Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A6 allroad 55 TDI quattro – Snad nejlepší auto pro život

61 komentářů

Avatar - kuk
kuk
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Ano, kuk, Dalibor Zacios, DonVito, Hendly, Mikesus, apoho, Karese, Marek Absolon a Radovan Pastucha jsou všechny moje multiúčty. Zdravím do Plzni.
Avatar - kuk
kuk
Je to báječnej rakovinomet.
Avatar - kuk
kuk
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Nejlepší auto pro život je Renault Zoe.❤️
https😐/www.sauto.cz/…lt/zoe/205409163
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A Paul
2015, cenovka 1,7 mega po slevě z 1,9 na Jarově v Pze
Ale bylo to skoro v plné výbavě - ventilované sedačky, tažné, panoráma atd atd
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a není to žádný EV nesmysl :-!
A Paul
měl jsem A6 Allroad 340 koňovou v dieselu - hnědá metla, krémová kůže. Najel jsem s ní 200 000 km a opravdu zážitkové auto na cestování.
Servis mimo oleje a brzd nepotřeboval žádný.
Prostě pohodovka ale pak vím, že nový majitel už do toho musel sypat prachy - turbo, vačková hřídel a pak už to přestává být selanka
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Všichni sou Cížek vid, to už tu jedeš 5 let vid Hammuno. Zase máte v PCHL výkuku Výpočetní techniky? 😄 😄
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Obecně EV ztrácí víc, ale ty cca 2% u ICE jsou naprostá ptákovina až na extrémní případy.
Běžně v prvním roce každý auto ztratí 10-20% hodnoty.
A Paul
Romáčku, zklidni hormony a budeš mít třeba i pohodový den 😁
Avatar - Anonym
Anonym
auta který si opravíš sám pořád existují, ale nesmí být vyrobený v Hellmutlandu a nesmíš bejt levej jak turecká šavle.

Já si naposledy na Chargeru měni sám čidlo tlaku oleje, hezky dolů klínák, hadici mezi chladičem a termostatem, dolů altík a šup vyměnit čidlo, dát novej termostat a hezky to složit nazpět

