Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nebo Nebo
Dáme cla na jejich el. křápy a oni evropským automobilkám nebudou prodávat baterie, aby vyráběli EV křápy ev. Automobilky.
Jsou to totalitnaci, nezahrával bych si s nima...
Jsou to totalitnaci, nezahrával bych si s nima...
Lukas Dvorok
Čína dotuje své výrobce automobilů? Tak proč je EU nedotuje také? Každý něco dotuje. EU dotovala solární elektrárny, pěstování řepky, dotuje zateplování, prostě všechno možné... Tak proč ne výrobu elektroaut? Alespoň by se stala dostupnější pro běžné lidi, vzrostly prodeje, tím i výroba a konečně by nastala ona vysněná elektrorevoluce. Ale ne, raději na ně uvalíme clo, pro pár supů do kasičky a odvetu se strany Číny.
Stejsn
a tudíž slabá. Každá země, ba každá větší firma, si v Evropě hraje na vlastním písečku a proto je EU vždycky ten slabší partner ve vyjednávání se zeměmi, jako je Čína, USA ale v podstatě i Rusko. EU se svým sebemrskačstvím a snahou o nejzelenější politiku (která je ostatním leda k smíchu) dostala do pozice, že si s ní každý vytře podlahu. Jakýkoliv průmysl potřebuje především suroviny a pokud je musí dovážet, podmínky se diktují jaksi těžko.
Arese
...zachovat v Evropě výrobu spalovacích vozů, což umíme suverénně nehlépe na světě. A dále zmírnit různé brutální limity flotilových emisí, usnadnit jejich homologaci, snížit množství povinných asistentů atd. a tím vším snížit ceny spalovacích aut na dřívější úroveň. Všichni (kromě čínských komoušů a zelenorudých evropských fanatiků) by byli spokojeni: zákazníci by opět dostali auta, která opravdu chtějí a za dostupné ceny, zaměstnanci evropského automotiv by nepřišli o práci, čínská konkurence by se rázem stala opět neškodnou, evropské vlády by ušetřili miliardy eur na dotacích nechtěného a budování statisíců nabíječek a posilování el. přenosové soustavy a světovému klimatu by to nijak výrazně neuškodilo! Zvláště, když by se pořádně rozvíjela výroba syntetických a bio paliv! :yes:
Evropa mela svou pozici vzdy diky náskoku v technologii.
Spalovaci motor uz neni špicka. Technologie jde jinam.
Jde smerem baterii a autonomního rizeni.
Auto bez vyspělých asistentů a s nízkým limitem na emise vyroby číňan levneji nez evropa.
Takze to co navrhujes je konec evropského automotiv.
Spalovaci motor uz neni špicka. Technologie jde jinam.
Jde smerem baterii a autonomního rizeni.
Auto bez vyspělých asistentů a s nízkým limitem na emise vyroby číňan levneji nez evropa.
Takze to co navrhujes je konec evropského automotiv.
ano a v tom je právě ten problém.
Všichni ti manageři automobilek co se s takovou vervou vrhli na EV si neuvědomili, že právě v tomto spočívala největší síla EU a náskok před čínou, léta budované know how a zkušeností, jak postavit kvalitní automobil se spalovacím motorem, zatímco čínským pokusům o spalovací auta jsme se smáli (a není to zas tak dávno)
Tito manageři si zkrátka neuvědomili, že postavit auto výlučně na elektrický pohon je mnohem jednodušší než vyrábět totéž ve spalovací verzi, takže se stalo to, že najednou čína jakoby dohnala Evropu ve výrobě elektromobilů, protože začínali na čistém stole....
Záměrně říkám jakoby, protože existuje stále slabý článek toho řetězce a to jsou baterie a celý ekosystém dobíjení, nicméně Evropa zpovykaná zeleným šílenstvím a greendealem díky tomu najednou získala pocit, že jsou vlastnně pozadu. Ovšem co je horší, některé evropské automobilky, které se příliš horlivě uvázaly elektromobilitě se naprosto hloupě zbavily patentů a technologií na výrobu vlastních spalovacích motorů pod vidiinou zářné EV budoucnosti a tyto patenty a technologie prodali do číny s tím, že už nebudou potřeba. Takže tímto v dalším kroku naservírovali číňanum na zlatém podnose, to v čem jsme měli před nimi opravdový náskok.
