Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
4
začnou se i někteří big guys v prémiových SUV ošívat..., což je při ceně testovanéno vozidla 4mega+ docela legrační 😄 .
Horký Rom
8
Někteří velcí chlapi z fosilních velkoobjemových SUV přecházejí k těmto skvostům https😐/youtube.com/watch?… a to není vtip, je to pozorování z blízkého okolí. Bez smajlíků.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Eidam1984
1
Vzdyt to BMW pri vyssi rychlosti nez 140 km/h poradne nikam nedojede.. offtopic.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
borist
Ten stribrny plast je ohavnost, Audi to cpe na vsechny modely, libi se to vubec nekomu? Jedine reseni je cerny package, nebo jak tomu rikaji. To vypada trochu lepe, zase je vsechno do cerna s vetsimy tmavymi koly
Ozzman
Jojo... krása, osmiválec, 4 litry, ja nevim, ale zas tak zlé to asi nebude 😊
kolik těch V8 zbývá a v jakých cenách?
Kolik zbývá R6 V6?
Dřív to měla aut s cenovkou 750 tis kč 😄 a neprémiové značky jako renault, lancia,chrysler, kia, mazda atd atd
Kolik zbývá R6 V6?
Dřív to měla aut s cenovkou 750 tis kč 😄 a neprémiové značky jako renault, lancia,chrysler, kia, mazda atd atd
No, taky ale mely vykon, jako dnesni trivalce a mzda byla tretinova…
a taky měl dřív rolls výkon 200 HP a dneska to má hatbachk vid.
Vono to jednak není jen o zrychlení a výkonu, jednak se časy mění a ty dnešní V6/R6 můžou mít klidně 300-350 HP v atomsféře a 380-480 HP v twin turbu 😄
Vono to jednak není jen o zrychlení a výkonu, jednak se časy mění a ty dnešní V6/R6 můžou mít klidně 300-350 HP v atomsféře a 380-480 HP v twin turbu 😄
Zrovna tenhle osmiválec je ovšem dost příšernej. Na 100 tkm motor končí. To si koupí jen někdo kdo neví co ho za pár let čeká.
To neni uplne pravda. Jen to chce investovat do preventivniho servisu, olej po 8-10tis, PCV ventily atd…ale zase ten pocit prijemne sily kdykoliv, dlouhodoba spotreba 11,5l/100km, ale bavim se Cayenne Coupe Turbo. Takze ze to klekne po 100tis.je spis jen prani nemajitelu 😉
Ano pokud tomu motoru dáš nadstandard péči a znáš jeho slabiny, tak ho udržíš fungovat, ale nesmíš s tím jezdit holt do autorizáku (pouze). Měnit olej do 15 tis je základ a pak jak píšeš PCV udržovat v kondici a max na 100 tis vyměnit, čistit chladiče, aby byl motor dobře chlazený a pak by to mohlo fungovat. Jenže kdo si koupí takové auto a jezdí někam jinam na servis než do AUDI kde mu holt tu péči nedají? Já mám taky ikonu nespolehlivosti 1,8 TSI a motor bude mít za chvíli 400 tis km, ale s péči v autorizáku by to určitě nedal. Tohle bude podobné.
Jaros 00071
Do velkého SUV patří DIESEL ‼️ Starší verze s Turbo dieselem dávala větší smysl. A 4 mega je ranec . 😢
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
apoho
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ringhofer
1) cit.: jako vyzrálý sýr ke kvalitnímu červenému víno. Ne vždy a ke každému "vyzrálému" vínu se hodí jen červené.
2) Kdo má na auto na 4 mega, na spotřebu nekouká. Asi byste se divili, kolika úspěšným lidem leží ekologie na srdci. Tvrzení má stejně "racionální" základ, jako že ve velkých drahých autech jezdí jen úspěšní lidé....
Trochu rejpu, ale při tolika zjednodušeních ve zprávách a ve všech informacích okolo už mi podobné názory lezou krkem.
2) Kdo má na auto na 4 mega, na spotřebu nekouká. Asi byste se divili, kolika úspěšným lidem leží ekologie na srdci. Tvrzení má stejně "racionální" základ, jako že ve velkých drahých autech jezdí jen úspěšní lidé....
Trochu rejpu, ale při tolika zjednodušeních ve zprávách a ve všech informacích okolo už mi podobné názory lezou krkem.
Komu leží ekologie na srdci, nepořídí si pětisetkoňové SUV, koneckonců s dieselem by to nezachránil, tím by to dorazil... 😄
Naopak, bohatí lidé jsou škrti, často právě proto jsou bohatí - a na spotřebě jim záleží. Tyhle stereotypy chuďasů, že bohatým nezáleží na spotřebě člověk čte dost často.
