Ekonomika
DonVito
https😐/www.press.bmwgroup.com/…m-rundformat-ein?…
Abych pravdu rekl, uplne nevim, kdo ty BMW clanky vyvijel. Ten clanek se trochu tvari jakoze BMW.
Abych pravdu rekl, uplne nevim, kdo ty BMW clanky vyvijel. Ten clanek se trochu tvari jakoze BMW.
Anonym
Zrušením IRA by se ve vztahu USA-Mexiko nic nezměnilo.
Stále by platila zóna volného obchodu USMCA mezi USA, Kanadou a Mexikem, tzn. že auta vyrobené levnou pracovní silou v Mexiku lze bez jakýchkoliv překážek prodávat v USA. USMCA byla uzavřena za Trumpa, takže ji určitě nezruší.
Stále by platila zóna volného obchodu USMCA mezi USA, Kanadou a Mexikem, tzn. že auta vyrobené levnou pracovní silou v Mexiku lze bez jakýchkoliv překážek prodávat v USA. USMCA byla uzavřena za Trumpa, takže ji určitě nezruší.
Anonym
A víme, že to jsou články BMW, zatímco CATL a EVE je budou "jen" vyrábět? Nebo je to tak, že články vyvinuly CATL a EVE a BMW je bude používat?
Z tiskové zprávy CATLu (2022-09-09) bych tipnul to druhé.
The combination of BMW Group's NEUE KLASSE architecture and CATL's top-notch low-carbon battery technologies will enable both companies to maintain their leading position in e-mobility transition in Europe and the world, marking another important milestone for the special partnership between the two companies with shared vision for a greener future.
"The BMW Group is a special and primary partner to CATL, and we are very glad to e😜and our strategic partnership that has been forged and strengthened over the past 11 years. With our diverse cutting-edge portfolio of products and technologies, we are confident to offer the best solution to power BMW Group's future-generation electric luxury vehicles," said Robin Zeng, founder and Chairman of CATL."
BTW Ano, třeba Apple se tváří, že si celý iPhone vyvinul a vyrobil sám.
Z tiskové zprávy CATLu (2022-09-09) bych tipnul to druhé.
The combination of BMW Group's NEUE KLASSE architecture and CATL's top-notch low-carbon battery technologies will enable both companies to maintain their leading position in e-mobility transition in Europe and the world, marking another important milestone for the special partnership between the two companies with shared vision for a greener future.
"The BMW Group is a special and primary partner to CATL, and we are very glad to e😜and our strategic partnership that has been forged and strengthened over the past 11 years. With our diverse cutting-edge portfolio of products and technologies, we are confident to offer the best solution to power BMW Group's future-generation electric luxury vehicles," said Robin Zeng, founder and Chairman of CATL."
BTW Ano, třeba Apple se tváří, že si celý iPhone vyvinul a vyrobil sám.
Renoo
důvodem této stavby je lokalita a s tím spojená americká IRA. Jenže pokud vyhraje Trump, tak ten chce IRA zrušit. Tím pádem by přišli o dost značnou výhodu a stavba by se jim vyplatila někde v Karolíně.
Podle mě podobně uvažuje Musk s jeho Gigafactory Mexico, kdy je přístup ke stavbě dost vágní a odkládá se. první záminkou bylo zpoždění dodavatelů, později prý obavy z vývoje makroekonomiky. Ono není možný říct, že se stavět nebude dokud se nebude vědět, kdo vyhrál volby. A vlastně sám teď otočil a tvrdí, že bude volit republikány.
Podle mě podobně uvažuje Musk s jeho Gigafactory Mexico, kdy je přístup ke stavbě dost vágní a odkládá se. první záminkou bylo zpoždění dodavatelů, později prý obavy z vývoje makroekonomiky. Ono není možný říct, že se stavět nebude dokud se nebude vědět, kdo vyhrál volby. A vlastně sám teď otočil a tvrdí, že bude volit republikány.
Renoo
No tak jsou to jeho články, jen můj je někdo vyrobil. To bych totiž mohl napsat skoro o všech výrobcích elektroniky, že nevyrábí nic, ale někdo to pro ně vyrobil. Kdo je na začátku, to zákazníka nezajímá. Zákazníka zajímavá to, co je na konci procesu a kdo za tím stojí a to je v tomto případě BMW.
Asi jako Tesla a její baterie, které si nechává vyrábět vy Číně a nebo jinde, ale vždycky nějakou jinou společností. Taky asi každý normální člověk řekne, že Tesla použila použila pro svoji baterii xyz a nebo Tesla použila pro baterii vyrobenou v Číně a použitou ve vozidle Tesla.
V případě BMW se nezdá, že má v plánu nějak akčně začít vyrábět vlastní baterie. Aktuálně staví s AESC v USA a plánuje v Thajsku s nějakým Číňanem.
Asi jako Tesla a její baterie, které si nechává vyrábět vy Číně a nebo jinde, ale vždycky nějakou jinou společností. Taky asi každý normální člověk řekne, že Tesla použila použila pro svoji baterii xyz a nebo Tesla použila pro baterii vyrobenou v Číně a použitou ve vozidle Tesla.
V případě BMW se nezdá, že má v plánu nějak akčně začít vyrábět vlastní baterie. Aktuálně staví s AESC v USA a plánuje v Thajsku s nějakým Číňanem.
Anonym
Odkud máš informaci, že CATL vyrábí články dle receptur Tesly? Pokud je mi známo, tak třeba nová chemie článků CATL, které se mají objevit příští rok v Teslách, se už rok používá do některých čínských aut.
Pravděpodobně jde o podobný marketing jako má BMW.
Pravděpodobně jde o podobný marketing jako má BMW.
Freddka
Co vis treba maj svou chemii a vyrabi jim to CATL, treba Tesla to takhle dela
Anonym
Marketing BMW😒br />
"BMW Group v modelech Neue Klasse vůbec poprvé použije své nově vyvinuté cylindrické články."
Skutečnost:
Články pocházejí od čínských společností CATL a EVE Energy. Ale to se v tiskových zprávách neobjevuje, nebo až někde v posledním odstavci. Na druhou stranu, podobně si přisvojují Li-Ion články i další výrobci aut.
Skutečnost:
Články pocházejí od čínských společností CATL a EVE Energy. Ale to se v tiskových zprávách neobjevuje, nebo až někde v posledním odstavci. Na druhou stranu, podobně si přisvojují Li-Ion články i další výrobci aut.
Počkejme ale na realitu, třeba to bude o dost lepší a ne jen EV 😉