No a největší vtip je v tom, že narozdíl od Evropy je Čína připravená vyvíjet všechny druhy pohonu a všechny technologie, ne jen ty EV. Už teď vyvíjí v číně spalovací motory s účinností více jak 50% a také spalovací motory na vodík a syntetická paliva. Problém totiž není spalovací motor samotný, protože jakmile do něj dáte správný druh paliva, emise se radikálně sníží nebo zmizí úplně a o to přece EU jde, nebo ? 😉 Potenciální tlak na Evropské výrobce je tak o to větší, že čínské automobilky mohou drtit ty evropské na mnoha frontách a oslovit evropského zákazníka z různých stran, včetně těch, kteří nejsou příznivci EV.
Přesně k tomuto stavu to směřuje a můžeme za to poděkovat "geniálnímu" plánu EU s se zákazem spalovacích motorů, Greendealem a EV automotive only. Už na začátku toho všeho někteří odborníci tento krok EU kritizovali a poukazovali přesně na tento fakt, bohužel zaslepení politici vzášející se na zeleném obláčku obklopení ve svých snech soláry a větrníky, to prostě nechtěli slyšet a dál si tlačili svoje "moudra" realitě navzdory.
A výsledek ? za těch pár let je dopad vidět jasně, neuvěřitelná drahota, ceny energií šly nahoru, diky různým "eco" poplatkům a zákazům zdražilo snad všechno včetně základních potravin, o cenách automobilů ani nemluvím. Bohužel mezitím v EU stihli schválit nový druh emisních povolenek, které budou uvaleny na mnoho lidských aktivit, kde vzniká uhlík a mezi ně patří i automobilová doprava, takže další zdražování je nabíledni, navíc někdo bude muset tu infrastrukturu pro EV zaplatit a o tom se už jaksi taktně mlčí, přestože všichni víme, že na to ani není v rozpočtech dostatek peněz...
Já jen doufám, že díky nynější eurovolbám se situace aspoň o trošku zlepší, a že dostanou šanci rozumní lidé namísto fanatiků, protože zelených ideologií mají všichni už plné zuby a právem :yes:
Všichni ti manageři automobilek co se s takovou vervou vrhli na EV si neuvědomili, že právě v tomto spočívala největší síla EU a náskok před čínou, léta budované know how a zkušeností, jak postavit kvalitní automobil se spalovacím motorem, zatímco čínským pokusům o spalovací auta jsme se smáli (a není to zas tak dávno)
Tito manageři si zkrátka neuvědomili, že postavit auto výlučně na elektrický pohon je mnohem jednodušší než vyrábět totéž ve spalovací verzi, takže se stalo to, že najednou čína jakoby dohnala Evropu ve výrobě elektromobilů, protože začínali na čistém stole....
Záměrně říkám jakoby, protože existuje stále slabý článek toho řetězce a to jsou baterie a celý ekosystém dobíjení, nicméně Evropa zpovykaná zeleným šílenstvím a greendealem díky tomu najednou získala pocit, že jsou vlastnně pozadu. Ovšem co je horší, některé evropské automobilky, které se příliš horlivě uvázaly elektromobilitě se naprosto hloupě zbavily patentů a technologií na výrobu vlastních spalovacích motorů pod vidiinou zářné EV budoucnosti a tyto patenty a technologie prodali do číny s tím, že už nebudou potřeba. Takže tímto v dalším kroku naservírovali číňanum na zlatém podnose, to v čem jsme měli před nimi opravdový náskok.
No a největší vtip je v tom, že narozdíl od Evropy je Čína připravená vyvíjet všechny druhy pohonu a všechny technologie, ne jen ty EV. Už teď vyvíjí v číně spalovací motory s účinností více jak 50% a také spalovací motory na vodík a syntetická paliva. Problém totiž není spalovací motor samotný, protože jakmile do něj dáte správný druh paliva, emise se radikálně sníží nebo zmizí úplně a o to přece EU jde, nebo ? 😉 Potenciální tlak na Evropské výrobce je tak o to větší, že čínské automobilky mohou drtit ty evropské na mnoha frontách a oslovit evropského zákazníka z různých stran, včetně těch, kteří nejsou příznivci EV.
