt problém koncernu - jejich motory duní (či se jinak vztekají) a převodovky je záměrně podtáčí. Superba s 2.0TSI (200, později pak 270Kw) jsme vyměnili za benzínový dvoulitr z Koreje a naftový dvoulitr v BMW a víte co? Ani jedno auto to nedělá. Ani jedno dole neduní, ani jedno motor zbytečně nedusí a prostě podřadí na nižší kvalit. A když BMW nepodřadí, ale drží to dole, tak ho mildhybrid pošťouchne dopředu a nedělá žádné pazvuky. Ve finále ten benzínový korejec žere stejně a ten německý o litr méně. Tohle prostě koncern podělal a úplně tím kazí zážitek z jízdy.

PS: Předchozí 2.0TSI měl taky 400Nm, 350Nm měla 200kW verze 😉 .
Avatar - iudex
iudex
Ako píšeš, niečo sa vylepší, niečo sa naopak zhorší, vymení potichu za lacnejšie, slabšie, menej dimenzované... Keď sme pri Opli, ktorý máš v znaku, zaregistroval som to pri poslednej Insignii, tá pri predstavení vynikala odhlučnením a komfortom, v rámci faceliftu ale na tomto ušetrili (ubrali tlmiace hmoty, tuším vyhodili akustické okná a pod.). Niektoré značky potichu vyhodili multilink za torzku aj pre vyššie motorizácie, a pod.
Avatar - skejpa
skejpa
Tak si to shrňme. Benzín je znatelně rychlejší, kultivovanější, má lepší jízdní vlastnosti a jezdí za 8. Nafta je pomalejší, drnčí, pomalá odezva, horší jízdní vlastnosti ale jezdí za 6. Stojí obě verze stejně.

To jsou ty dva litry nafty u auta za milion opravdu tak zásadní, abych si musel koupit horší auto ?
Avatar - lamal
lamal
Skorej nevedomost, oznacit kazdeho za progresivistickeho fanatika je zbytocne vyhrotene a nepresne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Minimalne cely prvy rok vyroby sa este vychytavaju muchy ako sa vravi.. a to nielen v skode ci opli ale aj v superspolahlivej toyote... tak to je suhlas... ja naopak som vzdy bol za kupu auta na konci zivotneho cyklu ( nasa felda aj moje polo boli kupovane uz v poslednom roku vyroby.. a je to potom parada ... neriesis ziadne zvolavacky a pod )

Aj scalu ( ak uz novu ) tak urcite jednu z poslednych vyrobenych by som bral ... casu stale mam este vcelku dost
Avatar - sargis
sargis
Tak kupit si auto z prveho alebo aj druheho roku vyroby je volba pre sialenca. Sam robim v automobilke a vidim tie zmeny, ktore sa deju pocas zivota (male, polrocne, aj velke, ked sa meni medelovy rok).

PS...nanestastie, nie vsetky su pozitivne...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tohle taky nechápu. Nejedou bambiliony testovacích kilometrů (navíc to přece není jejich vývoj, ale platforma) a výsledkem je bouchání od zadní nápravy, které budou řešit svolávačkou... 😲

