Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat

40 komentářů

Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
na ruskou techniku ano.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
existuje možnost, že by se mi to auto mohlo líbit. Když by mělo interiér rudý a v něm by byl jeden skrček rozebraný na součástky.
Avatar - pratel
pratel
...to fakt myslis Zelenskeho? 😳😳
traveldrive
😒] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono se smát nebudeš, až vám rudý bratr zaklepe na vrata a zase se k vám bude chovat tak hezky, jako to dělal celé 20. století k vazalským republikám 😉 Ale co, vy jste kolaborovali už i s Hitlerem... Ještě, že nejste všichni stejní a část z vás rozum má, bohužel je to menšína
Avatar - Anonym
Anonym
Já si myslím, že hloupí lidé, jako je např. traveldrive, se za komančů měli skvěle. A rádi by se k tomu vrátili.
Jinak je mi ale na zvracení z rádoby vtipného postu pana "pratel" a reakce od "traveldrive". To jsou přesně ty posty, které neporušují pravidla diskuse, ale jsou mnohem hnusnější, než libovolné vulgarity.
Avatar - pratel
pratel
My na Slovensku sa naozaj nebojime, ze by nam Rus zaklopal na dvere. Nezaklopal 33 rokov, preco by klopal teraz?

Slovensky stat nam bol vnuteny Hitlerom:

https😐/youtu.be/8XB6YyC2SHg

Svoj postoj sme vyjadrili najvacsim protihitlerovskym povstanim 2. sv. vojny 29.8.1944 v SNP.

Ked si zarypal do kolaboracie, Cesko a Cechov mam docela rad, ale vy ste za vojny makali pre Risu na 110% o hajlovani na Vaclavaku a inde je ti dufam znamo:

https😐/youtu.be/0s1xWQpkXe0?si=cTDdRgTj7ElbWh-T

Bohuzial v roku 46 ste si v Cechach zvolili komunistov, Benes zas a znova nezvladol situaciu a dostali ste CSR na 40 rokov do peknej ***e... 😢
Avatar - Anonym
Anonym
stojí klidně i přes 10 milionů Kč a letos už se jenom v rusku prodalo přes 40 ks Aurusů.

Ale chápu že vám to nezpadá to teorie jak opilý mužík neumí vyrobit ani matičku 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Opravdu? Celých 40 ?!!!!! To není možné ! A koupil to někdy soukromě? Nebo jen státní instituce, protože to bylo befelem ? A že to stojí 10 mega je jistě měřítkem kvality 😁 Hele, koupíš si ode mě kolo? Je staré, ale když mi za něj dáš 100 tisíc, bude určitě tak dobré !
Avatar - Anonym
Anonym
otevři si pár britských časopisů typu Autocar z 60-80 let let a njadeš tam provnání jak dražší než tohle auto bylo jen Lambo Miura nebo RR Corniche nebo Camarque.

Takže ano, i cena je měřítkem kvality. A NAMI nemá asi důvod šetřit, zdroje má dostatečné.

Jo celých 40 a jelikož už se ta auta dělaj 6 let, tak ty pohádky tisku jak je to potěmkinova vesnice a v Jelabuze se nic nevyrábí a ghrajou tam gorodky a karty asi moc pravdidvé nebudou.

Ta auta jezdí i v zemích bývalého sojuzu.

Kolik je aut v soukromých rukou netuším, nedá se to zjistit.

Mimochodem Zilů za dob sojuzu se třeba nevyrábělo tak víc jak 20-30 ks ročně, takže myslím že to Aurus v pohodě překonává.
V Rusku je několik salonů Aurusu, ta auta určitě koupit jdou.

Samozřejmě s tím jezdím i stát nebo šéfovéa managament státních korporací jako je Gazprom nebo Rostec atd
Nebo to maj režimu naklonění lidé.

