Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za volantem Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?

První model čínské značky s podivným názvem Lynk & Co je v Evropě k mání od roku 2021. Má spoustu kladů, ale jeho současná cena je vysoká.
Zpět na článek
26. 4. 2024 10:00
26. 4. 2024 15:45
26. 4. 2024 11:59
26. 4. 2024 13:02
26. 4. 2024 15:48
26. 4. 2024 18:59
27. 4. 2024 06:44
27. 4. 2024 11:06
27. 4. 2024 12:39
26. 4. 2024 10:33
26. 4. 2024 10:51
Avatar - Horký Rom
26. 4. 2024 10:00
moc líbí
❗️Elektromobilita jako zbraň v hybridní válce❗️
—————————————————————

Ukazuje se, že elektromobilita je polarizující téma srovnatelné s migrací, problematikou LGBT nebo očkováním proti covidu. Není proto žádné překvapení, že hraje významnou roli také v informační válce, která dlouhodobě probíhá na sociálních sítích a v médiích jako součást hybridního konfliktu souvisejícího s válkou na Ukrajině. Ruská propaganda elektromobilitu systematicky využívá také pro manipulaci české veřejnosti.

https://komoraplus.cz/…-hybridni-valce/
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Barrichello
26. 4. 2024 11:20
Re: moc líbí
Zkus vyměnit prášky, zelenej neomarxisto :-)
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2024 11:29
Re: moc líbí
Furt je lepší zelený než rudý. Dej si vodku.
26. 4. 2024 15:45
Re: moc líbí
Naopak. Původ nepravd kolem elektromobility lze mnohdy vysledovat na stránkách spojených s fakenews a proruskymi úcty.
Avatar - Barrichello
28. 4. 2024 09:37
Re: moc líbí
Sám si feke news eruorbolševický zelený propagandy . Ale neboj, už končíte :-)
26. 4. 2024 11:59
Re: moc líbí
Přesně tak.
Političtí ztroskotanci, reakční exponenti, pučističtí spiklenci, staří zrádcové a zavilí nepřátelé Bruselu provádí ve službách Kremlu rozvratnickou, ilegální a zločinnou činnost. Byly odhaleny jejich zločinné methódy: pomlouvačné zprávy, zastrašování, špionáž, sabotáž a teror. Tato odporná banda velezrádců a špionů chce zničit všechny vymoženosti Green dealu. Ale ten si rozvrátit nenecháme. Zatočíme s touto pátou kolonou stejně, jako zatočil soudruh dr. Urválek s Miladou Horákovou.

https://archiv.ucl.cas.cz/index.php?…
26. 4. 2024 15:48
Re: moc líbí
Zlehcovani techto veci je celkem pravidelne spojeno prave s propagaci témat rozdělující spolecnost.
Presne jak to delas ty.

Pritom to ze podobne veci se dějí a funguji je popsáno treba na prikladu “cambridge analytica“
26. 4. 2024 18:59
Re: moc líbí
Propagaci témat rozdělujících společnost zajišťují právě ti, kteří u těchto rozdělujících témat prosazují svou vůli přes nesouhlas významné části společnosti.

Neumím rusky, nikdy jsem netankoval u Lukoilu, nepiju vodku, nefandím Rusku ani v hokeji ani ve válce a nejsem členem facebookové skupiny Ať žije Putin. Proto si můžu dovolit dělat sarkasmus z toho, že odmítání Green dealu a podobných nesmyslů je ruská hybridní válka. A kdybych byl Putin, hybridní válku bych směřoval na podporu Zelených, Greenpeace, migračních neziskovek, Timmermanse a jim podobných, aby EU svými nesmysly co nejvíce oslabili.
27. 4. 2024 06:44
Re: moc líbí
Tak myslis si, ze smysl hybridních snah je abys pil vodku a fandí rusku? To je velice naivní predstava.
Co kdyz je smysl v tom, abys uvěřil, ze jedina cesta automotiv je dal spalovat ropu a neslyšel vědecké argumenty, ze dalsi spalovani fosilu neni cesta?
27. 4. 2024 11:06
Re: moc líbí
Vodka byla samozřejmě nadsázka. I když pravdivá.
Já neposlouchám žádnou propagandu, ani Kreml, ani Rijád, ani Brusel, natož abych nějaké propagandě věřil. Odborný názor na některá technická témata si umím vytvořit sám. Nepotřebuju, aby mě o tom poučovali sociologové, politologové, právníci a další lidé, kteří technickým tématům nerozumí, ale z titulu svých politických funkcí si myslí, že ano. Kéž by se třeba do německé vlády či evropské komise dostal alespoň jeden člověk s technickým vzděláním.
27. 4. 2024 12:39
Re: moc líbí
Myslet si, ze nepodléhají informační bubliny je asi nejvetsi dukaz toho, ze ji podlehne velice snadno.
Zbytek zní skoro jak ”vysoká skola zivota”…
A co vědcům, tem veris?
Avatar - Barrichello
28. 4. 2024 09:40
Re: moc líbí
Mslíš těm vědům, co sosaj zelené granty z EU?

