Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Frfla
Se divím, že při té drahotě kupující začali akceptovat přemrštěné ceny. Ceny vozů jen tak dolů nepůjdou. Možná u elektroaut.
šofér
..ale na dotaci, jak je zvykem u zboží, které nemá šanci v konkurenci prorazit. Takže ho socialisticky zadotujeme! Pro vybrané jedince z daní všech. I těch, co chodí pěšky a mají hluboko do kapsy! Tfujtajxl!
čekají na přidělení dotace, protože dotace jsou.
Spousta firem by si ty EV koupila i tak. Mi neříkej, že nějakých 150k Kč (minimálně 50k Kč z dotace sežere úvěr) je pro podnikatele rozhodující nevzít nějaký poslední zajímavý benzin a dotlačí je k EV. Prostě jej chtějí a tak čekali na dotace.
Spousta firem by si ty EV koupila i tak. Mi neříkej, že nějakých 150k Kč (minimálně 50k Kč z dotace sežere úvěr) je pro podnikatele rozhodující nevzít nějaký poslední zajímavý benzin a dotlačí je k EV. Prostě jej chtějí a tak čekali na dotace.
rohYpnol
Ano, až ten boom vybouchne, tak se někteří budou dost divit 😁 EV nikdo nechce, není o ně zájem a ani nebude.
Je to technologie, která v dnešní době není konkurenceschopná ve srovnání se spalováky. Ani 10 let vývoje v nové době na tom nic zásadního nezměnilo. Ani dalších 10 budoucích let na tom pravděpodobně nic nezmění.
Je to technologie, která v dnešní době není konkurenceschopná ve srovnání se spalováky. Ani 10 let vývoje v nové době na tom nic zásadního nezměnilo. Ani dalších 10 budoucích let na tom pravděpodobně nic nezmění.
vytáhni občas tu hlavu z té televize, co máš na hlavě ... nebudu tvrdit, že to má srovnatelné parametry spalováků. V něčem EV excelují, v jiném propadají. Nicméně za posledních 10let udělali neskutečný pokrok. Před 10 lety byla nejlepší Tesla model S s dojezdem kolem 400km, stála 2,5M+ a dobíjela se více jak hodinu, dneska koupíš EV s dojezdem 500km za 1M a nabití trvá půl hodiny.
Za 10let to spalováky překoná i v tom dojezdu. V nabíjení ne, ale to je při 600km+ dojezdu prakticky irelevantní disciplína, dříve potřebuje přestávku člověk.
Za 10let to spalováky překoná i v tom dojezdu. V nabíjení ne, ale to je při 600km+ dojezdu prakticky irelevantní disciplína, dříve potřebuje přestávku člověk.
furt dokola, tohle všechno známe.
V prvé řadě potřebuješ funkční infrastrukturu a z čeho to nabíjet.
A Občasné Zdroje Energie dodané čínskými soudruhy to opravdu nejsou. Bohužel 😄
V prvé řadě potřebuješ funkční infrastrukturu a z čeho to nabíjet.
A Občasné Zdroje Energie dodané čínskými soudruhy to opravdu nejsou. Bohužel 😄
3_diamanty
Ze cakanie na boom .... a jak pozeram aj v australii este asi tiez cakaju... aj v egypte.. samozrejme aj v brazilii... aj ... no skoro vsade okrem 4,5 milionoveho norska ... tak cakajme dalej 😒]
Zas jako... za 2023 je nejprodávanější auto Evropy Tesla Y. Kdyby ses mě zeptal ještě před pěti lety, tak bych ti řekl že to je blbost a že bestsellery jsou auta za třetinovou cenu. Takže možná to není tak růžové jak si to někteří malovali, ale ani to není tak černé jak psali na autoforu.
Řekl bych, že se Fabia již propadla za faceliftovanou Scalu a Kamiqa, protože facelifty se neprodávaly v lednu.
Vzhledem k tomu jak rostou prodeje Oktávky, tak se nedivme, že ji Škoda zdražuje.