Novinky
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Mikesus
Nechci se nikoho dotknout, spis nemam pamatovaka na jmena, ale to jméno čtu snad prvně 😒]
apoho
jak vidíš romále, tak tvé nářky má redakce hluboce na háku!
Přestaň tady zavšivovat tento web.
Nezajímáš redakci ani diskutující :no:
Přestaň tady zavšivovat tento web.
Nezajímáš redakci ani diskutující :no:
KANKUNEN
Ozzmane, ty jsi nahlásil někoho, kdo redakci pomáhá. Všimni si jedné věci, narozdíl od oponentů není sprostý a vládne slovu a podává informace. Třeba Cybertruck se představí v Praze. Nic co by mělo někoho urazit. Oponenti: zkratovůz, Čína, na ovno. Nenávist ke změně starého.
KANKUNEN
To by museli smáznout i Rohora. 😉 To spíš jeho čoklí jednodvojče by si zasloužilo ban, ale redaktoři to čtou a zjistili, že ne kvalita, ale nenávist vede k větší diskuzi.
patrik bezouska
Zdravím, nepochopím test nosičů kol na voze, kde nejdou po sklopeni otevřít dveře a ještě to přejít slovy že je to normální. Ne, opravdu to normální není a na trhu existují nosiče co to dovedou (Atera).Tak za mě zbytečný test, nebo vlastě ukázka všech nosičů kterým se vyhnout, pokud vlastníte vůz typu dodávka.
KANKUNEN
provokatére, ale stejně Ares, Kaser, tabletka a Rohor mají z tebe zvýšený tep. Mohl bys tu něco přidat o TM3 performance. To vypadá, že Tesla umí už víc než si dělat z lidí srandu a prodávat hrůzy, které po dvou rozjezdech jdou do nouzáku.
Tomáš Benkovský
Osobně si myslím, že u těch nosičů je jedna věc, když je vezmou úplně nové a zkusí na to jednou dvakrát nandat kola na louce za krásného počasí a druhá věc je dlouhodobá zkušenost. Závady po roce dvou. Jak se to chová za autem, jak to zvládá nerovnosti, manipulace na omezeném prostoru apod.
Já jsem nosič vybíral loni a tehle typ recenzí, si myslím, je více méně zbytečný. Jako na první posouzení možná, ale nakonec je stejně nejlepší hodit jedno dvě kola do kufru a jet si to někam vyzkoušet a následně finálně se rozhodnout podle dlouhodobých testů.
Já jsem třeba takhle zjistil, že Thule nosiče, ač všemi vychvalované, tak v momentě, kdy třeba potřebujete převážet menší dětská kola, nebo nedej bože "dospěláckou" koloběžku, jsou úplně k ničemu. Hakr jsem třeba vyřadil právě při čtení dlouhodobých recenzí, protože ty ušetřené peníze tam jsou pak znát. No mi nakonec koupili Uebler i41s a ani trochu nelituji, ale celé je to o tom si ujasnit priority a hlavně nevybírat "od stolu" 😉
Já jsem nosič vybíral loni a tehle typ recenzí, si myslím, je více méně zbytečný. Jako na první posouzení možná, ale nakonec je stejně nejlepší hodit jedno dvě kola do kufru a jet si to někam vyzkoušet a následně finálně se rozhodnout podle dlouhodobých testů.
Já jsem třeba takhle zjistil, že Thule nosiče, ač všemi vychvalované, tak v momentě, kdy třeba potřebujete převážet menší dětská kola, nebo nedej bože "dospěláckou" koloběžku, jsou úplně k ničemu. Hakr jsem třeba vyřadil právě při čtení dlouhodobých recenzí, protože ty ušetřené peníze tam jsou pak znát. No mi nakonec koupili Uebler i41s a ani trochu nelituji, ale celé je to o tom si ujasnit priority a hlavně nevybírat "od stolu" 😉
Viktor Štejnar
Mám hakr trip 3 top plus + adapter na 4 kolo + výklop na 90°.
Tento nosič o jíž velice podobný tomu od Thule- asi inspirace...
Měl jsem před tím staršího Hakra pro 2 kola + adapter, ale dcera je již větší , tak se mi furt nechtělo kolo házet do kufru..
Každopádně měl jsem půjčený i Thule EasyFold XT3 asi bude trošku lip propracovaný, ale určitě ne za 7000,- navíc...
Tím, že jsem měl adapter na další kolo + výklop pro dodávky od hakra, a nevím jestli to thule vůbec děla, tak volba byla jasná...
Tento nosič o jíž velice podobný tomu od Thule- asi inspirace...
