Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Proč se vrací diesel, když všichni chtějí EV a když je EV lepší?!? Co, doníci, hendíci, mikešové???? 😒] 😒] 😒]
Ale nie v tomto aute, ved to bola tragedia tie ich 50 kwh baterky a vykon len v sportovom rezime, bez moznosti ochrany baterie.
Ty si fakt ynteligent...
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
W.O. PRSCLEY
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Příště mě oslovuj úplně. Pro tebe jsem Svatý Petr.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak Linda nebo Petr??? Ani toto nevíš???
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
W.O. PRSCLEY
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Protoze jsou EVcka porad drazsi?
😉
Videl jsi cenik?
Je tam parita?
Predpovidal jsem snad paritu pro letosek??
A chtel jsem se te zeptat na ten neprimy zakaz.
Nejak nefunguje? 😁
😉
Videl jsi cenik?
Je tam parita?
Predpovidal jsem snad paritu pro letosek??
A chtel jsem se te zeptat na ten neprimy zakaz.
Nejak nefunguje? 😁
Ty ale nevidíš za akú cenu je tá cenová parita?
Tebe a podobným je to ale škoda vysvetľovať.
Tebe a podobným je to ale škoda vysvetľovať.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
W.O. PRSCLEY
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co konkretne nevidim?
😁
Co vidis ty?
Kolik stala tvoje Alfa?
TM3
Performance
Pohon všech kol
1 367 990 Kč
528 km Dojezd (WLTP)*
3,1 s 0-100 km/h
262 km/h Maximální rychlost
https😐/www.tesla.com/…cz/model3/design#…
Muzes to vecne okomentovat?
😁
Co vidis ty?
Kolik stala tvoje Alfa?
TM3
Performance
Pohon všech kol
1 367 990 Kč
528 km Dojezd (WLTP)*
3,1 s 0-100 km/h
262 km/h Maximální rychlost
https😐/www.tesla.com/…cz/model3/design#…
Muzes to vecne okomentovat?
Cenovú paritu som myslel samozrejme u obyč áut.
Napríkad toto https😐/www.sauto.cz/…master/187768014 vs môj Master kupovaný 1/24 za 806t Kč Bol by som asi nesvojprávny keby som vyhodil 1,4mil naviac za pre mňa horšie auto.
Porovnaj eCorsu/ice Corsu, edodavka/ice dodavka.
U niektorých aút sa to možno dosiahlo ale za cenu zdraženia spaľovákov.
Už keď si už načal Alfu, áno bola drahšia ale porovnaj súčasné ceny (jazdenky) toho čo mám vs. TM3.
Na 100 dostanem napráskané ako starý pes a celý wíkend mám kvôli tomu v háji. 😭😭😭 Čo ale top speed a povedzme čas na NS cii inom okruhu?
Ja proti EV nič nemám a TM3 by možno aj bola doma ale ten interiér a ovládanie…… Tadiaľto pre mňa cesta nevedie.
A s tebou je aj diskusia zbytočná keď nevidíš naprav👋nalavo iba zelená vpred!
Napríkad toto https😐/www.sauto.cz/…master/187768014 vs môj Master kupovaný 1/24 za 806t Kč Bol by som asi nesvojprávny keby som vyhodil 1,4mil naviac za pre mňa horšie auto.
Porovnaj eCorsu/ice Corsu, edodavka/ice dodavka.
U niektorých aút sa to možno dosiahlo ale za cenu zdraženia spaľovákov.
Už keď si už načal Alfu, áno bola drahšia ale porovnaj súčasné ceny (jazdenky) toho čo mám vs. TM3.
Na 100 dostanem napráskané ako starý pes a celý wíkend mám kvôli tomu v háji. 😭😭😭 Čo ale top speed a povedzme čas na NS cii inom okruhu?
Ja proti EV nič nemám a TM3 by možno aj bola doma ale ten interiér a ovládanie…… Tadiaľto pre mňa cesta nevedie.
A s tebou je aj diskusia zbytočná keď nevidíš naprav👋nalavo iba zelená vpred!
V nizsich tridach cenova parita jeste nenastala.
V dodavkach zdaleka ne.
O cem chces diskutovat?
Ze auta zdrazuji?
Ze za to muzou EV?
Dal jsem ti priklad parity.
Dalsi budou nasledovat.
Za rok Neue Klasse od BMW, kdyz ti tak vadi interiery Tesla...
https😐/www.auto.cz/…uv-od-bmw-151961
BYD ma silnou konkurenci spalovakm v nizsi tride uz dnes😒br />https😐/fdrive.cz/…ame-se-bat-12175
BYD nabídl plnohodnotný elektromobil za čtvrt milionu korun
Nekteri diskuteri tu pouzivaji slovicko "nikdy" o jevech, ktere uz v Cine nastaly...
😁
A ty se tu snazis vnutit dogma, ze parita nastane JEN kvuli zdrazovani spalovaku.
:no:
To je hloupost, kterou jsem ti dokazal na TM3.
Muzes tu brecet, ze Alfa je sice v realu na silnici pomalejsi, ale na NS rychlejsi. 😁
Muzes se tu holedbat dalnici a ze mas predatora.
Pravda je takova, ze jsou obe obdobne rychly (kazdy nekde jinde) a za obdobnou cenu.
:yes:
V dodavkach zdaleka ne.
O cem chces diskutovat?
Ze auta zdrazuji?
Ze za to muzou EV?
Dal jsem ti priklad parity.
Dalsi budou nasledovat.
Za rok Neue Klasse od BMW, kdyz ti tak vadi interiery Tesla...
https😐/www.auto.cz/…uv-od-bmw-151961
BYD ma silnou konkurenci spalovakm v nizsi tride uz dnes😒br />https😐/fdrive.cz/…ame-se-bat-12175
BYD nabídl plnohodnotný elektromobil za čtvrt milionu korun
Nekteri diskuteri tu pouzivaji slovicko "nikdy" o jevech, ktere uz v Cine nastaly...