Nicméně nejsem si jistý, jestli youtuboví testeři mluvili zrovna o bouchání od zadní nápravy, myslím, že se řešila i náprava přední a prý je to nepříjemné, jako by tam bylo něco uvolněného, což je imho ten nejhorší pocit. Podobný mám z Toyoty (RAV4 phev) - přední náprava + řízení jako by to byla stará kraksna (reklamováno, prý zcela v pořádku). 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ano uz som to tiez spominal... predosly superb bol profilom ako orol.. novy je uz ako pelikan... obrazne povedane... ale stale je to este celkom pohladne auto... a ide z neho aj akasi aura... snad uz aj vacsia ako z passatu ktory akoby uz vedla superbu zacinal tahat za kratsi koniec... kto by to cakal... 😉
Kvalitar
Skodu mam rad ale nemozem si pomoct, aj posledny Kodiaq aj tento Superb dost esteticky straca na svojich vynimocnych predchodcov. Keby to slo, facelift by som zadal "Jozovi" Kabanovi, nech to v Cine po veceroch poopravuje. Skoda uz dlho nie je lacna znacka. Vysoku uzitkovu hodnotu, velky kufor, nizku spotrebu, solidnu kvalitu maju aj korejci a zacinaju aj cinania. Ak navyse tie auta nebudu ani elegantne, v com budu lepsie ako konkurencia? Chcelo by to riadny brainwashing o hodnotach znacky Skoda a management aby sa zamyslel a konal.
Avatar - Emel
Emel
Zatím jsem to neviděl naživo... jo, asi je to trošku slabší než S3, ono je to taky vyšší a užší myslím... ale za mě pořád dobrý a z fotek se mi lift líbí víc než kombík.
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9071123.jpg?…
1,125 ceníkovka za tu 195kW verzi není tak zlá
Avatar - sargis
sargis
Ta liftback linia vobec nie je taka elegantna ako pri Supe III. Za mna by som bral 2,0 TDI 4x4. Ktovie, ci takato verzia bude pri vybehovom modeli o 5-6 rokov este vobec legalna 😄 a za aku cenu
PJ164
Billboardy u dálnic se likvidují, protože rozptylují řidiče, a tyhle nesmysly činí totéž a nikomu to nevadí? Zlatá O3 se zapuštěným displejem v palubce a spoustou mechanických ovladačů. Tyhle vystouplé panely jsou cesta do pekel.
PJ164
U O3 1.8 TSI jsem to ještě nezkoušel, zatím oba spodní, tedy eco a normal. Sport režim pořeším až po výměně tlumičů a pružin, aby to dávalo smysl.
PJ164
Torzku? Snad vlečku, ne?
PJ164
Jožo Škodu stylisticky vzkřísil, současní stylisté nejsou stylisté, ale řízení těmi, kdo šetří na nepravých místech. Jediný plus v této oblasti je aerodynamika a přeci jen lepší detaily než u passatu.
PJ164
Rozhodně je superb navzdory karosářské unifikaci s passatem nejen hezčí ve svých detailech, ale také díky kombíku variabilnější. To jsou jasné dva plusy. K tomu společná výtečná aerodynamika. Hmotnost benzínové čtyřkolky je ale již na hraně, řešení podvozku je problematické a dvojpístové tlumiče hrozí sníženou životností. Osobně jsem rád za svou octavii 3 v plné palbě a řešitelnými drobnými nedostatky jako jsou pera, tlumiče a náboje kol. Ještě že se v novém superbu upustilo od tesláckého nesmyslu ovládání všeho na dotykovém displeji
Avatar - Mikesus
Mikesus
A protože nemám na opravy nevyhovujícího auta pro můj režim, budu obtěžovat ostatní a porušovat zákon.
Typicky dezolat tohle. Nemám na banány ( běžnou údržbu), ale opici chci.

