Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLegenda BMW řady 7 s V16 se vrací. Továrna vyvezla z depozitáře druhý prototyp
11 komentářů
Hanz397
Nejsem si jistý, ale když se na tu šedou podívám, tak vidím klasickou E38 (ani v longu), jen naopak s delším předkem. Myslím délku blatníku od lemu ke dveřím. V roce 90 se už určitě 38 testovala, takže mohli do testovacího auta klidně tu V16 nasadit a nemuseli používat žádnou mulu...
Tak se podívejte na nějaké další obrázky, vč. interiéru, a videa, která jsou dostupná na internetu. S E38 to má společné maximálně některé designové prvky, ale určitě ne konstrukci. To auto je mnohem větší. Rozhodně to není E38 s prodlouženou motorovou částí. V interiéru se to nepodobá ničemu, co kdy BMW pustilo na trh. Jen spínače a ovladače pocházejí z E32 a E34.
Tak hlavně si v celém článku protiřečí a vtipné jsou ty fotky, kde starý typ s chladícími otvory na bocích nese název 750i L ačkoli to podle textu má být přesně naopak.
Prostě opět klasický autoblesk.cz
Prostě opět klasický autoblesk.cz
Ano, bohužel. Nevím, čemu Ti noví hoši, co sem píšou, rozumí, ale auta to rozhodně nejsou. Úroveň znalostí je víceméně tristní. Kde jsou ty časy, kdy o autech psali do médií lidi s technickým vzděláním, často i inženýři strojaři. Člověk tu kolikrát čte články, kde jsou nesmysly, jak když ten člověk nezná ani fyziku ze ZŠ.
Kde jsi na e38 přišel? 😉
Podle mě si to vycucal z prstu. To auto je zcela svébytná konstrukce.