:-)

Tak ti budou tvrdit že to za co je platí není pravda, jasná věc. Tak to by do hodiny skončili :-)
27. 4. 2024 22:39
Re: moc líbí
:yes: (...a so zdravým rozumom.) ;-)
Avatar - Barrichello
28. 4. 2024 09:39
Re: moc líbí
Na zelené, utopistické propaganda fantastů a těžkých melounářů není nic co by se dalo zlehčovat a příměr s Urvbálkem je naprosto přesný

Jste rudí se zelenou slupkou apoužíváte stejné metoda jako sovětší utopisté :-)

A samozřejmě že to společnost rozděluje, proto většinová část s těmito utopistickými bludy nesouhlasí
Avatar - del42sa
26. 4. 2024 10:33
Lynk&Co
ta palubka je hezká, spousta jiných automobilek by si mohla vzít z tohoto příklad , proč všude cpou ty malé tříválce, obzvláště do tak velkých aut to fakt nechápu :no: vnější design nehodnotím
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2024 10:36
Reálná dostupnost
...na českém trhu není problém koupit mírně jeté kusy (cca 25 tis. km) za téměř poloviční cenu (běžně kolem 650 tis. Kč). Za tuto cenu mi to přijde jako férová nabídka.

Škoda, že se autor v článku trochu více nerozepsal o užitvných vlatnostech auta - prostor vpředu, vzadu, zavazdlový prostor...
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2024 10:52
Re: Reálná dostupnost
i to je moc :no:
26. 4. 2024 11:16
Re: Reálná dostupnost
Záleží k čemu cenu vztahujete - v případě takhle mladých ojetin moc plug-inů obdobných vlastností neseženete.
27. 4. 2024 22:42
Re: Reálná dostupnost
Za čínsky šrot s hlučným trojvalcom a smradľavými plastami v interiéri, bez existujúcej servisnej siete a záruky, že to aj za 5 rokov bude vôbec opraviteľné, je aj to dosť šialená suma.
Avatar - rohYpnol
26. 4. 2024 10:51
Článek za 5
V článku nezaznělo vlastně vůbec nic. :no:
Upřímně, i z půlhodinové projížďky napíšu více dojmů a vjemů :-! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2024 11:10
Sami to vidíte
Čína je drahá, ekonomický růst Číny jim zvyšuje náklady a ceny. Křivé H jasná volba jako Samsung před Xiaomi.
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2024 13:08
Jazdim Lynk&co
Žijem vo Švédskom Göteborgu, kde má lynk&co sídlo a aj dizajnové centrum. Sám jazdím 01kou od augusta 2021. Primárny "predajný" model lynk&co je auto si prenajať za mesačný poplatok cca 550€. V cene je daň, servis, zimné pneu. na 20" diskoch ale aj napr. mýtne za prejazd mestom. Navyše má auto vstavanú aplikáciu na car sharing, takže na aute môžem zarábať tým, že ho prenajmem. Výpovedná lehota predplatného je 1 mesiac, čiže bez viazanosti. Za ten čas som už dostal druhého lynka (po 25k km). Vo výbave je všetko, čo potrebujem (aj nepotrebujem). V meste jazdím väčšinou na el. a to nemám možnosť nabíjať doma. 260 koní rozpohybuje auto rýchlo, čo ma baví. Otváravá pan. strecha v lete poteší, 360° kamera sa zapne pri smerovke, auto má selfie kamerku a látka sedadiel z recyklovaných rybárskych sietí je čerešnička na torte. No a či je drahé? Volvo XC40 s tou istou technikou, no menším int., menším dojazdom a 8"displejom stojí na oper.leasing ešte o 200€ viac. A to je tam viazanosť a pneumatiky sú extra. Pre mňa, čo nechce veci vlastniť, je lynk&co najlepšia voľba. Je to taká Octavia na čínsko-švédsky spôsob. A teraz môžete hejtovať.
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2024 14:02
Re: Jazdim Lynk&co
Pěkné. Jakou máte reálnou zkušenost se spotřebou, resp. provozem čistě na elektro? Jak je na tom auto prostorově hlavně vzadu?
26. 4. 2024 14:57
Re: Jazdim Lynk&co
Dlhodobý priemer máme cca 4,5l benzínu /100km. Mimo mesta (70km/h) s mixom dialnic (110-120km/h, švédsky štandard) a prázdnou baterkou sa dá ísť za 6,5-7,5l, záleží od počasia a terénu. Na 260koní to nie je zlé.
Dojazd na baterku je v lete okolo 60km, v zime cca 50km. Len dodám, že nie som žiaden eco šofér, mám stále klímu v lete a kúrenie v zime a jediné, čo "eco" využívam je rekuperácia (režim B), ktorá má len 1 stupeň, no funguje skoro ako "one pedal driving".

V zadu je dostatočne veľa miesta pre 4 osoby aj na dlhú cestu. Skúšal som aj volvo XC40, no to bolo veľmi stiesnené vzadu.
Avatar - rohYpnol
27. 4. 2024 13:24
Re: Jazdim Lynk&co
Proč bych hejtoval? Naopak, Čína se do pěti let stane logickou volbou i u nás.
27. 4. 2024 22:45
Už zase, či ešte stále?
"Elektromotor, který spolu se zážehovou patnáctistovkou pohání přední kola, nabízí 60 kW – a na to, jak málo výkonu reálně má, působí docela silný."

Autor textu je Maďar, alebo ako vždy na ACZ text po sebe zásadne nečítajú a neopravujú?
Rozbalit vlákno
0