Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: MG v Česku zlevnilo oblíbený crossover ZS. Ušetříte až 50 tisíc

Čínská značka s britskými kořeny se na evropském trhu skvěle etablovala. Její nejprodávanější model ZS teď můžete mít se slevou až 50 tisíc korun.
Zpět na článek
22. 4. 2024 09:58
22. 4. 2024 10:43
22. 4. 2024 11:06
22. 4. 2024 11:27
22. 4. 2024 11:34
22. 4. 2024 11:50
22. 4. 2024 11:55
22. 4. 2024 13:13
22. 4. 2024 18:02
22. 4. 2024 21:05
23. 4. 2024 06:42
22. 4. 2024 12:01
22. 4. 2024 13:15
23. 4. 2024 15:37
23. 4. 2024 10:45
22. 4. 2024 11:50
22. 4. 2024 18:04
23. 4. 2024 09:38
24. 4. 2024 04:48
23. 4. 2024 07:09
23. 4. 2024 09:26
24. 4. 2024 04:58
22. 4. 2024 21:39
23. 4. 2024 06:52
23. 4. 2024 08:19
23. 4. 2024 10:54
22. 4. 2024 12:03
22. 4. 2024 09:56
Kdy se dočkáme cenové parity?
MG ZS
Spalovací verze: Od 399.900 Kč
Elektrická verze: Od 849.900 Kč
Nevypadá to, že by cenová parita byla za dveřmi, jak někteří říkají.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Roman Horký
22. 4. 2024 12:38
Re: Kdy se dočkáme cenové parity?
Že ne? Euro eko teroristi už si brousí tužku a ty chybějící obloučky u té trojky na začátku ceny spalovaku nám domaluji. Pak z toho bude krásná osmička tak jako u EV.
22. 4. 2024 13:31
Re: Kdy se dočkáme cenové parity?
Zdá se, že tato cesta je ve všeobecné oblibě už dnes. A to nejen u MG.
22. 4. 2024 17:56
Re: Kdy se dočkáme cenové parity?
Vychytralý plán. Doufejme, že před cenu nepřipíší číslici 1.
Avatar - Horký Rom
22. 4. 2024 09:58
moc líbí
❗️CATL odstartoval cenovou válku a představil
revoluční baterii s nulovou degradací❗️

Největší světový výrobce lithiových baterií Contemporary Amperex Technology (CATL) oznámil prudké snížení cen a představil revoluční systém skladování energie (BESS) s nulovou degradací výkonu a kapacity. Ostrý souboj čínských automobilek může letos podle expertů vyústit cenovou válku, jenž umožní výrazný pokles cen elektromobilů i samotných BESS :yes:
https://www.solarninovinky.cz/…lovou-degradaci/
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2024 10:20
Čína se dostane brzy do cenové pasti
Člověk to má jednoduché, nemusí vařit z vody, ale z historie. Politika: ustupovat rusácku znamená přitáhnout válku až sem. Vývoj LED žárovek: Před 20ti lety šrot, dnes nemá LED konkurenci. Vývoj ceny mobilů: kdysi byl Číňan levnější než Samsung, ale už není. Ceny dosáhly úrovně Samsungu, který je lépe odladěný, takže jasná volba. A to stejné se stane z auty, jen co dosáhnou čínské auta evropského standardu kvality, nebudou schopni konkurovat cenou. Než udělají vlastní Ionig 5 N nebo WRC, tak spíše se požerou mezi sebou. H/K prodá po světě víc než celá Čína dohromady se stovkou značek.
Rozbalit vlákno
9
22. 4. 2024 12:39
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
Keby blbosť kvitla, vyzeral by si jak kytička.
Avatar - Roman Horký
22. 4. 2024 12:42
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
Ty bys zářil jak rozkvetlá sakura.
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2024 12:54
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
Neuvěřitelně výstižně jsi mě přeargumentoval.