Pak ti tvojí bohatí ale nějak neumějí počítat. Jestli chtějí šetřit, mohou začít tím, že si místo auta za 4 mega, koupí auto za 3 mega a ušetří násobně víc než na rozdílu ve spotřebě :no: 😁 😁
To jakože bude movitej člověk raděj bydlet v garsonce než ve vile? A když už bydlí v té vile, tak nebude řešit spotřebu energií?
Když auto za 3mega je garsonka, je auto za 4mega vila? Zajímavé počty 😁 . Spotřebu energie řešit může, ale předpokládám, že si do té vily nepořídí kamna na vyjetý olej (to je totiž to úplně nejlevnější topení) :no: 😁 😁 . Prostě koupit si SUV s V8 za 4mega a přitom řešit, jestli mě vyjde kilometr na 4 Kč (s dieselem) a nebo na 5,50 Kč (s benzinem) je úchylka, sorry jako... :no: 😄
To srovnání s vilou nesedí ani v tom, že i samotné auto je úplně stejně spotřební věc jako phm. Pokud je to pro někoho snad i statusová záležitost, tak ten už by o dieselu neměl přemýšlet vůbec (a brát když tak plug-in).
To srovnání s vilou nesedí ani v tom, že i samotné auto je úplně stejně spotřební věc jako phm. Pokud je to pro někoho snad i statusová záležitost, tak ten už by o dieselu neměl přemýšlet vůbec (a brát když tak plug-in).
Kdo to s ekologií myslí alespoň trochu vážně, nepořídí si takové auto. 😉 (A určitě ne v naftě.)
když už by někdo myslel na ekologii a zároveň z nějakého důvodu potřeboval takového mastodonta, tak jediný smysl dává PHEV verze.... Jinak to vždycky bude prostě opulentní zbytečnost, která s ekologií prostě nemá absolutně nic společného.
tak určitě, všem leží na srdci ekoloegie a kupují Urusy, Caynenny, MB G, Cullinany, Bentayagy, Macany, RAMky, Duranga, Escalade, Ghosty, Continentaly, MB S, BMW 7, Audi A8 atd a všechno v benzínu a naftě 😄
rohYpnol
Nechci polemizovat o technice, která je rozhodně top. Nemíním polemizovat o smysluplnosti této kombinace. Ani o spolehlivosti, která je ... na pováženou.
Jediné, co mám na srdci vůči Q8 je poznámka ke vzhledu. Nemůžu si pomoct, ale Q8 mě neuvěřitelně vzhledově nebaví. A to snad v žádné specifikaci, v žádné barevné kombinaci, na žádných kolech. Za mě je to neharmonická masa hmoty s velmi vkusně zpracovanymi detaily. Ale jako celek pro mě vůbec nefunguje. Z žádného úhlu :-!
Jediné, co mám na srdci vůči Q8 je poznámka ke vzhledu. Nemůžu si pomoct, ale Q8 mě neuvěřitelně vzhledově nebaví. A to snad v žádné specifikaci, v žádné barevné kombinaci, na žádných kolech. Za mě je to neharmonická masa hmoty s velmi vkusně zpracovanymi detaily. Ale jako celek pro mě vůbec nefunguje. Z žádného úhlu :-!
známej to má v bílé a sčernými lesklými doplňky a koly.... nevypadá to špatně, byť obecně se tenhle typ aut vůbec nelíbí. Ale tady tahle modrá věc s těmi stříbrnými plasty je fakt mimořádně odpudivá 😁 Strašně ošklivé vzhledem k té ceně.... 😒]
KANKUNEN
Jezdí jich tady spoustu a jejich majitelé si pochvalují sílu a spotřebu. Ti co střídali auta každý rok se najednou zastavili právě na dieslové SQ8, s tím, že si to auto nechají na dovči a kolem komína přikoupí elektro. Takže v garáži stojí třeba X6 50d a vedle iX3.
U těch naftových SQ byl problém právě jen se spolehlivostí, je to podobně průserový motor jako benzinový V8 od bmw, ale jízdně opravdu paráda spec. do aut tohoto typu. Benzinová V8 bude min. stejně suvernénní, ale vždycky to v takové krabici bude za patnáct. Zatím jediný benzinový motor, který do suv dává z hlediska poměru výkonu a spotřeby (byť je výrazně slabší než V😄 smysl, je 40i od bmw, jede dostatečně a do 12 litrů, jinak je vždy lepší do těch krabic dýzl, případně phev, ale ten má zas jiná omezení.
