Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Legenda BMW řady 7 s V16 se vrací. Továrna vyvezla z depozitáře druhý prototyp

11 komentářů

Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Tento prototyp určitě nevychází z řady sedm generace E38, když je z roku 1990 a E38 se začala vyrábět v roce 1994. Je to prototyp vozu, který by byl v portfoliu BMW nad řadou sedm, pravděpodobně řada 9.
webpaja
"Nakonec zrušený projekt „Goldfisch“ (Zlatá rybka), známý také jako „Secret Seven“, vycházel z BMW řady 7 generace E32."

Kde jsi na e38 přišel? 😉
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Pan redaktor Volšický to píše tady v tom článku. "Druhá verze šestnáctiválcové sedmičky zakládá na novější generaci sedmičky s interním označením E38. A už se ani nejmenuje 767i Goldfisch, nýbrž pouze 750iL."
Podle mě si to vycucal z prstu. To auto je zcela svébytná konstrukce.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ale 750iL je přímo v tom instagramovém příspěvku od BMW Classic
Avatar - lyon667
lyon667
Goldfish byl postavený na šasi sériové E32, ale tohle je jeden z raných prototypů E38, proto se od produkční verze dost významně liší. Navíc vypadá, že má ještě delší rozvor, než klasický long. Prostě testovací mula nevhodná k vystavování.
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Nemyslím si, že by to byl jeden z prototypů E38. To auto je o dost větší. Linie střechy, tvar C-sloupku, nemá s E38 nic společného. A logicky vůz s V16 měl být naprostý vrchol nabídky. Proto si myslím, že je to spíš návrh řady 9, o kterém se u BMW opakovaně mluvilo.
Hanz397
Nejsem si jistý, ale když se na tu šedou podívám, tak vidím klasickou E38 (ani v longu), jen naopak s delším předkem. Myslím délku blatníku od lemu ke dveřím. V roce 90 se už určitě 38 testovala, takže mohli do testovacího auta klidně tu V16 nasadit a nemuseli používat žádnou mulu...
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Tak se podívejte na nějaké další obrázky, vč. interiéru, a videa, která jsou dostupná na internetu. S E38 to má společné maximálně některé designové prvky, ale určitě ne konstrukci. To auto je mnohem větší. Rozhodně to není E38 s prodlouženou motorovou částí. V interiéru se to nepodobá ničemu, co kdy BMW pustilo na trh. Jen spínače a ovladače pocházejí z E32 a E34.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak hlavně si v celém článku protiřečí a vtipné jsou ty fotky, kde starý typ s chladícími otvory na bocích nese název 750i L ačkoli to podle textu má být přesně naopak.

Prostě opět klasický autoblesk.cz
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Ano, bohužel. Nevím, čemu Ti noví hoši, co sem píšou, rozumí, ale auta to rozhodně nejsou. Úroveň znalostí je víceméně tristní. Kde jsou ty časy, kdy o autech psali do médií lidi s technickým vzděláním, často i inženýři strojaři. Člověk tu kolikrát čte články, kde jsou nesmysly, jak když ten člověk nezná ani fyziku ze ZŠ.
Avatar - Mokrous
Mokrous
;-\ 😒