23. 4. 2024 07:28
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
Na taký príspevok je argumentov škoda, zostalo len smutné konštatovanie. Ale pokojne si ži ďalej svoj sen; aj takí musia byť.
22. 4. 2024 13:40
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
originalny a vecny koment. dakujem v mene celej komunity za nazor :)
23. 4. 2024 07:27
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
To bolo k tej politike. K zbytku nemalo význam sa vyjadrovať, to sú len výmysly.
23. 4. 2024 08:07
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
zvaz ci sa ti chce reagovat alebo nie...ale povedat mu ze je blbec je v pripade tohto druhu diskusie detinske. sme tu anonymne takze plytvas svojim aj mojim casom
22. 4. 2024 13:38
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
inak H/K je skveky priklad...este dnes si pamatam jak nas zarazilo, ked prisiel na trh prvy cee'd made in Slovakia. on vobec nebol lacny! na druhej strane este stale ich je mozne stretnut.
v zasade plati, ze nie vsetko drahe je dobre, ale lacne, proste dobre nie je...ale ved kto chce, nech si kupi aj lacneho cinana.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 08:34
Re: Čína se dostane brzy do cenové pasti
A už ty Samsungy nehoří? :-) :-) :-)
22. 4. 2024 10:43
Nechapem
Co je na tom ZS take oblubene. Je to podmotorizovane, lenive, s nepresnym riadenim, problematickou dvojspojkovou prevodovkou, ktora pri rozbehu s preklzom kolies v blate ci na snehu pekne smrdi, sedadla so syntetickej koze bez vetrania - v lete stacia 2 minuty a clovek ma na obleceni na chrbte kruhy od potu. O podivnom ovladani klimy radsej pisat nebudem. Je to crep. Ked uz silou mocou MG, tak HS pre ten lepsi motor.
Rozbalit vlákno
27
22. 4. 2024 11:06
Re: Nechapem
Proč je tak oblíbené?
MZ ZS ... základní cena 399 900 Kč
Škoda Kamiq ... základní cena 479 900 Kč

Myslím si, že právě ta úplně nejlevnější varianta dává smysl. Kromě příznivé ceny má v základu látkové sedačky a jednoduchý nepřímovstřikový motor, u kterého už se objevují přestavby na LPG.
BTW Propocená záda být nemusí ani u vyšších výbav, kde je standardem levná koženka. MG nabízí za příplatek 11 990 klasické textilní čalounění a za 22 990 Alcantaru.
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2024 11:27
Re: Nechapem
Ty o tom uvažuješ jako o bazarovce, jednoduchý motor je taky užraná lemra. Prostě jako pivo z PETky, napiješ se, ale je to hnusné.
22. 4. 2024 11:34
Re: Nechapem
Ne, uvažuju z pozice typického kupujícího. Pro důchodce, který najede ročně 5000 km, není rozhodující, jestli to baští 6 nebo 7 litrů, a jestli to má zrychlení 0-100 pod 10 sekund.
Tohle prostě není auto pro ty, které auta baví, nebo jezdí kvanta kilometrů.
22. 4. 2024 11:50
Re: Nechapem
Souhlas. A proto nechápu, proč uvažovat o tomhle, když SY Tivoli je za 440...

Ale chápu, otázkou je nakonec vždy reálná cena.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2024 11:55
Re: Nechapem
Pro lidi, co fakt jezdi těch 5000 rocne, je i těch 40tis dost znatelné. Za to máš 1000l benzinu v ceně 40kc. S rozdílem 1l/100km se tito otočí až při 100tis km. Ale zrovna SY taky nema usporne motory a tam ten rozdil bude asi minimalni. K tomu navíc přihlédnout, že nemusí ty peníze utratit hned za pořízení auta, ale postupně při provozu. Ano je otázkou cena servisu.
A poslední věc, která asi bude dost hrát do karet MG. Kdyz se někdo vubec nezajímá o auta, bude mu MG říkat víc než ssangyong.
