Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Mototest Vespa Primavera 125: Vespa nejen na jaro

3 komentáře

maca02
Vám nikomu nevadí, jakej tyhle motorky dělaj randál? Kdykoliv projede Vespa, tak si říkám jakej hnusnej randál to dělá. Nemyslím tím relativně, vím, že to dělají často i jiný motorky jinejch výrobců, ale objektivně to prostě není nic rozumně tichýho. A to to má bejt dopravní prostředek do města, kde hluku už je dost.

Jednu podobnou 125 jinýho výrobce už jsem jednou zkusil a už na to nesednu - je to slabý i na příměstskej provoz, provoz jsem spíš brzdil a tudíž se na tom bál. Vespa, pokud to někdo chcete, dělá jako jeden z hodně mála výrobců fyzicky stejně velkou 300, která je výkonostně někde úplně jinde.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je to povestne "jsou to mizerne lyze. Davse na nich jezdit jen kdyz je snih."

😄
Karellang
Tak brzdy na Primaveře jsou všechno, jen ne účinné. 😉 Ta zadní bubnovka je tam hodně znát. Mohl by si autor článku vyzkoušet i nějaký jiný skútr, co má kotouč i vzadu, aby zjistil, co jsou účinné brzdy. Mám skútr 400 ccm , co váží o 100 kg více než Vespa a brzdí mnohem lépe, a to nemá ABS a vpředu jen jeden kotouč, některé velké skútry mají vepředu dvojitý kotouč. Třeba Suzuki Burgman 400.