Klídek, pohoda, country rádio 😄 A stejně jako to jde na mé 2012 to jde i na poslední 2023 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
nebo vlastně nedáme si plačky po starých časech. To už není auto, kdysi sis všechno uměl opravit sám a ten hloupý automat. Ještě horší je ten displej, ten nikdo nepotřebuje. :-! Tak hojte, hezký víkend.
Avatar - Dinar
Dinar
Stáří modelu je znát, jakkoliv tohle bylo ve třidě první auto s celopatlacím ovládaním. Ale aspoň je, na rozdíl od bmw, ještě k dostání i s nějakými motory, každopádně v této ceně bude dnes e450d lepší volba.
Aktuální kup od audi je odcházející gen. A4, to je, opět díky konstr. stáří, ještě normální auto, a je hrozně příjemné se něčím takovým svézt, právě v kontrastu těch i4ek, céček jen s r4 atp. Navíc tomu autu po letech doladili podvozek, moc příjemné svezení, volit akt ve střední, vezmu A4 v kombíku.👍
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pod kapotu auta patří diesel. To platí už 70 let a bude to platit i nadále. :-!
Petr Svalb
jasne, tady u toho auta clovek vzhledem k porizovaci cene moc spotrebu neresi - ale stejne je zarazejici, jak vyrobce "keca" - i podle nejhorsiho udaje z kombinovaneho cyklu je realna spotreba o 18% vyssi
Avatar - Ozzman
Ozzman
" nene pod testy spalováků nikdo nechodí psát o elektroatech, to děláte jen vy, dieseldezoláti "
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nemám ten pocit. U aut typu Fabia, Clio a podobně to vyskočilo, ale u aut typu Superb, Passat, A4,A6, C-klasse, E-klasse, 3er, 5er atd. Nepozoruju už několik let zásadní změny.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
s0va
No jo no, každej jsme nějak nemocnej. 😄
Avatar - fOE
fOE
Mas malou garaz, nebo obecne problem zaparkovat? Nebo co je tim bajnym duvodem proc auta na dohled 5m maji u tebe problem? Ptam se pro kamose 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Bol v kazdej svojej generacii dokonalou audinou... ale ako dokonale auto pre zivot uz kazdemu urcite nebude vyhovovat..sam by som nechcel ziadne 5m dlhe a 1,9m siroke hebedo bez ohladu na logo aj kebyze tie dva melony mam ... to urcite radsej nejaky tiguan alebo ravku ( od audi za mna bohate na vsetko postaci aj Q3 ) ... ale inak chapem ze to auto splni zakaznikovi skoro cokolvek a ma neskutocny zaber vyuzitia... allroad je dokonaly automobilovy chameleon.... a zaroven opat hadam aj najkrajsia audina :yes:
Avatar - iudex
iudex
A už si klasický hybriďák? Sleduješ toky energie, vytešuješ sa, koľko prejdeš na elektrinu?
Ja som sa prichytil včera pri tom, že idem pomaly, len aby sa nezapol spaľovák a keď som trasu po dedine prešiel skoro celú na EV, tak som sa tešil ako dôchodca, keď vychytí akciu v Lidli. 😁 😒]
vencelín
Je to nejen o vybaveni (klice, ci nejake specialni klice, pripravky) ale i o mistu kde servisovat. Bez rampy, zvedaku, ci garazi s jamou toho clovek udela minimum. Nejake cinnosti si nedovedu moc predstavit delat pri plazeni pod autem na chodniku.
kyklop
A ešte viac Kii a poctivou atmosférou 😁
Avatar - hugino
hugino
...je super ale ja " BYCH " skôr toto https😐/www.topspeed.sk/…terrain.2023.jpg
Avatar - Anonym
Anonym
jak u čeho. A základ je se nebát a mít samozřejmě nějaké vybavení, jen se šroubovákem toho moc neuděláš
ptr078
Tak ale pri offroade brutalne stracas na ceste, takze to je posun do extremu, a suv v terene nic nedas, je to o zrucnosti sofera, ochote si posktabat lak a disky a pneumatikach. Na nizkoprofilovkach koncis na mokrej trave.
ptr078
Tak teraz tu citam nejaky clanok v uk o spolahlivosti a nakladoch na opravy a prepadlo audi, hlavne poruchy palivoveho systemu pri benzinoch od a1 az po a6 a bmw, poruchy vyfukoveho systemu
vencelín
Leccos se da stale delat doma, ale priznejme si, ze ta pristupnost je horsi a horsi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ja nejezdim nikam, kam bych SUV potreboval, parkrat se mi vyjmecne stalo, ze jsem skrtal s Mondeem brichem, ale to bylo nizke. Tady by mne Allroad provezl asi jisteji, nicmene ty situace bych napocital ma prstech jedne ruky za celou dobu, co jezdim, takze pro me staci kombik 😊 Ja SUV nemam moc v lasce, ale Allroad a jemu podobne zvysene kombi se mi libi uz dlouho.

No moc aut pro nas, co kupujeme pod milion a nechceme SUV a trivalec neni. Faceliftovanou Corollu Kombi 2.0. Je to o tridu mensi, ale zase to prekvapive fakt dobre jezdi a slusne zataci.
Avatar - Markus1
Markus1
Alebo 6-8 ASX 😂😂😂😂😂
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Auto za 2mega bez normální převodovky? Co je to za nesmysl?

