Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu

39 komentářů

simson33
Interiér se posunul velmi podstatně a velmi správným směrem!
Líbí se mi nová zelená barva.
Jediné mínus je absence manuálu a pohonu 4x4, ale protože technické dvojče KIA Sportage tuto kombinaci má, tak jde třeba jen o postupný náběh modelové řady (???).
Avatar - Anonym
Anonym
SUV jsou škaredá všechna už z principu. Avšak toto SUV ještě svou ohyzdností ty ostatní dosti překračuje. Zejména ta odporná přední maska. Když toto vidím ve zpětném zrcátku tak odbočím nebo nechám předjet.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co říkáš na ten HEV 158 kW?
Avatar - Anonym
Anonym
Je tam poměrně slabý elektromotor. Spíše je to takový skoro mild hybrid. Nevím, co si o tom myslet.
kozakm
Díky, že nezdržuješ v levém
Avatar - amerlock
amerlock
Romane Horký alias Horký Rome, ty se cítíš povolán k tomu aby jsi tady škodil ve všech diskusích bez rozdílu?
Kde bereš to přesvědčení? :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Jsi nahlášen.
Avatar - amerlock
amerlock
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Znovu jsi nahlášen.
Avatar - amerlock
amerlock
🥳 :-!
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
File12
Hybrid od Toyoty v levém nemá co dělat 😉
Dejv36
Jasný, proto je to jedno z nejprodávanějších SUV, protože je hnusný 😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ano, ta maska je skutečně ošklivá. A co kombinace diesel, 4x4 a manuál? Bude?
ericn
Dneska jsem měl jako náhradní auto - před FL 1,6TGDI 150k 6M, fungl nový kousek s 1000km najeto, a musím říct, že to je velmi příjemné auto, posaz trochu výše (je to SUV), výhled velmi dobrý - jen šikmo vzad je masivní D sloupek, ale obrovské zrcátka a slušná kamera. Auto je pěkně stabilní, řízení trochu mrtvé, i když celkem přesné, velmi dobrá 6M převodovka, velmi dobře fungující podvozek, který příjemně tlumí naše rozbité cesty. Jinak vše v dosahu a funkční, slušné materiály. Za mě dost pohoda na normální ježdění 😉 :yes😒br />
Btw ten manuál tam je, dostal jsem ceník MY2025 od prodejce do emailu, tj. jak u 1,6TGDI, tak 1,6CRDI 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Už jsem to tu nedavno psal taky, mel jsem pujceny phev, jiny nebylo, ale jako auto je to fakt dost dobre. Beru to v kontextu SUV, prijemny podvozek, prostor, i reakce pohonneho systemu dobra, na hyundai mne velmi mile prekvapil interier a materialy, byl to tedy Nline. Hidne povedene auto za slusne penize. Jen to PhEV melo vybitou baterii a jelo za 10 😁 i po meste…
ericn
já jel s čistým benzinem za cca 8,5l, ale ten motor byl syrový, nezajetý a sem tam jsem to přišlápl 😉 Nicméně to auto bylo vážně dobrý, připadal jsem si v něm "jak doma" :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak, tohle mělo trochu víc KW 😁 Taky těžší, ale jako za mne velmi milé překvapení. Chtít SUV, tak je to vážný kandidát, v poměru té ceny, protože ho pořád můžeš mít jako diesel, benzin, hybrid, PHEV, FWD,AWD.. to je super. Škoda, že i30 s faceliftem tak osekali.

Hodně by mne zajímal srovnávák s novou Kugou, protože cenově jsou si ta auta díky akčnímu ceníku podobné a Hyundai šel do sebe.
ericn
To jsem se dneska bavil s naším "car pool managerem" 😒] Říkal, že na tu Kugu může dostat slevu až 25% :yes: Tak pokud by to platilo tak i příští rok, asi by mě to jako služební zajímalo, ten full hybrid a FL se povedl hmmm...

Jinak ten Tuscon se mi líbí, možná že i soukromě zauvažuju. Chce to ještě vzít si ho na víkend a objet známé trasy s dětma a s "nákladem"... Tím bych se po letech odprosil úplně od koncernu 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já už to tady taky psal, byl jsem ji poptat, soukromě, Titanium 2.5HEV 4x4 812 tisíc základ, ale říkal, že by dal ještě pár tisíc dolu, takže by zbylo třeba na winter paket a ja bych byl spokojenej, nicméně nad roletkou jsou ty dveře už hooodně zkosené a nic tam nad to nedáš a hlavně mne ani nechtěli udělat individual nabídku a čekačka prej asi půl roku, ale že neví, odkazali mne, at pošlu mailem, co me zajímá ... už sem se tam nevrátil.

