Já nevím, dnes jsem konečně měl možnost všechny ty nové zázraky vidět naživo a Passat je opravdu nudný golf a nový Superb je vyloženě ošklivý. Vůbec mě neláká pořídit si ani jedno z těchto aut. Naopak Kodiaq naživo nevypadal tak hrozně, jak to vypadalo z fotek/videí, tak ten to asi bude muset zachraňovat. Samozřejmě společně s octavií, tam ten facelift dopadl celkem dobře - tedy s těmi lepšími světly, ty základní LED vypadaly nic moc. Ale to platilo i pro pre-facelift O4, tak s tím se asi počítalo.
Včera jsem seděl v B9 a docela v pohodě. Byl to teda R-Line.
Paradoxně mi naživo nevadil tak moc ten lesklý dekor s ambientkem, jako na fotkách.
Posez OK, nepatrně pohodlnější hrana tunelu pro pravý koleno, ale měkký vypadá jinak.
Megadisplay naživo zmizí v palubce a nepůsobí tak děsivě. Za mne celkově OK.
Kodiaq taky na živo překvapivě lepší jak na fotkách, zato Tiguan v některých verzích vysloveně obludný oproti předchůdci, který byl moc hezký.
Na Superba už jsem neměl náladu. Někdy příště...
Souhlas, že v B9 se sedí dost dobře a červený R-line i dobře vypadá (a OK, snesou se tam i ty černý okna, jen by k nim už teda nemuseli nutit i černý kola, to je další nesmyslný mor, co skoro nikdy nevypadá dobře). Dokonce jsem zauvažoval, že bych nemusel mít sedačku až úplně vzadu, ale mohl ji posunout "o zoubek" dopředu (to se mi v žádným japonským autě zaručeně nestane), takový auta cením. Jo a dokonce jsem si sednul sám za sebe. Takže je to sice taková koncernová jitrnice, ale funguje :-):yes::yes:
za 195 kW AWD, kde už (kromě barvy a tažnýho) prakticky není za co připlatit a nějaká ta sleva taky bude, nakonec není zase tak špatný... :-):yes: (na rozdíl od Golfu 1.5TSI za naklikatelných 1,2 mega, o kterém jsme se hádali minule :-) )
A jinak to vypadá, že srovnatelný Passat bude o dost dražší (mimochodem má Superb laminovaný boční okna? A i vzadu? U Passatu je v konfigurátoru nějaká podivnost, kdy se to jakoby kombinuje s jejich zatmavením...)
Ve výpisu výbavy je doslova: "Boční okna a zadní okno", ale co s nima už tam nějak chybí :D . Ale asi jo, bude to zřejmě zatmavený (jestli i laminovaný těžko říct). Každopádně to vypadá blbě (auto rozdělené na dvě různé poloviny) a k čemu to má sloužit taky nevím... Snad že si má dotyčný zpola neviditelný gangsta majitel připadat víc hustě? :-)
mi připadá relativně v pohodě.... s tím dojezdem až 100km je to už defacto plnohodnotný EV na dojíždění do práce.... zvlášť teda pokud to v práci připíchneš pod soláry tak ekonomika provozu může být zajímavá.... Jsem příjemně překvapen :-) samozřejmě, má to své omezení - nemůžeš mít rezervu, 4x4, jízdní vlastnosti ta baterka neovlivní pozitivně.... Na druhou stranu elektrika do města je fakt dobrá a strašně rychle se na to zvyká. Kdo chce EV na dojíždění do práce a pak pohodlné auto na dlouhé cesty, tak tady má 2v1 a může s tím celkem spokojeně fungovat :yes:
Vybere si každý. Za mne je jediné mínus suché DSG u 1.5 TSI.
Kdyby to sjednotili a dali tam DQ381 jako do Kodiaqu/Tiguanu, tak by to bylo super pro nezávodníky a nedieselisty.
Tak to bylo, je a bude. A ani to není překvapení.
Už teď je 142kW 4x4 TDI za stejnou cenu, jako 195kW 4x4 TSI.
V minulosti to bylo podobné. Stejně tak si pamatuju dobře, jak Passat TDI 110kW stál stejně jako TSI 140kW.
Slováci mají ceníky, kde TSI 150kW vychází o 300 EUR levněji než TDI 110kW.
Takže bych se hrozně divil, kdyby se to samé nestalo i zde jak u Superbu, tak Passatu, Kodiaqu i Tiguanu.
V současné době, pokud bych šel kupovat, tak mi dává smysl jedině TSI 150kW, protože je za solidní cenu a je to předokolka.