Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
1
si opravdu myslíte, že hybridy HSD jezdí se studeným ICE? No, odpovídá to vašemu vědomostnímu základu.
Anonym
Hybrid + přímé vstřikování benzínu + nepřímé vstřikování benzínu + LPG. Vyvinout tu LPG přestavbu asi dalo dost práce. Při současných cenách benzínu se to asi vyplatí.
Snad to neovlivní životnost motoru, japonským motorům leckdy chybí tvrzená sedla a/nebo systém vymezení vůle ventilů.
Mile překvapuje přepnutí na LPG po několika stovkách metrů u studeného motoru.
BTW Pokles výkonu LPG vůči benzínu není IMHO dán jen faktem, že odpaření benzínu ochlazuje vzduch a zvyšuje tím jeho hustotu, což umožní nasát více vzduchu, ale i tím, že LPG má v plynné fázi větší objem než ekvivalentní množství benzínu a tudíž zbyde méně objemu na vzduch (právě z tohoto důvodu je ještě o něco větší pokles výkonu u přestaveb CNG a největší při spalování vodíku).
Snad to neovlivní životnost motoru, japonským motorům leckdy chybí tvrzená sedla a/nebo systém vymezení vůle ventilů.
Mile překvapuje přepnutí na LPG po několika stovkách metrů u studeného motoru.
BTW Pokles výkonu LPG vůči benzínu není IMHO dán jen faktem, že odpaření benzínu ochlazuje vzduch a zvyšuje tím jeho hustotu, což umožní nasát více vzduchu, ale i tím, že LPG má v plynné fázi větší objem než ekvivalentní množství benzínu a tudíž zbyde méně objemu na vzduch (právě z tohoto důvodu je ještě o něco větší pokles výkonu u přestaveb CNG a největší při spalování vodíku).
Naopak. Je to normální 4 bodové sekvenční LPG. A je to při dnešních i budoucích cenách benzínu úplná pyčovina. Proč? Protože zivotnost nádrže 10 let, protože revize 1x ročně a protože 2x měření emisí. Nikdy se to nevyplatí. U HSD se spotřebou 4-5 litrů na 100.
Nenormální jsem měl na mysli tu kombinaci, nikoliv tu sekvenci.
Posledních několik let je cena LPG méně než poloviční ve srovnání s benzínem a to dokonce i v zimě. To v dřívějších dobách nebylo. Takže se přestavba může vyplatit i u aut, kde to dříve vůbec nedávalo smysl ... Dle videa je úspora při dnešních cenách cca 1,1 Kč/km. Samozřejmě nemá smysl o tom uvažovat, když někdo najezdí 10 tkm ročně. Ale při 30 tkm ročně? To už se vyplatí o tom uvažovat.
Posledních několik let je cena LPG méně než poloviční ve srovnání s benzínem a to dokonce i v zimě. To v dřívějších dobách nebylo. Takže se přestavba může vyplatit i u aut, kde to dříve vůbec nedávalo smysl ... Dle videa je úspora při dnešních cenách cca 1,1 Kč/km. Samozřejmě nemá smysl o tom uvažovat, když někdo najezdí 10 tkm ročně. Ale při 30 tkm ročně? To už se vyplatí o tom uvažovat.
celkom to dava zmysel, kedze je to lacnejsie, tak moze toho clovek prejazdit viac a tym viac podporit svoj oblubeny nepriatelsky rezim 😄 a kedze danove zatazenie je nizsie, tym menej podpori svoju hnusnu krajinu 😁
Mediálna masáž na niektorých jedincoch evidentne zanechala stopy.
ale jo , vyplatí se to a dokonale.
Hlavně tdy u nehybridních aut.
A čím větší objem, tím víc se to vyplatí. Ono 15x16,50 je 248 Kč a 15x39 je 585 Kč 😄 😄 😄 😄
nějaká revize, kterou mam ještě zadarmo je vedle toho naprostá sranda a emise lpg+benzín mě stály 1200 😄
Hlavně tdy u nehybridních aut.
A čím větší objem, tím víc se to vyplatí. Ono 15x16,50 je 248 Kč a 15x39 je 585 Kč 😄 😄 😄 😄
nějaká revize, kterou mam ještě zadarmo je vedle toho naprostá sranda a emise lpg+benzín mě stály 1200 😄
Tak jasně, ale v Priusu (jeden lpg u nás na rohu parkuje), co jezdí za 4 litry, je to 5x16,5=83 Kč a 4x39=156 Kč. Takže zbytečný voser kvůli 70 hal na km... 😄
Mimochodem nechápu tu stejnou spotřebu benzinu a lpg ve tvém propočtu... To snad žádný auto nemá a z principu (litr lpg váží jen cca půl kila a nepatrně vyšší výhřevnost to nemůže vykompenzovat) to ani není možný... 😄
Mimochodem nechápu tu stejnou spotřebu benzinu a lpg ve tvém propočtu... To snad žádný auto nemá a z principu (litr lpg váží jen cca půl kila a nepatrně vyšší výhřevnost to nemůže vykompenzovat) to ani není možný... 😄
Radovan Bagačka
Dal som si do Suzuki Swace 1.8 Hybrid namontovať LPG BRC po nájazde asi 5tis. km od kúpy nového vozidla a doteraz spokojnosť. Reálna úspora je značná aj pri hybridnom vozidle. Presvedčilo ma, keď som videl jazdiť taxislužbu ECOTAXI na priusoch a corollách tiež prerobených na LPG.
Pred tým som mal od Hyundai i30 kombi /model od 2012/ 1.6MPI, taktiež od nova namontované LPG po zábehu a bez problémov.
Pred tým som mal od Hyundai i30 kombi /model od 2012/ 1.6MPI, taktiež od nova namontované LPG po zábehu a bez problémov.
1.8 je jen nepřímý vstrik. Ta 2.5 je kombinace přímý a nepřímý. Toho bych se narozdil od 1.8 bál víc. Ale stejně plyn do auta bych nechtěl, i když dnes to je určitě lepší než dřív.
Ja mam yaris HSD 1,5 4valec 55kW s 300tkm a 100tkm s LPG. Jazdim kratke cukacky po meste a spotreba 4l lpg a 2l benzinu. Moj reduktor sa ohrieva pomalsie, preto ta vyssia spotreba bezninu. Asi necham skontrolovat nastavenie prepinacej teploty, ale za mna blbuvzdornejsi pohonny retazec ako ma toyota v hybridoch neexistuje. Pri 290tkm som vymenil 13 z 20 clankov hybridnej baterie.
Vladimir Chamrad
Dobrý den, bude na Rav4 5gen. recenze jako ojetinu? Kolik vlastně hybrid zvládne najet a má cenu kupovat auto s větším najezdem? Děkuji
Werken1985
Paradne videjko, tiez mam Yaris HSD s LPG a velmi dobra kombinacia na kratke cukacky po meste. Je to konstrukcne jednoduchy pohonny retazec a s obrovskou spolahlivosotu. Mam takmer 300tkm a s motorom nebolo nic. 13z 20 clankov hybridnej baterie som vymenil pri 290 tkm. Ale spojka a motor, elektromotor a cvt prevodovka, len vymena naplni. HSD motory nemaju vonkajsi remen pohonov...podla mna na presuvatko po meste a okoli najlepsia mozna volba je HSD od toyoty, teda hned po elektromobile 😉