Těreškevová měla pro osobní potřeby taky bílou Čajku. A další význační sportovci, umělci a vědci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A víš proč tahle auta byla tak málo a proč je měli tihle prominenti režimu ? Jako reprezentace. Na volném trhu je to kusovka, nekonkurenceschopné auto... i když ZIL je svým zpusobem zajimavý, jen kdyby byl otevřený trh, jezdí v Merglu
Avatar - Anonym
Anonym
Bylo to proto, že tehdá politbyro rozhodlo, že ZILy budou jen pro státní instituce a vládu. Čajky byly o stupen níž, pro menší potentáty a pár jich jezdilo i jako luxusní taxíky nebo auta co si šlo najmut na svatby atd

A samozřejmě dostávali to potentáti spřátelených zemí po celém světě.

Ty auta dondeška jezdí a prodávaj se v aukcích za miliony korun. Když se optáš veteránistů co se v tom oreintují tak ti řeknou, že to rozhodně ení hůř vyrobené než sériové ameriky z linky co tam bouchal protorkánec na cracku 😄
Tady to vyráběl specializovaných tým asi 150 lidí, bylo to prestižní zaměstnání o které určitě nikdo nechtěl přijít protože tam byly nadstandartní podmínky a mzda. A pak odfláknout to ve stylu že by se v tom zabil nějaký poentát z politbyra byla asi dobrá vstupenka do báně nebo do blázince na doživotí. Asi dobrá motivace odvádět kvalitní práci, že.
Takže kdo montoval lépe? Bubba na cracku nebo Sergej s motivacíneztratit prestižní job a nedostat se do báně? Hádej, můžeš 3x

navíc to mělo i celou řadu západních komponent - skla, světla, systémy podvozků atd
Na tomhle se nikdy nešetřilo.

Takže když ti to přeložím do češtiny - ZILy sou lépe vyrobené ameriky s vlatním designem insporvaným amerikami.
Takže kdo má rád ameriky ale nemá rád ZIL ho nemá rád jen z politických důvodů. že s tím jezdili ti špatní. Ale co se týče kvality, jsou na tom ta auta líp. Strašně jednoduché. Strávil sem čtením o těch aut echdesítky hodin, vím o tom co nikdo tady. Viděl sem všechny dokumenty co kdy byly natočený a zveřejněný.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle vše co říkáš nebude daleko od reality, jenže ti uniká podstata, že ten ZIL právě pro to všechno, byl nekonkurenceschopný, protože by si ho nikdo nekoupil a asi ani nejezdil lépe.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemohl být nikdy konkurenceschopný pro obyčejné lidi, když nešel koupit obyčejnými lidmi.
Pouze ted jako veterán a tam je až na cenu konkurenceschopný dost.

Jediný problém je cena, která je díky malému počtu vyrobných vozů až 10x vyšší jako u těch rollsů, bentley a mercedesů.

Poslední šéf výroby MSC6 u ZILu Mikahil Satarov říkal v dokumentech, že když s tím za Gorbiho byli v USA, tak že američani které tím svezli ocenovali komfort při jízdě, pohodlí atd
Třeba si to vymyslel, nemam si to jak ověřit. Ale osobně bych tomu věřil.

Navíc unikátní byly ty panceřované vozy, kde nejdřív byla vyrobena kapsle a klelm ní postaven vůz. Takhle to američani nedělali.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak říkám, určitě je to pozoruhodný a zajímavý kus techniky, nicméně je to jen vysoce specializoavné auto pro jeden účel, takže tím to moc neříká o jejich autoprůmyslu.
Avatar - Anonym
Anonym
A co nákladáky a další technika? To co projedou na Sibiři až neskutečné. Ono to není o tom že by neuměli vyrobit, ale že bylo jednodušší nakoupit licenci odjinud nebo že na to nebyly poskytnuty peníze.

Dalším problém jsou 90. leta za Jelcina, kdy i to co se dělalo za dob sojuzu bylo ukončeno nebo přerušeno a ted to prostě trvá to všechno obnovit. Letecký průmysl je toho právě nejlepší příklad, četl sem ruské diskuze a leckde začínali od nuly. Jediné co zůstalo byly ty továrny a haly, ale to co bylo uvnitř bylo víceméně nepoužitelné, všechno navíc ještě papírové formě.