BTW pan redaktor asi také neumí moc řídit, když má volant tak blízko, že své lokty opírá o opěradlo sedadla. Asi jezdí jen rovně... 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bud rád, že Tiguan či Q3, taky mohl říct, že mohl mít 3 Koranda 😁 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Drahé auto, drahá špičková technika - údržba něco stojí. Obdivuji borce, co si taková auta koupí s nájezdy přesahující 200, nebo i 300 tisíc a nebojí se to živit a riskovat, co příjde za opravu 😁 Pár kamarádů za éru Alloradů to zkusilo a nikdy to už neopakovalo (ale to nechci hejtovat jen Allorad, podobně narazily u ruzných starších aut tohoto typu a pořizovací ceny, MB, BMW a podobně). Holt, kdo chce opici...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já se veřejně přiznám, že mě už nebaví na přeplněných parkovištích se cpát do malinkých míst s takovými auty a ještě se pak stresovat, že to tam někde obouchá. Jsem rád, že jsem si pořídil o pár centaku menší auto, než jsem měl. Ale nic to nemění na tom, že tohle auto je dokonalým všeumělem. Pokud chceš jedno jediné auto na vše, je to tohle. Trochu jsem se s tím svezl ještě s řízením všech kol a i když už bych normálně diesel nechtěl, tak tady by mne vubec nevadil, silný, skvěle řadící automat, moc příjemné auto.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže vzhledem k tomu, že ročně ti ICE díky emisní šikaně zdraží v ceníku 10-20%, tak jako stávající majitel tratíš právě to nula nula nic :-!
Avatar - Markus1
Markus1
zas hluposti trepes, uz vidim ze keby mas ten budget na auto tak kupis tiguan….asi tak ako ked si tu onanoval na H/K a kupil VW…..alebo ked tu neoblomne obdivujes GWagon bez toho aby si sa v tom zivote previezol a ked sa ta spytam ze co je na tom aute take ,,paradne,, tak nie si schopny odpovedat….. ty si ten kupec co voli medzi GWagon alebo ASX 😂😂😂😂😂
A Paul
já s tím jezdil podle požadavku výrobce - po 15 000 km ( ty dvouturba měli už tehdy interval výměny zkrácený). Jak jezdil nový majitel jsem nějak neřešil
Gvick2
No i tak se pořád diesel ve srovnání s EV bohatě vyplatí.
roční E-Tron GT s nájezdem 10 tmile ztrácí 27% na hodnotě, nové 45 248 £ roční 23 104 £
roční diesel od Audi se stejným nájezdem ztrácí, 2,7%, což je cca 1000 £
roční benal od Audi se stejným nájezdem ztrácí 1,7% hodnoty, což je nějakých 600 £
https😐/www.youtube.com/watch?…
Takže shrnuto a podtrženo, každý rok majitel ICE auta šetří více než 7 000 £ na vlastnictví auta, do nafty na 10 t mil dá cca 2 000 £, takže stále spoří pěkných 5000 £. No a po 10 letech bude mít nějaké náklady na servis, ovšem majitele E-Tronu GT čeká po záruce nejspíš toto
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jo a nějaké peníze dá majitel EV na DC nabíjení při delších cestách a třeba dnes, když sluníčko celý den nevyleze. Takže ukájet se nabíjením z fotovoltaiky a vyhazovat přitom 5000 £ ročně do kanálu může jen finanční negramot.
Avatar - fOE
fOE
Jop jop, premiovky pred koncem zivotniho cyklu umi slevy, ze i mainstream muze zavidet, a proto kolega vzdy jezdici A4 nakonec presedlal do A6. Nevim jak v CR ale v DE se pro nej rozdil mezi A4 a A6 se stejnym motorem (40tdi) smrsknul na stovky E, a volba pak byla jasna. Objednaval na konci lonska, prebiral 3 mesice zpet.
johny555
tak to je síla. Jo, věřím, že to bude super auto. Ale chyby bych našel: musí se s tím jezdit k benzince, nelze tankovat z fotovoltaiky, sice dáte málo za naftu, ale po pár letech to budou desetisíce za servis.... 😄
Avatar - lamal
lamal
dlhy servisny interval 30tis km ?
Avatar - fOE
fOE
Sam jsem do morku zastancem klasiky, ale pokud jedno auto na vse, pak to musi byt bud SUV nebo offroad. Tenhle Allroad je diky previsum porad spis jen na polnacku. Pokud to je vse co potrebujes, pak cajk, ale uz jsem zazil situace kdy jsem byl rad, ze se vezu v LR, a to nejsem zadny dobrodruh.
A do SUV je silny diesel porad prirozena volba.

