Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeProč byste měli vyměnit zimní směs ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
52 komentářů
Jeli
Příspěvek podléhá schvalování.
Jeli
Příspěvek podléhá schvalování.
hongkong
Letni směs ostřikovačů s rozmazlym hodadem na skle neudela nic - autore clanku jed po dalnici v lete 130 km v hodine a garantuji ze zadna smes ty centymetrove skrvny nepobere - jistota je micka a odstrik skla - cest praci soudruhu redaktore
m.z.
Tohle fakt někdo řeší?! Ještě bych vyměnil vzduch v pneu...
MOJEJMENO
Větší hloupost jsem už dlouho nečetl. Proč bych proboha vysával zimní směs? Prostě postupně doleju letní a není co řešit.
chcíplý pes
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
...resp. trapný vtip! 😲 :no:
Kdepak, tento článek je řešením na nefunkční fotogalerii autocézet.
Proč řešit vážné problémy, když můžeme předložit stupidní šaškárnu.
Proč řešit vážné problémy, když můžeme předložit stupidní šaškárnu.
chcíplý pes
Zdeněk Pešina
Příspěvek podléhá schvalování.
Anonym
v úterý bylo -4 ráno a někdo bude odsávat zimní směs
BOHA 😄 😄 😄 😄
BOHA 😄 😄 😄 😄
rohYpnol
Odkdy líh narušuje lak?!? Mimochodem, líh je ethanol a pokud vím tak ve směsích je převážně metahnol nikoliv ethanol, proto bezďàci nemůžou do sebe lít směs do ostřikovačů. Proto vznikla mehanolová kauza... :-!
Všechny směsi, co jsem kdy použil a jde k nim najít bezpečnostní list, methanol neobsahují.
Pokud by ve směsi do ostřikovačů byl převážně methanol, musel by na balení být výstražný piktogram GHS06 (lebka s kostmi) a bezpečnostní uzávěr.
Pokud by ve směsi do ostřikovačů byl převážně methanol, musel by na balení být výstražný piktogram GHS06 (lebka s kostmi) a bezpečnostní uzávěr.
Ja si vybírám směsi bez metanolu, protoze ten poškozuje plasty, pryž. Ideálně beru etanolové směsi. Už dlouho jsme nemusel vybírat ty obsahující isporopanol, běžně ethanolové už jsoi všude k dispozici a stojí jen pár korun navíc.
rohYpnol
Proč si probůh redaktor alespoň před natáčením takového nesmyslu neotrvře alespoň na minutu nějakou wikipedii nebo alespoň nenapíše do googlu něco jako "složení směsi do ostřikovačů "... ?!?
Milá redakce, tohle je vážně úplně mimo a pod úrovní páté cenové... :no: :no: :no:
Milá redakce, tohle je vážně úplně mimo a pod úrovní páté cenové... :no: :no: :no:
Anonym
Když už někdo raci být majitel snizeneho IQ a musí se nutně zbavit zimní náplně, tak by stačilo ji jednoduše vystřídat na sklo že?
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Anonym
Taky bych se smál, že někdo přemýšlí, že odčerpá zimní kapalinu, aby mohl mít čistě letní.
Ale před každou zimou mě napadne opak, tzn. odčerpat letní kapalinu, protože dolitím běžní zimní kapaliny do letní se nedosáhne dostatečně nízkého bodu tuhnutí a pak se mi často stávalo, že s nástupem prvních silnějších mrazů mi kapalina zmrzla.
Je zde však jeden problém. Možnost odsání pomocí čínské pumpičky s hadičkami lze aplikovat na Mazdu RX-8 z článku nebo na Felicii. Většina moderních aut má nádobku schovanou někde v útrobách motorového prostoru a vede k ní krkolomné plnicí potrubí s různými záhyby, někdy obsahuje i přepážku s malým otvůrkem apod., takže dostat hadičku do nádobky či dokonce na její dno může snad jen kouzelník-fakír (že by autor článku?).
Nabízí se otázka, jestli není celkově lepší radou prostě demontovat hadičku vedoucí k předním či zadní ostřikovačům a kapalinu vyčerpat za pomocí zabudovaného čerpadla a páčky ostřikovačů.
Já si to zjednodušuju tak, že koupím kapalinu do -80°C a tu před zimou doliju a během zimy už dolávám obyčejnou. Během covidu jsem měl tak mal spotřebu kapaliny, že jsem letní ani nedával.
Ale před každou zimou mě napadne opak, tzn. odčerpat letní kapalinu, protože dolitím běžní zimní kapaliny do letní se nedosáhne dostatečně nízkého bodu tuhnutí a pak se mi často stávalo, že s nástupem prvních silnějších mrazů mi kapalina zmrzla.
Je zde však jeden problém. Možnost odsání pomocí čínské pumpičky s hadičkami lze aplikovat na Mazdu RX-8 z článku nebo na Felicii. Většina moderních aut má nádobku schovanou někde v útrobách motorového prostoru a vede k ní krkolomné plnicí potrubí s různými záhyby, někdy obsahuje i přepážku s malým otvůrkem apod., takže dostat hadičku do nádobky či dokonce na její dno může snad jen kouzelník-fakír (že by autor článku?).
Nabízí se otázka, jestli není celkově lepší radou prostě demontovat hadičku vedoucí k předním či zadní ostřikovačům a kapalinu vyčerpat za pomocí zabudovaného čerpadla a páčky ostřikovačů.
Já si to zjednodušuju tak, že koupím kapalinu do -80°C a tu před zimou doliju a během zimy už dolávám obyčejnou. Během covidu jsem měl tak mal spotřebu kapaliny, že jsem letní ani nedával.
fujar
Teplák, co ani neumí správně nalévat kapalinu z kanystru tady bude někoho poučovat.
To snad nemyslíte vážně redakce Auto.cz!
To snad nemyslíte vážně redakce Auto.cz!
My u nás ve vidlákově tak nějak normálně spotřebujeme jednu náplň a pak prostě nalijeme, to co se přibližně hodí v danou chvíli. Spartakiádu s čínskou pumpičkou přenecháme odborníkům.
Odstraňovat hmyz v posledních letech v podstatě netřeba, jelikož moudrý člověk se prakticky postaral o jeho vyhubení.
Tankování mám moc rád. Je to prostě velká zábava.
Jak tankuješ ty?