Přesně k tomuto stavu to směřuje a můžeme za to poděkovat "geniálnímu" plánu EU s se zákazem spalovacích motorů, Greendealem a EV automotive only. Už na začátku toho všeho někteří odborníci tento krok EU kritizovali a poukazovali přesně na tento fakt, bohužel zaslepení politici vzášející se na zeleném obláčku obklopení ve svých snech soláry a větrníky, to prostě nechtěli slyšet a dál si tlačili svoje "moudra" realitě navzdory.
A výsledek ? za těch pár let je dopad vidět jasně, neuvěřitelná drahota, ceny energií šly nahoru, diky různým "eco" poplatkům a zákazům zdražilo snad všechno včetně základních potravin, o cenách automobilů ani nemluvím. Bohužel mezitím v EU stihli schválit nový druh emisních povolenek, které budou uvaleny na mnoho lidských aktivit, kde vzniká uhlík a mezi ně patří i automobilová doprava, takže další zdražování je nabíledni, navíc někdo bude muset tu infrastrukturu pro EV zaplatit a o tom se už jaksi taktně mlčí, přestože všichni víme, že na to ani není v rozpočtech dostatek peněz...
Já jen doufám, že díky nynější eurovolbám se situace aspoň o trošku zlepší, a že dostanou šanci rozumní lidé namísto fanatiků, protože zelených ideologií mají všichni už plné zuby a právem :yes:
Ono by to šlo říct jednodušeji. EU se střelila do své vlastní nohy. A doufala, že s berlí natřenou nazeleno se ji bude chodit líp. Když teď vidí, že čínský chodec se nám vzdaluje, pokouší se ho zpomalit tím, že mu na záda dá batoh s celními poplatky.
zjednodušeně řečeno :yes: největší problém ale vidím v tom, že jsme nějakou ideologii postavili nad zdravý rozum
A jakou ideologii myslis?
Jako, ze naprosta vetsina vědců popsala následky spalovani fosilnich paliv?
Jako, ze naprosta vetsina vědců popsala následky spalovani fosilnich paliv?
ty taky trpíš klimatickým žalem ? Gréta na to už bere prášky :-!
Znova.
Následky spalovani fosilnich paliv - vědecká shoda.
Následky spalovani fosilnich paliv - vědecká shoda.
zaměř se prosím znovu na tuto část mého textu, není to tak těžké 😉
"Už teď vyvíjí v číně spalovací motory s účinností více jak 50% a také spalovací motory na vodík a syntetická paliva. Problém totiž není spalovací motor samotný, protože jakmile do něj dáte správný druh paliva, emise se radikálně sníží nebo zmizí úplně a o to přece EU jde, nebo ? "
"Už teď vyvíjí v číně spalovací motory s účinností více jak 50% a také spalovací motory na vodík a syntetická paliva. Problém totiž není spalovací motor samotný, protože jakmile do něj dáte správný druh paliva, emise se radikálně sníží nebo zmizí úplně a o to přece EU jde, nebo ? "
"Naprostá většina vědců" jsou naprostí prostituti oligarchů a ostatních šíbrů. Napíšou jim to, co chtějí, jenom aby měli svou mrkvičku na příští rok jistou.
Citis se odborne tak vzdělán, aby si to dokazal posoudit ?
Cítíte se odborně vzdělán abyste mohl tvrdit opak? Je vůbec potřeba operovat v základní diskuzi touto námitkou?
Takze je tu vědecká shoda a tisíce studii, mereni atd versus tvrzeni jednoho jména na netu, ze to je vsechno lež.
A ja mam dokazovat nekomu kdo bez podkladu tvrdi, ze je to lež, že to lež neni.
Chapes jak je to absurdni?
A ja mam dokazovat nekomu kdo bez podkladu tvrdi, ze je to lež, že to lež neni.
