Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s novým Renaultem Rafale: Francouzský útok na prémii

72 komentářů

Nebo Nebo
1.2, to jako vážně? Pochopím jako základ. Ale nevadil by mi ani 1.6 mild hybrid a 2.0 jako plug in hybrid a diesel jako hybrid. Každopádně tento motor na velké SUV je něco, co každý trošku chápavý nechce. Staré dobré časy, kdy byly v Renaultech šestiválce v dieselu (Renault Safrane 2.5 benzín, Clio V6...). Chápu, že dnes jsou turba atd, ale prostě tříválec je nuda, nikoho to nezajímá, nemá to zvuk, nic...
Raději za 1.2milionu koupit Toyotu Hybrid a uděláte líp, než Renault. Navíc k tomu dostanete 2.0 litrový motor a hybridní pohon.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdo má diesel jako HEV? Vím jen o MB PHEV diesel. Jinak nikdo nemá diesel v hybridu. Nechceš startergenerator označovat za hybrid, že ne?
Ale jinak souhlas. 1.2 označovat za útok na prémii je spis k pláči.
Nebo Nebo
Tak by to nemusel být diesel, ale alespoň ten benzín phev 1.6, stačí... Diesel by se dal odpustit, ale i kdyby se dal diesel alespoň s mHev (start generátorem).
Jinak souhlas, nikdo nemá hev jako diesel, pouze jako start generátor, tedy u Audi většina modelů.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Volvo
"S90/V90, XC90,
V60, XC60 - hybrid diesel"
Hybrid VED4 Gen3 2.0 (D) Engine codes: ** D420T2, T8
31669129
Feb. '20
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Volvo má diesel hybridy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Hev nebo startergenerator?
XTad
A toyota 2.0 snad ma zvuk? Kdyz vzpominas na V6 motory, tak bys zrovna trivalec mohl ocenit, jelikoz jim je koncepcne a zvukove blize (tri valce na vyfuk) nez ctyrvalce.
gil54
..."množstvím malých kosočtverců" a divokou, nezvladatelnou tříválcovou jednadvojkou. 😄 Manažeři u Mercedesů a bavoráků skáčou hrůzou z voken.

Tak všecko nejlepší s tém pertinaxem.
ericn
Ano, kdo bude chtít prémii, určitě si vzpomene na Renault s upoceným 3hrnkem 😒] :yes:
Avatar - praptak
praptak
Prémiové automobilky je dnes běžně používají. 😉
multicar
Tak zrovna ten Mercedes hojně používá ve svých modelech Renaultí 1.3 motor 😁 😁
traveldrive
A to je podľa teba trojvalec?
XTad
To je ctyrvalec, ktery v zatezi huci a rezonuje celym autem. Libovolny trivalec ma noblesnejsi projev.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
4-válec komiku
webpaja
Titulek fajnový 😁
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Miorolo
Dodnes jsem nepochopil, co je na MB, BMW nebo nedejbože Audi prémiové. Jsou to sériově vyráběna auta kterých hodnota klesá snad rychleji než tady tomu Renaultu.
Avatar - Ham.
Ham.
Stačí se svézt v GLC, X3, Q5 (což jsou podobně velká SUV) a potom v tomto tříválcovém žebráku a bude ti to jasné během pár minut, motory (podél, možnost 6válců, diesely, benzíny, PHEV co hrdlo ráčí), podvozky (možnost adaptivních i vzduchových), kvalita odpružení, odhlučnění, kvalita materiálů v interiéru, tažné schopnosti, dynamika, Vmax, infotaiment, možnosti individualizace, všechno jiná liga. Skutečnost, že auta BMW, Mercedes nebo Audi jsou sériově vyráběná a prodá se jich víc než Renaultů na věci vůbec nic nemění.
Miorolo
Slovo prémiový evokuje něco exkluzivní, unikátní, prostě to nejlepší. Nijak nezpochybňuji to, že jsou to kvalitní auta, která nabízí vyšší úroveň komfortu než Renault, ale prémiová nejsou, už vůbec ne GLC, X3 nebo Q5. To jsou všechno auta vyšší střední třídy.
Za mě prémiová auta pochází z dílen Ferrari, Bugatti, Lamborghini, Rolls Royce, ...
Avatar - Dinar
Dinar
To máš jen zmatek v terminologii. Automobilové značky se řadí do kategorií lowcost, mainstream, premie, lux, což jsou zavedená, dekády používaná označení jdoucí napříč jazyky, tj. používá je odborná veřejnost po celém světě. Renault je klasický mainstream, premie bmw, mb, audi a Bentley nebo Rolls jsou auta lux segmentu.