😁
A ty se tu snazis vnutit dogma, ze parita nastane JEN kvuli zdrazovani spalovaku.
:no:
To je hloupost, kterou jsem ti dokazal na TM3.
Muzes tu brecet, ze Alfa je sice v realu na silnici pomalejsi, ale na NS rychlejsi. 😁
Muzes se tu holedbat dalnici a ze mas predatora.
Pravda je takova, ze jsou obe obdobne rychly (kazdy nekde jinde) a za obdobnou cenu.
:yes:
S tými 2 linkami čo si mi tu nahodil tak ktoré je v pondelok na predaj?
DonVito 6:40
"Dal jsem ti priklad parity.
Dalsi budou nasledovat.
Za rok Neue Klasse od BMW, kdyz ti tak vadi interiery Tesla..."
"Budou" bylo mysleno v dalsich letech.
Ne, bohuzel ne v pondeli.
😁
"Dal jsem ti priklad parity.
Dalsi budou nasledovat.
Za rok Neue Klasse od BMW, kdyz ti tak vadi interiery Tesla..."
"Budou" bylo mysleno v dalsich letech.
Ne, bohuzel ne v pondeli.
😁
traveldrive
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jaká cenová parita ty hujere???
Ne, ani za dnešních šikanozních podmínek obecně parita nenastala ani vzdáleně. A moc dobře to víš. Akorát že lžeš jak když tiskne.
Ne, ani za dnešních šikanozních podmínek obecně parita nenastala ani vzdáleně. A moc dobře to víš. Akorát že lžeš jak když tiskne.
Vycházíš IMHO ze špatného předpokladu, že při dosažení cenové parity budou všichni kupovat BEV. Dovedu si to jakžtakž představit u městských aut (jenže právě u nich se cenové parity dosahuje nejhůře), ale u aut jako je Rifter a zejména Traveller, tam si to představit nedokážu.
Proč se vrací diesel, kdyz ho EU zakazuje? Jak může přijít zpět a nabízet ho, kdyz je zakázán?
To je slušná křeč, Mikeši. Co tam máš dál?
Proč? Ty jsi asi nečetl diskuzi rohypnola, který nadával, že EU zakazuje diesely. Tak se ptám, jak je možné, že tady nastupuje novy model s dieselem, kdyz je údajně zakázán.
A asi by to chtělo lépe číst, nick mám jinej.
A asi by to chtělo lépe číst, nick mám jinej.
Lépe číst by jsi měl především ty.
Ano,, EU nepřímo zakazuje a omezuje spalováky a vidí to každý kdo není hlupák nebo věřící zelený fanatik.
A proč je zpět Berlingo hdi? No jen a pouze proto, že zákazníci to Stellantisu omlátili o hlavu a nezbývá než platit ekovýpalné a navyšovat cenu. A přesně to je ten nepřímý zákaz. Ale věřím, že pro tebe to je moc složité.
Ano,, EU nepřímo zakazuje a omezuje spalováky a vidí to každý kdo není hlupák nebo věřící zelený fanatik.
A proč je zpět Berlingo hdi? No jen a pouze proto, že zákazníci to Stellantisu omlátili o hlavu a nezbývá než platit ekovýpalné a navyšovat cenu. A přesně to je ten nepřímý zákaz. Ale věřím, že pro tebe to je moc složité.
Tak mi řekni jak. Zatím jsi nedal jediný argument. Vše co dáváš je, že si nemůžeš koupit ušmudlanou octavii TDI awd, protoze o ní nikdo nestojí, tak ji automobilka zrušila. Presne si to ukázal procenty, kdy tdi 4x4 mělo 5% prodejů. Zoufalost.
No a tady je ukázka toho, ze není diesel zakazanej, kdyz se vrací do nového modelu dodávky.
A toyota má v pohodě diesely v těch samých dodávkách celou dobu. Takze stačí vyměnit logo a najednou diesel neni zakázán?
Ale chápu, pro tebe moc složité.
No a tady je ukázka toho, ze není diesel zakazanej, kdyz se vrací do nového modelu dodávky.
A toyota má v pohodě diesely v těch samých dodávkách celou dobu. Takze stačí vyměnit logo a najednou diesel neni zakázán?
Ale chápu, pro tebe moc složité.
Doložil jsem ti jednoznačně v číslech i zprávách ofic. Škoda, že😒br />
1) Octavia awd je oblíbená, prodeje jsou hezkých 10%
2) Poptávka po Octavii awd v posledních letech neklesala
3) Nedokázal jsi vůbec vysvětlit, proč 5% u tdi awd je nezájem zákazníků , zatímco 5% u tsi awd je dostatečných
4) jako další příklad jsem ti dal Duster k tomu ses ani nenašel odvahu vyjádřit
Teď zase demagogie s Toyotoru. Ano, víš proč tomu tak je? Právě pro to omezování a zavazování!!! To je jediný důvod, proč Stellantis šel cestou že se domluvil s Toyotou a začal své produkty prodávat s dieselem pod jejich značkou!!!
Takže sis opět jen naběhl na vidle a dokázal že vůbec nechápeš souvislosti. Jsi opravdu omezený a hloupý. To je celé. TO, ŽE STELLANTIS ZACAL PRODÁVAT POD ZNAČKOU TOYOTA JE DALŠÍM DŮKAZEM ZAKAZOVÁNÍ A OMEZOVÁNÍ!!!
Nebo Stellantis je charita, co své oblíbené a žádané modely dá dobrovolně jen tak jiné značce?!?!? Dobrovolně nechám svůj tržní podíl konkurenci?!?!? Hahaha, jsi směšný.
2) Poptávka po Octavii awd v posledních letech neklesala
3) Nedokázal jsi vůbec vysvětlit, proč 5% u tdi awd je nezájem zákazníků , zatímco 5% u tsi awd je dostatečných
4) jako další příklad jsem ti dal Duster k tomu ses ani nenašel odvahu vyjádřit
Teď zase demagogie s Toyotoru. Ano, víš proč tomu tak je? Právě pro to omezování a zavazování!!! To je jediný důvod, proč Stellantis šel cestou že se domluvil s Toyotou a začal své produkty prodávat s dieselem pod jejich značkou!!!
