Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 po faceliftu dojedou dál a mají už českou cenu

Modernizace obou technicky příbuzných SUV se dotkla též plug-in hybridních variant TFSI e quattro. Hlavní novinkou je výrazně větší akumulátor, díky kterému na elektřinu ujedete dvojnásobnou vzdálenost.
Zpět na článek
24. 4. 2024 11:27
24. 4. 2024 13:56
24. 4. 2024 12:28
24. 4. 2024 12:36
24. 4. 2024 13:57
25. 4. 2024 07:03
25. 4. 2024 07:14
Avatar - Lenka Čížková
24. 4. 2024 08:08
Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily ❤️
Pátý ročník ankety AUTO MÉHO SRDCE vyhlásil výsledky hlasování dámské odborné poroty a zvolil nejlepším autem roku z pohledu žen elektromobil KIA EV9. Vítězem hlasování veřejnosti DÁMSKÁ AUTOVOLENKA se stal rovněž elektromobil Volvo EX30. https://www.automehosrdce.cz/
Rozbalit vlákno
6
Avatar - del42sa
24. 4. 2024 08:39
Re: Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily ❤️
to je hezké , že auto vyhrálo nějakou anketu, co je ale důležité, aby se i prodávalo ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 4. 2024 08:46
Re: Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily ❤️
No, ale zapomněla jsi ještě dodat o čem to svědčí. No, že jste krávy nebeské přeci. :-! A sám si dám lajk.
Avatar - pradeda777
24. 4. 2024 11:04
Re: Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily ❤️
Ano, a ženské by auta vůbec neměly řídit, protože za volantem zmatkují a proto by se v nich měly jen vozit.... :-) :-!
24. 4. 2024 11:15
Re: Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily
...by se v nich měly jen vozit...svázaný v kufru. :-)
Avatar - speedfred
25. 4. 2024 10:23
Re: Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily
Lenke Č. by sa to možno aj páčilo.
Avatar - Jaros 00071
24. 4. 2024 13:09
Re: Nejlepšími auty podle Češek jsou elektromobily ❤️
To budou teoretičky u PC :-) .. reálně žádná tyhle auta nevlastní a kupovat je nebude :-[] A z testovací jízdy si nic relevantního nevezmeš. Nedivím se ,že elektro auta se v ČR prakticky neprodávají.
24. 4. 2024 08:23
tohle to chtelo..
od zacatku. Podvozek s rizenim vsech kol a stabilizatory je uzasne pohodlnej a pritom schopnej. Vetsi baterka plus optimalizace pohonu byla treba k dohnani konkurence. Navic 3,5t tazny…
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
24. 4. 2024 09:30
Re: tohle to chtelo..
Kdyby ses s některou z těch variant šel projet, dej vědět, docela by mě zajímal rozdíl v nastavení těch dvou, 55e a 60e, ve smyslu, co víc preferuje elektriku, resp. kde víc elektrika podporuje spalovák, protože ta formulace z článku, "Výkonnější 60 TFSI e quattro má totožný pohon, liší se ovšem nastavením elektromotoru, který zde dává většinu ze svého výkonu." je zas taková typicky ACZ o ničem.
24. 4. 2024 12:43
Re: tohle to chtelo..
nemyslim si ze se to stane, jedine od importu. Nad Klokanem i Jarovem lamu hul. Na informaci kupte si sestku v nafte zvedavej nejsem. Ale zejtra jdu na x5 50e a zkusim 520, prodejce mi zaryte tvrdi ze po startu ma vyply asistenty. Ix 3/2024 po stazeni profilu nezapne ani line ani rychlostni. A fakt doufam, ze ty to neumis (doufam, doufam a DOUFAM) a on ma pravdu, protoze jinak si ja auto nekoupim:((
Avatar - Dinar
24. 4. 2024 12:57
Re: tohle to chtelo..
Hm, nevím, co by v tom bylo, podle druhu pohonu? Fakt netuším, mně prodejce řekl, že to v 550e nejde... a nejde. V X5 se stejným 8,5 idrivem jde, tam s profilem je defaultně všechno vypnuté, ale zas je to 40i, tak jestli ten pohon, ale to už jsme si psali. Každopádně jsem zvědav.
25. 4. 2024 08:43
Re: tohle to chtelo..
Nebude to tim, že 550e je nový model a X5 facelift? Nevim jak je to definovaný, ale v minulosti se ty termíny povinností lišili pro nové a stávající modely…
Avatar - Dinar
25. 4. 2024 12:47
Re: tohle to chtelo..
Asi jo, ráno jsem si to vyfotil, tuhle hlášku má 550e, https://eu.zonerama.com/…366512/450672256 u X5 se při nezaškrtnutém "varování při překročení" prostě neobjevuje. Oboje při zapnutém profilu řidiče.