A pokud se řeší prémie/lux atp. pak je řeč o řazení značek, výrobců, ne o řazení jednotlivých modelů do tříd, to je úplně jiná věc, tebou zmíněné glc nebo x3 jsou suv střední třídy, suv vyšší střední je gle nebo x5.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
pleteš si pojmy "prémiový a "luxusní"
webpaja
Ham tě poučil, teď už jen vyzkoušet 😉 😉
Avatar - del42sa
del42sa
ano, německá prémie už má z té prémiové nabídky Renaultu úplný břichabol 😁 Jen jestli není ta 1,2l příliš silný motor a u Renaultu to nepřehnali s tím výkonem :-!

a ta x krát zrecyklovaná palubní deska z Meganu taky té "premiovosti" dost přidává :yes😒br />
Na tom autě je snad všechno špatně, jediná věc která by to vše ospravedlnila by byla nízká cenovka a ta se nekoná :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz len co vidim to nove sterilne logo renaultu tak mi je spatne... ale ok 5 centov na nom usetrili voci predoslemu a ukol bol takto splneny... ono bude to podobny utok na premiu ako s vel satisom pred xy rokmi.... na papieri vsetko tutti perfecto premiant jak bejk ale v praxi to bude dalsi prepadak.... a ne ze ne... lebo tak to zase bude... v MB ci lexuse sa musia od smiechu normalne pos.rat ked vidia tie renaultacke utoky ... rovno uz to mozu zabalit no jo ...a podme pod kapotu.. aneb tu radsej uz ani neotvarajme... renault nech radsej ostane pri zemi... tato hra robit z ludi ...xxx ...mu absolutne neslusi
Avatar - Markus1
Markus1
S tym vzhladom a technikou urcite…..premia sa uz trasie v rohu!
😂😂😂😂😂
Picka-mobil uz dnes nema velmi co ponuknut…..a je to skoda….v minulosti robili francuzi uzastne auta!
traveldrive
Koľko máš rokov, 14 ?
Avatar - Markus1
Markus1
Dost na to aby som ti otcom mohol byt….
traveldrive
Tak to si dobre zavalil. 😒] 😒] 😒]
Začínam mať o tebe vážne pochybnosti.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
a za celý dlouhý život ses nic nenaučil, smutné ...
Robert Hlavaty
se všemi diskutujícími. Dodal bych jen, že Renault umí pohledná auta a nadčasová auta, má hezký barvy na výběr, ale ty motory to je fakt velká nouze... Věřím, že se brzy probudí a něco s tím udělají...
Arese
...s tak zoufalou motorizací tvůj Rafale nelze brát vážně ani v mainstreamu, natož v prémii! 😲 😲 😲 :no:
Nebo Nebo
Ať si ten hybrid s 1.2 nechají, chápavý sáhnou po Toyotě RAV4, když budou chtít hybrid.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja bych třeba tu 1.2 chtle zkusit nejdřív. Ta 1.6 jejich byla dost zoufalá, líná, ne uplne se zajimavovou spotřebou, pomalou prevodovkou. Tak tohle třeba bude lepší.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
masochisto 😒] 😒] 😒]
kodl33
a nebo po X-trailu ...
OndraHosek
Da se uz realne rozpoznat jestli clovek kouka na renault, peugeot, hyundai, toyotu nebo lexus?
To je tragedie... zlaty moje durango..
Avatar - Dinar
Dinar
příklad současné mainstreamové techniky. Když si vzpomenu na to zdejší hudrování pod novým kodiaqem, typu bude ten 150 koňový základ stačit? A bude mít rs aspoň 200 kW? 😁
Arese
No, proti Rafalu je Kodiaq pořád motorový král! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Tak, proti komu z mainstreamu ve třídě není...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tomu chybí HEV, ale ten vylepšenej PHEV je zajímavej, to jo
Avatar - Dinar
Dinar
Nechybí, pro spotřebáře mají dýzl, ten navíc umožňuje ty spotřebáře kombinovat s obch. cesťáky, hodně km, dálnice apod., hev umí pořádně jen ty spotřebáře.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Že HEV neumí na dálnici používat elektromotor už neplatí. Diesel si vezme ve vyšším tempu méně, ale HEV na dálnici funguje jak moderní benzín, taky už nejede za 15 na sto.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
jen 11 na sto ha ha ha, to neukecáš 😒] 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak záleží jak jedeš, 11 na sto určitě umí, když budeš pořád dupat na plnej ve chvíli, kdy je provoz a pořád zpomaluješ a zas akceleruješ nad zákonné limity naší dálnice, to ale i benzín podobného výkonu. Ale běžně 130-150 na dálnici já jezdím 6,5-7, to stejně jsem jezdil s podobně výkonným dieslovým kombi takovým tempem.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zaslepenci zůstanou zaslepenými. A pak tím smradlavym dieselem tihle otravuji ve městech, protoze jsou chudáci spotrebari. Sice nízká spotřeba, ale nasobne emise.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dinar jezdí snad hybridem tu nedávno psal (nebo co jsou ty eBMW, neí to dokonce PHEV?), ale jako na dlouhé trasy na dálnici ten diesel pořád funguje dobře.
traveldrive
On funguje dobre všade. Funkcia nezávisí od emisií alebo hluku...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak to bereš funguje.. on funguje dobře i atmosféricky benzinovy šestiválec, ale občas dost žere 😁 I ten diesel si v provozu ve městě vezme 8-10. Mám naježděno pár naftových aut, abych měl refrenenční vzorek po centru Prahy/Berlína/Bruselu/Waršavy - 2.0 TDI 103/110/125kw v cca 5ti autech (Superby a Oktávky), TDCi 85/132kw (Mondea).

