Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Renoo
důvodem této stavby je lokalita a s tím spojená americká IRA. Jenže pokud vyhraje Trump, tak ten chce IRA zrušit. Tím pádem by přišli o dost značnou výhodu a stavba by se jim vyplatila někde v Karolíně.
Podle mě podobně uvažuje Musk s jeho Gigafactory Mexico, kdy je přístup ke stavbě dost vágní a odkládá se. první záminkou bylo zpoždění dodavatelů, později prý obavy z vývoje makroekonomiky. Ono není možný říct, že se stavět nebude dokud se nebude vědět, kdo vyhrál volby. A vlastně sám teď otočil a tvrdí, že bude volit republikány.
Podle mě podobně uvažuje Musk s jeho Gigafactory Mexico, kdy je přístup ke stavbě dost vágní a odkládá se. první záminkou bylo zpoždění dodavatelů, později prý obavy z vývoje makroekonomiky. Ono není možný říct, že se stavět nebude dokud se nebude vědět, kdo vyhrál volby. A vlastně sám teď otočil a tvrdí, že bude volit republikány.
Zrušením IRA by se ve vztahu USA-Mexiko nic nezměnilo.
Stále by platila zóna volného obchodu USMCA mezi USA, Kanadou a Mexikem, tzn. že auta vyrobené levnou pracovní silou v Mexiku lze bez jakýchkoliv překážek prodávat v USA. USMCA byla uzavřena za Trumpa, takže ji určitě nezruší.
Stále by platila zóna volného obchodu USMCA mezi USA, Kanadou a Mexikem, tzn. že auta vyrobené levnou pracovní silou v Mexiku lze bez jakýchkoliv překážek prodávat v USA. USMCA byla uzavřena za Trumpa, takže ji určitě nezruší.
ericn
Těžko říct, jestli to pro BMW bude nějaký přelom. Ty návrhy co pustili do světa jsou za mě dost slabé. Pokud chtěli nějak navázat na řadu "02", že udělají něco jako přelomový model, tak jsou nejspíš dost vedle. Ty koncepty vypadají spíš jako designový odpad, takový recyklát :no:
Počkejme ale na realitu, třeba to bude o dost lepší a ne jen EV 😉
Počkejme ale na realitu, třeba to bude o dost lepší a ne jen EV 😉
Skutečnost:
Články pocházejí od čínských společností CATL a EVE Energy. Ale to se v tiskových zprávách neobjevuje, nebo až někde v posledním odstavci. Na druhou stranu, podobně si přisvojují Li-Ion články i další výrobci aut.
Pravděpodobně jde o podobný marketing jako má BMW.
Asi jako Tesla a její baterie, které si nechává vyrábět vy Číně a nebo jinde, ale vždycky nějakou jinou společností. Taky asi každý normální člověk řekne, že Tesla použila použila pro svoji baterii xyz a nebo Tesla použila pro baterii vyrobenou v Číně a použitou ve vozidle Tesla.
V případě BMW se nezdá, že má v plánu nějak akčně začít vyrábět vlastní baterie. Aktuálně staví s AESC v USA a plánuje v Thajsku s nějakým Číňanem.
Abych pravdu rekl, uplne nevim, kdo ty BMW clanky vyvijel. Ten clanek se trochu tvari jakoze BMW.
Z tiskové zprávy CATLu (2022-09-09) bych tipnul to druhé.
The combination of BMW Group's NEUE KLASSE architecture and CATL's top-notch low-carbon battery technologies will enable both companies to maintain their leading position in e-mobility transition in Europe and the world, marking another important milestone for the special partnership between the two companies with shared vision for a greener future.
"The BMW Group is a special and primary partner to CATL, and we are very glad to e😜and our strategic partnership that has been forged and strengthened over the past 11 years. With our diverse cutting-edge portfolio of products and technologies, we are confident to offer the best solution to power BMW Group's future-generation electric luxury vehicles," said Robin Zeng, founder and Chairman of CATL."
BTW Ano, třeba Apple se tváří, že si celý iPhone vyvinul a vyrobil sám.