Stroj jménem L.I.A. Mini LMP vznikl perem českého jezdce a konstruktéra Vojtěcha Kašpárka. Pohání ho motor z motocyklu dost rychle na to, aby zvládl zrychlit na stovku za tři sekundy.
Vyzýváme k úplnému zrušení hodnocení kvality (palcování) příspěvků na diskusním fóru auto.cz, protože jsme zaznamenali, že hodnocení neodráží skutečnou kvalitu příspěvků a často slouží jako prostředek k manipulaci a zaujatosti. Tato praxe poškozuje diskuzi a brání vytváření prostředí, ve kterém jsou všechny názory respektovány a hodnoceny na základě jejich obsahu, nikoli na základě nálady, předsudků a podjatosti. Věříme, že odstranění hodnocení povede k otevřenější a konstruktivnější diskuzi mezi členy diskusního fóra auto.cz
Děkujeme za pochopení.
takový počin sympatický, hlavně je tu vidět snaha o rozumnou cenu, takže v tom je ta motokárová konstrukce plusem, podobně desetipalcová kola z hlediska ceny gum, variabilita zástavby růz. motorů, super. Zásadním mínusem motokárové konstrukce je ale absence diferenciálu, tohle má vážit min. čtvrt tuny, tj. dvaapůlkrát víc než motokára, a ještě je tam křídlo pro další kila přítlaku, trochu si říkám, jak to bez toho difu bude jezdit, ale nestaví to amatér, tak snad ví, co dělá. Každopádně :yes:
Jj, já vím, že je to furt jenom nějakých 300 kilo i s řidičem, i tak ty gumy musejí dostávat kouř, Elkmana jsem viděl, jezdí to hezky, ale že nemá dif jsem netušil. :-)
Jo, je to super, gumy zhruba za půlku oproti 13" nemluvě o 15, 16", vcelku jednoduchá konstrukce, klidně by při těch cenách mohla vzniknout i nějaká "lidová" cup série.
Já si byl zajezdit bugynou v Přerově, většího mamlase jste neviděli, vůbec jsem to neměl v ruce, nehorší byl chybějící otáčkoměr nebo aspoň LEDka. A taky jsem nevěděl jaký mám kvalt.
Co by to stálo postavit na značky? Stroje jaké Kaipan a Caterham s tím nemají problém, a hlavně dnes už nějaké crash testy mohou fungovat ve virtuální podobě. Ano, na závody do vrchu atp to může být super stroj, nicméně absence možnosti provozu na silnici tomu ubírá drive.. Osobně rád zaplatím řekněme milion za něco, co půjde provozovat na silnici a vypadá jako Radical. SR3.
Občas jazdím s X Bow po okreskách a na niektorých (väčsinu) vodičov je to auto takmer neviditeľné. Občas to je až nepríjemné, naštastie som ale trochu vycvičený z motoriek myslieť aj za iných keď je už na ceste husto. KTM by som povedal že bude oproti tomuto luxus. Skúsit by som to skúsil ale asi nejazdil po okreskách. Samozrejme každý má rád niečo iné.
SPZ u tohoto auta by byla dobrá jedině k tomu, že pak můžeš v pohodě na Nordschleife :-) Přece by s tím nikdo nevyrazil do provozu...s touhle výškou :-(