Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePlug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Snadno překročí 3 miliony
18 komentářů
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Robert Hlavaty
možná to dělají špatně. Dají tam plug- in, aby to dávalo nesmyslnou spotřebu a emise dle WLTP a nemuseli platit pokuty.. Možná je lepší přístup Hondy, nový R-Type stojí o dost více než předchozí generace, ale je to stále puristické auto bez elektrifikace...Tím, že auto "zničí" touhle elektrifikací (proti MHEV nic nemám, jen mi silně vadí jakákoliv starost s dobíjením, pokud chci mít 100% auto ohledně výkonu) tak zákazníkovi nedají na výběr... Možná je lepší to opálit, než to auto takhle poškodit... Samozřejmě, že ten šestiválec jezdí moc pěkně i s tou vybitou baterkou, ale prostě člověk o tom ví, že vozí xxx kg mrtvé váhy navíc a auto nejede tak jak si zaplatil...
No dávat v motorech Mercedesu za vzor Hondu, která nabízí pouze hybridy a jediný benzínový motor z celé nabídky je v Type-R je poněkud zvláštní. Možná sis nevšiml, že Mercedes vedle plug-inů (kterým ty hybridy Hondy nesahají ani po kotníky) nabízí hejno dieselových šestiválců, benzínových šestiválců, osmiválců i dvanáctiválců nemluvě o čtyřválcích (kde čtyřválec Hondy v Type-R je chudý příbuzný čtyřválce Mercedesu, který má o 100 koní víc). Mercedes si kritiku zaslouží, třeba současné C63 AMG s vyhoněným čtyřválcem a baterkami není v kontextu prémie nic extra, ale ve srovnání s nabídkou Hondy je to pořád Michelinská restaurace vedle bufáče na nádraží.
Ano, srovnání MB a hondy smysl nedává, ale myslím, že podstata toho, co píše, je jinde. Jde o to pokrytectví, lidé chtějí nabušené modely, ale teď si hrajeme na ekologii, tak to MB sfoukne tak, že udělá nabušence jako phev, papírová spotřeba litr na sto, emise co2 dole, planeta i kasa MB zachráněny, automobilka se bije v prsa a lidem to nabušené xset koňové, a taky bohužel mnohatunové, monstrum prodává jako výkřik moderní techniky, špičkovou technologii z formule 1 a další pr bla, bla. Vítejte ve světě pokroku.😉
To hejno dvanáctiválcových Mercedesů dost prořídlo. V podstatě jen na long-long verzi největšího modelu v nejvyšší specifikaci, tzn. Mercedes-Maybach S 680. Jeden pták nejno netvoří.
Ano prořídlo, ale nepsal jsem jenom o 12válcích, ale i o 6 a 8. A když si projdeš celou nabídku tak jich dohromady je pořád slušné "hejno" a ten 12 válec nabízí už jako jeden z posledních. Takže ano, mohlo by to být lepší, ale na poměry v celém automotive je to pořád špička. A dávat za příklad špičce losera co má jenom hejno slabých hybridů je úsměvné.
Do té situace se nedostaneš, PHEV se umí chovat jako fullhybrid s velkou baterkou... i když ho nabíjet nebudeš.
E AMG nikdy nebude sportovní náčiní... a k dálniční stíhačce ten PHEV může sedět.
E AMG nikdy nebude sportovní náčiní... a k dálniční stíhačce ten PHEV může sedět.
Myself
Displeje, kam se podíváš. Kdy už tato nesmyslná "móda" skončí. 🤦♂️
Arese
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Alexandre Marian, partner a výkonný ředitel poradenské společnosti AlixPartners, tvrdí, že pro úspěšný přechod od spalovacích k elektrickým autům potřebuje Evropa kontinuitu v pravidlech dotací. „Spotřebitelé v Evropě jsou momentálně zmatení, protože vlády příliš často mění pravidla hry,“ řekl.
Ten blb si myslí že je to "hra". Co k tomu dodat.
Ten blb si myslí že je to "hra". Co k tomu dodat.
Radovan Krejčíř
Příspěvek podléhá schvalování.