Kdo jde do V8, neměl by už peníze vůbec řešit (pořízení, spotřebu, opravy). Jestli řeší, cpe se někam, kam nepatří, sorry jako 😁 😁 .
Na B58 si myslím (byť ne v SUV), tak uvidíme, jestli je stran spotřeby tak zázračný, jak se traduje 😄 .
Na B58 si myslím (byť ne v SUV), tak uvidíme, jestli je stran spotřeby tak zázračný, jak se traduje 😄 .
Ach ano, ty legendy o tom jak se bohati lide k bohatstvi dostali nehledenim na naklady... Ty vzdy pobavi. 😄
Svatá prostoto, k bohatství se nedá prošetřit na něčem tak marginálním jako je spotřeba a servis auta. Předpokládám, že auto za 4 mega+ už si pořizuje někdo, kdo je alespoň dolarovej desítimilionář (a tím nemyslím, že zdědil po babičce činžák). Pokud si ho ale pořizuje někdo, kdo má na účtu 5mega Kč a řeší financování, pak OK, pak mu asi i může záležet na spotřebě... 😁
Každý máme nějakou životní zkušenost v tomto směru, ta moje říká, že tohle není otázka nějaké konkrétní výše konta, jako spíše životního přístupu, a většina bohatých lidí ho má právě takový, že zbytečně neutrácejí, když nemusí, tj. spotřebu řeší, i u auta za 4 miliony, pokud jde o normální auto a běžného uživatele, tj. nejde o nějaký entuziastický sporťák a majitele petrolheada, to je pak samo jiná.
A auto za 1,5 mil si touto logikou kupuje aspoň dolárový milionár. 😁
Poznám viacerých majiteľov SQ8 V8 TDI a moja skúsenosť je rovnaká ako má Dinar, je to otázka životného prístupu - spotrebu riešia.
Poznám viacerých majiteľov SQ8 V8 TDI a moja skúsenosť je rovnaká ako má Dinar, je to otázka životného prístupu - spotrebu riešia.
Miorolo
Doufám, že jednou ten rádoby luxusní chrom a stříbro z aut zmizí.
To Audi vypadá, jak kdyby ty doplňky nakoupili ve vietnamské večerce.
A přitom tak hezké auto to mohlo být.
To Audi vypadá, jak kdyby ty doplňky nakoupili ve vietnamské večerce.
A přitom tak hezké auto to mohlo být.
Veľa chrómu a striebrenky je ako píšeš zle. Ale ja mám v poslednej dobe pocit, že Audi sa preklápa na druhú stranu a začierňuje (samozrejme za príplatok) úplne všetko. Tak dnes máme komplet čierne predky Audín, kde sa úplne stráca nielen logo (dať čierne logo na čiernu masku je za mňa nonsens), ale aj celkovo tvary (prednej časti) auta. Proste oba extrémy sú za mňa zlé.
Jojo, dřív to mělo každé luxusní auto a dneska je to ouplentní. Jasná věc.
Jenže vono dřív to byla leštěná ocel a chromovanej plech, dneska je to chromplast a to už je horší 😄
Jenže vono dřív to byla leštěná ocel a chromovanej plech, dneska je to chromplast a to už je horší 😄
iudex
Nejdem rozporovať tézu, že do veľlkého SUV je vhodnejší naftový motor. Rozum hovorí, že je to tak. Každopádne eSkový osemvalec Audi je skvelý motor, je krásne hladký a utlmený, takže pri nízkych rýchlostiach si len jemnúčko ševelí, žiadne brumlavá Amerika á la Mustang; v prípade potreby ale okamžite zatiahne a dá sa točiť, potom sa prejaví aj pekne zvukovo, proste je to motor s charakterom. Kdežto eSkový dízel (napr. v S6) je síce silný a na dízel veľmi kultivovaný, ale svoje palivo nezaprie. Vadí to niečomu? Nevadí, je stále nadpriemerne kultivovaný a utlmený, na dlhé cesty ideál. Racionálne niet dôvodu nevybrať do Q8 silný dízel. Ale ak by som nejazdil dlhé štreky a chcel lepšie motorizovanú Q8, aj do nej by som zvolil benzín; naviac model S si proste silný benzín zaslúži.
Inak platí to, čo píše dinar vyššie: v danej veľkostnej triede jediný benzín v SUV, čo dáva zmysel a rácio, je 40i.
Inak platí to, čo píše dinar vyššie: v danej veľkostnej triede jediný benzín v SUV, čo dáva zmysel a rácio, je 40i.