24. 4. 2024 09:46
Re: tohle to chtelo..
jo to vypadá použitelně.... :yes: přecejen tyhle káry dost často slouží i na rozvoz rodiny po okolí a tam se ta elektrika může hodit....
24. 4. 2024 12:50
Re: tohle to chtelo..
tahle cenova snese priplatek za technologii a pohodli a ticho ev rezimu podtrhne celkovej dojem. A precijen pokud suv pouzivas jak se ma tak co budes delat s 3-4t vlekem s vybitym ev autem (i pokud by to legalne utahlo). Kdybych auto se svoji trinapravou dal na vystrkov neprojede tam celym hubem uz ani kolo… A za sebe rikam ze nevim jestli se chci vzdat moznosti nastavit tempomat na 180 a ujet v Nemecku 500km za tri hodiny. A po zkusenosti s hybridem v HL si stojim za tim, ze to hraje za phev premii druhy housle
24. 4. 2024 10:33
Že zvýšili dojezd je fajn,
ale, že nedoplnili DC nabíjení je těžký fail.
Rozbalit vlákno
13
24. 4. 2024 10:54
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
100% :-!
24. 4. 2024 12:53
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
neni DC je k prdu. Zaplatis 10-20kc za kwh budes stat v rohu parkoviste aby to pak misto 8-10l naturalu za 300-400kc zralo 40kwh. Nevis o cem mluvis a netvrd mi ze mas doma dc nabijecku od solaru
Avatar - Dinar
24. 4. 2024 13:01
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
Taky musím říct, že ten pláč po DC u phev moc nechápu, phev je, mimo jíné, logicky volba právě v případě, že nechceš postávat u veřejných nabíječek, a nabitá je ta malá baterka AC za tři hodiny, doma, ve firmě... Na co DC?
24. 4. 2024 13:21
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
No minimálně při daleký jízdě to smysl dává. Ta úspora tam pořad bude, i když nijak velká. A pokud už děláš zastávku je fajn když se ti během ni dostouchne co nejvíc.
24. 4. 2024 13:34
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
hele já si na nabíjení PHEV fakt ujíždím.... ale ve snu by mě nenapadlo se pr*at s nabíječkou kvůli 50 e-kilometrům když jedu někam dál.... Snad možná když dojedu do Alp a pak bych tam denně měl dojíždět pár km k vleku tak by se to hodilo. Ale jinak mi to smysl nedává. Samozřejmě nevím jak je technologicky náročné a drahé tu možnost k autu "přibalit"... jestli pár korun tak proč ne. Ale fakt bych v tom neviděl problém.
Avatar - Dinar
24. 4. 2024 13:38
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
Moje zkušenost s dálkovými jízdami s phev je pouze s jedním autem, jiná phev, která jsem zkoušel, byly jen pojížďky, tak nevím jestli to platí obecně, ale u 550e se nedá při dlouhých trasách jet v hybrid módu, tj. s plnou pomocí el., protože dálniční jízda vybije baterii tak za 150 km, spec. na českých dálnicích, kdy se každou chvíli jede 90 za předjíždějícím kamionem, a to pak auto jede čistě na elektriku. A s vybitou baterií je jízda hodně nekomfortní, protože auto se i přes vybitou baterii snaží jet na elektriku, a tak pořád dobíjí vytočeným motorem, pak okamžitě spotřebuje ty dva dobité km a to celé znova, při akceleraci s vybitou bat. to cuká apod., prostě jediný "mód", který je pro mě při dálkách použitelný, je "udržovat stav nabití baterie", tj. jízda bez čistě el. pohonu, protože dopomoc spalováku elektrikou tam stejně zůstává, jen se těch pár kilowat spotřebovaných při dopomoci nějaké akceleraci dobije rekuperací při brždění a ne vytáčením motoru. Suma sumárum, při takových jízdách nevybíjím, tj. nemám co nabíjet. Ale jak říkám, možná se jiné phev chovají jinak.
24. 4. 2024 14:16
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
nebude viz vypocet vejs
24. 4. 2024 17:15
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
O čem mluvíš bohužel nevíš ty, že je tobě k prdu neznamená, že je jiným k prdu. Ze soláru mám samozřejmě AC, ale když zaparkuji ve firemních garážích, tak tam DC 50 kW je a nestojí 10 ani 20 Kč, protože je zadarmo.
24. 4. 2024 20:01
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
Stejne tak kdyz jdes na nakup. Mas auto za vic jak 2 mega a jsi na nakupu, proc bys tam za par korun nepridal stavu, za pul hodinky bys mohl dobit klidne pulku nebo vic. Takhle mas smolicka, takze radsi koipis Mercedes :-!
25. 4. 2024 07:11
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
lidl 7kc, spotreba 40, jedes za 280kc na 100km. Tzn jako za 7l. Usetris tedy 80kc na 100km, ale ujedes pouze realne 50km. Usetril bys tedy 40kc vcetne dph za to ze stojis v rohu parkoviste. Mercedes chtel za dc nabijecku 15 tis. kc. Takze musis nabit u kauface 375x aby se ti to vyplatilo. Je to k prdu!