Takže sis opět jen naběhl na vidle a dokázal že vůbec nechápeš souvislosti. Jsi opravdu omezený a hloupý. To je celé. TO, ŽE STELLANTIS ZACAL PRODÁVAT POD ZNAČKOU TOYOTA JE DALŠÍM DŮKAZEM ZAKAZOVÁNÍ A OMEZOVÁNÍ!!!
Nebo Stellantis je charita, co své oblíbené a žádané modely dá dobrovolně jen tak jiné značce?!?!? Dobrovolně nechám svůj tržní podíl konkurenci?!?!? Hahaha, jsi směšný.
Ceník Peugeot Rifter 2024
Rifter Allure
1.5 BlueHDi/75 kW MAN6 585.000 Kč
Kolik dela to ekovypalne?
Prijde ti ta cena vysoka?
Mne ne.
Psat o neprimych zakazech (neceho co je mozne uplne normalne prodavat) je bullshit.
Wake up, dude!
Rifter Allure
1.5 BlueHDi/75 kW MAN6 585.000 Kč
Kolik dela to ekovypalne?
Prijde ti ta cena vysoka?
Mne ne.
Psat o neprimych zakazech (neceho co je mozne uplne normalne prodavat) je bullshit.
Wake up, dude!
To je tak trochu nahrávka na smeč, nemyslíš?
Proč je u osobní verze v nabídce diesel a elektrická verze, zatímco u verze s nákladní homologací N1 elektrická verze není, ale zato tam je benzínová varianta?
Doufám, že nám neřekneš, že to tak žadají zákazníci. rohYpnol má s "nepřímým zákazem" pravdu.
Proč je u osobní verze v nabídce diesel a elektrická verze, zatímco u verze s nákladní homologací N1 elektrická verze není, ale zato tam je benzínová varianta?
Doufám, že nám neřekneš, že to tak žadají zákazníci. rohYpnol má s "nepřímým zákazem" pravdu.
On je jen hujer, argumenty jsou zbytečné pro něj...
Možná je hujer ... ale narozdíl od paní Nerudové má v hlavě mozek a je schopen diskuze s věcnými argumenty ... a oponentní názor je vždy ku prospěchu, i když s ním třeba nesouhlasíme. I když s ním nesouhlasím, tak to respektuju a budu vždy hájit princip, že může svobodně vyjádřit svůj názor.
Argumenty nedavas ty a cucas z prstu. Ještě že Brusel zakázal tu octavii TDI 4x4. Jen je mi divné, že superb, kodiaq, nebo třeba karoq zakazany nejsou.
Mikesus Dnes 11:24
Že je nabídka aut s pohonem 4x4 omezena z důvodu regulací EU, to nemůžeš popřít. Známé je to na příkladu Suzuki Jimny. Ale jde to vidět i na nabídce Škodovky, kde jsou verze 4x4 dosti omezovány ve spodní části cenového spektra. Superb nebo Karoq 1.5 TSI 4x4 nekoupíš. Pamatuju si, jak jsem kupoval Leona, že prodejce říkal, že největší čekačky, přes 12 měsíců, tehdy byly na Atecu 1.4 TSI 4x4. Dneska by se zákazníci nedočkali nikdy, koncern to prostě vyřadil z nabídky.
Že je nabídka aut s pohonem 4x4 omezena z důvodu regulací EU, to nemůžeš popřít. Známé je to na příkladu Suzuki Jimny. Ale jde to vidět i na nabídce Škodovky, kde jsou verze 4x4 dosti omezovány ve spodní části cenového spektra. Superb nebo Karoq 1.5 TSI 4x4 nekoupíš. Pamatuju si, jak jsem kupoval Leona, že prodejce říkal, že největší čekačky, přes 12 měsíců, tehdy byly na Atecu 1.4 TSI 4x4. Dneska by se zákazníci nedočkali nikdy, koncern to prostě vyřadil z nabídky.
Ano ve spodní části, protoze o to lidi v nižších vybavach neměli zájem. a to je přesně ono. Kdo chce awd, koupi si to ve vyšší výbavě. Kdo nemá/nechce na vyšší výbavu, nemá zájem příplatek za awd. Pak se to automobilce nevyplatí nabízet.
U Dacie, Suzuki nebo Ssangyongu kupují lidé čtyřkolky i s levnými auty. Zájem o to je.
Nejlépe to ukazuje právě to Suzuki Jimny. 5letá auta z roku 2019 stojí více než za kolik je automobilka prodávala jako nové. Protože ukončení prodeje bylo nikoliv na základe nezájmu, ale na základě regulací EU týkající se emisí CO2. Je to paradox. EU chce zlepšit životní prostředí, ale její regulace vedou k tomu, že malý Jimny musel z prodeje pryč, zatímco Range Roverům kvete pšenka.
Nejlépe to ukazuje právě to Suzuki Jimny. 5letá auta z roku 2019 stojí více než za kolik je automobilka prodávala jako nové. Protože ukončení prodeje bylo nikoliv na základe nezájmu, ale na základě regulací EU týkající se emisí CO2. Je to paradox. EU chce zlepšit životní prostředí, ale její regulace vedou k tomu, že malý Jimny musel z prodeje pryč, zatímco Range Roverům kvete pšenka.
Ano presne tak. EU mele o zlepsovani zivotniho prostredi, ale jeji kroky vedou k opaku a navic i lhani ze strany prumyslovych podniku a vyrobcu aut.
Ok a jak bys to teda navrhl ty?
Tak aby nebyla kompenzace podle velikosti auta?
Pak bys nenadaval na opak ?
Tak aby nebyla kompenzace podle velikosti auta?
Pak bys nenadaval na opak ?
