Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nebo Nebo
10
A oni ho zabíjí 1.2 tříválcem... To snad ne
Ada je zase tady
7
Tak krásné auto (no...) a oni ho zabijí tím, že nemá diesel!
Nebo Nebo
7
No, ten taky, konkrétně 2.0HDi s manuální převodovkou a čtyřkolkou.
Allo
2
Ne 2.0hdi + 8st Aisin
praptak
1
Proč si kazit auto naftou.
traveldrive
3
Čo je na ňom krásne? Len ďalšia ohyzdná bedňa na vysokom podvozku a s nízkoprofilovkami. 1,5 tony odpadu na kolesách.
ericn
Tedy co se týká pohonu - mildhybridní 3hrnek a EV = není z čeho vybírat :no: Opět za vysokou cenu, takže prodeje poputují dolu a ani PHEV s konečně normálním motorem 1,6PTtomu nepomůže... 😒
Design si musí každý zhodnotit sám, ale ... exteriér by celkem šel až na ta odporná kola (ihned vyměnit) a brutálně pouťový interiér s šišatým volantem :no:
Design si musí každý zhodnotit sám, ale ... exteriér by celkem šel až na ta odporná kola (ihned vyměnit) a brutálně pouťový interiér s šišatým volantem :no:
Tomu se říká zelený kapitalismus a zelené nuceni. Automobilky pak dostávají emisní pokuty, takže se musí prizpusobit. Ale Stellantis to dělá jen proto, aby prodal levné auto za co nejvíc a aby byl ekologicky... A aby měla EU radost.
je to pravda, za mě co se designu týče méně by bylo více. Bohužel patřím také k těm lidem, které neoslovuje tento pouťový design a milion cingrlátek v interiéru..... :no:
A co se pohonů týče, naprosto debilní a omezující nabídka s jediným použiteleným motorem a to je ten tříválcový mild-hybrid, který ale představuje spodek nabídky. Úplně zbytečně vypuštěný diesel z nabídky, silnější motorizace jen jako PHEV = pro většinu kupujících nepoužitelné a zbytečně drahé :no:
Už jsem to tu psal dřív a vázně nechápu, že když už PSA investovalo do té dvospojkové převodovky od Punch Power, proč v rámci toho investičního balíčku nezahrnuli do toho vývoje více motorizací ? Právě ta čtyřválcová 1,6l by byla ideální ve spojení s dvouspojkovým mild-hybridem a přijatelná volba pro ty, kteří nechtějí PHEV. Stejně tak mohli ve verzi MHEV s dvojspojkou nabídnout i ten povedený 1,5l HDI motor. Prostě naprosto idio*ské uvažování, které jim jedině bere zákazníky. Bravo Stellantis
A co se pohonů týče, naprosto debilní a omezující nabídka s jediným použiteleným motorem a to je ten tříválcový mild-hybrid, který ale představuje spodek nabídky. Úplně zbytečně vypuštěný diesel z nabídky, silnější motorizace jen jako PHEV = pro většinu kupujících nepoužitelné a zbytečně drahé :no:
Už jsem to tu psal dřív a vázně nechápu, že když už PSA investovalo do té dvospojkové převodovky od Punch Power, proč v rámci toho investičního balíčku nezahrnuli do toho vývoje více motorizací ? Právě ta čtyřválcová 1,6l by byla ideální ve spojení s dvouspojkovým mild-hybridem a přijatelná volba pro ty, kteří nechtějí PHEV. Stejně tak mohli ve verzi MHEV s dvojspojkou nabídnout i ten povedený 1,5l HDI motor. Prostě naprosto idio*ské uvažování, které jim jedině bere zákazníky. Bravo Stellantis
Vobec to nemuseli riesit, stacilo dat normalne ceny. Alebo dokonca o nieco nizsie, lebo trosku za konkurenciou zaostavaju. Teraz su 2 otazky, bud to nevedia vyrobit lacnejsie a maju velky problem, alebo len skusaju, co za to ludia daju a maju ten problem mensi.
twistedTSD
Předchozí 3008 nenabídla moc zajímavou techniku (snad až na vrcholný hybrid), ale měla úspěch, protože byla proti konkurenci mnohem modernější a stylovější zvenku i uvnitř a přitom to bylo pořád normální rodinné auto. Už ale nějak nevidím, čím má ohromit nová generace, vypadající jako generický čínský elektrický crossover? Možná interiér bude naživo pořád útulný a v elektrické verzi o 1000 světelných let jinde než Tesla, ale bude to stačit?
