Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Totální škoda kvůli drobnému poškození. Zákaznice Fiskeru poznala riziko start-upů

24 komentářů

Mr.Murphy
... ze se toho kramu se ztratou zbavila.... :yes:
traveldrive
Nie je náhodou výrobca zodpovedný aj za dodávku náhradných dielov? 20 tis. dolárov nie je málo, stratu by si mohla uplatniť voči Fiskeru. na súde.
Avatar - sargis
sargis
Len aby to mal Fisker z coho uhradit ked je jednou nohou v hrobe...ci tromi kolesami presnejsie 😒
traveldrive
Kým tam spadne, 20 tisíc by nemal byť problém... Len s tým netreba dlho čakať.
Mr.Murphy
jo to je pravda že díly držet musíš.... jasně, když bankrotují, tak si na nich nic nevezmeš....
Avatar - Ozzman
Ozzman
A za utržené peníze od pojišťovny si může koupit třeba F150tku 😉
traveldrive
Keby si čítal článok celý vedel by si, že si kúpila Teslu Y. Asi to nebude žiadny petrolhead...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nebavilo mne to číst celé, došel jsem jen, že ji vratili dost na to vzít si pořádnou káru 😊
ryccardo
Ja bych si nechal zaplatit od pojistovny teda co oni uznaji za vhodne a pant si nasledne nechal vyrobit nekym jinym. Pocitam ze sikovny zamecnik nebo frezar by to zvladnul vyrobit.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Takhle ovšem dnešní petrolheadi, resp. neřidiči s automatickou převodovkou nepřemýšlejí... :-!
ryccardo
Preci nesesrotuju auto kvuli takove snadno resitelne zavade 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Mně když Česká pojišťovna udělala z VW Jetta totálku, tak mi odpočetla celý nepoškozený motor a předek auta, že ho prý můžu prodat. Stalo se v roce 1998. Jestli to tak u nás funguje pořád a jestli v USA proplatí celé auto kvůli pantu dveří, tak to je země zaslíbená.
gil54
AI dokáže jistě vygenerovat takových srdceryvných příběhů z celého světa minimálně několik desítek za sekundu.
Avatar - Anonym
Anonym
AI do lonska nevěděla v čem zabili Kennedyho a info o startu raket měla rok a půl starý 😄 😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
A už ví kdo ho zabil?
Ren Rene
Druhej střelec. Ten za travnatým vrškem.
brk77
Kámoš asi dva a půl roku tomu udělal totálku z dva roky staré Mazdy CX5. Pořizovačka 520 a pojišťovna vyplatila 490. Obojí bez DPH. To bylo v době, kdy kvůli Covidu a nedostatku čipů vyletěly i ojetiny brutálně nahoru. Auto zůstalo v servisu, pojišťovna mu vyplatila všechno a co se dělo dál s použitelnými díly, šlo mimo něj.
Avatar - eLzyx
eLzyx
dnes se to dělá tak, že se auto ocení na cenu obvyklou, vrak se dá do dražby a pak ti dají nabídku - buďto dostaneš celou cenu obvyklou, vrak už neuvidíš. Nebo se můžeš rozhodnout, že ti vrátí vrak a odečtou tu sumu, která padla v dražbě. A oprav si to.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Není to podobné v případě BEV?
Petr_Basa
?!
Fisker Ocean je BEV.

Ale v případě nedostupného dílu, je to asi jedno. Ten pant by šlo určitě nahradit, ale spíš toho využila a zbavila se auta, se kterým prostě nebyla spokojená. Je to škoda, protože Fisker Ocean je parádní auto, ale jak už to tak dnes bývá, sebelepší hardware je bez slušného software odsouzen k zániku. Osobně je mi to líto, protože tahle kára probudila můj zájem o elektromobily.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
On to byl elektrovehikl... Tak to vysvětluje chování té nány.
traveldrive
Ty si zase pablb. To zase vysvetľuje obsah tvojich príspevkov.
traveldrive
Je blbé, že že software dokáže aj ten najlepšé hardware úplne zrušiť. Software je skrátka škodná. Staré zlaté obyčajné autá, kde fungovala len bežná fyzika.
Petr_Basa
Ano, ale platí to jen pro ta, stará dobrá auta, která software používala jen pro svůj vlastní provoz. Průšvihy začaly, až když do toho vstoupily infotaimenty, funkce bez vlivu na jízdu a rádoby bezpečnostní asistenti. Ale to je problém, který se netýká jen BEV, to je problém, který už se dnes týká všech nově vyráběných vozů, bez ohledu na technologii pohonu.