No, vyzkoušej, pak poreferuj, ja facelift Kugy nejel, nebyl ještě, jen předface, trochu líp jezdí, je to Ford 😁 a věřil bych z dlouhodobého hlediska spíše eCVT, než tomu řešení hybridu od Hyundaie, ale to muže být jen strach z neznámého z mé strany 😊
ericn
No uvidíme jaké budou nakonec možnosti, obávám se trochu “Německé matky” aby nám do car policy nehodila EV vidle 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to je přeci to jediné správné řešení a jediný normál 😉
ericn
Tak určitě 🤣🤣🤣
Avatar - idam.i
idam.i
V Kuge som mal problém so sedačkami a to značný. 😒
spreesd
Tiež som Kugu skúšal a prišlo mi, že má veľmi malé sedačky oproti všetkým konkurentom ;-\
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já na ty Fordí jsem zvyklej 😁
Th0r
Vypada to, ze co si nemel pujceny, tak to si mel koupeny. Respekt tobe 👌
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co ? Mam proste obcas moznost se v necem svezt a navic kdyz vybiram auto, jdu si zkusit konkurenci, nez neco koupim, ty to nedelas ?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Už se naučili vyrobit ten diesel??? Protože v téhle generaci to byl průšvih jak vrata... :-! Doufám že návrat znamená že odstranili konstrukční chyby.
ryccardo
Co na nem bylo spatne. Mame doma IX35 a zasnu nad tim jak kvalitni a dobry fungujici motor umi Kia vyrobit. Jen se v tom meni olej a furt to jezdi bez problemu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Není problém až tak s motorem jako takovým. Ale s příslušenstvím, které způsobuje, že při kratších jízdách se zkondrnzovaná nahromaděná voda dostane do motoru, který samozřejmě zničí, resp. vážně poškodí.
ryccardo
Hele to auto jezdí prakticky jen po městě a okolí a má to 180 tis a není s motorem jediný problém. Spíš než motor auto trápí koroze podvozkových částí a brutálně nekvalitní interiér. To teda Hyundai moc neumí. Za ty jejich mizerný plasty a nekvalitní potahy sedaček bych těm konstruktérům nafackoval. Podivuje mě, že v tom s ohledem na profil použití nezlobí ani ucpané DPF.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Oceňuji nové umístění displaye. Velmi.
Vnější design za mě je spíše krok stranou. Před FL se mi možná líbil více z druhé strany nic vyloženě nezkazili.
Je fajn že zůstal diesel. Jen pokud ale odstranili průšvih v konstrukci.
Vadí mi ale volant. Nevím jestli vůbec je kulatý, a absence loga opravdu nevím čemu prospěla.
Ve výsledku tak u mě zatím spíše rozporuplné dojmy. Navíc n-line se mi vlastně ani nevím jestli líbí víc nebo míň, není škaredý ale ostré šikmé linie mi příliš ke zbytku nesedí.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Oceňuji jediný správný pohon pro rodinné auto, Toyoto uč se! :yes: Ale co je to zase za hloupý trend s těmi volanty bez loga, na které pak automobilky plácají jakési patvary? To se za svou značku stydí, nebo co?
RaSuSK73
Ten DCT automat je stale so suchymi spojkami, alebo ho uz robia olejovy ? Zachytil som totiz staznosti majitelov, ze pri hrabani v snehu, ci rozjazde do strmsieho kopca vedel pekne smrdiet. Toto potvrdzuje aj niekolko testov a vo mne to nebudi doveru v spolahlivost.
Avatar - idam.i
idam.i
To je veľmi zásadná otázka. :yes:
Miroslav Koláček
Četl jsem, že už má mít mokré spojky. Na druhou stranu po zkušenostech s DSG (jak 6Q, tak 7Q) tak to smrdí i mokré spojky pekelně a to i bez větší zátěže. Mimochodem 7Q v O4, kterou právě vracím už začíná na sudé spojce klouzat a řadí podivně (obojí hlavně v chladnu). Ale za to může taky prodloužený interval výměny oleje. Já už se na svůj Tucson těším - mají mi ho předat 29.5. Konečně se zbavím nočním můry zvané Škoda...
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Kde je 2.0 cRDI..?! TOHLE AUTO POTŘEBUJE minimálně 150 k i více. Elektro nikdo nechce!!
Miorolo
Moc hezký facelift, prospělo to zejména interiéru. Velká škoda, že zařízli 132kW motor a jedou už jen 118kW. No a ten diesel, to snad nemůžou myslet vážně. To je motorček tak do Ria nebo Ceedu 8-s