Chapes jak je to absurdni?
no.. není tu vědecká shoda ...není tu "100%" důkaz
Absurdita ani za horizontem zdá se
Absurdita ani za horizontem zdá se
Znova.
Existuje tady tisíce vědeckých důkazu versus tvrzeni Kruskar.
A ja mam obhajovat to ze Kruskar nema pravdu? Nemel by to dokazat on?
Proste takhle funguje propaganda kolem Green deal atd. Tisíce důkazu se vyvrati jen tvrzením, “neni to pravda” bez důkazu.
Existuje tady tisíce vědeckých důkazu versus tvrzeni Kruskar.
A ja mam obhajovat to ze Kruskar nema pravdu? Nemel by to dokazat on?
Proste takhle funguje propaganda kolem Green deal atd. Tisíce důkazu se vyvrati jen tvrzením, “neni to pravda” bez důkazu.
jaký kruskar?? Ja se bavím o vědecké shodě...... Znáte přesný balanc? Stav 10 let zpátky, nebo nyní, jaký je momentální progres? Máte nějaké konkrétnější čísla? To by bylo zajímavější, než vaše doměnky, které však mohou být pravdivé.
Chtělo by to asi jiný pohled na věc, už alespoň pro zajímavost.
Chtělo by to asi jiný pohled na věc, už alespoň pro zajímavost.
Konkrétní čísla, zdroje, atd😒br />https😐/www.mzp.cz/…ro_zmenu_klimatu
Ty data včetně zdrojů jsou snado dohledatelné i v češtině.
Ty data včetně zdrojů jsou snado dohledatelné i v češtině.
Stale dokola. Mnoho slov ktere musi obsahovat kritiku EU.
Realita je takova, ze Cina svym značkám poskytla legislativní a financni podporu pro vyvoj to technologie EV.
Kdyz to same udela EU, aby pomohla svému automotiv tak na to ty a ostatni troll jména nadávají.
Realita je takova, ze Cina svym značkám poskytla legislativní a financni podporu pro vyvoj to technologie EV.
Kdyz to same udela EU, aby pomohla svému automotiv tak na to ty a ostatni troll jména nadávají.
prej: „V roce 2019 to byl samozřejmě skvělý pocit. Lidé nás milovali a klima bylo tématem číslo jedna,“ řekla agentuře Reuters poslankyně Anna Cavazzini. A připustila, že doba se změnila. „Teď je to samozřejmě trochu jinak. Celkově bych řekla, že cítíme trochu odpor společnosti proti ochraně klimatu,“ dodala s tím, že někteří „zelení” stávají terčem útoků, ty fyzické nevyjímaje.
https😐/www.reuters.com/…enda-2024-05-23/
Neměl jsem je rád nikdy. Jsou to bezohlední, hloupí, ideologií zaslepení lidé... A je roztomilý, jak to Anča podává eufemisticky... 😁 :yes:
https😐/www.reuters.com/…enda-2024-05-23/
Neměl jsem je rád nikdy. Jsou to bezohlední, hloupí, ideologií zaslepení lidé... A je roztomilý, jak to Anča podává eufemisticky... 😁 :yes:
Mame tu vědce kteri rikaji, ze dalsi spalovani fosilnich paliv povede ke katastrofě.
Mame tu mereni ktera to potvrzuji.
Mame tu extremni tepla ktera muzeme vnímat na vlastni kůži.
Ale najde se stale mnoho lidi co ten problem odmítají videt.
Mame tu mereni ktera to potvrzuji.
Mame tu extremni tepla ktera muzeme vnímat na vlastni kůži.
Ale najde se stale mnoho lidi co ten problem odmítají videt.