Protože u nákladních nejsou flotilove emise CO2 tolik řešený a tím pádem můžou dát to, co produkuje vyšší CO2, tedy benzin, ne diesel. Navíc v pracáku to EV stellantisu fakt není použitelný.
Kde je cenová parita????? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Kdy jsem psal o cenove parite dodavek v roce 2024?
😉
😉
Rifter není dodávka.
Psal jsi o cenově paritě ICE a EV!!!
Takže už ani ta tvoje cenová parita neplatí???? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Jo vlastně, ty mi opět předložíš jako argument T3 co???
Psal jsi o cenově paritě ICE a EV!!!
Takže už ani ta tvoje cenová parita neplatí???? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Jo vlastně, ty mi opět předložíš jako argument T3 co???
To je jedno, vychazi z uzitkovyho auta.
Nikdy jsem nepsal o teto tride a parite v roce 2024.
Tady to bude trvat jeste nejmin dva roky.
😉
Nikdy jsem nepsal o teto tride a parite v roce 2024.
Tady to bude trvat jeste nejmin dva roky.
😉
Jistě, takže zase jen tvoje lži co?
Takže parita nastane, až EU dá další sankce na ICE co???
Takže EV nezlevňují, naopak zákazy a omezení EU prodražují ICE!!!
Takže parita nastane, až EU dá další sankce na ICE co???
Takže EV nezlevňují, naopak zákazy a omezení EU prodražují ICE!!!
Ne, až dojde k určitému vývoji a prvním zaplacenym investicím. Octavia byla v roce 1999 nedostupný autem pro většinu lidí. Dnes ji má každý jouda a chce ji mít i 4x4 tdi.
Nelži. Dens je dostupná leda pro většinu FIREM A ŽIVNOSTNÍKŮ!!!
Pro rodiy a soukromé nákupy je Škoda nedostupná!!!
Na 7 firemních prodejů připadne 1 soukromý!!!
Pro rodiy a soukromé nákupy je Škoda nedostupná!!!
Na 7 firemních prodejů připadne 1 soukromý!!!
Však kdo ze soukromniku by chtěl taky skodovku? Firma to za pár let pošle pryč a neresi, jak je to kvalitní. Soukromnici si to kupují na třeba 10 let a nechtějí dobtoho zbytečně investovat za opravy. Dále taky value/money je škodovka dost nevýhodně. To uz radši ušetřím několik set tisíc, koupím hyundai a mám rezervu na případný servis.
Co to zas meleš za absurdní kraviny???
Ty napíšeš že dnes je dostupná, já ti to vyvraátím jasnými čísly, kdy prodeje nejsou soukromé a rozhodně na ni každý jiouda nemá ani omylem.
A ty zas vytáhneš absolutní pi*ovinu - kdo by ze soukromníků chtěl Škodu?!?!?
Ale ok, i na tohle je odpověď hodně jasná a opět sis jen naběhl na vidle. Víš co je nejžádanější značka mezi ojetinami?!? Škoda!!!!!!!
První místo v žebříčku nejprodávanějších značek si drží Škoda s podílem 31 %. Na druhém místě je značka Volkswagen s 12 %, třetí pak Ford s podílem 9,5 %. Seznam top značek dále doplňují Renault, Hyundai, Peugeot, Citroën, Opel, Kia a Dacia.
Nejprodávanějšími modely byly nadále Škoda Octavia a Fabia. Octavia II zůstala na prvním místě s podílem 5,7 %, následovaná Octavií III se 4,9 % a Fabií I s podílem 4,6 %.
Takže naopak, soukromníci evidentně Škodu chtějí!!! Jen nemají na nové!!! Ty hujere... zase jen lžeš :no:
Ty napíšeš že dnes je dostupná, já ti to vyvraátím jasnými čísly, kdy prodeje nejsou soukromé a rozhodně na ni každý jiouda nemá ani omylem.
A ty zas vytáhneš absolutní pi*ovinu - kdo by ze soukromníků chtěl Škodu?!?!?
Ale ok, i na tohle je odpověď hodně jasná a opět sis jen naběhl na vidle. Víš co je nejžádanější značka mezi ojetinami?!? Škoda!!!!!!!
První místo v žebříčku nejprodávanějších značek si drží Škoda s podílem 31 %. Na druhém místě je značka Volkswagen s 12 %, třetí pak Ford s podílem 9,5 %. Seznam top značek dále doplňují Renault, Hyundai, Peugeot, Citroën, Opel, Kia a Dacia.
Nejprodávanějšími modely byly nadále Škoda Octavia a Fabia. Octavia II zůstala na prvním místě s podílem 5,7 %, následovaná Octavií III se 4,9 % a Fabií I s podílem 4,6 %.
Takže naopak, soukromníci evidentně Škodu chtějí!!! Jen nemají na nové!!! Ty hujere... zase jen lžeš :no:
Jj v roce 2009 cena 550tis za zdechlych 66kw. Při polovicnich platech ( 23 vs 43 tis ). Nějak ty spalovaky zlevnujou.
https😐/www.auto.cz/…-pro-rodinu-2049
https😐/www.auto.cz/…-pro-rodinu-2049
Zase lži?!???
První cena ve výbavě 439.000,-
Aspoň nelži tak okatě :no: :no: :no:
První cena ve výbavě 439.000,-
Aspoň nelži tak okatě :no: :no: :no:
Mas porad stejnej plat jako v roce 2009?
Pak se nedivim, ze jsi nastvany.
😁
Chce to asi radeji pracovat a min brecet v diskuzich. 😉
Pak se nedivim, ze jsi nastvany.
😁
Chce to asi radeji pracovat a min brecet v diskuzich. 😉
Lhal mikeš? Lhal, manipuluje s dohledatelnými fakty a ještě hodně hloupým způsobem. Tak to je.
Když už chtěl něco srovnat, tak měl srovnat základní cenu se základní cenou. A další debata v tomto směru je naprosto bezpředmětná.
Dnes začíná na 550 t., bez sankcí za CO2 by začínal nepochybně níž.