22. 4. 2024 13:13
Re: Nechapem
Jo, jsme ve shodě. Proto píši o reálné ceně - opravdu nevím, jestli by se rozdíl zvětšil/zmenšil. Ale vím jistě, že za mě 100% raději Korea než Čína.
22. 4. 2024 18:02
Re: Nechapem
Vidíš a lidi to mají obráceně, raději vydají míň peněz a budou mít plus mínus stejné auto. Pro spoustu lidí je to prostě Asie a je jim fuk jestli Korea nebo Čína s britskou značkou ;-) Btw to ZSko potkávám pomalu denně na cestách. Tivoli??? Ani nepamatuju...
Avatar - Mikesus
22. 4. 2024 21:05
Re: Nechapem
Ja osobně taky raději Koreu než činu, ale my nemusíme řešit 40tis při nákupu auta
23. 4. 2024 06:42
Re: Nechapem
Na teda koukam ze ZS ma spotrebu kolem 6-7 litru, coz mi prijde naprosto normalni v takovym aute, tak co pises o neuspornych motorech? To same SY??
22. 4. 2024 12:01
Re: Nechapem
Likas13. MG je asi o 30 cm kratší. Každý nepotřebuje tak velké auto, jako SY Tivoli. A každému vyhovuje něco jiného. Já bych dal přednost MG.
22. 4. 2024 13:15
Re: Nechapem
Není. Ja naopak o fous delší. Oboje jsou to naprosto srovnatelná SUV B segmentu...
23. 4. 2024 15:37
Re: Nechapem
Asi myslel Tivole Grande.
23. 4. 2024 10:45
Re: Nechapem
Uz som pocul dochodkynu hodnotit ZSko so slovami "Moja stara Fabia bola pri tom raketa"...
Avatar - Mikesus
22. 4. 2024 11:50
Re: Nechapem
Za mne to naopak dává smysl. Kupujou to lidi, kteří chtějí jen za málo peněz mít možnost jezdi z A do B. Ano, neni to spickova technika, ale s tím asi každý počítá. Že to bude mít o litr větší spotřebu? A co? Na těch pár km, které ujede tato cílová skupina, je to jedno. Pokud oproti kamiqu ušetří 80tis ,rekneme benzin za 40kc, maji vystaráno na 2000l. A to při rozdílu 1l/100km je na 200tis km, a to je pro tyhle lidi prakticky nedostižné. Navíc bude nejspíš i nižší pojištění atd. I kdyby ta spotřeba byla o 2l vyšší, pořád je to na 100tis km.
23. 4. 2024 07:34
Re: Nechapem
Za podobné peniaze radšej Duster. Ten najnovší nie je márny a počítam, že technicky bude mať navrch dosť.
23. 4. 2024 09:38
Re: Nechapem
Na DDIII pozeram ako na kandidata #1 ked za 2.5 roka na konci zaruky pojde Vitara z baraku.
24. 4. 2024 04:48
Re: Nechapem
Lenze to auto ma v reale v hustej dynamickej premavke spotrebu 8-9 na 100, pretoze ten slaby predpotopny motor musis stale vytacat. V opacnom pripade si brzda premavky. To auto netaha, ked chces aspon trochu dynamiky, tak otacky nesmu padnut pod 3000. Nie vzdy su cesty prazdne. V nedelu do kostola sa s tym za tych 7 na sto da. Okrem toho, MG fora v Anglicku su dost plne staznosti na odchadzajuce spojky na 1.5l a praskajuce tesnenia pod hlavou na turbo trojvalcoch, hlavne tych viac zatazovanych. A to vsetko pri nabehoch do 20-30 tisic km, servis sa dost zdraha to riesit na reklamaciu.
23. 4. 2024 07:09
Re: Nechapem
Chcel som lacnu stvorkolku, bezpecnejsiu ako Duster. Kupou Koranda som zistil, ze nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci. Jeho kupa bola moj totalny omyl, napraveny po 7 mesiacoch vymenou za Vitaru.
