Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
...takové články by neměl psát každý kdo dostane do ruky klávesnici, aniž by měl alespoň základní povědomí jak to s autama chodí. Protože méně technicky zdatný majitel auta se po přečtení vyděsí a pojede do servisu nechat si dle rady vyměnit provozní kapaliny. A protože má ještě zimní gumy, pojede tam radši až za deště, protože v článku se dočetl že za sucha mají zimní nižší přilnavost. Pro jistotu nechá taky vyměnit akumulátor, i když ten původní v pohodě startoval celou zimu. Protože co kdyby nechal náhodou hodinu rozsvícená světla (jestli to vůbec je v dnešních autech možné). Starý akumulátor by se mu vybil ale s novým samozřejmě může svítit jak dlouho chce.
Mokrous
Bod číslo 11. Nikam nejezděte a pokračujte v užívání vašeho spotřebiče.
Protože ten, kdo jezdí celoročky nemusí 2 roky dělat vůbec nic.
Protože ten, kdo jezdí celoročky nemusí 2 roky dělat vůbec nic.
A lidi co zazimovávají bohužel díky EU a vládě musí řešit to, jestli nastartují díky šmakuládě v podobě E5 A E10 benzínu, nebo jezdit budou měnit palivové pumpy, hadičky, regulátory tlaku paliva, čistit nebo měnit vstřiky, kaburátory a čistit nádrže 😄 Kdo si tam natankoval E10, tak má zvýšenou šanci že to bez těchto procedur nenatočí.
Nebyl bych si tím tak jistý.