Ja to vidím pozitívne keď sa nám tak otepľuje, kúpil som si kabrio poriadnou atmosférou 🤣🤣
božínku a nejvíc to říkají ti zelení ideologové co potom na ty různé summity lítají soukromým tryskovým letadlem a ani trochu jim nevadí uhlíková stopa, kterou za sebou nechávají 😁
Tak jim ty oči otevřete! Pořád si říkám, proč ta holka (Gréta) nejede demonstrovat do Pekingu? Že by se v Evropě nebo New Yorku demonstrovalo pohodlněji? V tom to určitě nebude. 😄
Jde o to, že Čína jen v posledních pár letech rozjela další nové tepelné elektrárny, např. v roce 2022 dalších 40 GW celk. výkonu, v roce 2023 dokonce 70 GW (pro představu, těch 70 GW je výkon 31 Temelínů), plus samo počítají do budoucna i s další, v Evropě zatím stále špinavou, el. energií, a to z jádra, kdy do roku 2030 postaví nových 24!! reaktorů.
Pro globální klima je určitě príma, že kolem těch tepelek Číňané bzučí ve svých EV, která uvědomělí Evropané Hendly střihu milují, a pro která nám dávají Čínu za příklad. Proč ale tohle odmítají vidět?
Jde o to, že Čína jen v posledních pár letech rozjela další nové tepelné elektrárny, např. v roce 2022 dalších 40 GW celk. výkonu, v roce 2023 dokonce 70 GW (pro představu, těch 70 GW je výkon 31 Temelínů), plus samo počítají do budoucna i s další, v Evropě zatím stále špinavou, el. energií, a to z jádra, kdy do roku 2030 postaví nových 24!! reaktorů.
Pro globální klima je určitě príma, že kolem těch tepelek Číňané bzučí ve svých EV, která uvědomělí Evropané Hendly střihu milují, a pro která nám dávají Čínu za příklad. Proč ale tohle odmítají vidět?
jsou lidé, kteří i dnes věří že země je placatá nebo jsou takoví, kteří věří v 72 pohlaví a pak jsou lidé, kteří myslí, že žijeme v bublině a když Evropa bude jen elektrická bez ohledu na to co se děje v okolních zemích, bude tady čistější vzduch a globální klima bude mocinky moc cool a bude to žůžo :-! prostě ráj na zemi
Tohle jsou fakta ktera jsou znama a diskutuje se o nich stale znova.
ČR ma podstatne vetsi podil jaderne energie nez kdy Cina vude mit.
Přepočet emisi na hlavu a produkt neni pro Činu vubec tak spatny.
To proc stoupa instalovány vykon uhli v cine je e😜ort “nasich” emisi a tomu ma branit napr uhlíkové clo.
Ale hlavne zamlouvá znova to hlavni.
Dalsi spalovani fosilnich paliv neni pro lidstvo reseni.
ČR ma podstatne vetsi podil jaderne energie nez kdy Cina vude mit.
Přepočet emisi na hlavu a produkt neni pro Činu vubec tak spatny.
To proc stoupa instalovány vykon uhli v cine je e😜ort “nasich” emisi a tomu ma branit napr uhlíkové clo.
Ale hlavne zamlouvá znova to hlavni.
Dalsi spalovani fosilnich paliv neni pro lidstvo reseni.
OK, takže my se zde v Evropě zbavíme neekologické výroby, abychom byli křišťálově čistí. A výroba se přesune tam, kde na ekologii s..e Bílej Tesák a "kvůli nám" jim emise ještě stoupají. A my na ty výrobky, na jejichž výrobu jsme z ekologických důvodů rezignovali, navalíme ještě např. uhlíkové clo, o dopravě přes půl planety snad raději ani nemluvě, místo toho aby ta výroba zůstala u nás a my ji tak měli pod kontrolou a snažili se ji ekologizovat. Ale proč, že. Vždyť my přece bojujeme za záchranu planety a proti kapitalismu (nazadar melouni) přesunem výroby do země, kde pananuje nejdrsnější kapitalism, řízený největší komunistickou stranou na Zemi, díky čemuž nás mají hezky v hrsti. No a čím víc se toto šílenství žene do stále větší a větší absurdity, viz. nyní aktuálně automotive, tím víc platíme a platíme a platíme, etc. A to přece jde až v první řadě. No a ta ekologie je kde? Ano přesně tam ).( Tož tak.
Popsal si problem, ale jak mu chces branit. Uhlíkové clo to resi.
Jak to chces resit ty? Zakazovat podnikům vyrabet jinde nez v evrope?