Měl jsem před tím staršího Hakra pro 2 kola + adapter, ale dcera je již větší , tak se mi furt nechtělo kolo házet do kufru..
Každopádně měl jsem půjčený i Thule EasyFold XT3 asi bude trošku lip propracovaný, ale určitě ne za 7000,- navíc...
Tím, že jsem měl adapter na další kolo + výklop pro dodávky od hakra, a nevím jestli to thule vůbec děla, tak volba byla jasná...
Ozzman
Tak at smazou, jeden ucet mu stačí 😁 Já se asi obrátím přímo na šéfredaktora, aby se vyjádřil. Vždy jsme se tady domluvili a redakce si diskutérů dříve vážila
Ozzman
Paroduje diskutery a v dnesni woke době nick “horky rom” muze byt urazlivy 😉 Zlusit se to musi.
Zash
Take jsem vybíral 3+1, nakonec jsem vcera koupil Pro-User FG3, kvalita je srovnatelna s Thule. Jsem rad, ze zdejsi test potvrdil muj prvni dojem a v ramci střední tridy neni za me co řešit. Pak na mne udelal dobry dojem az Thule Epos, ale cena vyssi a nejde rozsirit na 4 kola.
Ozzman
Uz jsem to nevydrezl a nahlasil ho. Je to k nicemu, ale lepsi je to zkusit
Petr Néma
Vážený pane Slováčku,
moc díky za Váš článek - právě vybírám nosič na 3+1 kolo na tažné.
Nicméně, proč jste do nabídky nezahrnul předního českého výrobce - firmu Hakr?
Vybíral jsem právě něco od Thule - vyšší cena a Hakr Trip 3 TOP Plus a doufal jsem, že u Vás najdu konkrétní rozdíly.
Nicméně na Pro-User FG3 se kouknu.
Díky
Petr Nemeškal
moc díky za Váš článek - právě vybírám nosič na 3+1 kolo na tažné.
Nicméně, proč jste do nabídky nezahrnul předního českého výrobce - firmu Hakr?
Vybíral jsem právě něco od Thule - vyšší cena a Hakr Trip 3 TOP Plus a doufal jsem, že u Vás najdu konkrétní rozdíly.
Nicméně na Pro-User FG3 se kouknu.
Díky
Petr Nemeškal
johny555
Pořídil jsem před rokem Thule VeloCompact, spočítal jsem, že jsem ho letos použil 40x. A naprosto perfektní. Přenášet se dá dobře, do kufru se taky vejde, složit ho je otázka 1 minuty, nasadit 3 kola asi 5 minut. Na výletě ho většinou uklízím do kufru, aby nedráždil zloděje. Po dálnici s ním jezdím 130, v zatáčkách o něm nevím, taky to bude tím, že mám SUV. Lepší než vozit kola na střeše a mnohem lepší než v autě. Ale na nízkého kombíka s dlouhým převisem to úplně ideální není, na SUV je rozhodně lepší.
Bohoho X
Rád bych reagoval na tento nosič, dlouho jsem jej sháněl právě pro jeho, pro mě nejdůležitější, vlastnost, na kterou upozorňuje i výrobce, a to rozložení váhy nosiče při manipulaci na 3 díly, snadnou manipulaci s koly a tím i vhodnost pro ženy a seniory. Při zkoušení jsem narazil na 2 problémy
1) kola jsou posazena hodně dozadu, což vyvíjí při 2 ekolech s váhou 25 kg velký tlak na sklápěcí mechanismus a očekával bych po pár letech provozu vůle z důvodu otlaků materiálu a tím nadměrné nadskakování kol za jízdy. Toto se už projevilo i na novém, neopotřebovaném nosiči.
2) při zvedání sklopeného nosiče s koly zvedáte celou váhu obou kol (čep sklápění je daleko před koly) a žena, pokud není Fibingerová, moc šance na zvednutí nemá. To je důsledek dlouhého ramene a tím se vytrácí jedna důležitá vlastnost-lehká manipulace. Na instruktážním videu žena zvedá jedno lehké kolo, tak to potenciálního kupce nenapadne.
Prostě nosič jsem vyzkoušel a vrátil, čekal jsem od něj více.
1) kola jsou posazena hodně dozadu, což vyvíjí při 2 ekolech s váhou 25 kg velký tlak na sklápěcí mechanismus a očekával bych po pár letech provozu vůle z důvodu otlaků materiálu a tím nadměrné nadskakování kol za jízdy. Toto se už projevilo i na novém, neopotřebovaném nosiči.
