Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Kolik může mít každý nicků? 10?
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když ho krmíte, tak se rád množí. Taky ho vykrmuješ zdatně.
gil54
...postavili vedle toho pořádnýho urostlýho chlapa a ne podvyživenýho chlapečka z druhý třídy, tak by to ani nemuselo vypadat na první pohled jako strašnej mastodont.
Jiří Ševčík
Konečně pořádný auto s pořádným motorem.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
RomanaHorka
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iudex
Keď som sa naposledy bavil s predajcom Mazdy, prekvapivo tvrdil, že ten naftový šesťvalec nikto nekupuje. Keď som argumentoval, že po tom ľudia volali a registrujem pozitívne ohlasy na R6, potvrdil, že to áno, na internete všetci volali po poriadnom veľkom motore a šesťvalec virtuálne všetci chvália, že prémia za cenu mainstreamu a pod., ale keď príde isté k istému a idú auto reálne kúpiť, tak ľudia povedia, že či ten motor nie je príliš veľký, že či sa onedlho dostanú s naftou do centra miest a... kúpia hybrid. Ešte viac to vraj platí pre benzínový R6, po ktorom všetci petrolheadi volajú, ale keby prišiel, nikto by si ho nekúpil, a to ako v zvažovanej novej 6ke, tak ani v SUV.
Tie 6valce su primarne robene pre us, tam sa im tusim dari a z eu casom zmiznu. A 6ka nebude, vraj nejake 4dverove kupe pre usa, ale ani to sa mi nechce verit
Ne. On nikdo nekupuje Mazdy. A za ty ceny se ani nedivím :-!
Za jeden a čtvrt milionu slušně vybavený šestiválec nabídne kdo?
Trošku střelba mimo terč.
Trošku střelba mimo terč.
To je síce pravda, ale mimo bubliny petrolheadov dnes na šiestich valcoch podľa mňa mnohí netrvajú. Táto Mazda je cenovo vo vodách, kde mainstream už na to nemá a kupci prémie...idú radšej do prémie alebo aspoň Touaregu.
V ČR se za první tři měsíce letošního roku prodalo 44 dieselů a 20 PHEV, takže šestiválec převažuje, nicméně celkové prodeje cca 20-25 ks měsíčně jsou hodně bídné.
Je to segment, kde Mazda do ted klienty nemela. Navic clovek kupujici si cx60 musi byt tak trochu fanda. Masovka z toho nikdy nebude, nicmene v pondeli mi prodejce rikal, ze se zajem (i o) cx60 zveda. Ted to bylo mrtvy.
nevím jak u vás na Slováči, ale tady je poměr skoro 2/1 pro diesel, stačí když si vlezeš na sda-cia.cz
Ten hybrid ale asi taky není úplně výhra, námitky jsou napříč recenzenty taky. Ale chápu, že když se někdo bojí, že ho s tím nepustěj do města a nebo že bude platit nesmyslný daně za diesel nebo daně za objem (jako v GB třeba, nevím), tak do toho nepůjde. Už tu někdo ale píše že v ČR je to 2/3 ve prospěch objednávek na diesel ... Na SK je to jinak?
Tomu dieselu na prémii ale chybí výkon i krouťák, je to takový podstřelený. Kde Mazda poslední dobou exceluje je design interiéru, já tomu neumím vytknout prakticky nic.
Tomu dieselu na prémii ale chybí výkon i krouťák, je to takový podstřelený. Kde Mazda poslední dobou exceluje je design interiéru, já tomu neumím vytknout prakticky nic.
rohYpnol
Takové hezčí BMW?!? 😲 😁
Hezčí? Mě to připomíná spíš tohle: https😐/www.asiaskop.cz/…humbnail/481.jpg 😁
Źádný auto, co má zadní dveře delší než přední, nemůže nikdy vypadat dobře...
Źádný auto, co má zadní dveře delší než přední, nemůže nikdy vypadat dobře...
tywoe posuzovat auto podle dveří - jsi zřejmě odborník na design
uveď co úžasného jsi vytvořil že takhle plkáš 😁
uveď co úžasného jsi vytvořil že takhle plkáš 😁
Ozzman
Najednou není tak špatnej co? 😁
Nesouhlasím, Tvarem si nemají co vyčítat, interiér v obou případech vypadá dobře, ale technicky je Mazda jiná liga.
Technicky ano, ale vzhled exteriéru mne u aktuálních SUV od Mazdy nebere. Kodiaq vidím jako trochu hezčí krabici. Ale proti gustu, nikomu to nevnucuji, víš, že já nejsem zrovna SUV nadšenec 😁
Speed
Zvažuji CX-60 v dieselu (CX-80 už je velkí). Má někdo osobní zkušenost s provozem, hlavně tedy s novým 8 stupňovým automatem? Prý trochu cuká.
Mam 43.000 km a je v pohode, necuka, radi rychle a hladce. Naopak, patri urcite mezi ty lepsi. I v MB obcas 9q zmatkuje, nebo kopne, to se stane vsude. Jde o miru. Zrovna prevodovka a motor je v cx60 to posledni, co bych resil. Ma to detske nemoci, ale celkove jsem velmi spokojeny.
Díky :yes: :yes: :yes:
Taky mam 3.3 v silnejsi variante. Zatim najeto 14 000 km (od listopadu). Tiche, kultivovane, necukave, skvela spotreba.
Mezi nevyhody radim😒br /> - je tvrdsi oproti autum se vzduchovym tlumenim - porad ale pohodlne
- kratky sedmy stupen (2700 ot/min @ 135km/h) oproti osmicce (2000 @ 135 km/h). Pri predjizdeni je pak motor slyset, ale zase je prebytek vykonu (120 -> 150 za ~5s po seslapnuti plynu).
- bojacny adaptivni tempomat (pry je pripraven update, ktery to resi - budu resit pri servise)
Vyhody😒br /> - Design
- Motor (vykon, spotreba, tichost & kultivovanost)
- Prostornost
- Cena (nejsou nabidky, ktere by se jen blizily v dane cenove hladine)
Rozhodne doporucuji. Hlavne zkusit osobne. Budete spokojeny.
Mezi nevyhody radim😒br /> - je tvrdsi oproti autum se vzduchovym tlumenim - porad ale pohodlne
- kratky sedmy stupen (2700 ot/min @ 135km/h) oproti osmicce (2000 @ 135 km/h). Pri predjizdeni je pak motor slyset, ale zase je prebytek vykonu (120 -> 150 za ~5s po seslapnuti plynu).
- bojacny adaptivni tempomat (pry je pripraven update, ktery to resi - budu resit pri servise)
Vyhody😒br /> - Design
- Motor (vykon, spotreba, tichost & kultivovanost)
- Prostornost
- Cena (nejsou nabidky, ktere by se jen blizily v dane cenove hladine)
Rozhodne doporucuji. Hlavne zkusit osobne. Budete spokojeny.
http😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9006596.jpg?…
ne, to neni hezky