Jak to chces resit ty? Zakazovat podnikům vyrabet jinde nez v evrope?
Uhlíkové clo řeší leda to, že zaplatíme zase víc. Nejsem socialista, abych zakazoval. Mít v EU takové podmínky, aby se nevyplatilo výrobu přesouvat mimo ni. To chce ale myslet a to bolí. To nám ale nynější vedení EU prolezlé vůdci studentských nepokojů z doby kolem roku 1968 a mladými melouny stejně nedovolí, tak co, že ... BTW Trump je sice trumpeta, ale jeho "America first" mělo smysl = výroba doma, stabilizace a stabilita pracovních míst + doma si ekologii výroby snad dokážem ohlídat.
Tak prvni vec je, ze evropa uspěla vzdy tim, ze dělala top produkty. Ne vyrobou energeticky náročných praci bez přidané hodnoty.
Druha vec je, ze pokavad tedy nastavis podminky jako v Cine znamena to devastaci zivotniho prostredi.
To chces?
Clo nutí Činu i ostatni dbát na ekologii.
USA to ale samozrejme doprovází legislativou, clem a financni podporou. Tedy tim co kritizujes na EU.
Druha vec je, ze pokavad tedy nastavis podminky jako v Cine znamena to devastaci zivotniho prostredi.
To chces?
Clo nutí Činu i ostatni dbát na ekologii.
USA to ale samozrejme doprovází legislativou, clem a financni podporou. Tedy tim co kritizujes na EU.
V podstatě máš pravdu, ale ty odmítáš vidět následující.
Od roku 2000 do roku 2022 snížila EU spotřebují uhlí o 400 MT ročně.
Čína ve stejném období zvýšila spotřebuju uhlí o 3 000 MT ročně.
I kdyby EU provedla zítra hromadnou sebevraždu a přestala existovat, se světovými emisemi to skoro nehne.
Ve skutečnosti je to horší, jelikož EU bude existovat, ale vyžene zbytky průmyslu do Asie, a zboží s vyšší ekologickou zátěží se bude loděmi poháněných mazutem s vysokým obshem síry dopravovat do EU.
Od roku 2000 do roku 2022 snížila EU spotřebují uhlí o 400 MT ročně.
Čína ve stejném období zvýšila spotřebuju uhlí o 3 000 MT ročně.
I kdyby EU provedla zítra hromadnou sebevraždu a přestala existovat, se světovými emisemi to skoro nehne.
Ve skutečnosti je to horší, jelikož EU bude existovat, ale vyžene zbytky průmyslu do Asie, a zboží s vyšší ekologickou zátěží se bude loděmi poháněných mazutem s vysokým obshem síry dopravovat do EU.
Přesně! Kdo něco dělá se vždycky umaže, to prostě jináč nejde. Jen ten chytrej a pracovitej se umaže míň a ten hloupej a línej víc, to jest neměnné pravidlo. A tak jsme, ve zvráceně bláhové snaze, vyoutsorcovali mino EU výrobu kdečeho, "blbejma" rouškama počínaje a třeba léky konče. No a fčíl došlo na automotive. Takže valná většina výroby se odehrává tam, kde jest levná pracovní síla a kde na ekologii s..e Bílej Tesák. Ovšem spotřeba se realizuje v té druhé půlce světa. Ergo se všecko ještě navíc přepravuje, namnoze lodní dopravou, jejíž ekologii neřeší nikdo, ale opravdu, vůbec nikdo. Tak tedy bojujme, kupředu levá (nazdar melouni), zpátky ni krok, proti tomu zlému kapitalismu. Paradoxem ovšem jest, že ten nejdrsnější kapitalismus řídí největší komunistická strana na Světě. Tož tak.
Mezinárodní lodní a letecká doprava jsou stranou zájmu desítky let. Neplatí pro ně žádné spotřební daně a uniknou i většině národních regulací. Více než 40 % lodní tonáže je registrováno v Panamě, Libérii a Marshallových ostrovech.
Ano. Nikoho ani nenapadlo spočítat ekonomické a ekologické dopady přesunu výroby mimo EU, hlavně že bojujeme ... a spotřebováváme. Co na tom, že nás to stojí jen peníze, ovšem bez reálného užitku. Kupředu levá, zpátky ni krok.
