Přesně tohle se mi stalo na křižovatce v Praze s mým mainstreamovým EV a BMW X5 M Competition, pilot v něm byl neskutečné naštvaný, nejspíš to byl semaforový teoretik. Já to neřeším 😉
Kuraprox
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
apoho
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dinar
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo, chápu, těch volných chvilek mezi podáváním medikace tolik nemáš, a pak jeden taky musí hodně spát, že… aby mohl snít, třeba o tom, že má řidičák nebo dokonce auto. Tak hezké sny přeju, more. 😉
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...semaforoví teoretici 😁 ... a malý děti. Ty sedmiletý, z půlky minulýho století ještě koukaly, kolik je největší číslo na tacháči. Dneska mají smolíka, ze zhasnutýho displeye vyčtou prd. 😄 ...prej Competition... 😁 😁 😁 ...sem se pochcal smíchy...
Hlásím se ke koukačům na tacháč z minulého století, byla to tehdy zásadní informace, ale doba se změnila, jednak ty displeje, jednak dnešní kluky vesměs nezajímá, co má auto pod kapotou a kolik jede. 😉
To bych řekl, žes hrubě netrefil, zrovna porsche, jediná značka, která ještě myslí na řidiče, normální ovládání, kulatý volant, pořádné motory/pohony, když phev tak el. jako podpora výkonu atd., tahle auta kupují lidé, kteří vědí proč, na flexení si můžeš koupit cokoliv jiného, stejně drahého nebo dražšího, ale více fancy, svítící masky, interierové diskotéky atp., stačí si vybrat mezi x značkami.
Macan i cayen jsou prostorově nepraktická auta, nesvítí jim maska, uvnitř nemají discokouli, nemají "techniku formule 1", a na flexení jsou to proti rangeům, urusům a bentleyům nenápadná auta. Ale dobře jezdí, mají hnací řetězec nastavený pro dynamickou jízdu a ovládání zaměřené na řidiče. Doufám, že to porschi vydrží. :yes:
Ja nevim jestli si rozumime.
Ja nediskutuju o tom, zda Porsche dela dobry auta a zda vedi, co delaji. Samozrejme ze jo.
Ja narazim na to, ze kdejakej hej pockej si de koupit Cayen pro rodinu a nechce nejlevnejsi v zakladu, tak si vezme GTS, protoze ho penize nepali a s nejakou vybavou (tady kuze, tady kamera tady headup) to ma za 4 mega.
A pak mu ujede cinskej hatchback za ctvrtinu ceny - a to mi nerikej, ze mu to je fuk. To je prece na palici. Ten uz si dalsi porsche nekoupi.
Co se snazim rict je, ze auto dobrey a 500 koni bylo pred 5 lety asi OK. A realne to staci. Ale melo tam bejt 700, kdyz je to velky hovado, jinak jsi dneska pomalej a vsechno ti ujede :-!
Vy v té Anglii fakt závodíte na semaforech?
Každé EV s výkonem přes 200 koní, má z místa do padesátky takový odpich, že libovolně silné ICE bude horší, ale v reálu je 500 koní pořád 500 koní, jedno z jakého pohonu a stačí to na ukázání zad 99% z toho, co v provozu běžně potkáš, jinými slovy, nevěřím, že i člověk zvyklý na silná auta, by měl být rozčarován z dynamiky macanu gts. 😉
Jinak je to samozrejme neporovnatelne, ale mnohe majitele Porsche GTS by to mohlo rozzlobit 8-s
Jestliže si přejete přidat ještě něco k tomuto tématu, dejte mi vědět.
Tohle se neřeší, řeší to jen semaforoví teoretici 😉
Ja nediskutuju o tom, zda Porsche dela dobry auta a zda vedi, co delaji. Samozrejme ze jo.
Ja narazim na to, ze kdejakej hej pockej si de koupit Cayen pro rodinu a nechce nejlevnejsi v zakladu, tak si vezme GTS, protoze ho penize nepali a s nejakou vybavou (tady kuze, tady kamera tady headup) to ma za 4 mega.
A pak mu ujede cinskej hatchback za ctvrtinu ceny - a to mi nerikej, ze mu to je fuk. To je prece na palici. Ten uz si dalsi porsche nekoupi.
Co se snazim rict je, ze auto dobrey a 500 koni bylo pred 5 lety asi OK. A realne to staci. Ale melo tam bejt 700, kdyz je to velky hovado, jinak jsi dneska pomalej a vsechno ti ujede :-!
Každé EV s výkonem přes 200 koní, má z místa do padesátky takový odpich, že libovolně silné ICE bude horší, ale v reálu je 500 koní pořád 500 koní, jedno z jakého pohonu a stačí to na ukázání zad 99% z toho, co v provozu běžně potkáš, jinými slovy, nevěřím, že i člověk zvyklý na silná auta, by měl být rozčarován z dynamiky macanu gts. 😉