Interier utulny?!
Jako ze kdyz nevidis na budiky, tak te to aspon nerozciluje?
Vzdyt je to osklive.
Zvenku a zejmena uvnitr.
Jako ze kdyz nevidis na budiky, tak te to aspon nerozciluje?
Vzdyt je to osklive.
Zvenku a zejmena uvnitr.
Mas pravdu, ev pohon je oproti tesle uplne inde a kto chce ev tak toto si naozaj moze kupit iba hlupak
Arese
Je vidět, že ne všechny automobilky kapitulovaly před elektrodebilním diktátem! 😄 :yes:
https😐/www.autojournal.cz/…lovacich-motoru/#…
https😐/www.autojournal.cz/…lovacich-motoru/#…
https😐/cs.m.wikipedia.org/…iki/Greenwashing
Oxfordský slovník greenwashing definuje jako dezinformaci šířenou organizací za účelem prezentovat environmentálně zodpovědný veřejný obraz sama sebe.
Oxfordský slovník greenwashing definuje jako dezinformaci šířenou organizací za účelem prezentovat environmentálně zodpovědný veřejný obraz sama sebe.
zaplosak
Co se mi líbí tak přední sedačky, jen sedáky mi přijdou krátké...
Jinak to je takové no skoro škaredé - podle mého.
Jinak to je takové no skoro škaredé - podle mého.
Arese
...s normálním nehybridizovaným benzinových čtyřválcem a normálním pracovištěm řidiče (vč. normálního, kulatého volantu slušné velikosti), jsou pro mě jeho produkty bohužel zcela nekoupitelné! 😲 😒 :no: :no: :no:
P.S. Tvůrci tohoto vozidla asi chtějí vyhrát v nové zákaznické anketě "O nejošklivější design kol", jinak to snad není možné! 😲 😲 😲 :no:
P.S. Tvůrci tohoto vozidla asi chtějí vyhrát v nové zákaznické anketě "O nejošklivější design kol", jinak to snad není možné! 😲 😲 😲 :no:
Počkat, nejsou ta kola ze zelené oceli? Stejně to dělá nebo nevím, jestli to dělá, Porsche
https😐/www.auto.cz/…5-procent-150493
https😐/www.auto.cz/…5-procent-150493
sargis
Pre vsetkych, ktorym sa to nepaci, tu bude coskoro novy Grandland z uplne inym dizajnom zvonka aj zvnutra.
Gulevator
Za mna dost velke sklamanie. Predosla 3008 bola fajn, priestranna, s peknym interierom a svojho casu aj s dvojlitrovym HDI. Toto vyzera fakt divne, predovsetkym interier s dotykovym volantom a nezmyselne usporiadanym displejom je krok mimo.
Miorolo
V té Francii se zcela pomátli. Zvenku nádherné auto, i-Cockpit taky na pohled vypadá moc hezky (praktičnost bohužel jde bokem), ale to co mě nejvíc zaráží jsou ty motory. To jsou Francouzi tak neschopní, že neumí vyrobit pořádný motor, který by splňoval normy nebo jak dospěli k rozhodnutí, že třívalec se směšným výkonem je pro takto těžké auto ideální volbou? :no:
Kto hovori, ze ten motor by mal byt idealny? Ved je rok 2024.
No evidentně si to někdo řekl v Peogeotu, když nic jiného v nabídce není.
Normalne maju 157 kw motory, neviem co na tom ludom vadi. Aj tak je to drahe a na predny nahon staci. Ten trojvalec je len nejaka nahrada pre milovnikov spalovania, podla mna ani oni to nepovazuju za nejaky ideal 😄 Nehladal by som chybu, kde nie je.
EV není pro každého a chyba je, že Peugeot nenabízí žádnou alternativu se spalovacím motorem. Já bych si třeba EV rád pořídil, ale nemám to kde nabíjet. Ale rozhodně bych si nepořídil EV od Peugeotu. To fakt ne.
Toto by som nekupoval ani ja, jedine za nejaku vyhodnu cenu, len tym sa peugeot degraduje na druhu kolaj. Ale ich volba, len tym ohrozuju cely priemysel.
No ale počkej, to asi mluvíš o pračkomotorech. On myslí normální motor do rodinného auta.
Vsak mluví o normálním motoru. Je stejne normální jako spalovací. To není nějaké scifi jako warp apod.
Pepa_007
To je hnus, ten interiér.
A trivalec to korunuje. Ach jo..... 😠🙄
A trivalec to korunuje. Ach jo..... 😠🙄