Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Manhart vytunil kultovní BMW řady 8. Má osmiválec z M5 a vznikne v 5 kusech

12 komentářů

ericn
Nádherný kus auta s parádní technikou :yes: Cena je vysoká, ale zas je to unikátní kousek...
Tomys69
Me to přijde jako super napad v této době , takto vdechnout staré legendě nový zivot. Toto by se melo rozrůstat i u jiných automobilek at mame zase radost a smýšlet nad auty😀👍
Avatar - speedfred
speedfred
Bývali časy, tie autá som trochu sledoval. Pôvodná V8 bol veľmi dobrý motor ale V12 bývala celkom servisná kasička.
Germanec
No a to byly doby kdy ojetá 8 šla dobře pořídit do 10 000€. Sice ne úplně bez investic ale dobře funkční. Jen to riziko, že se vysype motor za bambilion dost odrazovalo.
Germanec
Tohle je naprostá pecka. Cena je úplně ok, člověk to musí srovnávat s novým supersportem nebo velkým GT. Za mne lepší než Aston, 911 apod.

Jen je škoda že osmička ve své době nebyla moc úspěšná. Na tom designu je strašně vidět jak to auto bylo moc napřed, takže to tehdy bylo "zu viel".
Tom_67
Když pominu tuto absolutní zbytečnost v podobě svatby osmpade(jinak toto auto je pro mně srdcovka a z devadesátek vlastním několik kusů v různých modifikacích+Alpina) s vlastně marným osmiválcem(proč rovnou nezvolit desetiválec S85 z E60 ? Už dlouho uvažuji tento motor nasolit ale do obyčejné 850i,ale nemůžu sehnat tu správnou partu inženýrů a sám s několika mechaniky se na to necejtím), pořád mi tady něco nesedí. Autor článku by si možná mohl znovu přelouskat Báwa z devadesátých let, protože 850 CSi má 380 koní, a ne 300 v podobě 850i. Takže rozdíl 40 PS, což je nic. Ale jak jsem už napsal: zničit originální CSičko do nějaké pochybné přestavby za 3 a půl mega ? Samotné BMW 850 SCi v opravdu dobrém stavu za tyhle prachy neseženete.
Pavel Chval
Výkon není všechno a tady zmizel sametový zázrak V12. Jeden z mála motorů, který při startování neshodil na hranu postavenou minci na něm umístěnou 😟. Tohle není závoďák ale GT, a krásný polykač kilometrů. Neříkám že je to špatně ale když už je to tuningová firma s věhlasem měli vyladit tu V12.
Avatar - speedfred
speedfred
auto aj po takých rokoch a jedno z najlepšie vypadajúcich "mrkajúcich" áut aj keď má vyklopené hlavné svetlomety.
Cena za tú techniku není až tak hrozná ke si pozrieš po koľko sa občas predávajú 8-er.
Avatar - Stejsn
Stejsn
a vůbec nestárně.
alfonc123
Autor uvadi,ze je tento model o 120k silnejsi nez puvodni vrcholny model csi....neni to pravda,puvodni BMW 850 CSI melo 280kw tedy 380k takze rodil je 40k....
Avatar - amerlock
amerlock
jak to nemá alespoň 20-ti palcový tablet a všechny funkční tlačítka v něm hluboce schované + několik her, tak je to odsouzeno do muzea a je to na black listu současné bruselské kliky😄 😄
PILLI33
Opravte si chybu v textu... Soudobá vrcholná 850CSi V12 měla 280KW tudíž opravdu nebyla slabší o 88kw....
To si autor spletl s obyčejnou 850i která měla 220kw.