Takže se začínalo digitalizováním výrobní dokumentace , tříděním toho co jde použít a zbytek všechno od znova.
Navíc je tam obrovská korupce, to je všeobecně známo.

Ale tohle není o tom, že by tam nebyli šikovní lidi co nic neumí vymyslet a vyrobit. to je o tom, že se na to 20-30 let kašlalo nebo že to vedení rozkradlo. To jsou dvě různé věci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
první odstavec tvého příspěvku naprosto vyvrací to vysmívání o zrušení výroby, co si psal níže ve vlákně - ano, je lepší to koupit, protože to neumí udělat konkurenceschopny
Avatar - Anonym
Anonym
I licenční výroba doma je pořád výroba doma, zaměstnává to lidi, posiluje průmysl, získavají se znalosti jako co kdo vyrobil a z čeho se poučit a co vylešpit.

nakoupením finálního výrobku odjinud se nezíská nic.
Avatar - Anonym
Anonym
Lada Ara, Iskra , Aurus Merlin i faceliftovaný Senat
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aj Vova si aspoň jeden objednal, či naďalej sa nechá voziť v obrnenom Mercedese?
Avatar - Anonym
Anonym
už od minulý inagurace jezdí všude Aurusem ne? Nevím, nesleduji každou jeho akci, mě zajímá technika, Voloda je mi u zádele.
Avatar - Anonym
Anonym
chystá se čtvrtý model, krom sedanu Senat v krátké i dlouhé verzi, SUV Komendant a pro večejnost nedostupných modelech Arsenal a Senat kabrio. Ten má být menší velikosti a má mít i menší motory (zřejmě V6)

A krom toho se na inaugraci předvedly i elektrické motorky Aurus Merlon. Ty mají jít do prodeje příští rok.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, to jsem taky slyšel a na motorky ovládání elektrických oken mají být použity motory z ukořistěných ukronacistických praček, stejně jako klimatizační jednotky pochází z lednic zákeřných ukrajinských domácností. Vítězství ruského autoprůmyslu
Avatar - Anonym
Anonym
Tak sme se zasmáli.....těch chipů z USA, Japonska, Taiwanu atd proudí do ruska tolik že se ti o tom nezdálo. Ono překupníci z Číny, Turecka, Gruzie, Azerbajdžánu, Tuzrkmenistánu jsou šikovní hoši a peníze nikdy nesmrdí, to už nesmrděli ani ty Stalinovi kterýma pllatil amíkům, nemcům a britům a frantíkům, že mu ve 30 letech budovali průmysl

A ty jednoduchý chipy co umí dvě operace umí už dávno vyrábět čína sama, a je totázka jestli už něco neopajcli i sami rusové, iránci atd 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže to umí okno nahoru i dolu? Hustý!

😁 Hele vážně, je to nekonkurenceschopný šrot, který si kupují jen státní instituce a nebo vlivní lidé, kteří tím dávají podporu režimu a v garáži jim stojí ještě západní limuzíny a sportovní vozidla. Kdyby si to pustil na volný světový trh, nemá to šanci, za 10 mega určitě ne. To je realita, sice je to svým zpusobem pusobivé auto, ale přiznejme si, že ničím výjmečné a nikdo z potenciálních kupců by mu před RR/Bentley, ale ani před Sklasse a podobnými, předednost a své peníze nedal.
Avatar - Anonym
Anonym
A co tomu konrtétně chybí?
Povídej
Má to 600 koní, je to hybrid, motor vyvíjelo Porsche, převodovka je vlastní 9st. od NAMI, to je institut co funguje už přes 60 let, má to luxusní materiály , testovací prototypy odjely desetitisíce km v různých podmínkách včetně Sibiře nebo Mongolska. Odladěný to bude dobře.
Facelift má nová světla, nový infotaiment, vylepšené brzdy, eletrické systémy a elektroniku.