Ten, kto kupuje lacne auto ma napnuty rozpocet. Lenze ten nie je napnuty iba v case kupy auta, ale mesiac co mesiac, a aj na pumpe. Ver tomu, ze pre vela ludi je otazka ist ci neist za rodinou, ked maju za mesiac dat za benzin 100 EUR, alebo 130. Presne takato cielova skupina kupuje plecky ako SSY, MG, Dacia LPG atd.
23. 4. 2024 09:26
Re: Nechapem
Já bych si to nekoupil. Pouze jsem upozorňoval na to, co je hlavní motivací, že si takové auto někdo koupí.
24. 4. 2024 04:58
Re: Nechapem
Ja som to Korando kupil na zaklade mnohych (prakticky vsetkych) falosne pozitivnych recenzii, 5 km skusobna jazda toho vela neodhalila.
Rovnako falosne pozitivne recenzie boli na Toyku Yaris Cross AWD-i. Vsetci ospevovali ten zazracny pohon, v jednej recenzii tester zahlasil Myslim, ze teraz presmykuju vsetky 4 kolesa, na videu bolo vidiet, ze na lade hrabal iba predok. Auto hodnotil pozitivne, aj ked do kopca musel pre impotenciu pohonu zadku cuvat !
22. 4. 2024 21:39
Re: Nechapem
Cez víkend som v tom sedel. Nestojí to za tie peniaze. Na pohľad pekne ale to je všetko.
Biedny motor, biedne sedačky, bez nastavenia, bez opierok, klima nie je automatická. Volant minimálne nastaviteľný. A až také lacné to verí nie je. T cross je vnútri praktickejší a väčší. A nie je oveľa drahší. O zostatkovej cene skoda hovoriť
23. 4. 2024 06:52
Re: Nechapem
7 mesiacov som mal Korando. A napisem, ze SSY nikdy vice, radeji kulku do palice. Korando je nadherne auto, no to je tak vsetko. Nic na nom poriadne nefunguje. A podla toho, co pocuvam niektorych majitelov MG, tak to je na tom velmi podobne. Proste za malo penazi hromada muziky, ale kvality zboru opilcov zo zasmradeneho pajzlu. Uz som to pisal, u ZS su najlepsia vec sedadla zo syntetickej koze bez perforacie a ventilacie. V lete vychytavka k nezaplateniu. Radsej Dustera ako ZS, alebo Korando.
23. 4. 2024 08:19
Re: Nechapem
Korando je na pohlad tiez pekne a interierovo je o mile dalej ako MG.
Ale zase nema pouzitelny motor. Tankovat 8 - 9 litrov do 1,5tky v 21 storoci je mimo.
Ako jazdi, netusim - kupovat to snad nikdy nebudem musiet.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 08:38
Re: Nechapem
Jezdit 4válcem za 2,80 kč na 1 km je obecně mimo, když V8 jezdí za 2,50 :-)
Ale do nové sragory s přímovstřikem si to holt nedáte, smůla :-) :-) :-)
23. 4. 2024 10:54
Re: Nechapem
Na prvy pohlad je Korando super. No potrebujes hodne vysoku vybavu za hodne velke prachy, aby aspon soferove okno slo na jeden dotyk dole, aj hore. Absurdne. Klima nedrzala nastavenu teplotu (bud chladila naplno, alebo na minimum) tempomat nedrzal nastavenu rychlost, stale zrychloval a spomaloval s naplno otvorenou skrtiacou klapkou (ze preco to tolko zralo), blbe parkovacie senzory, s troskou smoly aj do zbrusu novych aut tieklo ako do deravych gumakov. No nekup tu hromadu srotu.
22. 4. 2024 12:03
Re: Nechapem
Likas13. MG je asi o 30 cm kratší. Každý nepotřebuje tak velké auto, jako SY Tivoli. A každému vyhovuje něco jiného. Já bych dal přednost MG.
Rozbalit vlákno
0