25. 4. 2024 07:13
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
jo a firma to ma ze solaru nebo zadarmo nebo za 8kc? Kolik mas s phev s dc nabijeckou najeto at se bavime realne? Gle ma kolega a nabiji to po dalnicich jednou z dva mesice za 12-20kc/kwh…
25. 4. 2024 10:57
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
Z čeho to firma má mi může být docela kytička, já platím nula, ale když tě to tak zajímá, tak firma kupuje elektřinu na spotu, takže plus mínus autobus ať nežeru nějakých 2500czk za MWh. Kolik mám s DC a kolik s AC přesně najeto netuším, odhadem to bude tak půl na půl možná spíš o něco víc s DC, protože i v létě když během dne najedu víc km, tak auto nechám před odjezdem domů dorazit na DC a doma už nenabíjím, teoreticky, kdybych nebydlel v rodinném domě, tak bych vše realizoval 100% na DC. Za dva roky mám s GLE 400e najeto necelých 40 tkm, v létě doma ze soláru resp. v noci z baterek, v zimě (resp. když nesvítí) přes den v podzemních garážích ve firmě z DC, všechny cesty do práce z práce a po Praze a okolí na EV.
25. 4. 2024 21:28
Re: Že zvýšili dojezd je fajn,
mam 135 tkm s x5 45e, temer polovinu na elektriku a nikdy mi dc nechybelo. V kanclu doma a skoro vsude kde stojim mam aspon 3x16A. Elektriku si platim vsude sam. Apropo spot za 2,5 nebude ani nahodou musis pricist prenosovou spustavu, obnovitelne zdroje a dalsi. Plus GLE phev neukazuje podle
my zkusenosti s 350e spotrebu realnou ale tu bez topeni. Realne je to 50-90km na odebranejcj cca 28kwh ze site. Vybity mi ale prijde ze to zere vic jak bmw (zkouseno v zatezi na dalnici). Takze mozna u tebe vyjde pomer jinak.
24. 4. 2024 11:27
Huston
we have a problem (myslím tedy Audi). Staré Q5/7/8, A6/5/4... ujíždí jím vlak, asi se ještě neprobudili ze snu o 100% elektrifikaci svého výrobního portfolia... PHEV je opravdu vhodný pro velmi úzkou skupinu kupující, o to užší, pokud se na PHEV nevztahuje žádná dotace... Audi v tuhle chvíli nemá na trhu konkurenceschopné auto v jakémkoliv segmentu (o BEV ani nemluvě, tam je to úplná tragédie)...
Rozbalit vlákno
1
24. 4. 2024 13:56
Re: Huston
No to ti nevím. Minimálně ke Q8 neexistuje akceptovatelná alternativa (mix sportovního Designu a prostoru).
24. 4. 2024 12:28
Wolfsburg
Tady Wolfsburg, Audi je třetí nejprodávanější značka v Evropě za rok 2023 (733 176 ks) hned za mainstreamovými značkami VW (1 357 139 ks) a Toyota (828 484 ks) a po Porsche nejziskovější značka koncernu, takže žádný problém nevidíme a chrochtáme si nad zisky z Audi. K dokreslení té úplné tragédie v BEV, Q4 e-tron je nejprodávanější prémiové EV v Evropě.
https://cleantechnica.com/…January-2024.png
A promrskej AJ, píše se Houston, pokud tedy myslíš to město v USA, kde je středisko řízení kosmických letů.
Rozbalit vlákno
4
24. 4. 2024 12:36
Re: Wolfsburg
a Tesla Model S? se prodává jak?
25. 4. 2024 07:14
Re: Wolfsburg
autoforum by nebylo? Skvarek pro vsechny!
24. 4. 2024 16:51
hybrid Q8 k čemu to je?
Do firmy jsme koupili Q8 naftu 210 kW šestiválec, je to skvělé svezení, otravovat se s nějakým kábelem je úplně bezvýznamné, nějak nechápu k čemu nějaký kabelový hybrid.
Rozbalit vlákno
2
25. 4. 2024 09:32
Re: hybrid Q8 k čemu to je?
treba abys ve meste nesmrdel lidem pod rypak? nehlede na to ze elektricka jizda je prijemnejsi, V6 benzin na delsi trasy taky, mas automaticky nezavisle topeni atd....
25. 4. 2024 15:38
Re: hybrid Q8 k čemu to je?
Jako otravná jízda s traktorem.
25. 4. 2024 10:51
hybrid Q8 k čemu to je?
Poněkud sis spletl moderní naftový motor s přidáváním ADblue s nějakým vrakem s vykuchaným vejfukem.
Rozbalit vlákno
0