"Řidič nesmí obtěžovat ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích ani jiné osoby zejména nadměrným hlukem, znečišťováním ovzduší, rozstřikováním kaluží, bláta nebo zbytečným ponecháním motoru stojícího vozidla v chodu.“
Paragraf 7 silničního zákona hovoří jasně. A že je někdo zoufalec a koupí si nevhodné auto je jen jeho problém. Ono totiž je potřeba při nákupu i zapojit mozek a nějaká úroveň IQ je potřeba.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak dnes uz kazdy až na pár dezolatu vi, že diesel do města je jedno velké neštěstí, pro celé okolí i pro následného kupce ojetiny. Případně i pro majitele, pokud to nestihne prodat včas.
Avatar - Ozzman
Ozzman
možná i 2 😁
Avatar - skejpa
skejpa
Hlavně I30N jezdí v průměru za 10 a když na to šlapeš tak za 25 😁
Mr.Murphy
u PHEV supa mi DSG funguje opravdu bez výhrad a u 200ps TDI mi vadí jen špatné dávkování plynu při rozjíždění.... jinak jsem spokojený, byť prvda, městské pojížďky v tom neprovádím....
Mr.Murphy
Hele já ve firmě provozu 2ks 3.gen, jendno je PHEV a druhé TDI....TDI když jede ráno studené do práce tak žere jak prokoplé, musíš fakt jet třeba aspoň 15km aby to tu naskočenou spotřebu zastudena stáhlo na rozumný výsledek. PHEV je 1.4TSI, ohřeje se mnohem rychleji a pak žere zásadně míň. Tady se to porovnává s 2.0TSi, velký motor se ohřeje pomaleji, chápu, ale i tak si myslím že na desetikilometrové cestě do práce to klidně bude brát i méně než TDI....

A jako bonus jsem u toho TDI po 5000km nového vozu doléval tak půl litru oleje....

Ať si lidi vyberou, ale TDI dává smysl opravdu jen na vysoký nájezd a to ještě ideálně ve vyšším tempu po dálnicích....
Avatar - Mikesus
Mikesus
Litr za hodinu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jaké překvapení, že ani ty nechápeš slovo "zpravidla".
Avatar - Mikesus
Mikesus
A to píšu kde? 😒] Jo já zapomněl, tady je další jeliman a potrefená husa co nechápe psaný text a netuší co slovo "zpravidla" znamená. Chtělo by to víc zapojit to co poškozuje ten tvůj diesel.
Jaké překvapení že to je zrovna kari.laz a druhej dieseldezolat mu přitakává ( tedy jestli znáš takové slovo, když máš problém i s tím zpravidla )

Pro ty 2 chudaky, co nemají už tu slovní zásobu

"Výraz zpravidla užíváme, chceme-li vyjádřit význam obyčejně, pravidelně nebo většinou."

Jen doufám, že slovo pravidelně, obyčejně nebo většinou není moc složité.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ja taky s benzinem na parkovišti nevrčím, protože víš kolik mne to žere?!
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 :yes:
Avatar - lordlord
lordlord
A ta divná obrazovka mezi volantem a přístrojovkou?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Double
h.onzyk
Možná proto se mi líbí víc ten minulý "ostřejší" Sup, nového liftbacka jsem zatím viděl jen na fotkách ale u kombíku to tak je i na živo. S Kodiaqem to mám naopak, fotky byly dost rozpačité, naživo je to o dost lepší, na Legendách jsem s Kodiaqem asi půl hodiny jezdil a vlastně mu nemám moc co vytknout, potřebovat velké auto, asi by byl hodně vysoko v žebříčku.
Avatar - poterienko
poterienko
Zrovna tyhle dva motory to nemaj ne? Já myslím to klasické dunění, kdy motor točí na 5 1200ot a snaží se jet 50km/h do kopce. Motor to prostě nedává, ale převodovka nechce podřadit bez prudšího sešlápnutí plynu.
Avatar - poterienko
poterienko
Korejec je předokolka, dynamika lepší, BMW je čtyřkolka, dynamika lepší. Jakou to má souvislost s nesmyslným podřazováním a duněním motoru?
Avatar - poterienko
poterienko
A jaký to má smysl, když auto po nastartování nedělá, co má? Samozřejmě, že lze, ale pak se zase motor zbytečně vytáčí.
Nebo Nebo
Ono to taky duní kvůli tomu nesmyslů ACT alias vypínání válců.
Avatar - lamal
lamal
Myslis ze stoji pri kazdom baliku 10 a viac minut ako Jirka pisal ?
80 balikov (80x vypnuty motor) x 10min, spali 13,3 hod casu... nerealne.
stopel
7 sekund 😊