A taky velka cast námořní dopravy je transport ropy… drive to bylo pres 40%
A kolik Cina nainstalována OZE doplnis?
Bavíme se stále o skleníkových plynech, které škodí planetě?
Pokud ano, tak OZE nejsou v této úvaze důležité. Pokud někdo zdesetinásobí spotřebu uhlí, tak emise vzrostou na desetinásobek, a to bez ohledu na to, jestli k tomu postaví 1 nebo 1 milion FVE panelů. Mnoho zelených teoretiků, profesionálních politiků a úředníků tohle nedokáže pochopit, přitom to podle mého názoru nepřesahuje znalosti nutné pro přírodovědnou olympiádu na základní škole. Ale co chtít od paní Nerudové a spol. Ty se k ním, doufám, svým intelektem neřadíš.
Pokud ano, tak OZE nejsou v této úvaze důležité. Pokud někdo zdesetinásobí spotřebu uhlí, tak emise vzrostou na desetinásobek, a to bez ohledu na to, jestli k tomu postaví 1 nebo 1 milion FVE panelů. Mnoho zelených teoretiků, profesionálních politiků a úředníků tohle nedokáže pochopit, přitom to podle mého názoru nepřesahuje znalosti nutné pro přírodovědnou olympiádu na základní škole. Ale co chtít od paní Nerudové a spol. Ty se k ním, doufám, svým intelektem neřadíš.
Vcera jsi tu psal neco o volbě na zaklade faktu, rozumu a argumentu.
tak pojďme. Cina vede v instalaci OZE zdroju. V prepoctu na cloveka nevybocuje v produkci CO2 o jinych statu. Mimochodem v tomto je ČR jeden z největších znečišťovatelé na svete.
A hlavni myslenka kterou tvuj prispevek ma, a je společný vsem podobným názorům, prece se nebudu ve svem chovani přizpůsobovat nekomu kdo dela neco spatne.
To je takove dětské “ale on taky”
tak pojďme. Cina vede v instalaci OZE zdroju. V prepoctu na cloveka nevybocuje v produkci CO2 o jinych statu. Mimochodem v tomto je ČR jeden z největších znečišťovatelé na svete.
A hlavni myslenka kterou tvuj prispevek ma, a je společný vsem podobným názorům, prece se nebudu ve svem chovani přizpůsobovat nekomu kdo dela neco spatne.
To je takove dětské “ale on taky”
Ano, ČR má přes 10 t CO2/osoba a byl bych rád, kdyby to bylo méně ... třeba na úrovni Slovenska (7 t CO2/osoba) nebo ještě lépe Francie (5 t CO2/osoba).
Proto bych všemi deseti podpořil, kdyby necelý bilion Kč nešel v letech 2010-2030 na dotace solárním baronům, ale na stavbu jaderných bloků. Se 4 dodatečnými 1000 až 1500 MW bloky už jsme mohli být na úrovni Francie. Ale to je kdyby. Dnes máme drahou elektřinu a znečišťujeme atmosféru, ale zase nás může hřát, že jsme pomohli českých solárním baronům a čínským výrobcům panelů.
Proto bych všemi deseti podpořil, kdyby necelý bilion Kč nešel v letech 2010-2030 na dotace solárním baronům, ale na stavbu jaderných bloků. Se 4 dodatečnými 1000 až 1500 MW bloky už jsme mohli být na úrovni Francie. Ale to je kdyby. Dnes máme drahou elektřinu a znečišťujeme atmosféru, ale zase nás může hřát, že jsme pomohli českých solárním baronům a čínským výrobcům panelů.
Ty jsi Tycoone troll. Tyhle nekonečně myšlenkové linky se tu objevují u ruznych jmen stale stejne.
Za české solárních barony FVE nemuze. Za to muzou politici v ČR.
Stejne dnes ovlivnuji politiku a média uhelni baroni.
Zamlouvas ale opet tu nesmyslnou myslenku, ze kdyz nekdo jiny dela neco spatneho tak to budu delat taky.