Je to malosériová popř. ruční výroba , není žádný tlak na to to vyrobit rychle ani na tom šetřit, protože veškerý vývoj platí stát.

Rolls Royce byl nejluxusnější značka světa, a do konce 90. let let mastil káry s nakoupený automaty od GM, kteé měl Oldsmobile co stál třetinu, s motorky na sedačky taky od GM, se zastaralou koncepcí i tvary, protože se ta auta dělala od 80 do 97 jen s mírnými modernizacemi a jak to lidi kupovali a jak to pořád mělo punc nejluxusnějího auta.

I když parametry byly obyčjnější a levnější auta dávno jinde.

Takže asi tak. Dvojí metr nikdy nefunguje. Hodnot věci stejně
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dal by si za to ty peníze, nebo by sis radši vzal RR/Bentley/MB a další ? To tomu chybí. Jsou někde nezávislé srovnávací testy ? Nemyslím ruské, které to určitě nebudou pomlouvat. Tam svobodná novinařina není žádoucí staletí.. Taky jestli se to prodává jako ziskové, protože podobných projektů bylo i na západě hodně a málokterý přežil, protože zkrachoval.
Avatar - Anonym
Anonym
Vyvinuto to bylo proto, aby představitelé jedné ze světových velmocí nemuseli jezdit Mercedesem jako prezident nějakého afrického zapadákova.
To je asi jasné. Je to otázka prestiže.

Všichni představitelé světových velmocí jezdí vlastními vozy - USA, Británie, Německo, Itálie, Francie, Čína atd atd
Proč by měl jezdit představitel Ruska (ted je úplně jedno jaký, prostě představitel) něčím západním když ta země je si to schopna vyrobit sama. Třeba s pomcí západu, ale sama.

Takže tohle jsou správně investované peníze protože jde o prestiž a čest.

Kdyby se ročně vyrábělo 5 ks a bylo to megaztrátové, má to smysl jenom z těchto důvodů

Tohle je věc co ale Vy nemůžete pochopit protože národní hrdost se tady vytratila.
Být hrdý na šikovnost vlastních lidí, na vlastní průmysl atd zmizelo.
Průmysl je fuj, generuje emise a koupíme si vše z lidové Číny, ta je daleko a hlavne že budou v Horní Lhotě lokální emise 😄 😄 😄
Tohle naprosto neuznávám - to už asi víš.

A než nechat všechno zkrachovat a halách výrobce letadle mít uskladněnou mouku a cukr, tak je lepší vyrábět ročně 20 Iljišinů nebo Tupolevů.
Ale chápu že se na tomhle nemůžeme shodnout.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na národní hrdosti není nic špatně, ale netvařme se, že mimo to, že je to unikát pro reprezentaci, je to něčím více a konkurentem jiných aut, to prostě ruská auta nejsou a taková vyrobit neumí. Není na tom špatně nic, ale tvůj puvodní přípěvek je ve znění "hele jak se jim to daří" - ano, za neúměrnou cenu. Stejně jako jejich jiná "špičková" technika, co je v laboratoři, či v jednom kuse.... to je ten rozdíl a to proč se jim směje západ. A to, že se místo nekvalitních letadel radši uskladní mouka a letadla se nakoupí tam, kde to je výhodnější, tomu se říká ekonomická rozvaha a finanční gramotnost, ale s tím občas máš problém i ty a to nemyslím ve zlém. Jen to prosím nehejtuj, když tomu moc nerozumíš.
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli je to konkurentem nebo není se nedá zhodnotit. Musela by se ta auta postavit vedle sebe a otestovat.
Ale znovu říkám že se tady na ničem nešetřilo a tak jako překupník dodá chip do rakety, tak někdo rád dodá prestižní kůži, dřevo nebo něco na tohle. To vůbec není problém, je to jen otázka pěněz.