Když už chtěl něco srovnat, tak měl srovnat základní cenu se základní cenou. A další debata v tomto směru je naprosto bezpředmětná.
Dnes začíná na 550 t., bez sankcí za CO2 by začínal nepochybně níž.
Nikoliv. Přesně ukazuje, že auta jsou levnější než můj příklad v roce 2009. Ale chápu už, že tu brečí když máš stejný plat od roku 2009. Chapu už ten brekot potom. No jak psal donvito, chce to trochu pracovat.
Dnes 590, před 15lety 540. A hůře vybavené a se zdechlym motorem 66kw, oproti 75kw teď.
Základní ceny nejsou srovnatelné, kdyz jsou jinak vybavené. Co třeba srovnavat stejnou výbavu?
Dnes 590, před 15lety 540. A hůře vybavené a se zdechlym motorem 66kw, oproti 75kw teď.
Základní ceny nejsou srovnatelné, kdyz jsou jinak vybavené. Co třeba srovnavat stejnou výbavu?
Opět odvádíš záměrně debatu úplně jinam??!!!
Kolik stála auta dřív a dnes, je úplně jiné téma na úplně jinou diskusi. Tečka.
Ve věci kolik stál Partner dřív jsi lhal, srovnával jsi základní dnešní cenu s vysokou výbavou.
Spalováky nezlevňují, Rifter stál před vyřazením z nabídky méně!!! Takže opět prokázaná a doložená lež z tvojí strany!!!
Kolik stála auta dřív a dnes, je úplně jiné téma na úplně jinou diskusi. Tečka.
Ve věci kolik stál Partner dřív jsi lhal, srovnával jsi základní dnešní cenu s vysokou výbavou.
Spalováky nezlevňují, Rifter stál před vyřazením z nabídky méně!!! Takže opět prokázaná a doložená lež z tvojí strany!!!
No. Takze budeme srovnavat nesrovnatelne výbavy? Co třeba vzít holobyt fabii junior, ta stala 190tis. Sice tomu skoro chyběl i volant, ale co. Proč to nesrovnat s vybaveným autem.
Samozřejmě že nemá smysl srovnávat stejně vybavený vůz. Nebo máš pocit, že v 2009 měly auta stopstart, applecarplay/androidauto, atd. atd.?
Standard před 10-ti lety byl ve výbavě úplně jinde. A než to zase překroutíš do nesmyslu jak auto zlevnilo, tak ono to taky má další aspekty. Třeba že auto z 2009 mělo mnohem kvalitnějších spoustu věcí, od pozinku, přes lak atd. atd. Jinými slovy - starší auto vydrželo mnohem víc než to dnešní.
Standard před 10-ti lety byl ve výbavě úplně jinde. A než to zase překroutíš do nesmyslu jak auto zlevnilo, tak ono to taky má další aspekty. Třeba že auto z 2009 mělo mnohem kvalitnějších spoustu věcí, od pozinku, přes lak atd. atd. Jinými slovy - starší auto vydrželo mnohem víc než to dnešní.
Jo takže co třeba srovnat auto z 30.let 20.stoleti? Taky měli jiný standard. Byly lepší, protože často byly 2 rezervy, a dnes někdy není ani jedna. Takze dřív byly lepší.
Pokud chceš srovnavat, tak srovnatelné. Komfortní prvků, bezpečnostní prvky. Neřeším věci jako panorama, AA/CP, elektrická parkovaci brzda, atd.
Pokud chceš srovnavat, tak srovnatelné. Komfortní prvků, bezpečnostní prvky. Neřeším věci jako panorama, AA/CP, elektrická parkovaci brzda, atd.
Co zas třepeš za nesmysly??? Já tahle srovnání nezačal!!! :no: :no: :no😒br />
Zase jen odvádš debatu úplně jinam :no:
Zase jen odvádš debatu úplně jinam :no:
Mimochodem, Toyota začíná na 525t. a to Toyota bývá obecně dražší, navíc si bere pravděpodobně nějaký podíl zisku navíc za výrobu cizího modelu...
Jinými slovy - vzhledem k flotilovym emisím může Peugeot platit klidně +25t. ekovýpalné.
Je to přesně jak jsem říkal. Zákazy a omezování v případě Rifteru hdi je v ceníku :-!
Jinými slovy - vzhledem k flotilovym emisím může Peugeot platit klidně +25t. ekovýpalné.
Je to přesně jak jsem říkal. Zákazy a omezování v případě Rifteru hdi je v ceníku :-!
Zákaz asi těžko, kdyz je v ceníku. Spis to vypadá, ze zakazujou benzin. A pak taky zakazujou u octavky EV verzi. Škodovka ji nenabízí, tak je stejne zakázaná jako ten diesel 4x4
Klesáš čím dál hlouběji... více zoufalý argument bys neměl?!? Tohle mi nestojí ani za to se dál vyjádřit :no: :no: :no:
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to o 150 tis- Kč viac ako pred 4 rokmi, ty trúbka. Samozrejme že je to vysoká cena.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nejdřív se zamysli a neztrapňuj se.ANo, diesely jsou nepřímo zakazovány, omezovány. A jestli to nevnímáš, tak jsi buď hlupák, nebo lhář. Možná obojí.
Nejsou. Mají nižší emise co2 než benziny, tak těžko budou zakazovany kvůli flotilovam emisim. Ale automobilky je ruší, protoze jsou nespolehlivé, nevhodné a není o ně zájem.
Proč lžeš??? Opět lžeš. Octavia tdi 120g, Octavia tsi 115g ... Jsi lhář :-!
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to tam vidět přesně. Srovnatelné modely, 85kw manual a tdi má nižší emise. Není můj problém že srivamacs různé varianty mezi sebou, které se nedají srovnat. Není můj problém, že srovnavas elektrifikovanou a newlekteifikovanou variantu. Tedy neporovnatelne věci.
Jistě. Zase lžeš??