Za české solárních barony FVE nemuze. Za to muzou politici v ČR.
Stejne dnes ovlivnuji politiku a média uhelni baroni.
Zamlouvas ale opet tu nesmyslnou myslenku, ze kdyz nekdo jiny dela neco spatneho tak to budu delat taky.
Já jsem dal pozitivní myšlenku, jak snížit emise v ČR na polovinu. A není to nesmysl. Francie už desítky let prokazuje, že to tak jde. A Slovensko se na podobnou úroveň také dostalo.
BTW Neříkal jsem, že za to můžou panely, samozřejmě za to můžou politici. Kdysi jsem volil stranu, kvůli které pak ten solární tunel vznikl. Už ji nevolím.
BTW Neříkal jsem, že za to můžou panely, samozřejmě za to můžou politici. Kdysi jsem volil stranu, kvůli které pak ten solární tunel vznikl. Už ji nevolím.
Je to “kdyby”.
Uz dnes mame jeden z největších podílu atomové energie v mixu.
Opet zamlouvá ale to hlavni.
Posun celeho automotiv sveta k elektromobilite.
Uz dnes mame jeden z největších podílu atomové energie v mixu.
Opet zamlouvá ale to hlavni.
Posun celeho automotiv sveta k elektromobilite.
Není žádný důkaz jelikož je otázka, že je to přirozený stav odehrávající se v cyklech. Velmi hloupě však netvrdím, že je to tak anebo tak.
Neexistuje zatím žádný model který to umí spočítat. Atmosféra a model počasí je tak neskutečně titěrně a zároveň rozsáhle konsekvenčně termo kapalino dynamická věc, že pro výpočet a naprosto přesné měření není možné s dnešními technologiemi takto vypočítávat. V potaz je třeba brát i moře a jeho mořské proudy + fauna.
Vědecká oblast nemá shodu, tak jako i jinde.
Vše je jen předpoklad na základě dnešních událostí.
Události jsou politicky různě formovány.
Opěrný bod tedy moc nemáme, jedná se spíše silně viditelnou mlhu, která je však na dotek nehmatatelná.
Jak si s tím poradíme se uvidí.
Neexistuje zatím žádný model který to umí spočítat. Atmosféra a model počasí je tak neskutečně titěrně a zároveň rozsáhle konsekvenčně termo kapalino dynamická věc, že pro výpočet a naprosto přesné měření není možné s dnešními technologiemi takto vypočítávat. V potaz je třeba brát i moře a jeho mořské proudy + fauna.
Vědecká oblast nemá shodu, tak jako i jinde.
Vše je jen předpoklad na základě dnešních událostí.
Události jsou politicky různě formovány.
Opěrný bod tedy moc nemáme, jedná se spíše silně viditelnou mlhu, která je však na dotek nehmatatelná.
Jak si s tím poradíme se uvidí.
Uplne jednoduse. Opravdu si myslis, ze 100 milionu barelů ropy kazdy den nema zadny vliv na klima?
Opravdu je náhoda, ze klima se meni zrovna ve stejne dobe jako spalovani fosilnich paliv?
Opravdu je náhoda, ze klima se meni zrovna ve stejne dobe jako spalovani fosilnich paliv?
- Prečo proste neuplatníme 25% ako roky oni na nás - a aby to bolo fér, dal by som to na rovnaký počet rokov ako Čína uplatňovala 25% voči EU? Po tomto období ísť na aktuálnu sadzbu.
Čína praktikuje rôzne necolné bariéry pre firmy, ktoré chcú na ich území podnikať, vrátane požiadaviek na povinné joint venture a transfer technológií. EÚ v porovnaní s tým zatiaľ neprijala žiadne ekvivalentné opatrenia.
- Prečo?
Uplatnenie rovnakých pravidiel k eskalácii nepovedie.
Sú presvedčení o vlastnej nadradenosti a majú dlhodobé ciele. A tým, že akceptujeme horšie vzájomné podmienky v tak viditeľnom prípade to len zhoršujeme. V mnohom by sme sa mohli učiť pokore a prefíkanosti. Silácke reči predstaviteľov EU nás veľmi oslabujú.