Apropo, jsem asi propasl... Za co jsi vymenil mondeo? 😄
Lubo
Veľmi fajn auto a motorizácia.
Škoda menej praktického interiéru, 1,5l fľaša nemá šancu, nabíjanie mobilu, atď...

Neviem ako je to aktuálne so z%lavami v Audi. Lebo cena dosť vysoká.
Martin Macek
Pěkné auto, ale za ty peníze si to chce opravdu rozmyslet
DonVito
Heled, Tesla je etalon.
Ale Audi nechce zustat pozadu.
https😐/www.auto.cz/…ce-macanu-151932
Nové Audi Q6 e-tron oficiálně: 800 voltů a až 517 koní pro sourozence Macanu
😲
johny555
Kupovat EV od Audi je megakravina, to je fakt lepší spalovák.
Všichni elektromobilisté vědí, že v poli EV Tesla stále nemá konkurenci, jenom spousta lidí nezkousne jejich svérázný Tesla svět ve stylu jablíčka.
O nákladech nemá cenu se bavit, kdo kupuje auto za 3M neřeší náklady.
Ale, to že se spalovákem se na tu benzinku musí a nemůže si to pohodlně strčit do domácí zásuvky je jenom konstatování. Já vím, že se všichni budou čertit o 1000 km dojezdu a 5 minutovém tankování, jasný, nemusíte psát, všechno vím a vím, že u benzínky na delší cestě nejsem nikdy 5 minut, ale minimálně 20.
vencelín
Ty interierove veci se daji v podstate delak kdekoliv, na to neni potreba rampa ani zvedak.
Ja dvorek nemam, takze ty mensi veci ci interierove delam treba pred barakem.
V garazich pak mam pristup k rampe takze tam delam pravidelne pravidelnou udrzbu (olej, koupil jsem se strikacku takze pocitam ze zacnu si delat olej i v prevodovce, chlad. kap) ci veci kde je treba i pristup ze spodu. Letos jsem delal remen alternatoru na 807 a Scenikovi a v dohledne dobe zkusim vymenit EGR na 807 a letos se trostuju na rozvody u Scenika. Na Felince jsme onehda menili komplet ridicovy dvere, nastavovali rucku. Tatka dokonce delal generalku prevodovky na 1202 (bez rampy).
Nemit pristup k rampe tak by se me to delalo o poznani hur, ci bych se na to vykaslal uplne.
Avatar - Anonym
Anonym
já dělám 99% věci na dvorku.
A jenom letos už sem dělal to čidlo, na Jaguaru ložiska /gumy) přední tyče stabilizátoru, loni přední brzdy na charger, přední tlumiče na jaguaru, sundání všech 4 panelů dveří na jagu a výměna plastových věcí za dřevené, několikrát olej v motoru, nástřik podvozku a výfuků zinkem, stabilizační tyčky na Jagu, svíčky Jag i Charger, termostat.....v delší historii olej v diferáku na chargeru, komletní systém stěračů na rollsu, jiný volanty na rollsu, oprava posuvu sedaček, komletní demontáž a následně montáž dřevených částí co šly na renovaci, klínáky na rollsu atd atd
Mraky věcí, dohormady minimálně na těch 3 současných autech tak 150 hodin práce
Radovan Pastucha
takze mame radost, je to naozaj on? toto je sam hamuna?
Avatar - Mokrous
Mokrous
To vidíš kde? Já takovou fotku nevidím.
vencelín
No jisteeee......
Lubo
Ja som tiež za hnedú, alebo bielu kožu. S pekným obložením paráda.

Koľko stál Allroad pri kúpe? V ktorom roku?
Díky vopred, nech sa trocha zorientujem v Audi inflácii.
Avatar - lamal
lamal
V pohode, karbón zo sania a EGR si oklepeš aj sám 😄