Srovnání je 110 kW vs 110 kW, 7dsg vs 7dsg. Ano, nesrovnatelné co? 😒] 😒] 😒]
Co tam máš dál za lži??
Srovnání je 110 kW vs 110 kW, 7dsg vs 7dsg. Ano, nesrovnatelné co? 😒] 😒] 😒]
Co tam máš dál za lži??
Aha..takze elekteifikovane vs neelekteifikovane. Tedy absolutně nesrovnatelne. Díky, že jsi potvrdil, že e michas hrušky a jablka.
Tsi 1.5 110lw je toti mhev s DSG, narozdil od TDI. A vis proc, protoze tsu má vyšší emise co2 a musí aspoň papírově tím mhev je sundat, narozdil od TDI, které má nižší co2 na papíře a tím pádem nemusí dávat ten startergenerator.
Tsi 1.5 110lw je toti mhev s DSG, narozdil od TDI. A vis proc, protoze tsu má vyšší emise co2 a musí aspoň papírově tím mhev je sundat, narozdil od TDI, které má nižší co2 na papíře a tím pádem nemusí dávat ten startergenerator.
Asi nevíš co to je mhev a startergenerator 😒] 😒] 😒]
Takže jinými slovy podle tebe - srovnání objektivně neexistuje a nelze vůbec udělat co?
A co že TSI má mhev?!? TDI má zase adblue a co má jako být???
Ale jo, udělám ti radost. 1,5 tsi bez MHEV měla 109 g CO2 !!!! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Blbý co?????
Takže se smiř s tím, je jen a pouze lžeš :-! :no:
Takže jinými slovy podle tebe - srovnání objektivně neexistuje a nelze vůbec udělat co?
A co že TSI má mhev?!? TDI má zase adblue a co má jako být???
Ale jo, udělám ti radost. 1,5 tsi bez MHEV měla 109 g CO2 !!!! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Blbý co?????
Takže se smiř s tím, je jen a pouze lžeš :-! :no:
Tak povídej co to je. Za mne to je systém, který v reálu nepřináší nic, ale na papíře snižuje emise o 5-10g CO2.
Hod sem odkaz. Nebo srovnavas zase jiné výkonové varianty, případně jiné metodiky měření? Že ty jsi vytáhnul NEDC? 😒]
Hod sem odkaz. Nebo srovnavas zase jiné výkonové varianty, případně jiné metodiky měření? Že ty jsi vytáhnul NEDC? 😒]
Jenže oba dva srovnáváte něco, co se v praxi nesrovnává. Automobilky dnes musí publikovat emise CO2 dle nové metodiky WLTP.
Ale pro účely flotilových emisí CO2 platí stále stará metodika NEDC a "svaté číslo" 90 g/km. Existuje poměrně složitý přepočet emisí CO2 z WLTP na NEDC. A ta přepočítaná čísla publikována nejsou. Takže z pubilovaných dat nevíme, který motor je pro automobilky z pohledu emisí CO2 výhodný či nevýhodný.
Obecně ale platilo, že metodika NEDC zvýhodňovala diesely, automaty a motory s menším objemem (a znevýhodňovala benzíny, manuály a větší objemy), takže lze očekávat, že diesel a/nebo automat je pro Škodovku po přepočtu na NEDC výhodnější.
Ale pro účely flotilových emisí CO2 platí stále stará metodika NEDC a "svaté číslo" 90 g/km. Existuje poměrně složitý přepočet emisí CO2 z WLTP na NEDC. A ta přepočítaná čísla publikována nejsou. Takže z pubilovaných dat nevíme, který motor je pro automobilky z pohledu emisí CO2 výhodný či nevýhodný.
Obecně ale platilo, že metodika NEDC zvýhodňovala diesely, automaty a motory s menším objemem (a znevýhodňovala benzíny, manuály a větší objemy), takže lze očekávat, že diesel a/nebo automat je pro Škodovku po přepočtu na NEDC výhodnější.
Ano. Ale z pohledu toho co VÍME je vyhodný právě tsi, který v naprosto srovnatelné specifikaci má nižší CO2. A to je fakt.
A jestli má reverzní alternátor, nebo vypínání válců nebo co ještě je absolutně nepodstatné.
A jestli má reverzní alternátor, nebo vypínání válců nebo co ještě je absolutně nepodstatné.
To je zajímavá informace. To jsem nevěděl, že se používá stále NEDC pro co2.
CO2 se změří podle nové metodiky WLTP.
Na základě několika desítek parametrů se provede přepočet na starou metodiku NEDC.
https😐/web.jrc.ec.europa.eu/policy-model-inventory/e😜lore/models/model-co2mpas-print/
... no a na základě tohoto fiktivního čísla, plus minus odpovídajcího metodice NEDC, která byla kritizována za nereálnost, jsou postaveny flotilové pokuty za CO2. A takhle tady žijeme.
Na základě několika desítek parametrů se provede přepočet na starou metodiku NEDC.
https😐/web.jrc.ec.europa.eu/policy-model-inventory/e😜lore/models/model-co2mpas-print/
... no a na základě tohoto fiktivního čísla, plus minus odpovídajcího metodice NEDC, která byla kritizována za nereálnost, jsou postaveny flotilové pokuty za CO2. A takhle tady žijeme.
Píšeš hlúposti. Poznám dosť ľudí, čo chcú benzín, ale dosť aj takých, čo sú nasraní, že si nemôžu kúpiť diesel, lebo už nemontujú.
Pravda je taková, že EU diesely více než 20 let protěžovala, než přišel dieselgate. Od té doby je ten vztah EU k dieselu ambivalentní, rozhodně nejde říci, že by to EU chtěla zakázat.
No však je nezakazuje. To jen rohypnol s prscley tvrdí, že je zakazujou.
