Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
2
Že Musk už budovat síť vlastních nabíječek vůbec nepotřebuje? Vždyť Tesly se dají taky nabíjet doma a u Kauflandu.
ihned
0
Jo jo Kaufland a nezapomenme na Tesco,to je ten klicovej duvod .Sice z hlediska Tesly vyznamny cca jako sit v Burundi 😁 ale to je detail
Horký Rom
Evropou se totiž šíří, k velké radosti totalitních režimů, žijících z e😜ortu ropy, vlna politického odporu proti elektromobilitě a velká záplava dezinformací na dané téma.
Daj aspoň jednu dezinformáciu.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Že baterie hoří.
Většina baterií je zelezofosfatova a ty nehoří.
Zbylé nejčastěji Lion baterie hoří 15x méně často než klasické auto.
Že to nemá dojezd.
Průměrný dojezd je 400-500 km. Přicházející demisolid baterie mají dojezd k 1000 km.
Že se nesmí parkovat v podzemních garážích.
Může
Že když se nabíjí z energetického mixu dané země, že to není ekologické a vychází to stejne jako spalovak. Nebo i dokonce hůře, jak rádi vy někteří ***i říkáte.
A ne. Vychází to mnohem ekologičtěji.
https😐/youtu.be/Z60E1o1😁k4?si=di4F33lhPk😜VsPk
Že je nedostatek nabijejicich míst.
(v některých městech samozřejmě ano. Ale mění se to).
Nabíječky rostou rychleji než prodej ev.
Že to elektrická síť nevydrží.
1.) nikdy se tu neobjeví najednou 100% elektrických aut
2.) elektrická síť se neustále vylepšuje
3.) sam ředitel ČEZ, prohlásil, že síť je připravena a stále se připravuje
Že vyhazování baterií je neekologické.
1.) baterie najde využití ještě jako úložiště energie v domácnostech a jiných projektech na další desítky let.
2.) už teď existují fabriky na 100% recyklaci. Jedna je u cobole. Druhá se staví pod záštitou BMW v Německu
Že není dostatek lithia, atd...
1.)Ale je. Nemluvě o tom, jak se nacházejí neustále nové naleziště. Např teď jedno v severských zemích (tuším Norsko).
2.)než se to vytezi, tak už dávno budeme mít baterie z nových materiálů. Už teď Nio dodává vozy se semisolid bateriemi na bázi sodíku. Do roku 28 chce mít plně solid baterie.
Že jsou drahé vůči spalovakum
Ne nejsou. Jen se ze začátku vyrábějí dražší modely, aby se rychleji vrátila návratnost. Jako u každé technologie.
Ve srovnání se stejne vybaveným spalovakem, vychází cenové na stejno
Že se dlouho nabíjí proti natankovani.
V 90ti% případů na nabijeckach nebudete nabíjet.
Většina lidí jezdí denně 20km.
A to znamená že budete nabíjet přes noc ze zásuvky, nebo pomalé venkovní nabíječky jednou za týden, nebo 14 dní. Takže vůbec nebudete nikde trávit čas nabijenim/tankovanim.
Už jsem se setkal s názorem, že mají slabý výkon. Jak kW. Tak hlavně koutak.
Tady to snad nemá cenu rozebírat.
Je to přesně naopak.
Stačí to takhle? Vám asi ne. Jste ***. A dál budete...
Většina baterií je zelezofosfatova a ty nehoří.
Zbylé nejčastěji Lion baterie hoří 15x méně často než klasické auto.
Že to nemá dojezd.
Průměrný dojezd je 400-500 km. Přicházející demisolid baterie mají dojezd k 1000 km.
Že se nesmí parkovat v podzemních garážích.
Může
Že když se nabíjí z energetického mixu dané země, že to není ekologické a vychází to stejne jako spalovak. Nebo i dokonce hůře, jak rádi vy někteří ***i říkáte.
A ne. Vychází to mnohem ekologičtěji.
https😐/youtu.be/Z60E1o1😁k4?si=di4F33lhPk😜VsPk
Že je nedostatek nabijejicich míst.
