Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
zlysoused
HDI a Aisinem. Spotřeba reálně lepší a chování převodovky příkladné.
a ja ze e5008, tam je spotreba este lepsia a prevodovku clovek neriesi 😁
Tak prave ev pohon v pezote je to najhorsie co si mozes teraz kupit. Cital som nejake testy na novu 3008 a pohon neprinasa nic nove, oproti konkurencii slabota, takze aj dalsiu generaciu ev o d stellantisu nema vobec zmysel kupovat
To radši mhd, než ten diesel. Pak to akorát smrdí u školky, proroze to používají jako mamataxi po městě.
Mikesusi vždyť to není pravda, diesel euro6d+ tedy s DPF a močovinou už dávno nesmrdí ani nekouří… Jo něco jiného je, když jedeš třeba za nějakým 15-20let starým PDčkem. To je humus…
Btw tím neříkám, že bych ho chtěl. Já bych raději benzin 1.6PT 😉
Btw tím neříkám, že bych ho chtěl. Já bych raději benzin 1.6PT 😉
On si ten flus nemohl prostě odpustit ...
Já jsem proto aby měli lidi více motorizací na výběr, i tu elektrozkratovanou.
Já jsem proto aby měli lidi více motorizací na výběr, i tu elektrozkratovanou.
Ja jsem pro, aby lidi používali mozek a pak můžou mít na výběr. Kdyz by dementi nejezdil dieselem po městě, nemusí je automobilky omezovat.
Doporučuji občas zajít ke školce, kdyz tam jezdí s téma smradama. A úplně super když tam někdo začne vypalovat filtr
Divný, občas vezu do školy děti a je tam poměrně velká koncentrace matek s velkými MPV/SUV/kombíky, tedy většinou s diesely a nic takového nepozoruju a ani necítím 😉
Pokud jde o dieselový smrad, je to tak 20:80. 20 % lidí by se z toho poblilo (včetně mě) a 80 % to nijak zvlášť nevnímá....
Pokud jde o nejnovější diesely, tak subjektivně OK (byť smrádek z močoviny taky nic moc), ale objektivně pořád velký špatný (ty menší mikro a nanočástice filtry prostě nezachytávají). Benziňáky s přímým vstřikem nebudou o moc lepší, proto ryzí přímovstřik nebrat...
Pokud jde o nejnovější diesely, tak subjektivně OK (byť smrádek z močoviny taky nic moc), ale objektivně pořád velký špatný (ty menší mikro a nanočástice filtry prostě nezachytávají). Benziňáky s přímým vstřikem nebudou o moc lepší, proto ryzí přímovstřik nebrat...
Preco priamy vstrek nebude moc lepsi nez nafta? kvoli vyssim NOx-emisiam? Vazne myslis ze to bude na urovni dieslov skodlivostou? Inac rada 'ryzí přímovstřik nebrat' je sice pekna, ale v dobe, ked sa aj do malych mestskych aut davaju cisto priamy vstrek, je trochu tazsie sa podla nej zariadit 😊 Ani neviem ktora automobilka okrem Toyoty robi este teraz benzinove motory s nepriamym alebo kombinovanym vstrekom.
Hyu nebo renault mají ty nejmenší ne? Nebo už taky tam maji primy vstřikování?
Pravdu mas s tym renaultom/hyundaiom, v clu/i20 je skutocne este nepriamy vstrek. Nemal som o nich zrovna prehlad, predsalen tuto kategoriu aut sledujem menej a trebars vo fabii/mazde 2 uz je priamy vstrek, co mi na male mestske auta vazne nedava zmysel (tam by som bral ideale full hybrid alebo ak cisty benzin tak nepriamy vstrek).
Mazda 2 je yaris hybrid už ne? Nebo jeste prodávají tu jejich?
Oni ich predavaju oboje, aj svoju dvojku ako Mazda 2 a popri tom preznackovany yaris ako Mazda 2 hybrid. Trochu bizar predavat takto 2 uplne odlisne auta, ale aj na stranke ich vedu ako keby boli zvlast modely(co vlastne aj su)
Fabia s motorem MPI je nepřímý vstřik. 😉
Takze těch nepřímých vstřiku je vlastne hodně. Jsou to tedy jen výmluvy, že nejsou.
Ako sa to vezme, vyzera to tak, ze najslabsie motirizacie v b-segmente si este drzia nepriamy vstrek. Priznavam, neuvedomoval som si to, nakolko toto nie je zrovna moja cielovka. Ak by ale clovek chcel nieco silnejsie alebo rovno c-segment do mesta, tak tam to uz mimo hybridov asi problem bude
Jasně, kdyz ty to necítíš, znamená že ostatní taky ne. Kdyz někomu nevadí cukani DSG, tak to taky znamená, že to neexistuje. Chápu.
Tak teď mi připadáš jak malé dítě na zemi v supermarketu bouchající vztekle pěstičkama o zem 😉
Předpokládám, že stejný postoj más k dodávkám, nákladním autům, autobusům, vlakům atd. Také určitě nejezdíš MHD a nekupuješ žádné zboží, které přivezlo něco na naftu. Stejně tak nechodíš nakupovat potraviny do obchod, protože rozvozové auto je na naftu? Věř, že naftový osobák e6dxx je ten nejmenší problém 😉
Předpokládám, že stejný postoj más k dodávkám, nákladním autům, autobusům, vlakům atd. Také určitě nejezdíš MHD a nekupuješ žádné zboží, které přivezlo něco na naftu. Stejně tak nechodíš nakupovat potraviny do obchod, protože rozvozové auto je na naftu? Věř, že naftový osobák e6dxx je ten nejmenší problém 😉
Ano, je ten nejmenší problém, pokud nesmrdi u školek, školek atd v době, kdy tam jsou lidi.
Navíc u dodávek, náklaďáku není alternativa, narozdil od osobaku. Mhd přechází postupně na jiná paliva, takže tam je,pokrok taky. Něco jako zbytečná zátěž určitě znáš.
Navíc u dodávek, náklaďáku není alternativa, narozdil od osobaku. Mhd přechází postupně na jiná paliva, takže tam je,pokrok taky. Něco jako zbytečná zátěž určitě znáš.
Problém je rozmaznanosť a pohodlnosť ľudí. Ja som do škôlky jazdil busom (uhorka)/vlakom cca 5.30h ráno a do školy pesobus.
Moje 3 deti som za XY rokov odviezol do školy možno 10x aj to kvôli tomu že bola cesta okolo.
Moje 3 deti som za XY rokov odviezol do školy možno 10x aj to kvôli tomu že bola cesta okolo.
Ja tam chodím pěšky. Ale ty smrady tam postupně parkujou od 7:45 do 8:15. Proč to nenapíšeš těm, co tam s tím jezdi.
Gulevator
Jazdil som s osemstupnovym hydromenicovym automatom v 3008-micke, rychlosti tam padali nadherne. dvojspojka je krok spat. 😒
Jak se říká, z h..... bič neupleteš. Pořád je to technicky robotizovaná převodovka, respektive dva roboti v jednom. Dá se to vyladit hodně, ale pořád to robota prostě nezapře.
a raději se zabývá mrňavým motůrečkem s hybridní podporou, který není ani dynamický ani nemá dobrou spotřebu, které dosahuje pouze s velmi lehkou nohou
... další z Pyrhových vítězství benzínových hybridů nad dieselem