Ano bylo to rozhodnutí (špatné) automobilky, neposkytnout diesely do osobních verzí Rifteru a Travelleru, ač se prodávala velmi dobře. Trh jim to rozhodnutí omlátil o hlavu a jsou zpět 😉
Ano správně. Rozhodnutí automobilek
Mají pravdu, že nepřímé zákazy jsou a projevuje se to třeba tím, že koncern Stellantis nabízí do poměrně rozměrné dodávky 1.2 benzín a 1.5 diesel. A že třeba Traveller před faceliftem byl v nabídce jen elektrické verzi, zatímco Toyota Proace, v podstatě dvojče Travelleru, se dala koupit i s dieselem od Peugotu (na cestách bylo díky tomu vidět doslova mraky Toyot Proace). Není to přirozený stav.
V podstatě Stellantis daroval Toyotě svůj tržní podíl ve třídě a přišel o hodně peněz. Konečně mu to došlo a chce podíl zpět…
Přesně tak. Stačí se podívat na čísla za český trh za rok 2023. Je to skoro až neuvěřitelné.
Peugeot TRAVELLER (jen BEV)... 25
Toyota PROACE (BEV + diesel s tou stejnou technikou) ... 1449
Peugeot TRAVELLER (jen BEV)... 25
Toyota PROACE (BEV + diesel s tou stejnou technikou) ... 1449
Problem je, kdyz se na tomhle čísle nekdo dokazuje nezájem o EV.
Protoze tak to neni.
Tyhle cisla ukazuji pouze na nezájem o EV od Peugeotu.
A to je spatne znamení Evropske znacky podle všeho stale nechapou co se deje a topi penize v podobných nesmyslech. Nebo jinak, delaji auta jen na vytěžení dotaci.
Oboje je velice spatne.
Protoze tak to neni.
Tyhle cisla ukazuji pouze na nezájem o EV od Peugeotu.
A to je spatne znamení Evropske znacky podle všeho stale nechapou co se deje a topi penize v podobných nesmyslech. Nebo jinak, delaji auta jen na vytěžení dotaci.
Oboje je velice spatne.
"Tyhle cisla ukazuji pouze na nezájem o EV od Peugeotu" - aha, tak uveď nějaké velké MPV s elektrickým pohonem, o které je zájem?
Prosím i se zdrojem 😉
Prosím i se zdrojem 😉
"Tyhle cisla ukazuji pouze na nezájem o EV od Peugeotu"
Ok. Zájem o Teslu 3 a Y nedokazuje zájem o EV. Dokazuje to jen zájem o EV od Tesly!!!!
:-! :-! :-! :-! :-! :-! 😒] 😒] 😒] 😒]
Tvl to je geniální :yes: :yes: :yes: To začnu používat jako zásadní argument 😒] 😒] 😒] 😒] :yes: :yes: :yes:
Ok. Zájem o Teslu 3 a Y nedokazuje zájem o EV. Dokazuje to jen zájem o EV od Tesly!!!!
:-! :-! :-! :-! :-! :-! 😒] 😒] 😒] 😒]
Tvl to je geniální :yes: :yes: :yes: To začnu používat jako zásadní argument 😒] 😒] 😒] 😒] :yes: :yes: :yes:
Ano, s tím souhlasím. Peugeot dělá BEV "pro dotace a regulace", nikoliv auta pro zákazníky, a proto je neúspěšný.
Jenže to je důsledek právě těch dotací a regulací. Když budeš dotovat nebo nařizovat deštníky s dírou, budou někteří výrobci deštníků vyrábět deštníky s dírou. Ale zákazníci je nebudou kupovat, protože nepotřebují deštník, přes který prší. Proto komunistické pětiletky nikdy nemohly fungovat. A proto nebude fungovat ani green-dealová třicetiletka. Ekonomické zákony jsou skoro tak silné jako fyzikální zákony. Zkoušel to Lenin, zkoušel to Mao Ce-Tung, zkoušeli to i jiní. A nikomu se nepodařilo lidi zlomit, aby se chovali podle idealistických teorií. Zdroje této planety jsou prostě omezené. A ekonomická racionalita je nutností k přežití.
Jenže to je důsledek právě těch dotací a regulací. Když budeš dotovat nebo nařizovat deštníky s dírou, budou někteří výrobci deštníků vyrábět deštníky s dírou. Ale zákazníci je nebudou kupovat, protože nepotřebují deštník, přes který prší. Proto komunistické pětiletky nikdy nemohly fungovat. A proto nebude fungovat ani green-dealová třicetiletka. Ekonomické zákony jsou skoro tak silné jako fyzikální zákony. Zkoušel to Lenin, zkoušel to Mao Ce-Tung, zkoušeli to i jiní. A nikomu se nepodařilo lidi zlomit, aby se chovali podle idealistických teorií. Zdroje této planety jsou prostě omezené. A ekonomická racionalita je nutností k přežití.
A proto je aktualni žhavé tema jak vysoke nasadit clo na Čínské EV aby tady evropsky automotiv vubec mel sancinprezit….
Clo pomůže krátkodobě, ale z dlouhodobého hlediska škodí, protože zakonzervuje nekonkurenceschopnost. Je potřeba mít takové podmínky, aby průmysl dokázal přežít bez cel, bez dotací, bez regulací.
Ne. To je FAKT že nepřímé zákazy a omezování EU dramaticky zasahuje do nabídek. A jedině totální bezmozek a ignorant faktů tohle nevidí.
Protože znova nechápešš ten základní fakt.
Není zájem o EV od Peugeotu.
To je uplně něco jiného a ukazuje to, že se scénář Nokia asi bude opakovat v mnohem větším rozsahu.
Není zájem o EV od Peugeotu.