2) při zvedání sklopeného nosiče s koly zvedáte celou váhu obou kol (čep sklápění je daleko před koly) a žena, pokud není Fibingerová, moc šance na zvednutí nemá. To je důsledek dlouhého ramene a tím se vytrácí jedna důležitá vlastnost-lehká manipulace. Na instruktážním videu žena zvedá jedno lehké kolo, tak to potenciálního kupce nenapadne.
Prostě nosič jsem vyzkoušel a vrátil, čekal jsem od něj více.
kyklop
Nižšie je odkaz, vyberali sme už dávnejšie, cena je zrovnateľná s thule, resp o malý chlp vyššia
Whispbar T3
Whispbar T3
kyklop
Ono zrovna na testovanie vytiahli nie úplne bežnú kombináciu, klasické autá s nosičom problém s otváraním kufra nemajú...
kyklop
Pokiaľ je to kombi vybavené ťažným z výroby, tak väčšinou má aj tuhšiu zadnú nápravu, prípadne existujú prídavné pružiny atď. Zase trápiť sa skrz bicykle, ktoré vezieme raz za čas zvyšok roka v suv mne zmysel nedáva (bežné, mimo prémiových)
kyklop
Cca 2 roky naspäť sme s kolegom kupovali nosič na ťažné, keďže to kupujeme na dlho a nestojí to pár korún, vyhral tento
https😐/www.mtbiker.sk/…r-t3-p41949.html
Nasadenie a montáž bez náradia, žiadne páčky a neviem čo ešte, len sa na guľu naklikne, všetky diely sú "plechové" a vyzerajú bytelne. Sklápanie tiež bez problémov, len na klik. Cena plus mínus podobná ako thule, resp o chlp vyššia. Nevýhoda, aby sme len nechválili, zaberá viac miesta po zložení, viac menej aj do kufra klasického auta vlezie a v garáži je miesta dosť
https😐/www.mtbiker.sk/…r-t3-p41949.html
Nasadenie a montáž bez náradia, žiadne páčky a neviem čo ešte, len sa na guľu naklikne, všetky diely sú "plechové" a vyzerajú bytelne. Sklápanie tiež bez problémov, len na klik. Cena plus mínus podobná ako thule, resp o chlp vyššia. Nevýhoda, aby sme len nechválili, zaberá viac miesta po zložení, viac menej aj do kufra klasického auta vlezie a v garáži je miesta dosť
ericn
Ne není to normální, ten test je celkem o ničem. Btw taky se ptám, kde je Atera Strada? Asi nejlepší nosič na kola na trhu 😉 Pár jsem jich zkoušel a nakonec vzal DL3 - existují i prodejny, kde si člověk může vyzkoušet nandání a sundání nosiče na kouli, jak to drží a tak :yes:
Zash
ano, Diamant FG3, rozšíření prodávají zde😒br />https😐/www.filsonstore.cz/…amant-tg-fg2-fg3
Zbyněk KOcek
Již ze začátku píšete, že se žádnym nosičem kol nelze otenřít na zvoleném voze páté dveře.
Zaráží mne jak někdo s takto omezenými znalostmi dělá test a ještě tu svoji lopointeligenci zveřejní.
Mám také vozidlo v kategorii, kterou jste zvolili a s delšími pátými dveřmi.
Přesto znám dva nosiče na tři kola, se kterými ty dveře otevřu.
Tak příště než zase vypustíte ven nějakou pitomost, tak si laskavě nastudujte danou situaci.
Zaráží mne jak někdo s takto omezenými znalostmi dělá test a ještě tu svoji lopointeligenci zveřejní.
Mám také vozidlo v kategorii, kterou jste zvolili a s delšími pátými dveřmi.
Přesto znám dva nosiče na tři kola, se kterými ty dveře otevřu.
Tak příště než zase vypustíte ven nějakou pitomost, tak si laskavě nastudujte danou situaci.
Jan Martin
Skoda, ze popri HAKR (prispevok vyssie) ste nemali v teste dalsieho vyborneho vyrobcu z CR - Wjenczek. Mam ich model Afla 2 uz celkom par rokov a stale funguje perfektne. Absolvoval aj viacero dlhych ciest v kombinacii eBike (19kg) a gravel (10kg) a uplne v pohode. Ocenujem aj jeho rozumnu hmotnost (oproti Thule napr)
A Paul
tyto pozice se rozdávají po známosti a za zásluhy neb podle odbornosti. 😒
johny555
Na předchozím autě jsem měl střešní nosiče na kola THULE. Třináct let jsem je hodně často používal a pak je prodal za skoro kupní cenu, protože vypadaly jako nové. Prostě kvalita.