O tom jak kvalitní letadla umí západ ti poví ti co maj za letištěm odstavené Boeingy a další stroje s kanadskými motory Pratt and Whitney.
Kvalita sama.

A jestli Ijsušin léta o 70 km/h pomalej a má o 30% větší spotřebu nemusí Rusko vůbec trápit. Kerosinu mnogo.
Jak pravil můj táta - lepší je blbě jet než dobře jít pěšky.

Takže lepší blbě letět, než mít letadla na zemi z důvodu technickýh závad.

Minulý týden byl úspěšně otestován Suchoj SuperJet s ruskými motory PD a ruskou avionikou.

Příští rok začnou dodávky a konečně i Irkutu MC-21 a splu s obnovenými Tu-214 tak přijde západ o kšeftíky
😄
Avatar - Anonym
Anonym
Baryku, já když čtu tvoje výlevy tak vůbec nechápu, proč za komančů každý toužil po něčem z Tuzexu nebo rovnou ze Západu. Když tady měl na dosah ruky a doslova za babku kvalitní sovjétskuju těchniku. A proč soudruzi kupovali například pekárenské linky za drahé valuty ze Západu, aby mohli dát poddaným nažrat?? To jsou záhady.
Avatar - Anonym
Anonym
Na Lady byly pořadníky a čekalo v nich desetitisíce lidí. Volhy byly primárně pro státní instituce, podniky, taxi, VB atd.
To samé UAZ a GAZ 69
ZAZ se sem nevozil a jak to bylo s Moskvičem nevím.

A v sojuzu nebo východním bloku ne všechno uměli vyrobit, tak asi zrovna pekárenské linky nikdo nedělal. Nejde vyrábět vše, dneska nevyrábíme ani 40% toho co za totality.

Smutný vid.
Jak dopadlo ČKD dopravní systémy a LOKO, přitom naše trmavaje a lokomotivy jezdily v půlce světa, filipíny, KLDR, Německo, Sojuz, Kuba, Afrika, Jižní amerika atd atd
Fuj trhy, dneska nebo v 90 tam dodával západ a to fuj nebylo a není. Zajímavá logika.
Stačilo nikam nic neivestovat, vytunelovat to a prodat to těm co měli zájem zbavit se konkurence.....
😄 Simens, Cagiva, Krupp atd atd - ti všichni tady nakupovali aby jen zlikvidovali konkurenci.

Ty nekvalitní, zastaralé trmavaje ČKD jaké staré T3 tak ty kloubouvé hranaté (T6 nebo T5 nebo jak se to jmenuje) dodnes jezdí a maj méně poruch jak ty nové. Sranda co, takový šrot jsme vyráběli 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Smutný to není, protože ekonomiku máme mnohem silnější, než tu umělou a zdevastovanou a zaměřenou na průmysl s nízkou přidanou hodnotou
Avatar - Anonym
Anonym
Zato to co děláme pro němce v montovnách + sklady má vysokou přidanou hodnotu 😄
A proto tu oběd stojí 60% toho co v USA a výplata je 35% toho co v USA 😄 😄 😄 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Rohore, obdiv Barika k Sovětskému svazu nezměníš. On je ten typický představitel, který žije západně a obdivuje zemi, kde 80% všeho vlastní jedno procento lidí.
Avatar - Anonym
Anonym
Někdo obdivuje co jinde vyrobili a vymysleli a někdo obdivuje montovny a sklady s čínskými cetkami.
Každej obdivuje holt něco jiného 😄

Každopádně politika a technika spolu souvisí jen velmi úzce
Avatar - Ozzman
Ozzman
V socialistickem bloku to souviselo a souvisi dost úzce. Bez te omezujici politiky to mohlo byt lepsi
Avatar - Anonym
Anonym
Pxxxxs80
Nevím na co tady plivou,kára je to hrubá.Ani jeden z diskutujících tento luxus mit nikdy v životě nebudou.Hejtujou jenom proto,že je to ruský🤦‍♂️.