(v některých městech samozřejmě ano. Ale mění se to).
Nabíječky rostou rychleji než prodej ev.
Že to elektrická síť nevydrží.
1.) nikdy se tu neobjeví najednou 100% elektrických aut
2.) elektrická síť se neustále vylepšuje
3.) sam ředitel ČEZ, prohlásil, že síť je připravena a stále se připravuje
Že vyhazování baterií je neekologické.
1.) baterie najde využití ještě jako úložiště energie v domácnostech a jiných projektech na další desítky let.
2.) už teď existují fabriky na 100% recyklaci. Jedna je u cobole. Druhá se staví pod záštitou BMW v Německu
Že není dostatek lithia, atd...
1.)Ale je. Nemluvě o tom, jak se nacházejí neustále nové naleziště. Např teď jedno v severských zemích (tuším Norsko).
2.)než se to vytezi, tak už dávno budeme mít baterie z nových materiálů. Už teď Nio dodává vozy se semisolid bateriemi na bázi sodíku. Do roku 28 chce mít plně solid baterie.
Že jsou drahé vůči spalovakum
Ne nejsou. Jen se ze začátku vyrábějí dražší modely, aby se rychleji vrátila návratnost. Jako u každé technologie.
Ve srovnání se stejne vybaveným spalovakem, vychází cenové na stejno
Že se dlouho nabíjí proti natankovani.
V 90ti% případů na nabijeckach nebudete nabíjet.
Většina lidí jezdí denně 20km.
A to znamená že budete nabíjet přes noc ze zásuvky, nebo pomalé venkovní nabíječky jednou za týden, nebo 14 dní. Takže vůbec nebudete nikde trávit čas nabijenim/tankovanim.
Už jsem se setkal s názorem, že mají slabý výkon. Jak kW. Tak hlavně koutak.
Tady to snad nemá cenu rozebírat.
Je to přesně naopak.
Stačí to takhle? Vám asi ne. Jste ***. A dál budete...
apoho
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hezký soupis. Předvádíš lež za lží :yes: 😒]
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hezké že jsem tě naučil nové slovo kedlubna. Problém je že nemáš na to pochopit co to slovo znamená 😒]
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nojo, ale v CR bydli nevim treba pulka lidi v bytech a panelacich. Tam se to zatim z ty zasuvky moc nabijet neda.
A je po srande, ikdyby si mohli EV poridit za ty penize.
A ojety EV je problem a ne ze ne. EV klesaji na cene vyrazne rychleji, riziko je vyssi. Po zapocitani zustatkove hodnoty je EV oproti spalovaku v nevyhode a ani nizsi provozni naklady to nezachrani ani nahodou.
Rikat lidem “hele je to fajn nabijes to doma a v podstate to stoji jako spalivak” je mimo misu, kdyz to trati na cene a pulka lidi si to doma nenavije :-!
A je po srande, ikdyby si mohli EV poridit za ty penize.
A ojety EV je problem a ne ze ne. EV klesaji na cene vyrazne rychleji, riziko je vyssi. Po zapocitani zustatkove hodnoty je EV oproti spalovaku v nevyhode a ani nizsi provozni naklady to nezachrani ani nahodou.
Rikat lidem “hele je to fajn nabijes to doma a v podstate to stoji jako spalivak” je mimo misu, kdyz to trati na cene a pulka lidi si to doma nenavije :-!
Dánsko, Velká Británie, nebo USA jsou podle tebe "totalitní režimy"? Máš pozoruhodné názory, typická elektrofanatická demagogie! 😲 :no:
Jenda246
Je to šéf a kdo to nechápe musí z kola ven. Firma se nedá řídit jako sociální stát.
No byl tu jeden, co chtěl řídit stát jako firmu...
rohYpnol
Ano, přesně takhle se chová sekta a její vůdce. Vůdci se neoponuje. Vůdce má vždycky pravdu.
jersey.se
A co z toho plyne? Nepracuj pro Muska. Vždycky tě podrazí. A taky nikdy nekupuj nic od Muska. Vždycky tě podrazí. Ale pokud seš blbej, klidně si to auto na baterky kup, no 😂