To je uplně něco jiného a ukazuje to, že se scénář Nokia asi bude opakovat v mnohem větším rozsahu.
rohYpnol
Automobiloví výrobci stahují z nabídky modelů pro příští rok některé motory. Důvody jsou v zásadě dva. Příchod nové, přísnější emisní normy Euro 6D a také pokuty za průměrné emise modelových flotil jednotlivých značek.
https😐/www.idnes.cz/…621_automoto_fdv
Jo , hedíci, doníci, mikešové jste jen lháři 😒] 😒] 😒]
Ekologie EV, o které hendíci, doníci a mikešové a další eurohujeři jen lžou?
https😐/www.e-flotila.cz/…ekvapive-blizk👋
https😐/www.idnes.cz/…621_automoto_fdv
Jo , hedíci, doníci, mikešové jste jen lháři 😒] 😒] 😒]
Ekologie EV, o které hendíci, doníci a mikešové a další eurohujeři jen lžou?
https😐/www.e-flotila.cz/…ekvapive-blizk👋
rohYpnol
Nástup elektromobility je do jisté míry POLITICKÁ OBJEDNÁVKA.
Je otázkou, jak se budou tato vozidla prodavat bez vládních finančních úlev.
Nástup elektromobility není jen technologická změna, která by vycházela z toho, že lidé chtějí přejít kupříkladu z pevné linky k mobilnímu telefonu. RESPEKTUJEME TO, ŽE JE TO VEDENO TAKÉ IDEOLOGICKÝMI CÍLY.
Klasická auta zdražila z několika důvodů. DO CEN SE PROMÍTAJÍ I NAKLADY NA ELEKTORMOBILITU, PROTOŽE INVESTICE, KTERE JSME MUSELI PRO VYVINUTÍ PORTFOLIA ELEKTRICKÝCH VOZŮ VYNALOŽIT, JSOU ENORMNÍ A MUSÍ SE Z NĚČEHO ZAPLATIT.
...
Tak co, hendíci, doníci, mikešové a další eurohujeři?!?!? I Škoda oficiálně přiznává a netají, jak se věci mají!!! Tak už prestaňte lhát. Jste trapní!!! 😒] 😒] 😒]
Je otázkou, jak se budou tato vozidla prodavat bez vládních finančních úlev.
Nástup elektromobility není jen technologická změna, která by vycházela z toho, že lidé chtějí přejít kupříkladu z pevné linky k mobilnímu telefonu. RESPEKTUJEME TO, ŽE JE TO VEDENO TAKÉ IDEOLOGICKÝMI CÍLY.
Klasická auta zdražila z několika důvodů. DO CEN SE PROMÍTAJÍ I NAKLADY NA ELEKTORMOBILITU, PROTOŽE INVESTICE, KTERE JSME MUSELI PRO VYVINUTÍ PORTFOLIA ELEKTRICKÝCH VOZŮ VYNALOŽIT, JSOU ENORMNÍ A MUSÍ SE Z NĚČEHO ZAPLATIT.
...
Tak co, hendíci, doníci, mikešové a další eurohujeři?!?!? I Škoda oficiálně přiznává a netají, jak se věci mají!!! Tak už prestaňte lhát. Jste trapní!!! 😒] 😒] 😒]
Hmm kolik ze stala Dieselgate?
Na víc se nezmůžeš??? 😒] 😒] 😒]
Copak, nějak došly slova 😒] 😒] 😒]
Copak, nějak došly slova 😒] 😒] 😒]
Prvni je potreba si priznat, ze v globalnim automotiv neni Skoda rozhodujici hráč.
Mozna se sem i trochu hodi porovnani čísel s Tesla.
Ale k tomu co jsem napsal.
Aféra diesel gate stala firmu VW jiste nemalé penize, ktere ve finale čerpala jen od zákazníků. Ale zdražení aut nedava za vinu dieselgate, ale EV.
Tem EV o kterych ve vlně sebekritiky mluvili jako o sve jedine budoucnosti…
Mozna se sem i trochu hodi porovnani čísel s Tesla.
Ale k tomu co jsem napsal.
Aféra diesel gate stala firmu VW jiste nemalé penize, ktere ve finale čerpala jen od zákazníků. Ale zdražení aut nedava za vinu dieselgate, ale EV.
Tem EV o kterych ve vlně sebekritiky mluvili jako o sve jedine budoucnosti…
Ale ted zadny zakaz neni.
Tecka.
Jinak jestlize kvuli asistentum zdrazujou fosily, tak kvuli tomu zdrazujou i EVcka 😉
Ty Hujere Orlenu
😁
Jestli vážně, jsi skutečně dement.
Při vší úctě tedy...
ICE: https😐/www.sauto.cz/…rifter/206605587
EV: https😐/www.sauto.cz/…rifter/206742966
Ale i tak zákazník zůstane u toho lepšího, tedy ICE.
Celý plán zákazu bude podle plánu v roce 2026 přezkoumán.
To jsou fakta.
Můj názor je, že už por roce 2030 bude ten zákaz zbytečný. O spalovák bude stejný zájem jako o tlačítkový telefon.
Každopádně doporučuji navštívit Prahu, tam těch EVecek jezdí 4 z 3000 spalováku. Časteji tedy vidím G63, RAM...
Nejčastější EV tam je Enyaq.
A co "nejprodávanější" Tesla? Ty jezdí na Marsu.
No a o té Praze, je poznat hned, že tam zavitas jednou za čas, spíš skoro vůbec. Tesly tam jezdí též hodně ( jestli vic než enyaq, nevím je to takové na stejno ) a proč tam je tka malý podíl EV? Protože cena, to ví každé dítě, které už umí počítat. Nicméně jaký byl podíl před 10 lety? Taky 4 na 3000?
Pokud to bude jak rikas pak je zbytecne takovy zakaz vubec mit nemyslis?
Bude to jen hračka pro bohaté, aby jejich Porsche atd dal jezdila. Proto to taky Porsche tlaci.
Zakaz dava automotiv jistotu, ze maji investovat do novych technologii.
https😐/www.novinky.cz/…acekaji-40464995
A k těm mladým, auta chtějí, dělají si totiž řidičský průkaz:
https😐/www.tipcars.com/…ntor-072024.html
https😐/podcasty.hn.cz/…u-pro-ne-spinave
https😐/elektrickevozy.cz/…t-davaji-cmoudum (stránka, kterou nenávidím, ale i tak ji sem dám)