Novinky
Zpět na článek
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
21 komentářů
del42sa
6
ne Opel Frontera je přeznačkovaný Citroen C3 Aircross, ale vyjde to nastejno
Přejít do diskuze
Meky
Neviem v čom je problém.
Je to pekne? Je
Je v tom dosť miesta? Pravdepodobne bude.
Je tam hybrid s automat ? Áno
Jednoznačne, v tomto stellantisu ide karta.
Ak ten nový milé hybrid bude spoľahlivý, do mesta to bude super auto.
Je to pekne? Je
Je v tom dosť miesta? Pravdepodobne bude.
Je tam hybrid s automat ? Áno
Jednoznačne, v tomto stellantisu ide karta.
Ak ten nový milé hybrid bude spoľahlivý, do mesta to bude super auto.
Lackey
To je tak výhodný business, predávať ten istý výrobok, pod rôznymi značkami ? Veď je to Opel Frontera s Citroen znakom.
Avantime
Za poslednú dobu je to už piaty nový model zo Slovenska. To je celkom slušné. K C3/e-C3, Superbu, Passatu a Frontere sa pridáva aj C3 Aircross. :yes: Kto bude ďalší? Nový Cayenne? 😊
Meky
na dizajn mozeme matrozne nazory, fakticky je to ale nekonfliktne a zaujimave auto, ktore rozhodne nie je "genericke".
Co sa tyka priestoru, crossover s vyskou 1,6m a dlzkou okolo 4,3 m dokaze byt dostatocne priestranny aj pre beznu EU popuaciu s vyskou okolo 185 cm - na rozdiel od hatchbackov a sedanov, kde sa vzadu neda sediet - vratane aut tzv vyssej triedy.
co sa tyka motora - ide o prerobeny puretech. Niekto tu pisal, ze okopcili motor z fiatu. S povodnym puretechom bude mat spolocne - vlastne nebude mat spolocne asi nic.
Miesto tam samozrejme bude realne len pre 4roch, dalsie miesta len pre deti. zase necakajme zazraky.
Co sa tyka priestoru, crossover s vyskou 1,6m a dlzkou okolo 4,3 m dokaze byt dostatocne priestranny aj pre beznu EU popuaciu s vyskou okolo 185 cm - na rozdiel od hatchbackov a sedanov, kde sa vzadu neda sediet - vratane aut tzv vyssej triedy.
co sa tyka motora - ide o prerobeny puretech. Niekto tu pisal, ze okopcili motor z fiatu. S povodnym puretechom bude mat spolocne - vlastne nebude mat spolocne asi nic.
Miesto tam samozrejme bude realne len pre 4roch, dalsie miesta len pre deti. zase necakajme zazraky.
ericn
No pokud je tohle pěkné, tak asi by si s tím měl něco dělat a navštívit očního. Myslíš ta zmatená přední světla, znak, který k celé přídi nepasuje nebo ten hranatý volant uvnitř? Bohužel to auto moc krásy nepobralo, takový generický crossover s kudrlinkami. Dost místa? i ve 4 tam bude těsno, natož v sedmi, jak píše auto článku 😒] Pohon je klasika Stellantis - 3hrnek 1,2PT ve dvou variantách a na nic elektro. Fakt super nabídka :no:
Meky
Nový trojvalec. S turbom a baterkou a reťazou.
Po prusere s puretechom chcem veriť, že si dali viac záležať a bude to lepšie.
100 kW s turbom a baterkou bude ok.
Ešte zostava riziko karbónu ale uvidíme
Po prusere s puretechom chcem veriť, že si dali viac záležať a bude to lepšie.
100 kW s turbom a baterkou bude ok.
Ešte zostava riziko karbónu ale uvidíme
Pepa_007
U trivalců mi nikdy nesedel zvuk a vibrace.
Snad tento nebude stejný. A bude zvukovym projevem a vibracemi stejný jako 4valec či šestiválec.
Snad tento nebude stejný. A bude zvukovym projevem a vibracemi stejný jako 4valec či šestiválec.
Pepa_007
Wait........trivalec...... Určitě bude fajn motor, dávají jej všude úplně. 😉 😁
rohYpnol
Citroen udělá v samé podstatě hnusné auto, které navíc už ani nenavrhne s ohledem na Evropu ale jen to dotáhne z jižní Ameriky, pak na to navěsí fintičky a barvičky a světe div se, ono to alespoň na fotce vypadá slušně a funguje to :yes:
I když vlastně, ono takové jsou i francousky. V základu žádná sláva, zato krásně upravené... 😒]
I když vlastně, ono takové jsou i francousky. V základu žádná sláva, zato krásně upravené... 😒]