Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové BMW M4 CS se prohnalo na Nürburgringu. Ukázalo posunutý omezovač na 302 km/h
27 komentářů
speedfred
je určite schopné športové auto ale športiak by mal aj trochu vypadať k svetu. Tu sa to ale absolutne nepodarilo a ako bonus je ten displej pred vodičom. Asi som možno už starý.
BMW kráčí někam, kde si ho spousta fandů a majitelů neuměla nedávno představit. Všiml jsi si třeba toho, že když vyjela nová řada stěžejního modelu, bylo jich během pár měsíců na silnicích plno. Máme tu novou 5er a 7er, jsou prakticky neviditelné. 😉
Presne. Trojka bola na cestách hneď a vidím ju veľmi často. Päťku som ešte nevidel a sedmičku som videl raz, keď som ju mal požičanú. Asi aj to naznačuje ze okrem trojky je ten dizajn nových BMW ťažšie prijímaný.
V pátek jsem na světlech zastavil vedle g60 ve stejné barvě jako moje, na dalších světlech v protisměru odbočovala bílá a za dalších dvěstě metrů jsem míjel modrou, 😄 čtyři 5er v jedné minutě, to byla opravdu souhra, protože nových 5er je na silnicích opravdu pomálu.
Konečně, první příspěvek k autu.
Vzhled je subjektivní disciplína a každý ho vnímá trochu jinak i v jiných konsekvencích.
Třeba já jsem si na vnější vzhled téhle M4 CS poměrně rychle zvykl a přijde mi docela ok. To má bávo daleko horší káry.
Dokonce jsem si zvykl i na nekulatý volant nebo display přes třičtvrtě šířky auta a "moderní" tachometr s otáčkoměrem, všechno má jakési vysvětlení nebo jakési důvody.
Jediné, co jsem nepochopil a nepřijal jsou ty nádory - pahrbky na předních sedácích mezi nohama s odkládacím žlábkem na přirození, když se jede bez kalhot.
Vzhled je subjektivní disciplína a každý ho vnímá trochu jinak i v jiných konsekvencích.
Třeba já jsem si na vnější vzhled téhle M4 CS poměrně rychle zvykl a přijde mi docela ok. To má bávo daleko horší káry.
Dokonce jsem si zvykl i na nekulatý volant nebo display přes třičtvrtě šířky auta a "moderní" tachometr s otáčkoměrem, všechno má jakési vysvětlení nebo jakési důvody.
Jediné, co jsem nepochopil a nepřijal jsou ty nádory - pahrbky na předních sedácích mezi nohama s odkládacím žlábkem na přirození, když se jede bez kalhot.
Včera som pár nových M3/M4 videl a keby si človek zvykol aj na ten dizajn tak kupé ktoré boli nádherne z 3-er rady tajnej teraz snáď na tom najhoršie. Za mňa ako píše kolega nižšie 1)kombi 2)sedan 3)kupé
Keď tam už dali displej tak mohli dať aspoň možnosť výberu roznych “budíkov” pretože tie grafy čo tam lietajú sú hrozné.
https😐/imgur.com/a/IHBL1At kam kráčaš BMW od nádhernej e46?
Keď tam už dali displej tak mohli dať aspoň možnosť výberu roznych “budíkov” pretože tie grafy čo tam lietajú sú hrozné.
https😐/imgur.com/a/IHBL1At kam kráčaš BMW od nádhernej e46?
Tomys69
Ja si nemohu pomoct ale me se to strasne líbí, kor veze CS s touto barvou , souhlasím ze některé detaily jsou jak od kolotočářu, ale na fotkách se mi to moc libi a real je lepsi. Topka je kombik a závidím lidem co na nej maji, je to splněny sem rodin s akcnejsim tatínkem. 🤦🏼♂️
Právě tady a teď: https😐/www.auto.cz/diskuse/93352/1?…
Obliba automobilu zůstává, jenom formy se mění. Dřív jsme řešili výfuky, pak čipovali jednotky a dneska EV nadšenci píšou appky k ovládání, managementu a diagnostice svých miláčku. Nová doba. I ten největší nadšenec do benzinových a naftových motorů v hloubi svého srdce ví, že budoucnost automobilismu patří elektromobilům.
https😐/moje.auto.cz/…/Pekelna-Micinka
https😐/moje.auto.cz/…-Micinka-5820219
Profil v tomto konkrétním případě lze imitovat zcela jednoduše. Místo malého "eL" ve slově "Pekelná" použít velké "íčko" obě tyto litery v daném fontu vypadají shodně.
Nehledě k tomu, že původní Micinka se vyjadřoval hlavně k autům, nikoliv k diskuzním půtkám.
V každém případě se jedná o dva odlišné profily.