Německá automobilka představila druhou generaci svého kompaktního SUV. Po vzoru francouzských bratranců nejen na elektřinu. V plánu je spalovací motor i nový plug-in hybrid.
...opravdu velké (a jistě i těžké), ale pod kapotou bude mít směšný třívalec 1,2 l a pomocný elektromotor, popř. jenom elektromotor! :-O:-O:-O Tak s takovou technikou ať jde Stellantis do háje, normálně myslící zákazník se samozřejmě otočí na podpatku a odkráčí do showroomu Škodovky pro Kodiaq 2.0 TDI (či 2.0 TSI) 4x4. Je nepochopitelné, že tak jednoduchou úvahu není vedení Stellantisu (ale ani Renaultu) schopno učinit.... :-O:no:
"Spolu s tím můžeme očekávat také tříválec 1.2 s mild-hybridním pohonem s výkonem 100 kilowattů a nový plug-in hybrid, který by měl na jedno nabití ujet až 85 kilometrů na elektřinu"
Jaké nesmysly? Jakou tedy nový Grandland nabízí silnou čtyřválcovou motorizací bez hybridizace? Pokud žádnou, tak takové auto je pro mě nekoupitelné! :-(:no:
píšeš že auto má k dispozici jen směšný třívalec 1,2l a nebo jenom elektromotor a to prostě není pravda. Nejsem nijak nadšenej z politiky Stellantisu, ale bylo tu několikrát zmíněno (a máš to i v článku), že nové modely dostanou mimo tříválce i několik plug-in hybridních verzí s 1,6l motorem Puretech, včetně verze 4x4. Výkony zatím nejsou zveřejněny, ale určitě to nebude horší než současných 225 koní
Ale dojezd ne, teoretická čísla nikoho nezajímají a příliš vysoká cena elektra taky ne ;-) Grandland bude zas jen další Stellantisí klon s paběrkujícími prodeji... Dost pochybuju, že tohle stávající zákazníky Opelu vůbec zaujme - 3hrnek mild hybrid snad, Plug-In nebo nedej bože elektro ne :no:
Nepriama umera... cim vacsie auto tym mensi motor... taka zvlastna doba... od opla dnes uz len jedine corsu alebo mokku ... a tam by mi 3 valec turbo ani moc nevadil ...
By mi viac sedelo meno frontera... a meno crossland mohli kludne ponechat nadalej pre nastupcu crosslandu ( ujalo sa dobre ) ... ale ok... to uz je ich vec
Auto s aerodynamikou krabice od bot a hmotnostou takou ze ju radsej ani neuvedu ze prejde 700km na jedno nabitie? Aj keby sme uvazovali plnu a celu kapacitu tej 98kWh baterie, muselo by jazdit so "spotrebou" 14kWh/100km, co je u tohto typu auta nemozne...
nový plug-in hybrid 195ch (původně 180ch slabší verze 225ch):
používá motor 1,6l Puretech třetí generace v kombinnaci s elektromotorem o výkonu cca 90kw ( původně 81kw ) v kombinaci s baterí o kapacitě 21kw (původně 12,4kw) s dojezdem cca 80 - 85km v bezemisním režimu. Nový plug-in hybrid využívá dvojpojkovou převodovku Punch-Powertrain se 7 stupni původně 8 stupnový AISIN