Teď jsem přešel na nosič na tažné a zase zvolil THULE a super. Jenom je potřeba si zapamatovat, jak mít otočené pedály u jednotlivých kol a pak jde všechno rychle.
POZOR, nosič na tažné není vhodný na každé auto. Třeba na kombík s dlouhým převisem dát nosič na 4 kola a naplnit bagáži na dovolenou není nic hezkého. Navíc výrazně zhoršuje jízdní vlastnosti. SUV je v tomto případě mnohem lepší volba.
Teď jsem přešel na nosič na tažné a zase zvolil THULE a super. Jenom je potřeba si zapamatovat, jak mít otočené pedály u jednotlivých kol a pak jde všechno rychle.
POZOR, nosič na tažné není vhodný na každé auto. Třeba na kombík s dlouhým převisem dát nosič na 4 kola a naplnit bagáži na dovolenou není nic hezkého. Navíc výrazně zhoršuje jízdní vlastnosti. SUV je v tomto případě mnohem lepší volba.
Anonym
https😐/www.youtube.com/watch?…
Není to z mé hlavy, ale smysl to dává. Můžeš mít například básnickou píseň.
A proč se to vložilo 2x se zeptej toho pána, jehož jméno slyšíš poprvé (já taky).
A proč vlastně diskutuješ s multinickem Horkého Roma? Není ti to trapné?
Není to z mé hlavy, ale smysl to dává. Můžeš mít například básnickou píseň.
A proč se to vložilo 2x se zeptej toho pána, jehož jméno slyšíš poprvé (já taky).
A proč vlastně diskutuješ s multinickem Horkého Roma? Není ti to trapné?
Pavel Jurík
Taky jsem skoncil u Atery(strada evo 3+1). Byla jedina,kde se po odjeti (maji specialni pojezd na kolejnici,ktery odjede od auta jakoby sikmo dolu) nosice daji otevrit dvere dodavky, ktere jsou oteviraci do boku (napr. Ford atransit apod.). Thule ma skvele ovladani,skladnost,vychytane uchyceni na kola,ale k dodavce bohuzel nepouzitelny. Taky nechapu vyber nosicu,ze vynechali jedny z nejcasteji kupovanych,tj. Hakr, Atera apod.
Petr Néma
Děkuji za info. A je tedy možné rozšíření na 4. kolo? Je to ten Diamant FG3?
Anonym
Stačí. A ještě kdyby se pan Šéfredaktor, Slunce jasné, zasadil o funkčnost. Abych si mohl například změnit fotku. Když už mi bude mazat ten účet, že by mohl pohnout svým ctěným zadkem. A vidíš, povedlo se bez vulgarismu, tedy podle pravidel.
Anonym
Redakce to vyřeší smazáním toho jednoho příspěvku, nanejvýš. V žádném případě nebudou rušit celý účet a už vůbec ne jeho multiúčty. Vyzkoušeno opakovaně.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Anonym
Děkujeme Horkému Romovi za hodnotný příspěvek do diskuse a za odměnu posíláme jemu a celé redakci hudební píseň😒br />
https😐/youtu.be/LXcRq91ZfvM?feature=shared
Horký Rom
❗️VÁŽENÁ REDAKCE ACZ/CZECH NEWS CENTER ❗️
—————————————————————————-
Krásný páteční den přeji.
Prosím redakci webu o úplné zrušení hodnocení komentářů na diskusním fóru auto.cz. Toto hodnocení je skutečně zastaralou metodou vyhodnocování kvality komentářů, kterou pravidelně zneužívají diskutéry s mnoha účty, jako součást manipulace a propagace svých názorů. V současné době je palcování nepřiměřeným a nedůstojným způsobem hodnocení. Je třeba najít modernější a objektivnější metody vyhodnocování diskusního obsahu, které lépe odpovídají potřebám uživatelů webu.
Děkuje a zdraví,
HR
—————————————————————————-
Krásný páteční den přeji.
Prosím redakci webu o úplné zrušení hodnocení komentářů na diskusním fóru auto.cz. Toto hodnocení je skutečně zastaralou metodou vyhodnocování kvality komentářů, kterou pravidelně zneužívají diskutéry s mnoha účty, jako součást manipulace a propagace svých názorů. V současné době je palcování nepřiměřeným a nedůstojným způsobem hodnocení. Je třeba najít modernější a objektivnější metody vyhodnocování diskusního obsahu, které lépe odpovídají potřebám uživatelů webu.
Děkuje a zdraví,
HR