Já tím myslel, že diesel má největší výhodu, dosud nepřekonanou, na dálnici ve vyšším tempu, protože spotřeba roste s tempem nejméně. Tam i to nejužranější z výše uvedených nešlo přes 7,5 (potažmo 7,8 s rakví) při tempu 160 + (poslední Mondeo).
Avatar - speedfred
speedfred
Každý druhý tu melie o emisiach ale o luxuse vzdať sa auta nepočujem nikde a hlavne v mestách kde je slušná sieť mhd.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jezdím metrem i tramvají a hrdě se k tomu hlásím ! 😉 Proto jsem si roky mohl dovolit vyažovat svou ekologickou stopu dieslem 😁
Avatar - speedfred
speedfred
Dobre, teba si škrtám zo zoznamu 🤣
My sme zase doma (rodičia) nemali nikdy auto a neboli nikde na dovolenke tak to musím nejako dorovnať.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ty si zaslouzis soukrome letadlo ! 😁 Mozna dokonce vlastni zaocenaksou lod 😁 nevim, co je vice neeko 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aha. Hev není jen o spotřebě, ale o emisích i v kombinaci, kde phev není nabitej. Zatím jsem nepotkal PHEV, který by jezdil s prázdnou baterkou jako HEV.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
ha ha ha ha ty nedáš pokoj, obhájče pidimotůrků 😒] 😒] 😒]
Arese
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Lepší cestu si zvolila Mazda, 3,3 diesel a mHEV :yes: :yes: :yes: strčí Toyotu i s jejími hybridy do kapsy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nějak jsem si nevšiml, že by byla zadanejsi než hybrid od Toyoty.
kozakm
“Což je dobře, moderní provedení palubních desek Renaultu je velmi dobré.”

tohle musel psat nekdo slepy. Neznam hnusnejsi interiery nez v novych Renaultech.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No vidiš, mne se líbí, i materiály mají v mainstreamu skoro nejlepší.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
tak to jenom tobě, tedy v ČR - jejich prodeje jsou mizerné a potvrzují že se RSA vydalo velmi špatnou cestou, přičemž se silou mocí snaží zabít i Mitsubishi a Nissan.
traveldrive
Predaje sú úmerné kráse interiéru? 😲
Avatar - Mikesus
Mikesus
Samozřejmě. Nejhezčí auta se prodávají jak teplé housky. 😒] 😒] 😒]
A ty nejhnusnejsi paberkuji.
traveldrive
Tvoj úzky obzor nie je na závidenie.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Autore článku, nehul tolik 😄 😒] 😒] 😒]
Avatar - Pavel Adamec
Pavel Adamec
Tak vidím že diskutující jsou zřejmě hlavně automobiloví inženýři, závodníci a milionáři. Jediné s čím souhlasím je, že titulek ( útok na prémii) je trochu přeháňka. Jinak je potřeba se oprostit od objemu motoru. Pro většinu lidí na denní ježdění je to úplně v pohodě. Přiznávám že jsem renaultak ale když porovnání dva totálně odlišné auta co mám doma tak je to vývoj a pokrok ( který diskutujícím není po chuti) Avantime 3,0 V6 a Espace v 1,6 tce. Ten Espace prostě jede líp a žere min. To je prostě fakt. I když Avantime miluju, je to dinosaurus. Škoda že ty auta už nejsou a že není volba. Ale zákazník to nezaplatí. Aby Renault mohl mít v tom autě třeba diesel V6 ( v9x) tak by stalo třeba 1,5 mio. A to by tady zas všichni hudrovali že se Renault zbláznil chtit za to takové prachy. Vzdálená konkurence od mercedesu ( třeba gle coupe) stojí od 2,3 mio. A je tam 2,0l. Pamatuju si dobu ( a není to tak dávno) kdyby to všichni brali jako výsměch, že tam musím být min. 6 válcu o objemu tři litry. Jsem upřímně zvědy jak si Radale povede. Samozřejmě nečekám prodejní trhák. Mějte se
Futurista
To tady vsevedum nevysvetlis. Ja mam doma uz rok Arkanu Etech, a jsem spokojenej. Nejsem zadnej obchodak nebo zavodnik z ceskyho netu, abych kazdej tejden lital pres Nemecko 200 km/h (mimochodem, jezdim tam casto a vetsinou je omezeni 120 nebo rozkopano, zlata Francie) a staci mi to. A evidentne kW v Rafale jsou asi mensi nez kW jinde... A jen se podivuju, kde jsou vsichni ti, co jezdi s minimalne 3litrama s 200kw a muzou se tady zblaznit z Renaultu. 🤣 No vetsinou potkavam stary jebky nebo octavky. Asi to nejsou zdejsi diskuteri. Cest vyjimkam jako Ozzman aj...
Avatar - speedfred
speedfred
1.2 R3 je asi dobrá ako základ ale nie ako vrchol ponuky aj keď kde čím dopovaná.
Samozrejme na obyč jazdenie stačí, pretože sa občas viac stojí ako jazdi ale i tak by to chelo trochu viac.
Avatar - del42sa
del42sa
přesně tak, nemusí tam být zrovna šestiválec ( i když by to bylo fajn ) ale kdyby tam aspoň dali ten 1,6l čtyřválec nebo nějaký dvoulitr, tak by to přece jen působilo mnohem lépe, ale dát do svého nejlepšího (a nejdražšího) auta tříhrnkovou jednadvojku a tvářit se že je to cool je přinejmenším hloupost. :no:

ale je to jejich boj, pak budou plakat, že se to neprodává .... Nejvtipnější na tom je fakt, že do o polovinu levnějšího Clia E-tech dávají 1,6l čtyřválec a sem cpou jako vrcholnou motorizaci 1,2l tříhrnek 😁 😁 :yes:

https😐/www.youtube.com/watch?…

to auto má spoustu much, od zvoleného pohonu, od nečitelného řízení, přes neodladěné odpružení a chování na silnici a několika designových a ergonomických přešlapů
Avatar - del42sa
del42sa
" Jsem upřímně zvědy jak si Radale povede. Samozřejmě nečekám prodejní trhák."

jak by si asi vedl ? špatně jako vždy, když se o něco prémiového francouzi pokoušeli už v minulosti, protože to zkrátka dělají blbě, jen v té minulosti to dělali méně blbě než dnes :-! (viz R25/Safrane/VelSatis)

Auto, které má maličký motor a málo žere má být také levné, oni se pokoušejí prodat naleštěnou Dacii za prémiovou cenu a myslí si , že stačí pár cingrlátek a displejů ....
Futurista
Milion ti přijde jako prémiová cena??? Aha, tak jo. 😁
Avatar - del42sa
del42sa
takhle to řadí sami francouzi :

S délkou 4,71 m a šířkou 1,86 m se nový Renault Rafale řadí do segmentu D, zatímco jeho
výška 1,61 m ho řadí do středu segmentu sportovních SUV. « Se svými majestátními rozměry a dynamickým designem s výraznou osobností je nový
Renault Rafale novou vlajkovou lodí značky Renault. » Agneta Dahlgren, Ředitelka projektu CMF-CD Design

milion je základní cena na které to auto začíná ....

file😐//G😐Downloads/tiskova_zprava_renault_rafale-3.pdf